Autor: Lore_nna » dt. gen. 24, 2012 11:34 pm

Autor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 8:27 am

Autor: Camins » dc. gen. 25, 2012 1:28 pm
Autor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 1:31 pm
Camins ha escrit:Nosaltres ens casem pel civil i farem que familiars i amics llegeixin alguna cosa. Els deixarem escollir a ells i si necessiten un cop de mà ja buscarem plegats. A part nosaltres dos también volem llegir un text agraint a tots els convidats que estiguin allà en un moment tan especial per nosaltres.

Autor: Camins » dc. gen. 25, 2012 1:36 pm
cris&pol ha escrit:Camins ha escrit:Nosaltres ens casem pel civil i farem que familiars i amics llegeixin alguna cosa. Els deixarem escollir a ells i si necessiten un cop de mà ja buscarem plegats. A part nosaltres dos también volem llegir un text agraint a tots els convidats que estiguin allà en un moment tan especial per nosaltres.
Molt bona idea lo del text per agraïr als convidats la seva assitència, jo suposo que farem alguna cosa però per llegir al banquet, que seguir que em tocarà a mi perquè el meu futur llegir coses en públic no se jo... jejejejej!!
Autor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 1:50 pm
Camins ha escrit:
Si, suposo que a mi también em tocarà llegir-ho pq el meu futur tampoc ho veu clar. A mi también em talla una mica però ho farem, la gent que hi haurà aquell dia són gent que ens apreciem i estimem i creiem que agrair que siguin allà és el mínim que podem fer.

Autor: Camins » dc. gen. 25, 2012 1:56 pm
cris&pol ha escrit:Camins ha escrit:
Si, suposo que a mi también em tocarà llegir-ho pq el meu futur tampoc ho veu clar. A mi también em talla una mica però ho farem, la gent que hi haurà aquell dia són gent que ens apreciem i estimem i creiem que agrair que siguin allà és el mínim que podem fer.
Oi tant i ben fet!! La gent que està allà es mereix aquest detall per part del nuvis!!
Quan et cases?? I on??
Autor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 2:02 pm
Camins ha escrit:
El 22 de setembre i a una casa de colònies a Can Caballé.
I tu??

Autor: Can » dc. gen. 25, 2012 3:30 pm

Autor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 3:44 pm
cris&pol ha escrit:Olga a nosaltres el capellà ens va dir que un punt acabada la cerimonia i/o misa podrien sortir a llegir text propi 2 o 3 persones així que no crec que hi hagi cap problema!
De moment a nosaltres ens ho faran els meus dos germans i no sabem encara si li demanarem a algú mes!
mua

Autor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 4:18 pm
Olguiky ha escrit:
Perfecte! Ja ho preguntaré al nostre capellà (a veure si la setmana que ve podem quedar amb ell!). Intentaré colar a veure si pot ser que les lectures quedin una mica integrades en la cerimònia, no vull que quedi com un afegit d'a més a més.
Gràcies guapi!

Autor: Lanati » dj. gen. 26, 2012 10:57 am

Autor: Camins » dj. gen. 26, 2012 1:32 pm
cris&pol ha escrit:Camins ha escrit:
El 22 de setembre i a una casa de colònies a Can Caballé.
I tu??
Jo em caso el 27 de juliol, la cerimònia serà per l'esglèsia al Santuari de La Salut a Sabadell i el convi a Can Mont Cad a Setmenat!!
Enhorabona pel casament!!A mi el setembre es un mes que m'agrada molt jo vaig néixer el 19 de setembre!!!
Si necessites qualsevol cosa aquí em tens!!
Muaaa
Autor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 3:17 pm
Lanati ha escrit:La nostra amiga es va emocionar i va plorar, pobreta!!

Autor: joni_laura » dc. feb. 08, 2012 4:17 pm

Autor: Olguiky » dc. feb. 08, 2012 4:28 pm

Autor: peke.mayo9 » dc. feb. 08, 2012 5:48 pm