..y un bebe para cuando?

El millor any de la nostra vida!

Re: ..y un bebe para cuando?

EntradaAutor: llunai » ds. gen. 28, 2012 1:59 pm

Jjejej me alegro que haya mas chicas que se quieran animar para despues de la boda!!

Bien dixo Trixie!! cada una sabe lo que quiere y cuando lo quiere, asi que a quien lo guste..se aguante jaja
llunai
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 2:01 pm

Jo em casaré amb 34 i els nens arribaran quan arribin. No penso estressar-me!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: pupipu » ds. gen. 28, 2012 5:04 pm

Hola, veig que el tema "baby" està força actiu, nosaltres ens vam casar el 03 de Setembre de 2011, i jo aquest any en faig 28 i el meu home 32, jo espero posar-m'hi de cara a l'any que ve, però no se perquè tothom diu que li costa tant quedar-se... això si, m'agradaria tenir el primer abans dels 30! Ja veurem!
pupipu

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 7:04 pm

pupipu ha escrit:Hola, veig que el tema "baby" està força actiu, nosaltres ens vam casar el 03 de Setembre de 2011, i jo aquest any en faig 28 i el meu home 32, jo espero posar-m'hi de cara a l'any que ve, però no se perquè tothom diu que li costa tant quedar-se... això si, m'agradaria tenir el primer abans dels 30! Ja veurem!

Reina, cada persona és un món! Hi ha gent que li costa molt quedar-se embarassada, però n'hi ha d'altres que s'hi queden sense esperar-s'ho! Jo estic amb la filosofia de no intentar agobiar-me (en tinc 33). Quan hagi d'arribar, arribarà!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Trixie85 » ds. gen. 28, 2012 9:04 pm

Yo estoy con Olguiki... creo que ir a por un bebé debe ser algo que hagamos porque nos apetece y porque sintamos que es el momento, no porque tengamos una edad u otra... pero vamos, que siempre vamos a escuchar opiniones, así que a hacer lo que nos venga en gana!!

Y lo de tardar en quedarse... es algo que ni sabemos ni podemos controlar... unos amigos pensando eso se pusieron y a la primera se quedaron... nunca se sabe! Así que cuando probemos que sea porque sea lo que queremos por si hacemos diana rapidito!! jejeje
Imatge
Trixie85
:: núvia experta

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 9:14 pm

Además, hay otra cosa... yo almenos tengo claro que cuando empecemos a buscar el bebé, no voy a comentarlo con demasiada gente. Como mucho los más allegados... porque si la cosa no sale (a veces hay gente que tarda bastante) no quiero que la gente me agobie!! Que los hay muy cansinos con este tema.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Trixie85 » ds. gen. 28, 2012 11:17 pm

Tienes toda la razón! Yo a mi entorno sólo les comento que no tardaremos pero vamos, que cuando nos pongamos a ello tampoco lo voy a confirmar!
Imatge
Trixie85

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: Alexia84 » ds. gen. 28, 2012 11:28 pm

Hola!!

anda nosotros ya le damos vueltas al tema y ahora veo este tema!
Nosotros nos casamos a finales de abril y en la luna de miel con el relax si viniera bienvenido sea!
yo tengo las reglas muy irregulares y me da cosilla tambien tardar en quedarme.. asi q iremos al gine y manos a la obra cuanto antes, a mi novio ahora le han entrado las prisas, xq dice que su padre es mayor y tal...
y bueno nunca lo habiamos hablado pero tal y como está el tema que a todo el mundo le cuesta no quisieramos esperar mucho
Imatge
Imatge
Alexia84
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dg. gen. 29, 2012 7:56 am

Yo pensaba que no tardaría en quedarme, y ya llevo varios meses intentándolo y nada. Eso si, yo no he contado a nadie que estamos buscando, cuando me quede embarazada ya lo sabrán. Paso de aguantar cometarios de cualquier tipo.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: llunai » dg. gen. 29, 2012 9:00 am

Yo pienso lo mismo!! CUando nos pongamos en serio, tampoco me gustaria que lo supiera todo el mundo, mas que nada, por si veo que nos cuesta quedarnos y me estarian preguntando cada dos por tres..

En abril? te queda muy poquito jejeej mucha suerte con la boda y con la busqueda!!

Jesusyberta,por lo que me ha dicho mucha gente, hay que estar tranquila y no pensar mucho en el tema, que te quedas el mes que menos pensabas jejej mucha suerte y ya nos contaras!!
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: lauraijoan » dc. feb. 01, 2012 2:31 pm

Doncs jo ja tinc un petardo de 14 mesos!! :) ho hem fet al revés , i desprès de la boda anirem a per el segon/a!

La nostra prioritat era tenir un criu, la boda ens feia ilu però més ens la feia un nen, així que vem decidir fer.ho a la inversa...ara que tenim el peque i veiem que després d'un any tot va bé, noies es molt i molt dur, si, té molta recompensa però a nivell parella ...buf...jo vaig ser d'un grupet de mares al soc petit i qui més qui menys a tingut problemes amb la parella, doncs eso que com veiem que va bé, que el nen ja s'enterarà de que va i tot doncs boda al novembre i quan el peque tingui 2 anys a pel altre! :)

I bueno pel tema crisis que heu comentat, mira nosaltres quan ho vem decidir no era el millor moment, però sempre hi ha un però, sembla que mai hi ha el moment perfecte...així que manta a la cabeza hi endavant! encara recordo com si fos ahir quan vem decidir anar a pel peke mentre cuinàvem macarrons...
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

EntradaAutor: AyH » dc. feb. 01, 2012 3:52 pm

Jo prenc les pastilles anticonceptives. Ens casem l'1 de setembre i l'última pastilla (per acabar la capsa) es la del 5 se setembre i ja no penso pendre cap mes, i ja nomes falta intentaro, practicas molt i esperar a que vingui
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: EDYO » dc. feb. 01, 2012 4:29 pm

Hola noies!
Nosaltres també em pensat bastant amb el tema, xq em van tenir que operar de la matriu fa un anyet i no sabia si al sortir de l'operació em dirien si en podia tenir o no........ per sort al soritr em van dir que no habia anat tot perfecte i que habia tingut molta sort hi que no tindria cap problema en quedarme embarassada!!!
Desde que em van donar la notícia em parlat alguna vegada del tema....xo la veritat.....x moment la boda!!!! i mes endavant despres de la boda i amb la calma segur que no tardarem gaire en posarnos.hi

I pel tema de dir.ho a la gent!!! No li penso dir a ningú que me ficat mans a l'obra jajajajjajajajajajajaja quan hi estigui ja els i donare una bona sorpressa ja.......
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: naesmi » dc. feb. 01, 2012 4:57 pm

HOLA!
Nosaltres també ho tenim parlat. Si fós pel meu xicot ja n'hauriem tingut dos o tres, jejeje, li encanta la canalla! =0-0-)

jo fins fa un any i mig que no tenia instint... no hi pensava, no hi tenia ganes, em veia super jove, veia la meva vida lligada, sense llibertat... ufff...q no...
pero de cop i volta, un esdeveniment es creua amb una altra situació, i clic! canvi de xip! i ara som els dos q en tenim unes ganes booooges! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Però primer el casament, que d'aixo també en tenim moltes ganes! i posar-nos, ho farem quan tornem del viatge. i tot arribarà, sense estrès i a poc a poc. I no, no li direm a ningú. Penso igual que moltes de vosaltres, si desprès trigues en quedar-te, tothom pregunta i és un pal.
L'única amiga que ho sap va ser perquè un dia una mica piripis ens vam confessar l'una a l'altra, i les dos volem per la mateixa època! jejeje. A veure qui és la primera...tant de bó! jajajaajaja
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: pupipu » dj. feb. 02, 2012 9:35 pm

Per cert, les que dieu que us hi voleu posar just després del casament... penseu que depèn d'on aneu de lluna de mel, si necessiteu la vacuna de la febre groga heu d'esperar 6 mesos (xq és un virus desactivat) i amb les pastilles de la malària són 3 mesos. Per anar a Kenya i Tanzania que és on vam anar nosaltres son obligatories!
pupipu

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

EntradaAutor: eduinur » dj. feb. 02, 2012 10:44 pm

Quina gràcia, veig que som uns quants que ens volem posar "manos a la obra"!! Naltros ens hi volíem posar ja, però ens hem liat amb el tema del casament i ho deixarem per després. Ell ho vol començar a provar dos o tres mesos abans però jo li dic que nanai, que vull gaudir del dia!!!
eduinur

Entrades: 23
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 10:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. feb. 02, 2012 10:48 pm

Jo crec que no ve de dos mesos i, en canvi, si el dia del casament ens trobem malament és una puutada!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: eduinur » dj. feb. 02, 2012 11:14 pm

[quote="Olguiky"]Jo crec que no ve de dos mesos i, en canvi, si el dia del casament ens trobem malament és una puutada![/quote

Tens tota la raó, és el que li dic, jeje!! El que passa és que com que jo ja en tinc 34 i tothom et diu que es triga una mica doncs ens entren els "agobios" però, vaja, que penso exactament el mateix que tú, que no ens anirà de dos mesets ;-)
eduinur

Entrades: 23
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 10:15 pm

EntradaAutor: olivia80 » dv. feb. 03, 2012 10:21 am

Hola noies!!! Nosaltres también ho deixem per després de la boda, ho hem parlat i ens agradaria passar un anyet de casats i dps intentar-ho ja q entre q t'hi poses i t'hi quedes poden passar uns quants mesos o no!!
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: AyH » dv. feb. 03, 2012 2:37 pm

nosaltres començarem nomes passar el casament, sense dir-ho a ningu i que vingui quan vulgui
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants