Algu es posa a dieta??

El millor any de la nostra vida!

Re: Algu es posa a dieta??

EntradaAutor: kissme » dl. gen. 16, 2012 10:18 pm

Yo creo que si controlamos lo que comemos, sin chuches, adelgazaremos seguro!
kissme

Entrades: 12
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 10:06 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dl. gen. 16, 2012 10:53 pm

Y añadir un pelín de ejercicio cada día.. que eso es lo que más nos hace.. yo ahora me voy a caminar rápido cada día un buen rato... llego a casa petadisima... pero por una buena causa
Imatge
xaviymaica
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 18, 2012 3:13 pm

Hola noies!

Al veure aquesta entrada, no he pogut evitar entrar a explicar-vos el meu cas :) Esteu amb temps de sobres d'aprimar-vos el que voleu a poc a poc i de manera saludable.

Jo vaig tenir un peke al novembre del 2010, em vaig engreixar força durant l'embaràs, la veritat que no m'estava de res :) total que van passar els mesos i jo no tornava al meu pes, basicament perq també abans de l'embaràs m'havia relaxat i ja havia agafat un kilet..Així que finalment al Juny em vaig posar manos a la obra, com? molt i molt senzill!!! aprimar-se no té secret, tothom sabem el que s'ha de fer, el problema es que volem resultats immediats i clar no pot ser, oi que els kilets no els vas agafar de cop?? a que va ser a poc a poc, doncd perdre'ls igual.

Que vaig fer? doncs menjar saludable, molt i molt, em vaig treure de totes les guarrades que podia picar i també per baixar em vaig treure dels carbohidrtats complexes, vamos que ni pa ni pasta ni arrós ni patata (ara els estic tornant a introduïr poc a poc). Mooooltes verdures, carn de poca grassa (pollastre, pavo i conill) molta fruita i peixito, ah! els embotits i formatges fora també. I el més important de tot, fer exercici! Però tampoc cal que t'hi estiguis 2 horas!!! Jo amb el peque i la feina no tinc gaire temps, així que hi dedico només uns 15-30 minuts al dia i des de casa, jo segueixo la pàgina http://www.bodyrock.tv, on fan vídeos amb rutinas d'alta intensitat que duren de 12 a 20 minuts i amb això ja m'ha funcionat, però podeu fer això o altres coses...la qüestió es moure's!!!

Us poso una foto meva del antes i el después, per a que veieu lo bé que m'ha anat a mi. :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 18, 2012 3:35 pm

Nena! Espectacular el canvi! Felicitats per haver-ho aconseguit, t'ha quedat un tipazo espectacular!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 18, 2012 3:56 pm

Olguiky ha escrit:Nena! Espectacular el canvi! Felicitats per haver-ho aconseguit, t'ha quedat un tipazo espectacular!

Gràcies!!! els meus sacrificis m'han costat però val la pena...ara estic en modo manteniment...i uns mesos abans de la boda, si cal, faré un últim spring ...:)
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

EntradaAutor: toni-silvia » dc. gen. 18, 2012 4:10 pm

No vegis!!! quin canvi nomes en 6 mesos!! haurem de seguir la web aquesta que dius...
Felicitats!!
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: ninet@ » dj. gen. 19, 2012 8:09 am

Hola noies¡¡

Avui és un dia d'aquells que ho engegaria tot a rodar¡¡
Porto un parell de setmanes fent bondat, menjant verduretes i cosetes a la planxa, lunic que no me tret es el meu entrepa d'esmorzar..no sé si serà el culpable..

La questió és qeu per fi mhe decidit a apuntarme al gim, vaig anar-hi dimarts, i os podeu creure que semblo una vella?? avui encara tinc problemes per pujar i baixar escales, quan vaig sortir de la clase estava relativament bé ino hem vaig prendre res i porto dos dies que hem fa mal tot...no sé jo si sabent que he de passar això vui tornar al gim...a més per més inri hem peso i mhe engreixat¡¡¡
Tothom diu que es normal xq estic agafant massa muscular, pero quina gracia o quina motivació es maxacar-te al gim estar una setmana feta caldo i a sobre veure com la bascula aumenta...

