ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

El millor any de la nostra vida!

Re: ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

EntradaAutor: lauraijoan » dv. gen. 06, 2012 11:03 pm

ala que chulas las del sola!!! quina pasada!! tot just avui comentàvem aquest tema, ell no es de posar-se anells, diu que se'l posarà en ocasions especial, però que al dia a dia no que fijo que el perd...i m'ho crec....

Jo no he tingut una pedida ofical així que no tinc, de moment, anell de compromís, encara que m'agradaria molt un i ja li he dit, però clar si les aliances son tan cares com que em sap greu també un anell de compromís car, quan jo tinc algunes joies, que no em poso mai, perq no soc de portar-ne, la meva iaia em va regalar un anell d'or blanc amb un diamantet quan va néixer el meu peke i me'l poso molt poc per por a perdre'l igual que un collar amb or blanc amb diamantet, tot ben guardat :( ... però clar per altre part m'agradaria tant tenir un anell de compromís...aix....ho "parlaré" amb el coixí aquests dies a veure si m'aclaro jo.
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

EntradaAutor: AyH » dv. gen. 06, 2012 11:12 pm

jo el 19 de gener fara 3 anys que tinc l'any de compromis i no me'l trec jejeje.
ell diu que entre setmana no se la possara pas, pero per el seu treball millor que no, ara jo segur que no me la treure, nomes que per anar a la dutxa i dormir. La veritat es que son carissimes, i ara el que mes e sprota a la joieries es que les has d'escollir per internet desde la seva botiga o casa teva, i a nosaltres aixo no ens agrada, jo vuy veure-la avans de demanar-le, que les coses de internet al natural avegades cambian una mica bastant
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ANAPAR » dt. gen. 17, 2012 10:26 pm

Elisabetgu ha escrit:Yo hoy como último preparativo de la boda de este año 2011, ha sido ... encargar las alianzas!!
En unas 3 semanitas ya las tendremos!!!

¿Con cuanto tiempo de antelación hay que empezar a mirarlas y encargarlas?
Imatge
ANAPAR
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 10:57 pm

ANAPAR ha escrit:
Elisabetgu ha escrit:Yo hoy como último preparativo de la boda de este año 2011, ha sido ... encargar las alianzas!!

A mi em van dir que amb un mes de temps ells en fan prou per tenir-les a punt. Però nosaltres segurament les intentarem encarregar abans!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: yomimo01 » dc. gen. 18, 2012 12:59 am

Ten en cuenta que pueden tardar un mes, dependiendo de la epoca. Yo miraria por lo menos con 2-3 meses de antelacion
yomimo01

Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 12:36 am

EntradaAutor: AyH » dc. gen. 18, 2012 10:00 am

nosotros queremos intentar no tardar mucho en elegir alianzas, mas que nada porque el precio del oro esta subiendo como la espuma, asi que empezar a mirar para que no os cueste mucho mas.

besos
Imatge

Imatge
AyH

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 18, 2012 4:07 pm

AyH ha escrit:nosotros queremos intentar no tardar mucho en elegir alianzas, mas que nada porque el precio del oro esta subiendo como la espuma, asi que empezar a mirar para que no os cueste mucho mas.

besos

Sí, un dels joiers que he anat a mirar ens va dir que amb pocs mesos gairebé s'havia duplicat el preu de l'or!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: AyH » dc. gen. 18, 2012 4:15 pm

si, a nosaltres tambe ens ho han dit, per aixo no vuy trigar en escullir.
Imatge

Imatge
AyH

EntradaAutor: ainos30 » dc. gen. 18, 2012 4:23 pm

Penso que començar minim dos mesos abans ja esta bé,així pots anar mirant diferents botigues.
L'altre dia vaig preguntar a Fina Garcia i em vaig quedar parada perque nomes tenen quatre mostres perque vegis com quedaria la que tu voldries.
Esta bé perque tu la pots disenya com vulguis,pero fins que no la demanas no las pots veure fisicament. Crec que es arriscar-se molt, i sino t'agrada després?!

Millor miraré a botigues mes petitetas, a veure que tal.
Imatge
ainos30
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dj. des. 29, 2011 5:30 pm

EntradaAutor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:15 pm

yomimo01 ha escrit:Ten en cuenta que pueden tardar un mes, dependiendo de la epoca. Yo miraria por lo menos con 2-3 meses de antelacion

Gracias!
Imatge
ANAPAR

EntradaAutor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:18 pm

Olguiky ha escrit:
ANAPAR ha escrit:

A mi em van dir que amb un mes de temps ells en fan prou per tenir-les a punt. Però nosaltres segurament les intentarem encarregar abans!

Gracias! Por cierto, ¿qué pensáis de llevar en el mismo dedo el anillo de compromiso (oro blanco) y la alianza de oro amarilo? Es que tengo un cacao....no sé que hacer. Si coger las alianzas en blanco o amarillo
Imatge
ANAPAR

EntradaAutor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:21 pm

zianra ha escrit:Nosotros al final tambien las hemos reservado en Fina Garcia 754€ las dos (depende del tamaño de los dedos y nosotros los tenemos muy gorditos, un 16 y 21 además del grosor)
Es esta:
Alianza Sus en Oro Amarillo Pulido - 3mm
•Material: Oro Amarillo en 18 Kilates
•Acabado: Pulido
•Ancho: 3,0 mm
•Grueso: 1,7 mm
•Comodidad: Premium (Interior especialmente curvo)
Es que va a ser una alianza de matrimonio así que queremos que parezca eso una alianza no un anillo normal y el oro blanco necesita irle haciendo un mantenimiento pq va perdiendo el color así que amarillo de toda la vida.

ah por cierto!!! el oro va a seguir subiendo de precio así que las que tengais previsto comprarlas...no os demoreis mucho.

Muy bonita!!
Imatge
ANAPAR

EntradaAutor: ANAPAR » dj. gen. 19, 2012 10:23 pm

olivia80 ha escrit:Hola Chicas¡¡¡¡ por lo q estoy leyendo veo q el precio del oro sube y cuanto antes miremos las alianzas mejor, a ver si me paso por Sola Joiers y os cuento¡¡
yo pensaba q tenia tiempo pero veo q cuanto antes mejor *.-o-o.*

Gracias por avisar porque pensabamos ir más adelanta, todavía falta mucho para septiembre pero con lo que comentas, tenemos que ir antes!
Imatge
ANAPAR

EntradaAutor: mironeta » dv. gen. 20, 2012 4:31 pm

Nosotros ya hara un par de meses que las tenemos elegidas y hemos dado la paga y señal!! ahora tenemos que esperar al 9 de junio que vamos ha ver el proceso(como las hacen en el taller) y supongo que al cabo de poco nos las daran...buf pero queda lejos todo esto!!
Imatge
mironeta

Entrades: 168
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 4:05 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 20, 2012 5:55 pm

Nosaltres ara mateix anem a acabar de triar-les! Demanarem una cosa una mica "feta a mida", perquè el que volem no és res de que ens van ensenyar que tenen fet. A veure si tenim sort i poden ser tal com les volem nosaltres!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Elisabetgu » dv. gen. 20, 2012 7:11 pm

A mi em van dir que amb un mes de temps ells en fan prou per tenir-les a punt. Però nosaltres segurament les intentarem encarregar abans![/quote]

Gracias! Por cierto, ¿qué pensáis de llevar en el mismo dedo el anillo de compromiso (oro blanco) y la alianza de oro amarilo? Es que tengo un cacao....no sé que hacer. Si coger las alianzas en blanco o amarillo[/quote]

Yo el anillo de compromiso lo llevo en la mano derecha.
La alianza de boda (en mi caso es de oro blanco), lo llevaré en la mano izquierda.
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 20, 2012 10:06 pm

Elisabetgu ha escrit:Yo el anillo de compromiso lo llevo en la mano derecha.
La alianza de boda (en mi caso es de oro blanco), lo llevaré en la mano izquierda.

Jo faig el mateix! Tot el temps que porto l'anell de compromís l'he portat a la dreta. El de casada el portaré a la mà esquerra.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: toni-silvia » ds. gen. 21, 2012 9:57 am

La meva mare hem va dir (no sé si és cert ni d'on ho ha tret...) que la tradició a catalunya es portar l'aliança a la mà esquerra i que a la resta d'espanya s'acostuma a portar a la dreta...
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 21, 2012 10:03 am

toni-silvia ha escrit:La meva mare hem va dir (no sé si és cert ni d'on ho ha tret...) que la tradició a catalunya es portar l'aliança a la mà esquerra i que a la resta d'espanya s'acostuma a portar a la dreta...

Sí, l'anell de casada es porta a l'esquerra!

Bé, de fet, em sembla que l'anell de promesa també te l'has de posar a l'esquerra fins el dia del casament. Llavors l'has de canviar pel de casada. De manera que el de casada es queda a la mà esquerra i el de promesa (si vols seguir portant-lo) passa a la mà dreta.

Però jo he sigut una mica anàrquica amb aquest aspecte! El de promesa ja me'l vaig posar a l'esquerra, però em feia una mica de nosa... de manera que va canviar de mà en un pis pas! Amb el de casada intentaré no fer-ho, perquè em faria il·lusió portar-los tots dos.

Algunes persones el que fan és posar-se primer el de casada, i després, en el mateix dit el de promesa. Però clar, això depèn de com siguin els anells. Si són molt grossos o d'estils que no "peguen", ja no es pot fer!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: buenri » ds. gen. 21, 2012 10:38 am

Hola!
Pues yo no soy mucho de oro, todo lo que tengo es de acero/titanio de marcas tipo CK, etc.... Pues buscando he encontrado alianzas de titanio con diamantes que me han encantado!!! Son súper ligeras, más oscuras que el oro blanco y diseños súper chulos. Os dejo la web por si alguien esta en mi caso también: www.alianzas-de-titanio.com , en Sants hay una joyería que las tienen, y cuando hemos ido a verlas, nos enseñaron bastantes pedidos que tienen y me encantan.... Creo que nos decidiremos por este tipo de alianzas!
Imatge
buenri

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants