Autor: kissme » dl. gen. 16, 2012 10:18 pm
Autor: xaviymaica » dl. gen. 16, 2012 10:53 pm

Autor: lauraijoan » dc. gen. 18, 2012 3:13 pm
Autor: Olguiky » dc. gen. 18, 2012 3:35 pm

Autor: lauraijoan » dc. gen. 18, 2012 3:56 pm
Olguiky ha escrit:Nena! Espectacular el canvi! Felicitats per haver-ho aconseguit, t'ha quedat un tipazo espectacular!
Autor: toni-silvia » dc. gen. 18, 2012 4:10 pm

Autor: ninet@ » dj. gen. 19, 2012 8:09 am

Autor: cris&pol » dj. gen. 19, 2012 10:39 am
ninet@ ha escrit:Hola noies¡¡
Avui és un dia d'aquells que ho engegaria tot a rodar¡¡
Porto un parell de setmanes fent bondat, menjant verduretes i cosetes a la planxa, lunic que no me tret es el meu entrepa d'esmorzar..no sé si serà el culpable..
La questió és qeu per fi mhe decidit a apuntarme al gim, vaig anar-hi dimarts, i os podeu creure que semblo una vella?? avui encara tinc problemes per pujar i baixar escales, quan vaig sortir de la clase estava relativament bé ino hem vaig prendre res i porto dos dies que hem fa mal tot...no sé jo si sabent que he de passar això vui tornar al gim...a més per més inri hem peso i mhe engreixat¡¡¡
Tothom diu que es normal xq estic agafant massa muscular, pero quina gracia o quina motivació es maxacar-te al gim estar una setmana feta caldo i a sobre veure com la bascula aumenta...
Vamos que estic per engegar-ho tot a rodar¡¡

Autor: cris&pol » dj. gen. 19, 2012 10:43 am

Autor: Eliven88 » dj. gen. 19, 2012 12:03 pm

Autor: ninet@ » dj. gen. 19, 2012 5:16 pm

Autor: xaviymaica » dj. gen. 19, 2012 9:18 pm

Autor: Olguiky » dj. gen. 19, 2012 9:22 pm

Autor: toni-silvia » dj. gen. 19, 2012 9:30 pm
ninet@ ha escrit:Ostres pero es super complicat¡¡¡
Com os he dit a mi a dia d'avui encara hem fa mal tot¡¡
Per cert, aviam si hem podeu ajudar, diuen que quan surts del gim per evitar agulletes has de pendre sucre, pero si estic de regim que hem prenc??
Creieu que la culpa de que hagi pujat de pes sigui de l'entrepà que menjo per esmorzar?? son aproximadament uns 15 cm d'entrepa, pero a la tarda ja no pico i només menjo verd i costes a la planxa, amb aixo i gim ho aconseguirE??

Autor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:08 pm
Loli&Albert ha escrit:Mucho ánimo chicas!
A mi aunque no me sobran quilos si me sobra volumen en la zona del flotador como yo le digo, jejjeje, pienso que debería comenzar a hacer algo de deporte pq sinó pareceré una morcilla embutida en el vestido de novia,

Autor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:10 pm
lauraijoan ha escrit:Hola noies!
Al veure aquesta entrada, no he pogut evitar entrar a explicar-vos el meu cas :) Esteu amb temps de sobres d'aprimar-vos el que voleu a poc a poc i de manera saludable.
Jo vaig tenir un peke al novembre del 2010, em vaig engreixar força durant l'embaràs, la veritat que no m'estava de res :) total que van passar els mesos i jo no tornava al meu pes, basicament perq també abans de l'embaràs m'havia relaxat i ja havia agafat un kilet..Així que finalment al Juny em vaig posar manos a la obra, com? molt i molt senzill!!! aprimar-se no té secret, tothom sabem el que s'ha de fer, el problema es que volem resultats immediats i clar no pot ser, oi que els kilets no els vas agafar de cop?? a que va ser a poc a poc, doncd perdre'ls igual.
Que vaig fer? doncs menjar saludable, molt i molt, em vaig treure de totes les guarrades que podia picar i també per baixar em vaig treure dels carbohidrtats complexes, vamos que ni pa ni pasta ni arrós ni patata (ara els estic tornant a introduïr poc a poc). Mooooltes verdures, carn de poca grassa (pollastre, pavo i conill) molta fruita i peixito, ah! els embotits i formatges fora també. I el més important de tot, fer exercici! Però tampoc cal que t'hi estiguis 2 horas!!! Jo amb el peque i la feina no tinc gaire temps, així que hi dedico només uns 15-30 minuts al dia i des de casa, jo segueixo la pàgina http://www.bodyrock.tv, on fan vídeos amb rutinas d'alta intensitat que duren de 12 a 20 minuts i amb això ja m'ha funcionat, però podeu fer això o altres coses...la qüestió es moure's!!!
Us poso una foto meva del antes i el después, per a que veieu lo bé que m'ha anat a mi. :)

Autor: Cuca12 » dv. gen. 20, 2012 4:11 pm

Autor: susanaieric » dj. gen. 26, 2012 11:26 pm

Autor: Jenny30 » dv. gen. 27, 2012 9:29 pm
[/url]
Autor: susanaieric » dv. gen. 27, 2012 10:16 pm