Vamos que estic per engegar-ho tot a rodar¡¡
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: cris&pol » dj. gen. 19, 2012 10:39 am

ninet@ ha escrit:Hola noies¡¡

Avui és un dia d'aquells que ho engegaria tot a rodar¡¡
Porto un parell de setmanes fent bondat, menjant verduretes i cosetes a la planxa, lunic que no me tret es el meu entrepa d'esmorzar..no sé si serà el culpable..

La questió és qeu per fi mhe decidit a apuntarme al gim, vaig anar-hi dimarts, i os podeu creure que semblo una vella?? avui encara tinc problemes per pujar i baixar escales, quan vaig sortir de la clase estava relativament bé ino hem vaig prendre res i porto dos dies que hem fa mal tot...no sé jo si sabent que he de passar això vui tornar al gim...a més per més inri hem peso i mhe engreixat¡¡¡
Tothom diu que es normal xq estic agafant massa muscular, pero quina gracia o quina motivació es maxacar-te al gim estar una setmana feta caldo i a sobre veure com la bascula aumenta...

Vamos que estic per engegar-ho tot a rodar¡¡

Guapa no et desanimis!!

Es del tot normal que agafis una mica de pes si estàs fent més excercici del que el teu cos està acostumat i es perfecte perquè el músucl costa molt més d'engraixar-se!!

Per tant el meu consell és que molts ànims i no ho engegis a rodar d'aquí uns dies veuràs com la bàscula s'inclina a l'esquerra i marca menys del que peses ara n'estic segura!!

Així que endavant i molt ànims!!
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: cris&pol » dj. gen. 19, 2012 10:43 am

Hola guapes!!

Jo he començat dieta el 10 d'aquest mes i porto perduts 4.3 Kg!!!Encara em falten per perdre uns 10 Kilos!!!

Estic fent la dukan ser que per aquí hi han noies que no són partidaries de fer-la però jo l'estic fent amb el permís de la meva doctora que em va dir que com les meves analítiques sortien perfectes i era jove que no hi havia cap problema en fer-la això si no seguiré les 4 fases sino que un punt arribat al meu pes em va dir que fes una dieta equilibrada d'unes 1200 - 1500 calories. Així que això estic gent i faré espero estar radiant el dia del meu casament!

Un petó i ànims a totes!!!
Imatge
cris&pol

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dj. gen. 19, 2012 12:03 pm

Hola noies,
Crec que ara és un bon moment. després de festes sempre engraixem un xic, i a més ara aviat començara el bon temps i convida a fer una mica d'esport a l'aire lliure.
Com diu la laura, es poc a poc i contancia.
Es controlar les calories que mengem,i ingerir menys del que el nostre organisme necesita, amb una dieta equlibrada amb verdures, carns i peixos a la planxa, llegums etc, i tot ajuda si es complimenta amb esport regular.
A mi m'agradaria perdre uns 7 kilets.
Sort i anims a totes!!!!!!!!!!!!
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: ninet@ » dj. gen. 19, 2012 5:16 pm

Ostres pero es super complicat¡¡¡

Com os he dit a mi a dia d'avui encara hem fa mal tot¡¡

Per cert, aviam si hem podeu ajudar, diuen que quan surts del gim per evitar agulletes has de pendre sucre, pero si estic de regim que hem prenc??

Creieu que la culpa de que hagi pujat de pes sigui de l'entrepà que menjo per esmorzar?? son aproximadament uns 15 cm d'entrepa, pero a la tarda ja no pico i només menjo verd i costes a la planxa, amb aixo i gim ho aconseguirE??
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: xaviymaica » dj. gen. 19, 2012 9:18 pm

Yo ya llevo 5 kilitos... estamos en racha..así que poquito a poco .. hasta septiembre tengo tiempo , pero sin relajarme :)

Besos!
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 19, 2012 9:22 pm

Sí que es fa difícil sí!

Jo avui he tingut un moment crític total! Ahir per sopar només vaig menjar dos iogurts (tampoc és que tingués molta gana). Però avui m'he aixecat amb una fam de llop. Com que anava tard només he fet un cafetó. I quan a les 11 he pogut anar a esmorzar m'he demanat el meu mini de sempre i... encara no me l'havia acabat que me n'he demanat un altre!

Però bé, ara al vespre farem bondat altra vegada!

Petons i ànims
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: toni-silvia » dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

ninet@ ha escrit:Ostres pero es super complicat¡¡¡

Com os he dit a mi a dia d'avui encara hem fa mal tot¡¡

Per cert, aviam si hem podeu ajudar, diuen que quan surts del gim per evitar agulletes has de pendre sucre, pero si estic de regim que hem prenc??

Creieu que la culpa de que hagi pujat de pes sigui de l'entrepà que menjo per esmorzar?? son aproximadament uns 15 cm d'entrepa, pero a la tarda ja no pico i només menjo verd i costes a la planxa, amb aixo i gim ho aconseguirE??

Jo quan anava al gimnàs m'agafava un acuarius o alguna beguda isotonica. Penso que es millor que prendre sucre directament! A mi m'anava bé. M'emportava una llauna i me la prenia sencera!
Jo el que faig es veure una cafe amb llet quan em llevo i a les 10 aprox o m'emporto dues torradetes integrals amb pavo o em faig el pa dukan també amb pavo (tot i que no estic seguint la dieta estricta...). El dia que esmorzo el pa dukan aguanto perfectament fins al mig dia... m'omple més i passo menys gana...

En fi, espero haverte ajudat una mica!
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:08 pm

Loli&Albert ha escrit:Mucho ánimo chicas!
A mi aunque no me sobran quilos si me sobra volumen en la zona del flotador como yo le digo, jejjeje, pienso que debería comenzar a hacer algo de deporte pq sinó pareceré una morcilla embutida en el vestido de novia, :-)0(-:

Pues a mí me pasa lo mismo...me gustaría quitarme algún kilo de más de esa zona "flotador" pero no sé como hacerlo. No sé que me pasa pero en vez de adelgazar estoy engordando (lo contrario de lo que les pasa o todas las novias). Supongo que debe ser porque lo veo un poco lejos...septiembre y aún no me han entrado los nervios.
Imatge
ANAPAR
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:10 pm

lauraijoan ha escrit:Hola noies!

Al veure aquesta entrada, no he pogut evitar entrar a explicar-vos el meu cas :) Esteu amb temps de sobres d'aprimar-vos el que voleu a poc a poc i de manera saludable.

Jo vaig tenir un peke al novembre del 2010, em vaig engreixar força durant l'embaràs, la veritat que no m'estava de res :) total que van passar els mesos i jo no tornava al meu pes, basicament perq també abans de l'embaràs m'havia relaxat i ja havia agafat un kilet..Així que finalment al Juny em vaig posar manos a la obra, com? molt i molt senzill!!! aprimar-se no té secret, tothom sabem el que s'ha de fer, el problema es que volem resultats immediats i clar no pot ser, oi que els kilets no els vas agafar de cop?? a que va ser a poc a poc, doncd perdre'ls igual.

Que vaig fer? doncs menjar saludable, molt i molt, em vaig treure de totes les guarrades que podia picar i també per baixar em vaig treure dels carbohidrtats complexes, vamos que ni pa ni pasta ni arrós ni patata (ara els estic tornant a introduïr poc a poc). Mooooltes verdures, carn de poca grassa (pollastre, pavo i conill) molta fruita i peixito, ah! els embotits i formatges fora també. I el més important de tot, fer exercici! Però tampoc cal que t'hi estiguis 2 horas!!! Jo amb el peque i la feina no tinc gaire temps, així que hi dedico només uns 15-30 minuts al dia i des de casa, jo segueixo la pàgina http://www.bodyrock.tv, on fan vídeos amb rutinas d'alta intensitat que duren de 12 a 20 minuts i amb això ja m'ha funcionat, però podeu fer això o altres coses...la qüestió es moure's!!!

