Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

El millor any de la nostra vida!

Re: Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

EntradaAutor: Lanati » dj. gen. 26, 2012 10:48 am

gemma_sergio ha escrit:Cadascú es lliure de pensar com vol.

El tema diners és molt personal, hi haurà gent que te'n donarà i d'altres que no. Jo crec que ficar-ho, per a mi, és més pràctic. La meva feina no em permet estar agafant el telèfon a totes hores i menys per tenir el número de compte a mà i a sobre arribo tard a casa i no tinc la possibilitat de tenir el numero a mà (treient que arribo feta pols i l'unic que vull fer quan arribo a casa és estar tranquil·la,veient la tele,...)

Pero torno a dir que CADASCÚ FA EL QUE VOL.

Evidentment, cadascú pensa com vol, però llavors, parlem clar. No es dóna el número de compte a les invitacions per a la comoditat dels convidats, sino PER LA VOSTRA COMODITAT. Jo tampoc puc agafar el telèfon a la feina, i també arribo tard a casa, però quan algú em trucava, quan arribava a casa al migdia o al vespre, els tornava la trucada, encara que estigués cansada, i parlava amb ells. Igual que faig amb qui em truca actualment per altres temes, o és que no ho fem quan truca alguna amiga o familiar al llarg del dia i no els podem atendre?. No em vaig limitar a demanar diners i, de pas, enviar la invitació. No critico a qui ho fa, o potser sí, ja que a mi se m'han tret les ganes d'anar a algún casament on se'ns posava a la invitació el número de compte i alguna frase com: "el vostre millor regal: el nostre viatge de noces". Doncs mira, em pensava que el millor regal que els podia fer era la meva companyia durant el dia del seu casament. I ja us dic, jo en aquests casos he reaccionat fent un regal material, tipus roba de casa, i si no els va bé, que no gastin per sobre les seves possibilitats esperant que els convidats paguin una festa que ells volen fer. Nosaltres no ens vam casar fins que no ho vam tenir TOT estalviat.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. gen. 26, 2012 11:46 am

krilinto ha escrit:Siempre el nº de cuenta por si acaso

¿Por si acaso qué?
Lanati

EntradaAutor: llunai » dj. gen. 26, 2012 12:04 pm

Eso digo yo, por si acaso que? jajjaa

Mi idea tampoco es ponerlas en la invitacion..La boda la queremos pagar nosotros, almenos poder afrontar el banquete sin contar en los que nos pueda dar la gente..Ya vivimos juntos y tenemos de todo en casa, asi que muchos amigos y familia ya nos han dicho que nos daran dinero para luna de miel,o aunque sea solo para pagar el cubierto..Les dare la cuenta por mail o por telefono, tampoco tenemos tantos invitados para que me agobien pidiendome el numero jeje
llunai
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 5:19 pm

Este mediodía he ido a comer a casa de mi abuela y he aprovechado que también estaba mi tío (que acaba de casar a una hija) y he visto que mi prima no puso el número de cuenta pero sí que puso el mail de los dos.

Creo que al final nos decantaremos por no ponerla y a lo mejor doy un papelito a mis padres y a mis suegros con el numero de cuenta por si les llaman a ellos y si no nos lo pueden pedir por mail.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 8:05 pm

gemma_sergio ha escrit:Creo que al final nos decantaremos por no ponerla y a lo mejor doy un papelito a mis padres y a mis suegros con el numero de cuenta por si les llaman a ellos y si no nos lo pueden pedir por mail.

Nosaltres no la posem al final, segurament ens farem un tip de dir-lo per telèfon... però bé... ens va fer una mica de coseta posar-lo.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. gen. 27, 2012 10:19 am

Olguiky ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:Creo que al final nos decantaremos por no ponerla y a lo mejor doy un papelito a mis padres y a mis suegros con el numero de cuenta por si les llaman a ellos y si no nos lo pueden pedir por mail.

Nosaltres no la posem al final, segurament ens farem un tip de dir-lo per telèfon... però bé... ens va fer una mica de coseta posar-lo.

Nosaltres estavem amb el dubte i parlant amb la meva avia i el meu tiet ens acabat de decidir.

El cas era que el meu xicot i jo no sabiem que fer i els meus sogres deien de ficar-la pero estavem amb dubtes. Així que vaig demanar consell a la meva avia i el meu tiet perque em donessin la seva opinio com a convidats! jeje
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: alohha » dv. gen. 27, 2012 9:45 pm

Doncs jo crec que hi ha una mica d'hipocresia en aquest tema...

Està clar que quan una parella es casa, convida a la gent que vol que els acompanyi en aquell dia. Almenys jo no he convidat una sola persona per compromís i espero i dessitjo que tots ells vinguin aquell dia, me facin regal o no. Inclús sé d'avançada que un sector de la familia no me faran regal i me semble molt bé, raonable per la situació que estàn vivint, i jo el que vull és veure'ls allí aquell dia amb mi.

I tant que si me caso, és pq vull i si no tinc els diners és el meu problema, i si cal, ja li demanaré al banc.
Però de tota la vida, quan et conviden a una boda, normalment es fa un regal, segons les possibilitats de cadascú. El que es feia fins fa uns anys és fer una llista de noces amb electrodomèstics i coses per la llar que els nuvis compartirien desprès de passar per l'altar. I això no era algo semblant a ficar el nº de compte? triaven la tele que volien, la nevera, els llançols, la cuberteria.... I els convidats els hi havien de comprar. Pero els temps han canviat, ara els nuvis quan es casen ho tenen tot i normalment ja fa temps fins i tot que conviuen. Per tant, el que solen fer és donar els diners. I se sap. No és res dolent, ni per escandalitzar-se. És una ajuda a la parella que s'acaba de casar. Perdoneu-me, pero regalar un joc de roba per la casa com a càstic per possar un nº de compte a l'invitació ho trobo una mica fort.

No me considero una persona egoista, ni penso fer negoci en la meva boda, ni molt menys!! Però trobo que ficar el nº de compte dins la invitació tampoc és cap barbaritat. La gent que tingui pensat fer-te alguna altra cosa, estic segura que ho farà de totes maneres.

Però en definitva, cadascú és lliure de fer el que vol, i no s'ha de jutjar per decidir fer una cosa o una altra.

Bon finde!!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: Estercita » ds. gen. 28, 2012 4:15 am

alohha ha escrit:Doncs jo crec que hi ha una mica d'hipocresia en aquest tema...

Està clar que quan una parella es casa, convida a la gent que vol que els acompanyi en aquell dia. Almenys jo no he convidat una sola persona per compromís i espero i dessitjo que tots ells vinguin aquell dia, me facin regal o no. Inclús sé d'avançada que un sector de la familia no me faran regal i me semble molt bé, raonable per la situació que estàn vivint, i jo el que vull és veure'ls allí aquell dia amb mi.

I tant que si me caso, és pq vull i si no tinc els diners és el meu problema, i si cal, ja li demanaré al banc.
Però de tota la vida, quan et conviden a una boda, normalment es fa un regal, segons les possibilitats de cadascú. El que es feia fins fa uns anys és fer una llista de noces amb electrodomèstics i coses per la llar que els nuvis compartirien desprès de passar per l'altar. I això no era algo semblant a ficar el nº de compte? triaven la tele que volien, la nevera, els llançols, la cuberteria.... I els convidats els hi havien de comprar. Pero els temps han canviat, ara els nuvis quan es casen ho tenen tot i normalment ja fa temps fins i tot que conviuen. Per tant, el que solen fer és donar els diners. I se sap. No és res dolent, ni per escandalitzar-se. És una ajuda a la parella que s'acaba de casar. Perdoneu-me, pero regalar un joc de roba per la casa com a càstic per possar un nº de compte a l'invitació ho trobo una mica fort.

No me considero una persona egoista, ni penso fer negoci en la meva boda, ni molt menys!! Però trobo que ficar el nº de compte dins la invitació tampoc és cap barbaritat. La gent que tingui pensat fer-te alguna altra cosa, estic segura que ho farà de totes maneres.

Però en definitva, cadascú és lliure de fer el que vol, i no s'ha de jutjar per decidir fer una cosa o una altra.

Bon finde!!

Totalment d'acord en tot!
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » ds. gen. 28, 2012 10:49 am

Estercita ha escrit:
alohha ha escrit:Doncs jo crec que hi ha una mica d'hipocresia en aquest tema...

Bon finde!!

Totalment d'acord en tot!

Jo también estic d'acord!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 4:05 pm

Alohha, has dado en el clavo!!!! Has sido muy sincera y dices cosas que creo, muchas de nosotras y me incluyo, pensamos pero no nos hemos atrevido a decir! olé!
Imatge
MTM23

Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. gen. 30, 2012 5:53 pm

Doncs jo no hi estic d'acord. No és el mateix regalar una cuberteria que "exigir" el pagament de, com a mínim, 150.-€ per cap. Si no llegeix missatges d'anys anteriors on les núvies estaven empipadíssimes perquè hi havia gent que no arribava a aquesta qüantitat. I si algú posa el número de compte a la invitació, ja no es pot considerar tal, segons el meu parer. Hi ha hipocresia si algú no posa el número de compte però espera que la gent li regali diners. Jo no esperava res de res, CONVIDAVA al meu casament, i tots els regals que em va venir va ser de més a més. Així que jo no vaig ser gens hipòcrita.
Lanati

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 9:27 pm

Pue yo si puse el nº de cuenta en la invitación y TODO EL MUNDO me hizo el ingreso del dinero antes de la boda, y así me evité los tan incómodos sobres. Y al contrario de Lanati, a mi todo el mundo me dijo que gracias por poner el nº de cuenta, que era super práctico y mucho más rápido a la hora de hacer el regalo. Hoy en día casi nadie hace regalos en una boda que no sea dinero, así que mucho más cómodo si a la gente le facilitas el trabajo.

Además, recalco que yo no me casé para hacer negocio, porque si hubiera sido así hubiera elegido un restaurante con un menú muuchoooo más económico y no los 200€ que pagué por cubierto, que por supuesto con la crisis en la que estamos no esperaba que nadie me diera eso de regalo por persona (aunque mucha gente si lo hizo). Además, yo tenía pagado el banquete bastante tiempo antes de recibir ningún regalo, así que por favor que no se generalice ni se criminalice a nadie por este tema.

Un saludo!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Olguiky » dj. feb. 02, 2012 3:26 pm

Com que això dels números de compte a les invitacions és molt personal i cadascú ho veu de la seva manera, aprofito per penjar la manera com ho van veure uns nuvis americans. No deixa de ser original!

Diners.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. feb. 02, 2012 4:43 pm

Olguiky ha escrit:Com que això dels números de compte a les invitacions és molt personal i cadascú ho veu de la seva manera, aprofito per penjar la manera com ho van veure uns nuvis americans. No deixa de ser original!

Diners.jpg

Ostres que bo!!

Suposo que això ho van ficar el dia del banquet. Em recorda a lo que es feia antigament que era tallar a troços la lliga de la nuvia i la corbata del nuvi per recaptar diners pels nuvis.
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: marjona » dj. feb. 02, 2012 5:35 pm

Hola!!!

Bueeeeno, menudo temita polémico se ha sacado aquí!!!!

a ver... yo pienso que lo ideal sería ponerlo y dejarse de regalos absurdos... porque yo prefiero ni que sean 10 euros simbólicos a un juego de sábanas de 80 euros pero super cateto y que lo tenga de trasto en casa... Pero en el fondo como creo que el que te quiere regalar el juego de sábanas aunque hayas puesto la targeta te lo va a regalar igual, por eso no lo he puesto, porque pienso que puede sentar mal pedir dinero directamente . y no por hacer negocio, si no porque es más cómodo para todos... imagínate cargar con 100 regalos ese día!!!!! sería una locura absurda!!!

en fin esa es mi opinión... quien tenga cabeza sabrá lo que tiene que hacer ese día...

un besazo!
Imatge
Imatge
marjona

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: Estercita » dj. feb. 02, 2012 5:46 pm

Que cada uno haga lo que quiera sin juzgar al resto...si la queréis poner bien, sino también....y si alguien se enfada, pues bien, y sino pues también...Sigo diciendo que es mi boda y haré lo que yo quiera y claro, que habrá gente que no le gustará lo que haga, pero es mi boda, y sobretodo soy yo la que tiene que estar agusto en mi boda y no se puede complacer a todo el mundo, porque sino te amargan la boda...por eso creo, que está muy bien este debate, pero ante todo no JUZGUEMOS a nadie por lo que quiera hacer el dia de su boda..
Estercita

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 02, 2012 6:56 pm

HUALA COM ENS ESCALFEM!!!

primer de tot, que crec que en aixo estem totes d'acord : cadascu es casa com vol, quan vol i amb el vol... o aixo hauria de ser.

Que a mi em sembla genial que si una parella tenen el costum en la seva zona/familia posen numero de compte i ningu s'escandalitza i que si es mes practic .. i tot lo que volgueu, pero
si
PEEEEERO

desgraciadament hi ha molta hipocresia i molta mala baba en aquest tema del casament

i de la mateixa manera que un restaurant et pot treure un menu a 35 euros per un sopar d'empresa i el mateix menu, identic, per 135 leuracos perque es una boda (cas veridic, que m'ha passat a mi!)

doncs per lo mateix hi ha gent que mira i deixa de mirar que si m'han donat que si m'han posat, que si s'ha de...
i aquesta es la frase clau "S'HA DE..."

que vol dir "s'ha de..."????

que a mi m'han arrivat a dir en casaments que "S'HA DE posar el preu del cobert MES uns 100 de regal", que aixo es el que S'HA DE fer quan et conviden. I ON ESTA ESCRIT??? o sigui que si a mi em conviden al club nautic de salou, que costa com a 150 o 200 euros el menu de casament, vinc amb la parella, total que he de posar un minim de 400 o 500 euros??? I el viatge que em pego de 1000 km? i ja no dic comprarme un vestit ni res per l'estil perque desde el 2000 que porto el mateix a TOTS els casaments que he anat, i ben felic que soc.
Us poso aquest exemple, perque resulta que en aquell casament, jo anava molt malament pero que molt malament de cuartos, li vaig dir a la que suposaba era la meva millor amiga, i resulta que uns mesos mes tard em deixa de parlar i comenca a criticar. perque no li vaig posar un duro, i avisant-li que si venia al casament no podia regalarli re. I fins i tot va oblidar que quan va neixer sa filla (estava embarassada quan es va casar) li vaig enviar per correu una robeta feta a ma per una dona artesana d'aqui i que em va costar un ull de la cara. I no es per el que em costes. Jo vaig veure aquesta robeta i em va agradar tant que no hi vaig pensar.

tres anys mes tard, una amiga de murcia es casa. el mateix problema, i encara pitjor, perque jo estava al paro. o sigui que vaig demanar diners per anar al seu casament. jo tope de molesta, que no li volia dir res, nomes que no hi anava. I sabeu que em va dir? doncs molt carinyosament que me n'anes a pastar fang, que ella el que volia era estar amb mi i passava com de la merda dels regals. i si no em podia pagar el bitllet, me'l pagava ella. que nomes faltaria que pels putus quartos no pugues compartir el seu dia amb mi. doncs be, aquesta noia es la primera persona que ja ha reservat l'habitacio a l'hotel dels convidats, perque evidentment, aixo si que es una amiga.

un altre exemple: una persona molt propera va casarse, no tenien gaires diners pero si que van fer un casament d'alto copete mitjancant un prestec i convidant com a 250 persones, mes de la meitat de les quals eren familia lllunyana del "pueblo". doncs be, 1 any mes tard, la nuvia va fer dos comentaris que hem van deixar de pasta de moniato:
1- pues mira que nosotros el prestamo ya lo liquidamos al dia siguiente de la boda y ademas ganamos pasta, que para eso sirven las bodas
2- nos ha invitado la pascuala y la menguala, vamos a ver que nos pusieron a nosotros de regalo para ver que le ingresamos, que solo faltaria

mireu, tot es questio de modos. per a mi, i si, ara dono la meva opinio i atio encara mes el foc

per a mi, el que es questio de diners, es de mala educacio tocarlo segons com perque es una de les coses mes brutes i que mes estres creen en aquest planeta.
de la mateixa manera que trobo de mala educacio preguntar el sou a algu
de la mateixa manera que quan es fa algun tipus de transaccio mes o menys important, l'import s'anota, per discrecio
per un regal de casament, el mateix

qui vulgui ingressar diners, ja el demana el numero de compte
qui vulgui portarte un sobre, te'l portara per molt numero que hagis posat
qui vulgui regalarte un "lopongo" tel regalara igual

i per a mi, posar el numero de compte equival a demanar diners, o que me'ls estan demanant. i aixo equival a que estic fent algo per sobre les meves possibilitats, es a dir "quiero y no puedo"

per tant, jo em quedo amb la meva moralitat de discrecio, que es tal i com em sento be. Hi ha nomes 2 persones que m'han demanat que com ho farem. A una li he enviat a ma mare (es ma padrina), que es qui te el compte corrent meu de reus, aixo si, dient-li que no em casava perque em fes un regal! que no calia (esta passant un mal moment, al paro i tal) i que m'enfadaria si ho feia perque "s'ha de fer", i no li va be.
L'altra persona es la sogra, perque a franca no es fa aixo del numero de compte. ho vam explicar per nadal i es van escandalitzar tots. alla es dona generalment un sobre amb un xec. pero nosaltres preferim que no ens facin xecs, perque aixo voldra dir que els tindrem voltant per la maleta fins que tornem a franca. aixi que ja veurem que faran els convidats francesos.

i amb aixo acabo que sembla la biblia en vers! que aquest debat es realment un mai acabar.
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. feb. 02, 2012 7:07 pm

lilul ha escrit:HUALA COM ENS ESCALFEM!!!

primer de tot, que crec que en aixo estem totes d'acord : cadascu es casa com vol, quan vol i amb el vol... o aixo hauria de ser.

Que a mi em sembla genial que si una parella tenen el costum en la seva zona/familia posen numero de compte i ningu s'escandalitza i que si es mes practic .. i tot lo que volgueu, pero
si
PEEEEERO

desgraciadament hi ha molta hipocresia i molta mala baba en aquest tema del casament

i de la mateixa manera que un restaurant et pot treure un menu a 35 euros per un sopar d'empresa i el mateix menu, identic, per 135 leuracos perque es una boda (cas veridic, que m'ha passat a mi!)

doncs per lo mateix hi ha gent que mira i deixa de mirar que si m'han donat que si m'han posat, que si s'ha de...
i aquesta es la frase clau "S'HA DE..."

que vol dir "s'ha de..."????

que a mi m'han arrivat a dir en casaments que "S'HA DE posar el preu del cobert MES uns 100 de regal", que aixo es el que S'HA DE fer quan et conviden. I ON ESTA ESCRIT??? o sigui que si a mi em conviden al club nautic de salou, que costa com a 150 o 200 euros el menu de casament, vinc amb la parella, total que he de posar un minim de 400 o 500 euros??? I el viatge que em pego de 1000 km? i ja no dic comprarme un vestit ni res per l'estil perque desde el 2000 que porto el mateix a TOTS els casaments que he anat, i ben felic que soc.
Us poso aquest exemple, perque resulta que en aquell casament, jo anava molt malament pero que molt malament de cuartos, li vaig dir a la que suposaba era la meva millor amiga, i resulta que uns mesos mes tard em deixa de parlar i comenca a criticar. perque no li vaig posar un duro, i avisant-li que si venia al casament no podia regalarli re. I fins i tot va oblidar que quan va neixer sa filla (estava embarassada quan es va casar) li vaig enviar per correu una robeta feta a ma per una dona artesana d'aqui i que em va costar un ull de la cara. I no es per el que em costes. Jo vaig veure aquesta robeta i em va agradar tant que no hi vaig pensar.

tres anys mes tard, una amiga de murcia es casa. el mateix problema, i encara pitjor, perque jo estava al paro. o sigui que vaig demanar diners per anar al seu casament. jo tope de molesta, que no li volia dir res, nomes que no hi anava. I sabeu que em va dir? doncs molt carinyosament que me n'anes a pastar fang, que ella el que volia era estar amb mi i passava com de la merda dels regals. i si no em podia pagar el bitllet, me'l pagava ella. que nomes faltaria que pels putus quartos no pugues compartir el seu dia amb mi. doncs be, aquesta noia es la primera persona que ja ha reservat l'habitacio a l'hotel dels convidats, perque evidentment, aixo si que es una amiga.

un altre exemple: una persona molt propera va casarse, no tenien gaires diners pero si que van fer un casament d'alto copete mitjancant un prestec i convidant com a 250 persones, mes de la meitat de les quals eren familia lllunyana del "pueblo". doncs be, 1 any mes tard, la nuvia va fer dos comentaris que hem van deixar de pasta de moniato:
1- pues mira que nosotros el prestamo ya lo liquidamos al dia siguiente de la boda y ademas ganamos pasta, que para eso sirven las bodas
2- nos ha invitado la pascuala y la menguala, vamos a ver que nos pusieron a nosotros de regalo para ver que le ingresamos, que solo faltaria

mireu, tot es questio de modos. per a mi, i si, ara dono la meva opinio i atio encara mes el foc

per a mi, el que es questio de diners, es de mala educacio tocarlo segons com perque es una de les coses mes brutes i que mes estres creen en aquest planeta.
de la mateixa manera que trobo de mala educacio preguntar el sou a algu
de la mateixa manera que quan es fa algun tipus de transaccio mes o menys important, l'import s'anota, per discrecio
per un regal de casament, el mateix

qui vulgui ingressar diners, ja el demana el numero de compte
qui vulgui portarte un sobre, te'l portara per molt numero que hagis posat
qui vulgui regalarte un "lopongo" tel regalara igual

i per a mi, posar el numero de compte equival a demanar diners, o que me'ls estan demanant. i aixo equival a que estic fent algo per sobre les meves possibilitats, es a dir "quiero y no puedo"

per tant, jo em quedo amb la meva moralitat de discrecio, que es tal i com em sento be. Hi ha nomes 2 persones que m'han demanat que com ho farem. A una li he enviat a ma mare (es ma padrina), que es qui te el compte corrent meu de reus, aixo si, dient-li que no em casava perque em fes un regal! que no calia (esta passant un mal moment, al paro i tal) i que m'enfadaria si ho feia perque "s'ha de fer", i no li va be.
L'altra persona es la sogra, perque a franca no es fa aixo del numero de compte. ho vam explicar per nadal i es van escandalitzar tots. alla es dona generalment un sobre amb un xec. pero nosaltres preferim que no ens facin xecs, perque aixo voldra dir que els tindrem voltant per la maleta fins que tornem a franca. aixi que ja veurem que faran els convidats francesos.

i amb aixo acabo que sembla la biblia en vers! que aquest debat es realment un mai acabar.

LILUL

Perdona que t'ho digui pero la amiga que et va deixar de parlar és una filla D!!
Aquest és un tema que, la veritat, no es resoldrà res i com diem a alguns els hi agradarà i uns altres no! Com deien abans sigui el que sigui és la teva boda i cadascú fa el que li rota. A qui li agradi be i a qui no que s'hi posi fulles!!

Veig que t'has quedat ben a gust amb el tema eh?? :yium:-) :yium:-)
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Estercita » dj. feb. 02, 2012 7:21 pm

Lilul, peazo de mala amigaaa, eso si que es ser egoista!
No perdiste tu una amiga, sino ella...
Estercita

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 02, 2012 7:27 pm

pozi noies... ens coneixiem des de feia mes de 15 anys i et puc assegurar que em va costar molt de pair-ho

ara passo bastant, el problema el te ella, pero aquest estiu passat amb vaig trobar amb sa mare i hem va demanar noticies perque sa filla ja no li explicava mai res de mi, que jo estava desaparesida, i ella ho trobava ben estrany, perque a sobre que havia fet l'esforc de venir per el casament des de tant lluny... jejee, encara recordo la seva cara quan vam arrivar, que va dir "esto si es una amiga y lo demas son tonterias! que tal el viaje?"

nenes, perdoneu que m'hagi ences, pero el que menys suporto d'aquest mon es la hipocresia. i a osties he hagut d'aprendre que no tothom es igual, tu. i que tot hi que generalment ni hi penso, quan em treuen el tema regalets, diners i el que "s'ha de fer" en un casament... es que em repateja el fetge!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants