lili koo ha escrit:Noietes!! S'espera una onada de fred siberia extrem per al cap de setmana!!
I si neva i ens quedem atrapats a Can Ribas??
"Yupiii!! Que vagin preparant els massinis i els bistecs de bou que ens quedem a durmir!!!"
jajajajajaajaja siiiiiiiiiiiiiiiii que nieve y nos quedamos alliiiii!!! jajajajaja ayer escuche el tiempo y pense "vamos a morir de frio en can ribas!!!!"
Yo también llevaré cámara, pienso fotografiarlo todo todo y todo!!! pero no llevare ninguna reflex grandota... o bien mi camara digital o bien directamente con el iphone que es mas practico!!
annatp ha escrit:tingues en compte una cosa...es tracta d'un TASTET!!!!! en realitat probes uns quants aperitius, els postres i pastisos. Veus els espais de la cerimonia decorats, ceus l'exposicio de taules parades (estovalles i fundes) i veus els diferents centres de taula perque el dia de la proba del menu ho tinguis tot clar perque NO ho tornes a veure en directe, coneixes el DJ, els que lloguen equips audiovisuals......
pero NO ANEU A DINAR!!!!! no se que els ha passat als del Serrat, pero a Can Ribas va anar
tot molt i molt be.
Aixo si, quasi tot eren extres (el DON OSTRA, la senyora que ofereix caviar, l'empresa que decora amb globus lluminosos, etc)
mmmmm anna, me ha decepcionado un poco este comentario.... NO VAMOS A COMER???? como que no?!! yo iba a comer!! jajajajajaja que quieres decir, que lo que ponen es escaso? porque yo fui a alguna spuertas abiertas de restaurantes antes de elegir Can Ribas y vaya si comias!! sacaban el aperitivo completo de una boda hasta 2 y 3 veces!!! comias y bebias todo lo que querias!! y aqui siendo una presentación para los que ya hemos contratado podrian estirarse, no?
Y eso de que casi todo sean extras.... yo el don ostra ya lo probe en la feria, que no me gusto nada por cierto...