Us poso una foto meva del antes i el después, per a que veieu lo bé que m'ha anat a mi. :)

Impresionante!! Ánimo y a ver si me animo yo también!
Imatge
ANAPAR

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: Cuca12 » dv. gen. 20, 2012 4:11 pm

Hola guapes!!!

Doncs jo estic super contenta, estic fent dieta amb una dietista des de principis de setembre i a dia d'avui he perdut 13,1kg!!!!!ufff!!jejejeje!!!
Sóc alta i de constitució grossa, però compensada, ja que sóc ampla d'esquena i de caderes, però tinc la meva cintureta, tot i així mai hem veuré menudeta, però quin canvi nenes!
Ara em toca posar-me sèria i fer una mica més d'exercici. Tinc una sèrie de vídeos d'exercicis per fer a casa i si els vaig fent a veure si aconsegueix-ho posar més forts els braços, panxa...

Va ànims que segur que totes haureu perdut el que volieu, estic segura!!

Petons! : besito :
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

EntradaAutor: susanaieric » dj. gen. 26, 2012 11:26 pm

Hombre.....AQUEST ÉS EL MEU FORO!!!!! on estàveu fins avui???

La veritat és que sóc nova i em caso el 9 de juny de 2012.
No és que vulgui fer miracles, però crec que una inspiració divina sí que la necessito.... >.-<:
Sóc una persona que tot i que sempre he estat fent dietes, ara fa un temps que m'he deixat...i de quina manera!!!!! només ho veig quan estic en un emprovador o veig les fotos de l'estiu anterior...quan estic davant el plat per dinar o sopar, no recordo ni el nom de ma mare!!!!
Com que ja em veig a la recta final abans de la boda he decidit perdre els kilos que em sobren (en total uns 10kg) i m'he posat mans a la feina. M'haurieu de veure sortint a "correr", bé, de moment deixe'm-ho en sortir a caminar...em sento com Brigget Jones, amb una superfaixa de neopreno per suar i vinga! al passeig falta gent!!

Però avui ha arribat el moment fatídic de la dietista...resulta que he engreixat 1kg!!!! i li he dit: perdoni, vol dir que aquesta bàscula va bé?? esperi un moment que em trec les ulleres, no sigui que pesin massa i aquest hagi estat el problema de tot!!! però no, la bàscula funcionava bé i les ulleres no arriben ni a pesar 50grams...

Repassant els diferents missatges que heu deixat, m'he quedat parada amb la foto del antes i el despues...moltes felicitats!!! (pq us feu una idea, jo estic com la de antes però sense haver sigut mare!!!) coi de tot!

No he començat cap dieta estricta d'aquestes miraculoses (penso que 2 mesos abans sempre s'està a temps), prefereixo fer molt d'exercici, beure molta aigua i menjar sa (ah! i encomenar-me a algun sant per tal de què em tapi la boca i em foti un nus a l'estòmac). Per cert, el sant millor que no sigui el meu futur marit, perquè ja el tinc fins els collons de tanta dietista, nutricionista i tanta mè..jejejeje

Alguna suggerència? us aniré informant de les meves, espero, millores!
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. gen. 27, 2012 9:29 pm

Mucho ánimos a todas y mucho cuidadito no os pongais malitas!! con cabeza hay que perderlos! muackk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: susanaieric » dv. gen. 27, 2012 10:16 pm

Bona nit a totes! Avui he sortit a correr amb la meva parella, bé a correr....hem fet el que bonament hem pogut...jejejeje
Ara ja hem arribat a aquell moment en què no notes les cames i quuan t'estires al llit tens rampes fins i tot a les pestanyes! però com bé dius Jenny30 amb cap i seny els perdrem!!!!
Demà anirem a treballar al piset. Ja el tenim tot acabat, bé, queda un parell de cosetes que sempre passa i fer la neteja a fons, per tant demà ja tenim planning esportiu programat!
No m'he pesat, però sí que és veritat que noto que beure aigua i bellugar el body fa, com a mínim ho noto als pantalons i per algo es comença, no?
Veurem si dijous queda reflexat a la balança!
Nanit a totes!
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants