Com tenir cura del cabell

Tots els articles publicats al bloc de GuiaNupcial i tots els vostres comentaris.

Com tenir cura del cabell

EntradaAutor: anny » dc. març 05, 2008 10:28 am

La pell, les ungles i els cabells són parts del cos que es poden veure afectats per qualsevol factor, tant físic (estat d’ànim, problemes físics, decadència de vitamines, mala nutrició, etc.) com extern (sol, humitat, canvis de temperatura, ús de productes químics –tints, allisats, permanents, etc.-, ús de productes no apropiats per al teu tipus de cabell o de mala qualitat, etc.).

Volem oferir-vos una sèrie de pautes que ajudaran a que el vostre cabell tingui un aspecte més saludable:

Eviteu el sol. El sol seca el cabell.

Si teniu el cabell fet malbé utilitzeu productes per al tractament intensiu del cabell.

Recordeu que el vostre cabell necessita descansar, per tant eviteu l’abús de calor com ara els assecadors, etc. quan no siguin necessaris.

En el mercat hi ha diferents productes per a cada tipus de cabell (greixos, ressec, dèbil, per puntes obertes o fràgils, etc.), utilitzeu el més adequat segons el vostre cabell.

Feu tractaments per millorar la condició del cabell i apliqueu-vos-el correctament.

Busqueu un equilibri en la neteja dels cabells: hi ha cabells que necessiten rentar-los freqüentment i altres que necessiten tot el contrari.

Mengeu sa i de forma correcta. Algunes pautes d’alimentació per a que el vostre cabell presenti un aspecte brillant i saludable són menjar els següents tipus d’aliments:

- Proteïnes: Ajuda a que el cabell sigui més fort. Les proteïnes les podeu trobar en la carn, marisc, llet i derivats, llenties, nous i en petites proporcions en tots els vegetals.
- Vitamines: La vitamina A ajuda al cuir cabellut, la vitamina B dóna un cabell fort, la vitamina E ajuda al creixement normal del cabell. Les vitamines les trobareu en els vegetals i en les fruites.
- Aigua: Un 25% del cabell està format per aigua, per aquest motiu és important veure’n.
- Minerals: Els minerals més importants per a la salut del cabell trobem silici, calci, coure, zinc i ferro. Els minerals i vitamines treballen conjuntament si hi ha deficiències en un d’ells es reflexa en l’absorció dels altres. Sense ferro els fol·licles del cabell no reben oxigen i l’arrel de cabell es posa dèbil, el ferro es pot trobar en els vegetals verds i en les carns vermelles. El zinc ajuda a prevenir la caiguda del cabell, el coure ajuda a la pigmentació (color) i a preveure la pèrdua del cabell i mantenir una textura correcta, es pot trobar en les nous, carns i vegetals. El silici forma part de la composició del cabell i es pot trobar en l’avena crua, en les pells de les patates, en els pebrots verds i vermells, el cogombre i les llenties.
Imatge
anny
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

EntradaAutor: mariajosecr » dj. maig 15, 2008 9:45 am

hola,

jo tink el cabell molt sec em poso productes de la pelu específics i molta mascareta que més puc fer per no tenir-los tant secs
Imatge
mariajosecr
:: núvia rookie

Entrades: 74
Membre des de: dc. oct. 10, 2007 6:41 pm

EntradaAutor: anny » dl. maig 19, 2008 9:04 am

A part d'això que comentes (utilitzar productes específics per el teu tipus de cabell) has provat amb ajudar-te amb l'alimentació?
Imatge
anny

Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

Re: Com tenir cura del cabell

EntradaAutor: Barbie » dv. feb. 05, 2010 11:43 pm

Hola noies!!!!!
Em caso per el 2011, y la veritat eske tinc el cabell curtet, y ya se q no tinc molt de temps, pero magradaria ferme un petit recollit.... era per si alguna tenia algun truc de com ayudar a q el cabell creixe mes despresa, sino no em podre fer recullit, y em feia ilusio!!
Gracias!! y petonets!!!!!!!!!
Espero poder casarme en el 2011, tengo unas ganas q me muero y kauntos camvios de ultima hora,la fecha!!!!!
TE KIERO MIGUEL!!!!!!
Barbie

Entrades: 30
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:02 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: laureen » dv. nov. 12, 2010 8:15 pm

Anny, gracias por los consejillos jejejeje!
laureen

Entrades: 101
Membre des de: dv. març 10, 2006 8:02 pm

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 9:49 pm

Yo tengo el cabello graso pero las puntas ás bien secas. El problema es que si uso mascarillas para las puntas me engrasa el resto aunque lo intento aplicar sólo en puntas, pero no hay manera.... Además me queda apelmazado y sin vida, ya no sé que hacer, he probado productos de peluquería y nada de nada
Imatge
MTM23

Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: kirara » dj. feb. 23, 2012 11:34 pm

Gracias por los consejos la verdad que en este foro estoy aprendiendo muchísimo.
kirara

Entrades: 111
Membre des de: dc. des. 28, 2011 1:15 am

Torna a: El Bloc de GuiaNupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants