Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dj. jul. 27, 2006 9:22 am

Montsesita....jo si vols et passo 5 kilets més!!!!!!!!!!!!!!!!! i t´els envio per "SEUR URGENTE"........je, je, je!!!!!!!!! ::-) ::-)
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: apollonia » dj. jul. 27, 2006 9:22 am

Ja ja ja, i jo li envio un parell!!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 27, 2006 9:30 am

jo 4, per privi ok??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: airam » dj. jul. 27, 2006 9:33 am

jo, si no et sap greu, et passaria cul, es per no quedar-me desproporcionada, saps??

Ahh i una mini recomanació, si agafes tots els quilets que et passen (amb els meus serien també dos o tres més), arribaries als 70 més o menys, jajaja

Llavors, potser hauries de dedicarte a la verdureta i menjar a la planxa no??

Ara que a la resta ens quedaria un tipet estupendo.
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. jul. 27, 2006 9:39 am

Bones a tothom! Avui el jefe no ve fins més tard i he pensat en vosaltres!

El que passa és que una mica més i m'agafa un atac de veure que en un dia ja heu escrit vora 10 pàgines. Sort que avui he pogut ficar-mi que si no dimecres que bé m'agafa un "patatús" només de llegir-vos.

Ja que estem amb les talles jo també faig la 42 i ara peso 62-64 kilos, si fa o no fa com totes però soc també bastant baixeta 1,58. Però que voleu que us diga jo no em veig ni fofa ni res. Sí, és veritat que tinc un bon cul però també tinc bona pitrera i una cosa compensa a l'altra. A més sempre li dic al meu xicot que si estigues plana o sense corves no tindria a on agafar-se si mai cau!

Referent a les quedades, ara per ara, a mi m'és impossible, ja sabeu -tema sogre-, però si quedessiu pel 12 podrieu atansar-vos a Guimerà que fem el Mercat Medieval i si tot va bé (vull dir que si estem bé amb el tema sogre) podria estar bé, no? Si no recordo malament Montsesita, vas dir que havies vingut alguna vegada, doncs si us animeu ja sabeu!

Ah! per cert Jeian jo també et vull veure amb el vestit, ni que no sigui el definitiu, please passa'm un privi! Gràcies!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 27, 2006 9:42 am

jo ara fa 3 setmanes que controlo una mica i sense fer esforços tremendos he perdut 2.5 Kg! :-)ok: :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dj. jul. 27, 2006 9:46 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo no hi ha manera de perdre. Ara, lo bo és que tampoc guanyo res. :-)ok:
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 27, 2006 9:47 am

no et pensis que faig grans sacrificis......
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 27, 2006 9:48 am

tutifruti ets tu la que havia de tenir ja el album?? :hmm:: :hmm:: :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. jul. 27, 2006 9:48 am

Jo es que ja passo.....a mí m´agrada molt menjar!!!!!!!!!! i si em treuen el menjar em treuen la vida.....
Quan veuré que no passo per les portes ja començaré a fer dieta....però fins llavors.... ::-) ::-) ::-) ::-)
Es que no serveixo per fer dieta....m´agafa ansietat....i mala llet.......
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 27, 2006 9:55 am

a mi también m'agrada molt menjar pero si vec que fen un petit esforç puc estatr millor doncs el faig! :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JEIAN » dj. jul. 27, 2006 9:56 am

PETITA....NO ES PER RES...PERO ESTÀS SUPER BÉ!!!! NO SURTS AMB UNA FOTO AMB BIKINI???? NO SET VEU GENS DE PANXA NI DE CUL!!!! ESTAS FANTASTICA :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. jul. 27, 2006 9:57 am

No de tenir-lo no el tinc. Ahir vaig anar a veure com havia quedat i si tot ho trobava OK, doncs en 15 dies el tindria, però com que vaig haver de canviar quatre coses doncs ara ho ha de modificar i li haig de tornar a donar un vistazo. Però almenys ja em vaig treure el "gusanillo"! A més queden xulíssimes i molt naturals que és el que més m'agrada, tot i que jo li ficaria 40.000 fotos més a l'album, però clar desprès tot puja! Però bé, entre lo que em va ensenyar i les quatre cosetes arregladetes crec que quedarà estupendo!

Petita, digui's que sí, que jo també estic amb tu!!! Jo sempre he dit que quan siguem padrinetes per desgracia ja ens vindran els mal de caps de no poder menjar tot el que volguem, ja sigui per la pressió, pel sucre, per la tensió... Així que ara em d'aprofitar i menjar el que ens apeteixi, sempre i quan no sigui dolent per la salud, que això sempre és el més important!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Petita » dj. jul. 27, 2006 9:58 am

Ja....però es que no tinc força de voluntat.......... :-/ :-/ :-/ :-/

A vegades em dic....vaaa, avui soparé una amanideta.....i mentres me l´estic fent estic pensant en donuts, sandwichs, pizzes, pasta........i després me la menjo amb tant fàstic que a l´endemà amaneixo amb una pansa al llavi....... :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: EDAE » dj. jul. 27, 2006 10:04 am

Heu vist el post aquest que parla d'un reportatge de despedies a antena 3?????? quin fàstic!!!!! :-/ :-/ :-/ :star:: :star:: :star::
EDAE

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 27, 2006 10:14 am

ufffffffffffff quina mandra llegirlo 4 pagines.... he llegit algo de orgies i no se que :--(
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. jul. 27, 2006 10:14 am

Sí Edae, ja he contestat!!!!!!!!!!
QUIN ASCO!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/ :--( :--(
Ara que...la culpa no és de la pelandrusca, al cap i a la fi és la seva feina. La culpa és dels tios!!!!!!!!!!!!!! que quan s´ajunten tres o quatre gilipolles perden l´oremus i fent aquestes guarrades es pensen que són més homes.............
Quan llegia el post....m´han vingut unes ganes de vomitar.....es que aquest tema em fa molta mania.....eccsss....
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 27, 2006 10:17 am

que feien quests tios??? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dj. jul. 27, 2006 10:23 am

Expliquen despedides d'aquestes que no només miren, sinó que toquen, i toquen molt. Quin fàstic becs becs!!
EDAE

EntradaAutor: EDAE » dj. jul. 27, 2006 10:27 am

Per cert, parlant d'estripers, us explico què ens va passar diumenge!!!!
JA JA JA JA!!!! Diumenge, no sé si us ho vai dir però vam anar al matí al fotògraf (molt i molt bé!!!) i a la tarda anavem a l'església a veurela per dins i mirar tema flors. Doncs allà només hi fan missa l'últim dissabte de mes. I si algú vol la clau, en comptes de tenir-la el mossen (que porta més d'una parròquia) la guarda una senyora que viu gairebé al costat de l'església. Doncs el mossen ens va donar el telefon d'aquesta senyora i jo la vaig trucar per si li anava bé que hi anéssim el diumenge. Ens va dir que ella no hi era, però que hi hauria un senyor que treballa per ells que és una mica sord, i per aixó vam concretar una hora, pq així el senyor estaria a punt (i tant que hi estava ja ja ) Arribem a la casa, i baixo jo. Sort que en David va dir que m'acompanyava!! Truco i ens surt l'home, d'uns 60 anys, gras i mal gornit. I quan el tenim davant, me'l miro i portava la bragueta oberta, ino portava calçotets!!! Li tortia tota tota pel forat de la bragueta!!! QUIN FÀSTIC!!!!! Jo no sabia on mirar. Només pensava, sort que hi hem anat nosaltres i no ma mare i la sogra!!! JA JA JA!!!!
EDAE

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants