Flores novia

El millor any de la nostra vida!

Re: Flores novia

EntradaAutor: EDYO » dc. gen. 11, 2012 11:24 am

Jo tambe vaig pensar que el ram em molestaria .....xo en volia portar ja que trobo que li dona un toc de color al vestit.....
Així que vaig buscar una solució
Me'l ficare com de pulsera....aquet disapte tinc hora a la floristeria per a fer l'entrevista de a ver com el podem fer..... no se crec q per mi es la millor opció!!!
Imatge
EDYO
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Nono » dc. gen. 11, 2012 6:50 pm

Hola chicas!

Una preguntilla, con que tiempo (más o menos) se tiene que ir a hablar con la floristeria... me da miedo ir o muy pronto o muy tarde... y como veo que algunas de vosotras ya teneis las citas concertadas pues me ha entrado la dudilla :-)0(-:
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: miressss » dc. gen. 11, 2012 6:54 pm

Ei guapa!!! pues mira nosotros en la fira de reus ya lo miramos y bueno nos icieron un presupuesto y también hemos mirado por aquí por donde vivimos nosotros y bueno ya lo tenemos bastante claro fuimos el otro día y nos dijeron que pidieramos día y hora y así podiamos hablar más tranquilos y si queriamos hacer ya la reserva así que ya estamos casi convencidos no tardaremos mucho en ir a dar la paga y señal y una cosilla menos!!! así que yo de ti iria mirando ya jeje!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: Nono » dc. gen. 11, 2012 7:00 pm

miressss ha escrit:Ei guapa!!! pues mira nosotros en la fira de reus ya lo miramos y bueno nos icieron un presupuesto y también hemos mirado por aquí por donde vivimos nosotros y bueno ya lo tenemos bastante claro fuimos el otro día y nos dijeron que pidieramos día y hora y así podiamos hablar más tranquilos y si queriamos hacer ya la reserva así que ya estamos casi convencidos no tardaremos mucho en ir a dar la paga y señal y una cosilla menos!!! así que yo de ti iria mirando ya jeje!!!!

A nosotros nos lo incluyen en el menú, asi que no tenemos que ir buscando, pero claro tampoco quiero pasarme de confiada a ver si me doy con un canto... igualmente, miressss apunto tu consejillo y este finde llamo a la floristeria a ver que me dicen.
Merci guapa!!!!
Imatge
Nono

EntradaAutor: miressss » dj. gen. 12, 2012 1:03 pm

Ahhh claro que tu te casas por lo civil!!! claro a mi lo del restaurante también me lo incluyen en el menú pero claro me caso por la iglesia y tengo que adornar la iglesia jeje!!!! bueno guapa suerte con las flores jeje!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Estercita » dj. gen. 12, 2012 1:37 pm

Nos saldría más a cuenta comprar unas plantas en los chinos bien bonitas, y tan tiras de precio y que luego se las lleven los invitados...jeje
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Nono » dj. gen. 12, 2012 3:14 pm

miressss ha escrit:Ahhh claro que tu te casas por lo civil!!! claro a mi lo del restaurante también me lo incluyen en el menú pero claro me caso por la iglesia y tengo que adornar la iglesia jeje!!!! bueno guapa suerte con las flores jeje!!!!

Nooo si yo tambien me caso por la iglesia, aunque sea viernes, pero no voy a arreglar la iglesia con flores de floristeria, mi madre tiene un jardin precioso y quiere ser ella quien haga el centro floral para el altar y los bancos... yo habia pensado en poner flores de papel en los bancos (y en la porteria de mi casa) que mi cuñada tiene muy buena mano y al ser pocos pues no son muchos, asi que al final entre unos y otros haremos algo...jajajajaj
Imatge
Nono

EntradaAutor: miressss » dj. gen. 12, 2012 3:17 pm

Ahhh pues muy bien!!!!! así menos gastos!!!!! claro que si!!!! y si no como dicen de lo chinos y arreando jeje!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

Re:

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 9:33 pm

Nono ha escrit:Nooo si yo tambien me caso por la iglesia, aunque sea viernes, pero no voy a arreglar la iglesia con flores de floristeria, mi madre tiene un jardin precioso y quiere ser ella quien haga el centro floral para el altar y los bancos... yo habia pensado en poner flores de papel en los bancos (y en la porteria de mi casa) que mi cuñada tiene muy buena mano y al ser pocos pues no son muchos, asi que al final entre unos y otros haremos algo...jajajajaj

És molt bona idea això de decorar l'església amb les vostres pròpies flors. Segur que quedarà molt maco!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Re:

EntradaAutor: Angie18 » dg. gen. 15, 2012 11:06 pm

Nime ha escrit:
Lalilo1 ha escrit:Jejeje, aquest ram és de Bornay :P Ja ens han fet els nostres a algunes del fòrum i són una passada ^_^

Hola Nime!
La veritat es que m'encanten els rams de bornay! pero jo soc de lleida i ho tindria una mica complicadet per a que em fessin arribar el ram. De totes maneres, no ho vull descartar del tot, em podries enviar un privi amb els preus q et van dir? Es q si em sembla molt car ja no truco ni per informarme.Amb quina antelació ho vas demanar tu? aish, q preguntona estic!

Gracies!

Tens un privat ;)[/quote]

Hola chicas,
¿me podéis pasar la info a mi también? Estoy casi decicdida por los Bloomieramos pero los que he visto de Bornay también son muy chulos.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: naesmi » dl. gen. 16, 2012 11:08 am

Mi ramo es sorpresa!!

he decidido dar licencia al padrino para que me compre el ramo y sea sorpresa para cuando me lo traiga on el poema. Jejeje! es arriesgado pero como no soy mucho de ramos de flores, entonces siempre acabaria decidiendo mi madre, o mi suegra o mi cuñada por cual elegir. Asi que ya de paso me quito una cosilla de encima! Y me encantan las sorpresas!!!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Nono » dl. gen. 16, 2012 3:50 pm

naesmi ha escrit:Mi ramo es sorpresa!!

he decidido dar licencia al padrino para que me compre el ramo y sea sorpresa para cuando me lo traiga on el poema. Jejeje! es arriesgado pero como no soy mucho de ramos de flores, entonces siempre acabaria decidiendo mi madre, o mi suegra o mi cuñada por cual elegir. Asi que ya de paso me quito una cosilla de encima! Y me encantan las sorpresas!!!

Naesmi!!!! Mi ramo tambien es sorpresa, aunque a mi padre, que es el padrino no le hace mucha gracia, pues la responsabilidad cae sobre él, pero como yo digo, serguro que me encantará pues me gustan tooooodas la flores y no tengo ninguna preferida. Aunque como lo he visto muy agobiado al probre le ido dando ideas de lo que más o menos creo que podria quedar bien con mi vestido... jejejejejeje
Imatge
Nono

EntradaAutor: naesmi » dl. gen. 16, 2012 5:04 pm

JEJEJEJE!! q guay!

sabes como podrias ayudarle de manera indirecta? q lo acompañara alguien q supiera como es tu vestido :-)ok:

en mi caso, al ser mi cuñado le dire a su novia q lo acompañe... pq siendo un chico me da miedo q se vaya a lo clasico (aunque siempre acertado, q conste!).

las novias tambien merecemos sorpresas en nuestra boda, no? :-)0(-:
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 9:28 pm

Que bé! Així t'has tret una feia de sobre i a més a més tindràs una sorpresa el dia del casament. Genial!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 9:29 pm

Nono ha escrit:

Naesmi!!!! Mi ramo tambien es sorpresa, aunque a mi padre, que es el padrino no le hace mucha gracia, pues la responsabilidad cae sobre él, pero como yo digo, serguro que me encantará pues me gustan tooooodas la flores y no tengo ninguna preferida. Aunque como lo he visto muy agobiado al probre le ido dando ideas de lo que más o menos creo que podria quedar bien con mi vestido... jejejejejeje

Nono, és que això és una responsabilitat força gran... però quina il·lusió, no, que el teu pare sigui el padrí?

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 6:21 pm

snake35 ha escrit:Hola noies!!!!
Jo us recomano la que vaig anar jo, Flors Navarro de Barcelona, té una pàgina web on podreu veure el que fan i a més tenen packs molt interessants i molt bé de preu.
Totes les amigues que s'han casat ho han fet a Flors Navarro i la veritat que són molt professionals, tant amb el tema de restaurants, esglèsies, muntatge del cotxe o rams de núvia.
Espero haver-hos ajudat!!!

Nosaltres segurament ho farem amb ells tot i que o he mirat encara preus.

lo que comentes dels packs els vaig veure per la web i estaven força bé!!

El que no surten preus és el tema dels centres de taula. Més o menys quin preu calcules per centre??
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. gen. 26, 2012 6:27 pm

gemma_sergio ha escrit:
Jo us recomano la que vaig anar jo, Flors Navarro de Barcelona, té una pàgina web on podreu veure el que fan i a més tenen packs molt interessants i molt bé de preu.
Totes les amigues que s'han casat ho han fet a Flors Navarro i la veritat que són molt professionals, tant amb el tema de restaurants, esglèsies, muntatge del cotxe o rams de núvia.

El que no surten preus és el tema dels centres de taula. Més o menys quin preu calcules per centre??

Hola Gemma!!

No surten els preus dels centres perquè només és una pàgina web a tall d'informació, és perquè visualitzeu els treballs que fan. Referent als preus dels centres és que dependrà molt del tipus de flor que posis, si són centres amb espelmes o sense, alts o baixos, ostres és que hi ha un munt, el millor és passar-t'hi i sense cap compromís ells et fan un pressupost.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 7:03 pm

snake35 ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:

Hola Gemma!!

No surten els preus dels centres perquè només és una pàgina web a tall d'informació, és perquè visualitzeu els treballs que fan. Referent als preus dels centres és que dependrà molt del tipus de flor que posis, si són centres amb espelmes o sense, alts o baixos, ostres és que hi ha un munt, el millor és passar-t'hi i sense cap compromís ells et fan un pressupost.

Ja m'ho suposava!

una pregunta. Amb quant de temps és millor començar a mirar els centres?? Es que no tinc ni idea si es millor un, dos o tres mesos abans.
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. gen. 27, 2012 1:30 pm

Hola Gemma!

Lo normal és que ho mireu en 3 mesos d'antelació. Ara estan amb les núvies d'abril-maig i juny.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 27, 2012 3:55 pm

snake35 ha escrit:Hola Gemma!

Lo normal és que ho mireu en 3 mesos d'antelació. Ara estan amb les núvies d'abril-maig i juny.

Sí, jo sóc del juny i m'han donat hora per la setmana que ve. Tot i això, a una altra floristeria em van atendre durant les vacances de Nadal. Suposo que també deu dependre del volum de feina que tenen!
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat