Lectures del casament

El millor any de la nostra vida!

Re: Lectures del casament

EntradaAutor: Lore_nna » dt. gen. 24, 2012 11:34 pm

Nosaltres ens casarem per lo civil i la veritat es que no tenim ni idea de lectures que podem afegir...cap suggerència?
Imatge
Lore_nna
:: núvia experimentada

Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 8:27 am

Olga a nosaltres el capellà ens va dir que un punt acabada la cerimonia i/o misa podrien sortir a llegir text propi 2 o 3 persones així que no crec que hi hagi cap problema!

De moment a nosaltres ens ho faran els meus dos germans i no sabem encara si li demanarem a algú mes!
mua
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Camins » dc. gen. 25, 2012 1:28 pm

Nosaltres ens casem pel civil i farem que familiars i amics llegeixin alguna cosa. Els deixarem escollir a ells i si necessiten un cop de mà ja buscarem plegats. A part nosaltres dos también volem llegir un text agraint a tots els convidats que estiguin allà en un moment tan especial per nosaltres.
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 1:31 pm

Camins ha escrit:Nosaltres ens casem pel civil i farem que familiars i amics llegeixin alguna cosa. Els deixarem escollir a ells i si necessiten un cop de mà ja buscarem plegats. A part nosaltres dos también volem llegir un text agraint a tots els convidats que estiguin allà en un moment tan especial per nosaltres.

Molt bona idea lo del text per agraïr als convidats la seva assitència, jo suposo que farem alguna cosa però per llegir al banquet, que seguir que em tocarà a mi perquè el meu futur llegir coses en públic no se jo... jejejejej!!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Camins » dc. gen. 25, 2012 1:36 pm

cris&pol ha escrit:
Camins ha escrit:Nosaltres ens casem pel civil i farem que familiars i amics llegeixin alguna cosa. Els deixarem escollir a ells i si necessiten un cop de mà ja buscarem plegats. A part nosaltres dos también volem llegir un text agraint a tots els convidats que estiguin allà en un moment tan especial per nosaltres.

Molt bona idea lo del text per agraïr als convidats la seva assitència, jo suposo que farem alguna cosa però per llegir al banquet, que seguir que em tocarà a mi perquè el meu futur llegir coses en públic no se jo... jejejejej!!

Si, suposo que a mi también em tocarà llegir-ho pq el meu futur tampoc ho veu clar. A mi también em talla una mica però ho farem, la gent que hi haurà aquell dia són gent que ens apreciem i estimem i creiem que agrair que siguin allà és el mínim que podem fer.
Camins

EntradaAutor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 1:50 pm

Camins ha escrit:
Si, suposo que a mi también em tocarà llegir-ho pq el meu futur tampoc ho veu clar. A mi también em talla una mica però ho farem, la gent que hi haurà aquell dia són gent que ens apreciem i estimem i creiem que agrair que siguin allà és el mínim que podem fer.

Oi tant i ben fet!! La gent que està allà es mereix aquest detall per part del nuvis!!

Quan et cases?? I on??
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Camins » dc. gen. 25, 2012 1:56 pm

cris&pol ha escrit:
Camins ha escrit:

Oi tant i ben fet!! La gent que està allà es mereix aquest detall per part del nuvis!!

Quan et cases?? I on??

El 22 de setembre i a una casa de colònies a Can Caballé.

I tu??
Camins

EntradaAutor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 2:02 pm

Camins ha escrit:

I tu??

Jo em caso el 27 de juliol, la cerimònia serà per l'esglèsia al Santuari de La Salut a Sabadell i el convi a Can Mont Cad a Setmenat!!

Enhorabona pel casament!!A mi el setembre es un mes que m'agrada molt jo vaig néixer el 19 de setembre!!!

Si necessites qualsevol cosa aquí em tens!!

Muaaa
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Can » dc. gen. 25, 2012 3:30 pm

Nosaltres això de la lectura pròpia també ho tenim en compte. Ara, jo faria una part cadascú, així participem tots dos. :-)ok:
Can

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 3:44 pm

cris&pol ha escrit:Olga a nosaltres el capellà ens va dir que un punt acabada la cerimonia i/o misa podrien sortir a llegir text propi 2 o 3 persones així que no crec que hi hagi cap problema!

De moment a nosaltres ens ho faran els meus dos germans i no sabem encara si li demanarem a algú mes!
mua

Perfecte! Ja ho preguntaré al nostre capellà (a veure si la setmana que ve podem quedar amb ell!). Intentaré colar a veure si pot ser que les lectures quedin una mica integrades en la cerimònia, no vull que quedi com un afegit d'a més a més.

Gràcies guapi!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 4:18 pm

Olguiky ha escrit:
Perfecte! Ja ho preguntaré al nostre capellà (a veure si la setmana que ve podem quedar amb ell!). Intentaré colar a veure si pot ser que les lectures quedin una mica integrades en la cerimònia, no vull que quedi com un afegit d'a més a més.

Gràcies guapi!

Ja m'explicaràs, segur que us deixa si és amic de la família del Marc!! Sort! Ja diràs!! Nosaltres també tindrem que anar a parlar amb el capellà però un punt haguem fet el curset a principis de març!!!

Muaaa
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Lanati » dj. gen. 26, 2012 10:57 am

Nosaltres vam fer un llibret de casament (vam fer misa completa i casament) i el mossèn ens va recomanar dos llibrets, un amb la cerimònia i un altre amb les possibles lectures). Vam fer primera i segona lectura, triades per nosaltres d'entre les possibles, salm, pregàries i un escrit que ens va llegir a l'altar una amiga nostra. Van llegir les lectures varies persones. Va ser molt bonic i tothom diu que la cerimònia no es va fer llarga. La nostra amiga es va emocionar i va plorar, pobreta!!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Camins » dj. gen. 26, 2012 1:32 pm

cris&pol ha escrit:
Camins ha escrit:

I tu??

Jo em caso el 27 de juliol, la cerimònia serà per l'esglèsia al Santuari de La Salut a Sabadell i el convi a Can Mont Cad a Setmenat!!

Enhorabona pel casament!!A mi el setembre es un mes que m'agrada molt jo vaig néixer el 19 de setembre!!!

Si necessites qualsevol cosa aquí em tens!!

Muaaa

Gràcies i el mateix dic!!!! Qualsevol cosa compteu amb mi!!!!!!
Camins

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 3:17 pm

Lanati ha escrit:La nostra amiga es va emocionar i va plorar, pobreta!!

Pobreta! Sol passar que la persona que fa la lectura s'emociona i li costa continuar. No és la primera vegada que ho sento d'un casament!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: joni_laura » dc. feb. 08, 2012 4:17 pm

Nosaltres ens casem pel civil i de moment no ho volem demanar a ningú que llegeixi. La meva germana gran ja m'ha dit que esta preparant un text i k segur que ploraré i les germanes d'ell segurament també faran un escrit. Falta saber si els amics també s'apuntaran, xo com k encara queda temps!!!
Imatge
joni_laura

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. feb. 08, 2012 4:28 pm

Hi ha gent que això de llegir li fa molta vergonya! Nosaltres tenim un amic que sabíem que ho faria molt bé, però es posa tan nerviós que ni tan sols li demanarem!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: peke.mayo9 » dc. feb. 08, 2012 5:48 pm

Pero se hacen lecturas o aquella de felicitaciones??
peke.mayo9

Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 08, 2012 5:25 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant