Autor: Can » dj. gen. 19, 2012 6:21 pm

Autor: Nono » dj. gen. 19, 2012 10:31 pm

Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 10:19 am

Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 10:58 am

Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 11:10 am

Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:46 am

Autor: Dolçeta » dv. gen. 20, 2012 12:27 pm

Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 12:41 pm

Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 3:14 pm

Autor: Dolçeta » dv. gen. 20, 2012 4:18 pm
Can ha escrit:Dolceta, molt guapa!
Entenc que a la signatura també hi va anar gent, no? Jo em pensava que quan ho feies en dies separats el primer és pur tràmit i ja està, i és l'altre quan "t'arregles" una mica més. De fet, suposo que va a gust del consumidor, no?
lilul ha escrit:UAU Dolceta!!!!!
jo es que soc moreneta i si que voldria un vestidet claret, i no descarto algun detall de color ben viu. Pero si Can es molt blanqueta de pell, un color foscot granatos, marro o algo aixi li pot quedar molt be!

Autor: AyH » dv. gen. 20, 2012 4:22 pm

Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 4:36 pm
AyH ha escrit:y si busques un bestit de festa que us agradi, del color que os agradi, y si el que preferiu son pantalons, un traje-pantalon hi ha de molt macos, o que collons, escull el que TU volguis, tu ets la que et cases

Autor: AyH » dv. gen. 20, 2012 4:43 pm
lilul ha escrit:AyH ha escrit:y si busques un bestit de festa que us agradi, del color que os agradi, y si el que preferiu son pantalons, un traje-pantalon hi ha de molt macos, o que collons, escull el que TU volguis, tu ets la que et cases
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
avui ho necessitava, una frase aixi!!!

Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 4:51 pm

Autor: lilul » dv. gen. 20, 2012 5:00 pm

Autor: AyH » dv. gen. 20, 2012 5:09 pm
lilul ha escrit:AyH, es que jo tenia molt clar com volia el vestit. I ho continuo tenint molt clar. (he posat foto al CA)
pero se m'ha girat tot del reves, lo que mes por me fa es l'avia que esta fent un baixon cada dia que es bestial. i a sobre estic a tropocents km d'alla... I ENCARA NO LI HE POGUT DIR QUE HEM CASO!
per nadal vam estar a cals sogres, i al febrer baixem, i a l'avia li volia dir personalment, anant a ca seva i tal...
si el vestit no me'l pot fer ma mare per culpa d'aixo, doncs m'es igual, ja trobare algo que m'agradi per mi (els del jordi dalmau son molt xulos, pero penso com Can, MASSA per mi). de fet, tant me fot com sigui, si no pot ser el que voldria. no m'hi trencava el cap abans, no me l'hi trencare ara.
jo el que voldria es que la meva avia estigui alla, al peu del cano i donant pel cul com sempre fa (que te uns capritxos de nena malcriada que despres ja ens fan riure, pero en el moment....). El meu avi no ho ha pogut veure, i si ell m'ho hagues demanat potser si hagues fet algo mes "tradicional" pero segur que ni tant sols m'ho hagues demanat, al contrari, que hagues sigut el primer en apoiar el que volem fer i hagues fet callar les "veus dissidents"

Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:16 pm

Autor: verobdn81 » dl. feb. 06, 2012 8:48 am

Autor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:12 am

Autor: AyH » dt. feb. 07, 2012 11:31 am
lilul ha escrit:ho he posat al CE, pero ho dic tambe aqui : que si que si! que ma mare em fa el vestit i que sera a l'estil que jo vull!!!
li fare un petonas a ma tieta quan la vegi! es un sol de dona, no nomes s'han posat d'acord per cuidar les dues de l'avia, que a mes ha convencut ma mare de l'estil del vestit!
i l'avia, des de que sap que baixo a final de mes, que s'esta posant bona de nou!
estic que no "cabeixo en mi", com diu el meu nebot