Autor: Estercita » dv. gen. 27, 2012 1:31 pm

Autor: susanaieric » dv. gen. 27, 2012 8:03 pm

Autor: Jen5545 » dl. gen. 30, 2012 1:12 pm
Autor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 3:24 pm
susanaieric ha escrit:Noies, per si a algú li interessa les meves sabates de Latouche son del Corte Inglés oportunitats que hi ha a Castelldefels (al costat de l'Anec Blau). Diumenges està obert.
Fa un parell de setmanes que m'hi vaig passar i encara n'hi ha.
La propera setmana faig una foto i la penjo per a qui li pugui interessar!
Sort i a veure si les trobeu aviat!

Autor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:11 pm

Autor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 10:14 pm
susanaieric ha escrit:Hola a todas!
lo prometido es deuda y aquí os adjunto una foto de mis zapatos...si, si, los de 19€!
Son de color blanco roto....como el vestido

Autor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:18 pm

Autor: Nuria2012 » dt. gen. 31, 2012 5:48 pm

Autor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 5:51 pm
Nuria2012 ha escrit:Hola,
para las que busqueis zapatos de la marca Doriani os recomiendo que vayais a Novias Lour en Molins de Rei, te hacen un precio ajustado y muy bien. También los tienen en Santa Coloma, tienda Ursula Escoriza y en algunas tiendas de novia multimarca.
Yo por fin encontré los mios en Novias Lour

Autor: Elisabetgu » dt. gen. 31, 2012 7:13 pm
susanaieric ha escrit:Hola a todas!
lo prometido es deuda y aquí os adjunto una foto de mis zapatos...si, si, los de 19€!

Autor: Alexita012 » dt. gen. 31, 2012 7:21 pm
susanaieric ha escrit:Home....la veritat és que em van agradar molt pq no són gaire altes, són còmodes, de pell que es poden tenyir quan vulguis, són de marca i el preu: INMILLORABLE!!!!! No m'ho vaig pensar dos cops pq només les lluiré al ball quan "m'arremangui" el vestit...jejejeje
les meves sabates també em van costar 19 euritos quan valien 89 i son de Gloria Ortiz
Són sabates senzilletes però m'encanten! jo vaig anar la segona setmana de gener no sé si encara ni quedaran! Aquestes són les meves
!
Autor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 7:57 pm
Alexita012 ha escrit:susanaieric ha escrit:Home....la veritat és que em van agradar molt pq no són gaire altes, són còmodes, de pell que es poden tenyir quan vulguis, són de marca i el preu: INMILLORABLE!!!!! No m'ho vaig pensar dos cops pq només les lluiré al ball quan "m'arremangui" el vestit...jejejeje
Susana!!!! jo també vaig aprofitar les ofertes del Centre d'Oportunitats del C.Inglés davant de l'Ànec Blau!! jajajajales meves sabates també em van costar 19 euritos quan valien 89 i son de Gloria Ortiz
Són sabates senzilletes però m'encanten! jo vaig anar la segona setmana de gener no sé si encara ni quedaran! Aquestes són les meves
!
gloria%20ortiz%205.jpg

Autor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 8:31 pm
gemma_sergio ha escrit:Alexita012 ha escrit:susanaieric ha escrit:Home....la veritat és que em van agradar molt pq no són gaire altes, són còmodes, de pell que es poden tenyir quan vulguis, són de marca i el preu: INMILLORABLE!!!!! No m'ho vaig pensar dos cops pq només les lluiré al ball quan "m'arremangui" el vestit...jejejeje
Susana!!!! jo també vaig aprofitar les ofertes del Centre d'Oportunitats del C.Inglés davant de l'Ànec Blau!! jajajajales meves sabates també em van costar 19 euritos quan valien 89 i son de Gloria Ortiz
!
gloria%20ortiz%205.jpg
Alexita son preciosos!!!
ME ENCANTAN!!

Autor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 8:34 pm
Elisabetgu ha escrit:susanaieric ha escrit:Hola a todas!
Si no es mucho preguntar ... Donde los has comprado? Son muy bonitos y el precio ... INCREIBLE!!!!!!

Autor: jessica.julian » dc. feb. 01, 2012 5:26 pm
Autor: eduinur » dj. feb. 02, 2012 10:52 pm
Autor: Cris2012 » dv. feb. 03, 2012 11:54 pm

Autor: xaviymaica » ds. feb. 04, 2012 9:39 am

Autor: gemma_sergio » ds. feb. 04, 2012 10:52 am
xaviymaica ha escrit:Yo busco unos zapatos muy parecidos a los de la foto... abiertos por detrás y con plataforma.
Me gustaría encontrar alguno con un brochecito delante o lazo , algo que le haga gracia. Y como el vestido tiene un brochecito no vendria mal ponerle uno al zapato. Lo que tengo claro es que paso de gastarme 150 euros en unos.. así que me tocará recorrerme la carretera de Sants jajajaj

Autor: xaviymaica » ds. feb. 04, 2012 11:10 am