Com fer el seating plan

El millor any de la nostra vida!

Re: Com fer el seating plan

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 2:46 pm

Nosaltres tampoc seurem, o sigui que un problema menys. Tot i que realment jo m'ho passo molt bé fent cosetes d'aquestes, i donant el toc personal al que fas. Nosaltres hem decidit agafar una llibreta i començar a apuntar totes les coses que ens passen pel cap. De vegades són una mica esbojarrades, però esperem que en surti alguna cosa maca i personal!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 23, 2012 8:06 pm

Can ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:Nosaltres vam penjar un fils a unes plantes de bambú i am mini pinces d'estendre la roba hi vam penjar el llistat de cada taula. Va quedar molt bé! La gent va al.lucinar.

Que xulo! Teníeu tantes plantes de bambú com taules?

Aquesta idea també és molt xula! A mi m'agraden molt les plantes de bambú... trobo que donen al lloc un toc de frescor.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 23, 2012 8:09 pm

Loleta ha escrit:Hola Olga!
El meu cosí va fer una cosa bastant "xula".
A l'entrada de l'aperitiu hi havia sa germana donant un sobre a casa un. A dins del sobre hi havia una peça d'un puzzle. penjat al fons hi havia com un "lienzo" amb els contorns de les peces marcades. Cada convidat va haver de posar la seva peça i un cop acabat, ja vam saber on ens haviem de sentar... (el que sóc incapaç d'enrecordar-me era com les peces s'aguantaven...)
jo ho vaig trobar bastant original i es que a la dona del meu cosí li agraden molt els puzzles.

Segurament devien ser petits imans. A la impremta on hem encarregat les invitacions també imprimeixen sobre iman. És curiós perquè és una mica tou i es pot doblegar una mica.

És molt xula la idea i a més a més fas participar els convidats, però fins que no comencen a veure cap on va la cosa segur que es passen una estona ben intrigats!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Mesa » dt. gen. 24, 2012 8:37 am

Ostres jo aixo no ho havia pensat... Suposo que us referiu a fer algo més original que no pas un foli on posa mesa 1, mesa 2... Nosaltres ho volem relacionar amb noms de discos, ja que ens agrada molt la música, però tampoc sé ben bé com fer-ho.... I com que la invitació volem que sigui una entrada a un concert, doncs seria continuar una mica amb la idea... Aix... Bueno, no sé...
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: Loleta » dt. gen. 24, 2012 9:08 am

Mesa ha escrit:Ostres jo aixo no ho havia pensat... Suposo que us referiu a fer algo més original que no pas un foli on posa mesa 1, mesa 2... Nosaltres ho volem relacionar amb noms de discos, ja que ens agrada molt la música, però tampoc sé ben bé com fer-ho.... I com que la invitació volem que sigui una entrada a un concert, doncs seria continuar una mica amb la idea... Aix... Bueno, no sé...

Doncs si us agraden la música i voleu fer noms de discos, a una web vaig veureu una parella que havia agafat discs de vinil. Al centre hi havia el nom de la taula i al voltant, amb rotulador blanc (per la part del vinil negre) havien posat els noms dels convidats que hi havia a cada taula. Ho havien agafat amb cordill de ràfia i estaven penjats a diferents alçades d'un arbre que hi havia a la zona de l'aperitiu... espero haver-me explicat bé!!! quedava molt i molt xulo!!!.
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: EDYO » dt. gen. 24, 2012 12:19 pm

Ostres amb aixó dels discs de vinil m'has donat una idea.......
Que hos sembla que ja que vull que estigui relacionat amb el tema motos monto alguna cosa amb rodes netes esta clar jejejejejejejejjeje les tanco amb vidre on esta el forat i dins del vidre i fico el nom de cada taula com per exemple noms de marques de moto...... i el nom dels convidats de cada taula....
O trobeu molt brusco??????
Imatge
EDYO
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Mesa » dt. gen. 24, 2012 7:42 pm

Loleta ha escrit:
Mesa ha escrit:Ostres jo aixo no ho havia pensat... Suposo que us referiu a fer algo més original que no pas un foli on posa mesa 1, mesa 2... Nosaltres ho volem relacionar amb noms de discos, ja que ens agrada molt la música, però tampoc sé ben bé com fer-ho.... I com que la invitació volem que sigui una entrada a un concert, doncs seria continuar una mica amb la idea... Aix... Bueno, no sé...

Doncs si us agraden la música i voleu fer noms de discos, a una web vaig veureu una parella que havia agafat discs de vinil. Al centre hi havia el nom de la taula i al voltant, amb rotulador blanc (per la part del vinil negre) havien posat els noms dels convidats que hi havia a cada taula. Ho havien agafat amb cordill de ràfia i estaven penjats a diferents alçades d'un arbre que hi havia a la zona de l'aperitiu... espero haver-me explicat bé!!! quedava molt i molt xulo!!!.

ala que xulo!!! Suposo que haure de preguntar al restaurant si m'ho deixen penjar... Altra alternativa es fer un mursl amb els vinils enganxats pero llavors pot no haver espai!!!
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Mesa » dt. gen. 24, 2012 7:43 pm

Volia dir Mural... Es que amb el mobil no m'ensurto!!!
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Mesa » dc. gen. 25, 2012 7:13 am

EDYO ha escrit:Ostres amb aixó dels discs de vinil m'has donat una idea.......
Que hos sembla que ja que vull que estigui relacionat amb el tema motos monto alguna cosa amb rodes netes esta clar jejejejejejejejjeje les tanco amb vidre on esta el forat i dins del vidre i fico el nom de cada taula com per exemple noms de marques de moto...... i el nom dels convidats de cada taula....
O trobeu molt brusco??????

jo crec que quedaria molt be!!! Encara que no se si es massa complicat tancar-ho amb vidre... Tambe podries no tancar-ho y penjar amb tarjetes o cartulines el nom de cada convidat a la roda que correspongui, i a la mateixa roda escriure el nom de la tabla...
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Mesa » dc. gen. 25, 2012 7:15 am

Loleta ha escrit:

Loleta tu recuerdas donde lo viste? Era foto o video? Me gustaria ver el efecto!!!
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Loleta » dc. gen. 25, 2012 9:05 am

ostres... ho he estat buscant i res de res... per aquestes coses sóc una mica desastre!
fins i tot he posat al google wedding vinil records i surten moltes fotos de discos com a invitacions, com a fons de plat, com a regals, però com a indicador de taules res de res...
a veure si per primera vegada he tingut una bona idea????? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: es que jo d'imaginació cero patatero!!!!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Cuca12 » dc. gen. 25, 2012 12:14 pm

Hola núvies!

Doncs nosaltres el que tenim clar, que ho va fer el meu germà i cunyada i ho vem trobar molt b, serà que la gent sabrà a quina taula ha de seure, però un cop allà seurà a la cadir que vulgui. Així ens evietem el aquest seu al costat d'aquell altre...m'explico?
El tema de com fer-ho, però encara no ho he pensat!quantes cosetes que hi ha per fer!!!!ufff
Petons
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 4:21 pm

Cuca12 ha escrit:Hola núvies!

Doncs nosaltres el que tenim clar, que ho va fer el meu germà i cunyada i ho vem trobar molt b, serà que la gent sabrà a quina taula ha de seure, però un cop allà seurà a la cadir que vulgui. Així ens evietem el aquest seu al costat d'aquell altre...m'explico?
El tema de com fer-ho, però encara no ho he pensat!quantes cosetes que hi ha per fer!!!!ufff
Petons

Nosaltres volem fer igual! El seating plan que preguntava és per posar-ho a l'entrada amb la distribució de qui va a cada taula. Però després, un cop allà, que s'asseguin on vulguin! Menys maldecaps per nosaltres! Que tothom diu que organitzar les taules una de les coses més empipadores de fer.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lilul » dj. gen. 26, 2012 7:53 pm

Olguiky ha escrit:
Cuca12 ha escrit:Hola núvies!

Petons

Nosaltres volem fer igual! El seating plan que preguntava és per posar-ho a l'entrada amb la distribució de qui va a cada taula. Però després, un cop allà, que s'asseguin on vulguin! Menys maldecaps per nosaltres! Que tothom diu que organitzar les taules una de les coses més empipadores de fer.

Una de les raons per les quals nantros no en fem!
Be, la rao principal es que no ens agrada delimitar qui ha de seure amb qui i qui ha de parlar amb qui. Volem llibertat absoluta de moviments, pero veient el que hi ha, sort que ens n'escapem!

Una altra opcio: amb contes populars catalans, ja saps, lo que llegeixen els nens a l'escola. Que si el patufet, que si les set cabretes...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 8:13 pm

lilul ha escrit:Una de les raons per les quals nantros no en fem!
Be, la rao principal es que no ens agrada delimitar qui ha de seure amb qui i qui ha de parlar amb qui. Volem llibertat absoluta de moviments, pero veient el que hi ha, sort que ens n'escapem!

Una altra opcio: amb contes populars catalans, ja saps, lo que llegeixen els nens a l'escola. Que si el patufet, que si les set cabretes...

Tots els nuvis que conec diuen que això de fer les taules és una de les coses més complicades i enutjoses que hi ha! Ja us ho explicaré quan m'hi posi :.0.-0.:

Això dels contes m'agrada! Prenc nota!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: olivia80 » dg. gen. 29, 2012 12:30 pm

olguiku mira aquests blogs que segur trobaràs idees i super xules.
http://untocdelila.blogspot.com/
http://www.unabodaoriginal.es/es/
http://lovechocolateandweddings.com/category/diy/
de coses ja n'hi han el que em passa a mi és que em falta temps¡¡¡¡¡¡
espero haver-te ajudat.
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 29, 2012 12:56 pm

olivia80 ha escrit:olguiku mira aquests blogs que segur trobaràs idees i super xules.
http://untocdelila.blogspot.com/
http://www.unabodaoriginal.es/es/
http://lovechocolateandweddings.com/category/diy/
de coses ja n'hi han el que em passa a mi és que em falta temps¡¡¡¡¡¡
espero haver-te ajudat.

Ara mateix m'hi connecto. Moltíssimes gràcies guapa!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:07 pm

Hola a totes,

Nosaltres ens hem baixat unes plantilles d'internet (aneu a imatges i poseu plantilles seatting plan o bé plantilles càtering o como sentarse a la gente) i a cada taula el que farem és en lloc de posar el nom de la persona posarem una foto de quan aquella persona era petita....crec que no s'ho esperen i ho trobem molt original!
Imatge
susanaieric
:: núvia rookie

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 11:13 pm

[quote="]a cada taula el que farem és en lloc de posar el nom de la persona posarem una foto de quan aquella persona era petita....crec que no s'ho esperen i ho trobem molt original![/quote]

I tant que quedarà genial!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:15 pm

Olguiky ha escrit:[quote="]a cada taula el que farem és en lloc de posar el nom de la persona posarem una foto de quan aquella persona era petita....crec que no s'ho esperen i ho trobem molt original![/quote]

I tant que quedarà genial![/quote]

De moment ens estem trobant problemes amb alguns invitats...però a les taules dels amics (6 taules = 65 pax) segur que ho fem!
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants