Invitaciones

El millor any de la nostra vida!

Re: Invitaciones

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 7:08 pm

Mari, són xulíssimes aquestes invitacions! És una passada això de poder-s'ho fer un mateix. Nosaltres també ho hem fet i penso que no hi ha color. És una cosa molt més personal!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: verobdn81 » ds. gen. 28, 2012 7:42 pm

Hola a totes .
Vosaltres heu fet les vostres invitaciones?
verobdn81
:: núvia experimentada

Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 7:50 pm

verobdn81 ha escrit:Hola a totes .
Vosaltres heu fet les vostres invitaciones?

Jo sí! Ara mateix estan a impremta. Dijous passat vam anar a veure les proves d'impressió i havien quedat molt xules. No és difícil... es tracta de saber què t'agrada i de dominar algun programa informàtic que t'ho permeti fer (photoshop...).

Val molt la pena!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. gen. 28, 2012 9:18 pm

susanaieric ha escrit:Hola noies,
(Mari, és molt maca també...la veritat és que fent-les al teu gust millor que millor!!!!)

Al final ens ho vam rumiar molt bé ahir per la nit pq aquest cap de setmana hem d'enllestir aquest tema (només tenim 4 mesos i mig per davant i ens apreta!!!) i hem decidit no posar el comtpe.
També ho trobem molt incòmode i la veritat, qui et vulgui donar diners ja ens demanarà el compte quan ens truqui per confirmar assistència!

Gràcies a totes pels vostres comentaris i diferents visió del tema!
petonets

El meu problema és que tothom savia que ens casavem i que vam entregar les invitacions en má, per tant, la gent ens confirmava l'asisténcia en el moment que donavem les invitacions, ens deien que si passava alguna cosa que impedis que poguessin venir ja ens trucarien, i en aquell mateix moment em demanaven el nº i sino quan hi pensaven ens trucaven a mi o a me mare dient que ho havia d'haver posat a la invitació.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 9:43 pm

Mari (MJM) ha escrit:
susanaieric ha escrit:Hola noies,
(Mari, és molt maca també...la veritat és que fent-les al teu gust millor que millor!!!!)

Al final ens ho vam rumiar molt bé ahir per la nit pq aquest cap de setmana hem d'enllestir aquest tema (només tenim 4 mesos i mig per davant i ens apreta!!!) i hem decidit no posar el comtpe.
També ho trobem molt incòmode i la veritat, qui et vulgui donar diners ja ens demanarà el compte quan ens truqui per confirmar assistència!

Gràcies a totes pels vostres comentaris i diferents visió del tema!
petonets

El meu problema és que tothom savia que ens casavem i que vam entregar les invitacions en má, per tant, la gent ens confirmava l'asisténcia en el moment que donavem les invitacions, ens deien que si passava alguna cosa que impedis que poguessin venir ja ens trucarien, i en aquell mateix moment em demanaven el nº i sino quan hi pensaven ens trucaven a mi o a me mare dient que ho havia d'haver posat a la invitació.

Ostres, a mi em pot passar el mateix! Ja ho hem dit a tothom fa temps, i ara començarem a donar les invitacions (suposo que d'aquí a quinze dies ja ho tindrem preparat per començar). El que faré serà portar paperets amb el número de compte apuntat per si de cas...

Gràcies pel comentari!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: toni-silvia » ds. gen. 28, 2012 10:19 pm

Nosaltres també les vam fer nosaltres! Regallades i dissenyades, tot de manera cassolana! Tinc fotografies al meu CE!
Ens hem gastat uns 50 euros i n'hem fet 60 (i ens sobra material per fer-ne més si volguessim!)
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 10:46 pm

toni-silvia ha escrit:Nosaltres també les vam fer nosaltres! Regallades i dissenyades, tot de manera cassolana! Tinc fotografies al meu CE!
Ens hem gastat uns 50 euros i n'hem fet 60 (i ens sobra material per fer-ne més si volguessim!)

A nosaltres no ens ha sortit tan bé la cosa pel que fa als números. Ens acaben costant una mica més que unes d'impremta que havíem mirat i que eren les que ens feien més el pes. Però són 100% com ens agraden a nosaltres i això val la pena!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: CATALANA » dg. gen. 29, 2012 11:33 am

Chicas!! una pregunta...cuánto tiempo se necesita una vez has encargado las invitaciones para que te las den???
La verdad es que he estado mirandolas todas las que habéis puesto y me encantan!!!!
Imatge
CATALANA

Entrades: 272
Membre des de: dv. des. 30, 2011 12:45 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 29, 2012 12:19 pm

Mireia i Héctor ha escrit:Chicas!! una pregunta...cuánto tiempo se necesita una vez has encargado las invitaciones para que te las den???
La verdad es que he estado mirandolas todas las que habéis puesto y me encantan!!!!

Això depèn dels llocs... però en general has de calcular entre un mes i dos, des del moment que les encarregues fins que te les donen totes fetes (abans d'imprimir-les, en general et criden perquè vegis una prova).
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: CATALANA » dg. gen. 29, 2012 1:06 pm

Moltísimes gràcies Olguiki!!!!!!!!!!!!!! a mi encara em queda però vaig mirant llocs, comparant preus... que varia molt d'un lloc a un altre!!
Amb aquest post m'heu donat moltíssimes idees!!!!!!!!!!!!!!!!!Gràcies!!
Imatge
CATALANA

EntradaAutor: CATALANA » dg. gen. 29, 2012 1:46 pm

gemma_sergio ha escrit:Nosotros las hemos mirado al lado de casa que es una papelería, librería e imprenta.

Es del catálogo de Edit66 (Colección Laura). A nosotros nos gusta mucho porque la buscábamos divertida e informal. Y he pensado que este sea nuestro logo de la boda para las targetitas de los detalles.

Junto con la invitación haré un tagetón de las misma medidas para adjuntar el plano.

Espero que os guste.

Hola Gemma!! la verdad es que esta invitación nos encanta!!! además que es la idea que estábamos buscando...genial!!! Una cosa y si no te importa, claro...por cuánto sale cada invitación??
Muchas gracias!!
Imatge
CATALANA

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 10:55 am

Mireia i Héctor ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:Nosotros las hemos mirado al lado de casa que es una papelería, librería e imprenta.

Es del catálogo de Edit66 (Colección Laura). A nosotros nos gusta mucho porque la buscábamos divertida e informal. Y he pensado que este sea nuestro logo de la boda para las targetitas de los detalles.

Junto con la invitación haré un tagetón de las misma medidas para adjuntar el plano.

Espero que os guste.

Hola Gemma!! la verdad es que esta invitación nos encanta!!! además que es la idea que estábamos buscando...genial!!! Una cosa y si no te importa, claro...por cuánto sale cada invitación??
Muchas gracias!!

Creo recordar que nos salía cada invitación x 1.55 €+IVA (si eran menos de 100 unidades). A nosotros en total nos salen 90 invitaciones a 191 euros (IVA e impresión incluidas).

La verdad es que nada más verla nos dimos cuenta que era la que queríamos.
Cuando vaya a preparar los detalles, mi idea es escanear la pareja, retocarla un poco con photoshop (más que nada para que no se vea escaneada) y usar la misma imagen para las etiquetas de los detalles. Así todo se verá igual y será como una especie de logo de la boda.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: novi » dl. gen. 30, 2012 11:11 am

1 o 2 mesos per donar-te les invitacions de l'imprenta???? I jo que pensava que seria algo rapid, kuestó de dies...
Doncs ja cal q m'afanyi, pq encara no hem començat , i les volem fer nosaltres així que trigarem unes setmanes en dissenayarles, segur.
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 12:19 pm

novi ha escrit:1 o 2 mesos per donar-te les invitacions de l'imprenta???? I jo que pensava que seria algo rapid, kuestó de dies...
Doncs ja cal q m'afanyi, pq encara no hem començat , i les volem fer nosaltres així que trigarem unes setmanes en dissenayarles, segur.

A mi em van dir que amb un mes les tindria. Suposo que deendrà d'on te les facis. Dic jo!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:25 pm

Olguiky ha escrit:
Mireia i Héctor ha escrit:Chicas!! una pregunta...cuánto tiempo se necesita una vez has encargado las invitaciones para que te las den???

Això depèn dels llocs... però en general has de calcular entre un mes i dos, des del moment que les encarregues fins que te les donen totes fetes (abans d'imprimir-les, en general et criden perquè vegis una prova).

Hola, nosaltres ho fem a Busquets i ens trigaran uns 15 dies aprox, comptant la prova i tot...van bastant ràpid! bé, això esperem....
Imatge
susanaieric
:: núvia rookie

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 11:04 pm

novi ha escrit:1 o 2 mesos per donar-te les invitacions de l'imprenta???? I jo que pensava que seria algo rapid, kuestó de dies...

Novi, això és pels llocs que ells fan també el diseny. Si t'ho fas tu la cosa canvia. Nosaltres ho vam portar la setmana passada i segurament a finals d'aquesta ja ho tindrem! Uns 15 dies entre pitus i flautes!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:09 pm

Sí, el que et deiem...igual que nosaltres, 15 dies. Però suposo que tot depèn de amb qui ho facis
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: vnv » dg. feb. 12, 2012 1:00 am

Hola a totes! Gemma, molt guays les invitacions!
Jo les començaré a mirar dintre de poc (encara em queden varios mesos) però segons m'han comentat millor fer-ho amb un parell de mese d'antel·lació per si hi ha errors a les invitacions, etc. per poder canviar-les. Suposo que s'envien 3 mesos abans del casament? Aixó que millor començar-ho a mirar quan quedin unes 6 mesos.. no?
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 12, 2012 10:37 am

vnv ha escrit:Hola a totes! Gemma, molt guays les invitacions!
Jo les començaré a mirar dintre de poc (encara em queden varios mesos) però segons m'han comentat millor fer-ho amb un parell de mese d'antel·lació per si hi ha errors a les invitacions, etc. per poder canviar-les. Suposo que s'envien 3 mesos abans del casament? Aixó que millor començar-ho a mirar quan quedin unes 6 mesos.. no?

Cadascú ho fa com vol/pot! Hi ha gent que les vol donar amb molt de temps. Nosaltres les estem repartint ara i ens casem el 2 de juny. O sigui que són uns tres mesos...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. feb. 17, 2012 12:31 pm

Olguiky ha escrit:
vnv ha escrit:Hola a totes! Gemma, molt guays les invitacions!

Cadascú ho fa com vol/pot! Hi ha gent que les vol donar amb molt de temps. Nosaltres les estem repartint ara i ens casem el 2 de juny. O sigui que són uns tres mesos...

Nosaltres tenim previst donar-les per finals de març però em sembla que no em donarà temps perque encara he d'acabar el plànol...

Suposo que al final les donarem per setmana santa o així! I ens casem a l'octubre, o sigui que per falta de temps no serà.
Imatge
gemma_sergio

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant