Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

El millor any de la nostra vida!

Re: Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

EntradaAutor: Estercita » dj. feb. 02, 2012 7:21 pm

Lilul, peazo de mala amigaaa, eso si que es ser egoista!
No perdiste tu una amiga, sino ella...
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 02, 2012 7:27 pm

pozi noies... ens coneixiem des de feia mes de 15 anys i et puc assegurar que em va costar molt de pair-ho

ara passo bastant, el problema el te ella, pero aquest estiu passat amb vaig trobar amb sa mare i hem va demanar noticies perque sa filla ja no li explicava mai res de mi, que jo estava desaparesida, i ella ho trobava ben estrany, perque a sobre que havia fet l'esforc de venir per el casament des de tant lluny... jejee, encara recordo la seva cara quan vam arrivar, que va dir "esto si es una amiga y lo demas son tonterias! que tal el viaje?"

nenes, perdoneu que m'hagi ences, pero el que menys suporto d'aquest mon es la hipocresia. i a osties he hagut d'aprendre que no tothom es igual, tu. i que tot hi que generalment ni hi penso, quan em treuen el tema regalets, diners i el que "s'ha de fer" en un casament... es que em repateja el fetge!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. feb. 02, 2012 8:24 pm

Lilul: el cas que tú expliques es molt extrem...repeteixo, jo si el vaig possar per una qüestió pràctica, sabia que NINGÚ em faría un regal que no fos diners, i volia evitar el tema sobres...i la meva experiència va ser molt bona. A tothom li va semblar fantàstica l'idea del nº de compte i el dia del casament ningú havia de portar tant diners a sobre...

Sento molt el que et va passar, de veritat!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 02, 2012 8:49 pm

Per aixo lo primer que dic es que si esteu segurs que tothom esta content i no hi ha hipocrites pel mig, doncs endavant.

Pero sino, mes val evitar merders.
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Noe2012 » dj. feb. 02, 2012 8:56 pm

Nosotros no pondremos el número de cuenta en las invitaciones para evitar tonterias de este tipo...

Se sabe que, normalmente y si se puede, se da algo de dinero a los novios (dentro de las posibilidades de cada uno) y por eso yo pienso que lo mejor es hacerlo al número de cuenta.

La gran mayoría de mis invitados vienen de Andalucía. Allí no está nada visto el poner el número de cuenta en la invitación, pero yo pienso que el que me quiera dar el sobre sería mejor que lo ingresara, para no tener que ir con el sobre 800 km, toda la boda, etc.

Pero bueno, para eso vamos a hacer unas tarjetitas a parte con el número, para quien lo pida.
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: Lanati » dv. feb. 03, 2012 10:06 am

lilul[b] Estic completament d'acord amb tu.
Aquella noia que vaig explicar que va posar el número de compte i li vam fer un regal material, no es més que una coneguda que va voler convidar a tot quisqui per tal d'arribar a 150 convidats i que el restaurant li fes un descompte. Nosaltres havíem de pagar taxi, avançar la tornada de vacances (es va casar a l'agost perquè li sortís millor de preu), pagar perruqueria i demès,... per algú que, la veritat, només veia un cop a l'any (i de vegades ni això). I a sobre li havia de donar 400 euros perquè volia fer un suuuper casament però a costa dels convidats? Doncs mira, no. Afortunadament, jo no estava a l'atur ni tenia problemes econòmics, però 400 euros em costen de guanyar i els prefereixo estalviar. Doncs com vàries persones li van fer regal, ens va fer el buit al casament a aquestes persones, sobretot el nuvi (imagina't, que gairebé ni el coneixíem!, ni que li deguessim res!!).

Una cosa es segura, i així ho ha comentat [b]lilu
. Encara que posis el número de compte, hi haurà gent que et farà regal material, gent que no te'n farà, de regal, i gent que et donarà sobres el dia del casament. De fet, a noslatres ens va trucar gent demanant el número de compte i, igualment, ens van donar un sobre a la cerimònia. Al final els convidats fan el que els hi sembla.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. feb. 03, 2012 10:12 am

El problema és que hi ha gent que convida indiscriminadament. Jo convido només la gent més propera. Són La gent amb qui tinc més relació. A ells els convido al què sigui! El mal és quan la gent convida a tot quisqui per motius x i creu (erròniament) que ja sortirà a compte perquè es pagaran el cobert. Si convides a la gent per raons econòmiques i no emocionals-afectives és, al meu entendre, on rau l'error!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lilul » dv. feb. 03, 2012 10:29 am

Olguiky ha escrit:El problema és que hi ha gent que convida indiscriminadament. Jo convido només la gent més propera. Són La gent amb qui tinc més relació. A ells els convido al què sigui! El mal és quan la gent convida a tot quisqui per motius x i creu (erròniament) que ja sortirà a compte perquè es pagaran el cobert. Si convides a la gent per raons econòmiques i no emocionals-afectives és, al meu entendre, on rau l'error!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. feb. 03, 2012 1:05 pm

Olguiky ha escrit:El problema és que hi ha gent que convida indiscriminadament. Jo convido només la gent més propera. Són La gent amb qui tinc més relació. A ells els convido al què sigui! El mal és quan la gent convida a tot quisqui per motius x i creu (erròniament) que ja sortirà a compte perquè es pagaran el cobert. Si convides a la gent per raons econòmiques i no emocionals-afectives és, al meu entendre, on rau l'error!

Totalment d'acord amb tu olguiky!!

Jo tenia la idea de boda senzilla y amb els mes allegats i al final és el que he fet. Simplement he cedit amb un desig del meu pare que era convidar als seus cosins germans pero només he convidat als pares i no a les filles per molts casaments d'elles que hagi anat!!

El que compta és que sigui la boda que tu vols o prou. Evidentment mai plou a gust de ningú, pero això és una cosa que se sap de sempre!

: besito :
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Trixie85 » dv. feb. 03, 2012 1:15 pm

Hola noies! Nosaltres hem posat el número de compte i ens queden dos mesets i poquísim i tenim el regalet d'un amic. Suposo que igualment ens donaran molts sobres (ja us ho explicaré...). Penso que hi han casos extrems, no hem de ser hipòcrites, al menys nosaltres que vivim junts ara fa 3 anys no necessitem res per casa, però també us dic que ja tenim tots els calers pel banquet, és a dir, no estem esperant a que la gent ens pagui el seu cobert i som conscients de que en els temps en que estem, hi ha molta gent que no pot permetre's donar diners o que com la lilul, potser no són de donars diners a les bodes, i què? no farem cap buit ni mirarem millor o pitjor a qui ens hagi regalat o no, perquè per aquesta regla de tres, també pots mirar malament a qui no t'ha donat el sobre el dia de la boda oi? doncs això, que a mi em sembla que vé a ser el mateix, també era com demanar diners el que feien antigament d'anar taula per taula donant els detallets en mà per a que et donguèssin el sobre... o tallar la corbata i la lliga en mil trocets per treure pasta i allò si que era un compromís...
Imatge
Trixie85

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: lilul » dv. feb. 03, 2012 1:59 pm

Trixie85 ha escrit:Hola noies! Nosaltres hem posat el número de compte i ens queden dos mesets i poquísim i tenim el regalet d'un amic. Suposo que igualment ens donaran molts sobres (ja us ho explicaré...). Penso que hi han casos extrems, no hem de ser hipòcrites, al menys nosaltres que vivim junts ara fa 3 anys no necessitem res per casa, però també us dic que ja tenim tots els calers pel banquet, és a dir, no estem esperant a que la gent ens pagui el seu cobert i som conscients de que en els temps en que estem, hi ha molta gent que no pot permetre's donar diners o que com la lilul, potser no són de donars diners a les bodes, i què? no farem cap buit ni mirarem millor o pitjor a qui ens hagi regalat o no, perquè per aquesta regla de tres, també pots mirar malament a qui no t'ha donat el sobre el dia de la boda oi? doncs això, que a mi em sembla que vé a ser el mateix, també era com demanar diners el que feien antigament d'anar taula per taula donant els detallets en mà per a que et donguèssin el sobre... o tallar la corbata i la lliga en mil trocets per treure pasta i allò si que era un compromís...

ei, no es que sigui de no donar diners, a vore, que potser no se m'ha entes! si estas cobrant ben just per viure i t'has de pegar un viatge de mes de 1000 km i l'avio ja t'en costa 400 (que no hi havia lowcost), com podeu entendre, doncs no m'ho podia permetre. i amb el segon casament, tres quarts del mateix, pero encara pitjor que estava al paro.

jo el que no soc es de donar "el cobert" mes "el regal", ho sento, jo dono el que bonament puc. els casaments que he anat sense haber de fer aquest peazo viatges, he donat el que he pogut. Es veritat que hi ha casos extrems, pero si us fixeu, us en he explicat 4 de diferents.

tambe he anat a bodes on no hi ha hagut aquests merders, eh? pro amb aquestes experiencies, doncs be, ja sabeu que gat escaldat, d'aigua freda fuig!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: marjona » dv. feb. 03, 2012 3:12 pm

Vamos a ver también un tema...

Independientemente de que se tenga que dar dinero o no a una boda... entro también al tema de la gente que va de que tiene crisis y no tiene dinero, pero se lo gasta en cubatas y cenas el fin de semana, que de estos conozco muchos... Que a mi no me importa si realmente lo estan pasando mal que vengan a mi boda y no me den nada... pero no seamos hipócritas que muchos que acogen a que están mal de dinero por pura racanería de no dar nada cuando luego que si IPAD's 2 i que si iphones y historias... Y que me diga alguien que no conoce a alguien así que esta llorando pero que luego despilfarra por otra parte.... Esta es la gente que me da rabia, porque te gastas un dineral y la gente ni se imagina....

Simplemente pienso así...
Imatge
Imatge
marjona
:: núvia rookie

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: Estercita » dv. feb. 03, 2012 3:14 pm

A nosotros una pareja nos ha dicho que no podían venir porque estaban en paro, y les hemos dicho que si les hacia ilusión que viniesen. Otr amiga me ha dicho que no vendra a mi boda porque ese mismo mes tiene otra y no puede dar regalo a dos...en un principio no dije nada, pense que vendria igualmente, pero el otro dia me envia un mail diciendome el apartamento que habia alquilado para agosto y todos los complementos, coche de alquiler, billetes, etc....me hizo el desglose de todo lo que le habia costado...se me quedo cara de idiota, porque me decia que no tenia dinero para venir a mi boda..y resulta que si tiene, pero lo utiliza para sus vacaciones, que me parece genial, cada cual hace con su dinereo lo que quiere, pero que se supone que tengo que hacer? Yo a veces he dejado de hacer cosas para ahorrar para alguna boda...y si de verdad no puedo no voy, pero luego no demuestro que tengo dinero...no se...si me hubiese dicho desde el principio que si iba a mi boda se quedaba sin vacaciones, le hubiese dicho, anda vente...pero no se que hacer...
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Trixie85 » dv. feb. 03, 2012 3:19 pm

lilul ha escrit:
Trixie85 ha escrit:Hola noies! Nosaltres hem posat el número de compte i ens queden dos mesets i poquísim i tenim el regalet d'un amic. Suposo que igualment ens donaran molts sobres (ja us ho explicaré...). Penso que hi han casos extrems, no hem de ser hipòcrites, al menys nosaltres que vivim junts ara fa 3 anys no necessitem res per casa, però també us dic que ja tenim tots els calers pel banquet, és a dir, no estem esperant a que la gent ens pagui el seu cobert i som conscients de que en els temps en que estem, hi ha molta gent que no pot permetre's donar diners o que com la lilul, potser no són de donars diners a les bodes, i què? no farem cap buit ni mirarem millor o pitjor a qui ens hagi regalat o no, perquè per aquesta regla de tres, també pots mirar malament a qui no t'ha donat el sobre el dia de la boda oi? doncs això, que a mi em sembla que vé a ser el mateix, també era com demanar diners el que feien antigament d'anar taula per taula donant els detallets en mà per a que et donguèssin el sobre... o tallar la corbata i la lliga en mil trocets per treure pasta i allò si que era un compromís...

ei, no es que sigui de no donar diners, a vore, que potser no se m'ha entes! si estas cobrant ben just per viure i t'has de pegar un viatge de mes de 1000 km i l'avio ja t'en costa 400 (que no hi havia lowcost), com podeu entendre, doncs no m'ho podia permetre. i amb el segon casament, tres quarts del mateix, pero encara pitjor que estava al paro.

jo el que no soc es de donar "el cobert" mes "el regal", ho sento, jo dono el que bonament puc. els casaments que he anat sense haber de fer aquest peazo viatges, he donat el que he pogut. Es veritat que hi ha casos extrems, pero si us fixeu, us en he explicat 4 de diferents.

tambe he anat a bodes on no hi ha hagut aquests merders, eh? pro amb aquestes experiencies, doncs be, ja sabeu que gat escaldat, d'aigua freda fuig!

Sorry guapi, t'he entés malament!!!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: Trixie85 » dv. feb. 03, 2012 3:24 pm

es que es eso... tenéis razón en que hay gente que llora y luego se lo gasta en otras cosas peeeeero... para nosotras es NUESTRA boda, sabemos lo caro que es todo, la ilusión que le estamos poniendo... pero para esta gente es una boda más, y hay gente que prefiere disfrutarlo ellos a dar dinero (totalmente respetable) ahora ahí digo lo mismo que Estercita, si están en ese caso, que no vayan, porque yo si no puedo dar nada... os aseguro que no voy!!!

Luego están los casos de gente que realmente está mal... pero os digo también que hace más quien quiere que quien puede. En mi casa mi padre está en el paro y no hay más ingresos extras y nos han hexo un buen regalo dentro de sus posibilidades, y os aseguro que lo valoramos mil... en fin, vaya tema más peliagudo!!! Con que tengamos para pagarnos la boda que los demás ya hagan lo que les dé la gana!!
Trixie85 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2012 3:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: Trixie85 » dv. feb. 03, 2012 3:33 pm

alohha ha escrit:Doncs jo crec que hi ha una mica d'hipocresia en aquest tema...

Està clar que quan una parella es casa, convida a la gent que vol que els acompanyi en aquell dia. Almenys jo no he convidat una sola persona per compromís i espero i dessitjo que tots ells vinguin aquell dia, me facin regal o no. Inclús sé d'avançada que un sector de la familia no me faran regal i me semble molt bé, raonable per la situació que estàn vivint, i jo el que vull és veure'ls allí aquell dia amb mi.

I tant que si me caso, és pq vull i si no tinc els diners és el meu problema, i si cal, ja li demanaré al banc.
Però de tota la vida, quan et conviden a una boda, normalment es fa un regal, segons les possibilitats de cadascú. El que es feia fins fa uns anys és fer una llista de noces amb electrodomèstics i coses per la llar que els nuvis compartirien desprès de passar per l'altar. I això no era algo semblant a ficar el nº de compte? triaven la tele que volien, la nevera, els llançols, la cuberteria.... I els convidats els hi havien de comprar. Pero els temps han canviat, ara els nuvis quan es casen ho tenen tot i normalment ja fa temps fins i tot que conviuen. Per tant, el que solen fer és donar els diners. I se sap. No és res dolent, ni per escandalitzar-se. És una ajuda a la parella que s'acaba de casar. Perdoneu-me, pero regalar un joc de roba per la casa com a càstic per possar un nº de compte a l'invitació ho trobo una mica fort.

No me considero una persona egoista, ni penso fer negoci en la meva boda, ni molt menys!! Però trobo que ficar el nº de compte dins la invitació tampoc és cap barbaritat. La gent que tingui pensat fer-te alguna altra cosa, estic segura que ho farà de totes maneres.

Però en definitva, cadascú és lliure de fer el que vol, i no s'ha de jutjar per decidir fer una cosa o una altra.

Bon finde!!

Rellegint el post t'he de dir que estic totalment d'acord i també dir que m'agradaria veure si totes les persones que veuen que posem el número de compte com si fos un crim després no critiquen als convidats que no regalen res per la boda... perquè aquesta és la part dos... jo he anat a bodes que no han posat números de compte ni res però després no vegis com rajaven de la gent que "havia anat per la face" paraules literals... en fin, jo faig el mateix regal em donin la invitació amb número de compte que sense, evidentment depenent de la relació amb els nuvis m'estiro més o menys, però com a mínim sempre donem 150 euros per persona, que seguiré donant tot i que a la meva boda la gent em doni 100, 50 o res...
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: lilul » dg. feb. 05, 2012 11:43 am

Totalment d'acord amb tu trixie. Jo no poso numero i tampoc espero que ningu regali. Si volen, doncs molt agraida, i si no, a mi m'es igual, que jo convido per estar amb ells i nomes espero a canvi que ens ho passem molt be.
Si hem d'anar esperant que facin o deixin de fer, llavors...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Lanati » dl. feb. 06, 2012 10:17 am

Doncs, sincerament, flipo amb els comentaris que feu algunes sobre que gent que no regala res pel casament (o fa un regal que considereu "escàs") i després marxa de vacances o s'ho gasta en beguda el cap de setmana. És que cadasqú fa el que vol amb els seus diners!!! Només faltaria que la gent s'hagués de quedar sense sortir el cap de setmana o de vacances per anar al nostre casament!! Jo he de dir que he fet regals a casaments podent donar diners en efectiu, i no ho he fet perquè prefereixo estalviar. I en el meu casament també va haver gent que ho va fer així (que sé que tenen diners però em van fer un regal que no s'escau amb el seu nivell de vida). I? Jo m'he gastat en el meu casament el que m'ha semblat i és el nostre problema, no el dels convidats. El que tinc clar és que mai faria un sacrifici per donar un regal a un casament. casar-se és gratuït. La festa la fan els nuvis perquè volen. És la meva opinió i la del meu marit, està clar, cadasqú pensa com vol.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:15 am

Lanati ha escrit:Doncs, sincerament, flipo amb els comentaris que feu algunes sobre que gent que no regala res pel casament (o fa un regal que considereu "escàs") i després marxa de vacances o s'ho gasta en beguda el cap de setmana. És que cadasqú fa el que vol amb els seus diners!!! Només faltaria que la gent s'hagués de quedar sense sortir el cap de setmana o de vacances per anar al nostre casament!! Jo he de dir que he fet regals a casaments podent donar diners en efectiu, i no ho he fet perquè prefereixo estalviar. I en el meu casament també va haver gent que ho va fer així (que sé que tenen diners però em van fer un regal que no s'escau amb el seu nivell de vida). I? Jo m'he gastat en el meu casament el que m'ha semblat i és el nostre problema, no el dels convidats. El que tinc clar és que mai faria un sacrifici per donar un regal a un casament. casar-se és gratuït. La festa la fan els nuvis perquè volen. És la meva opinió i la del meu marit, està clar, cadasqú pensa com vol.

>.-<: >.-<: >.-<:
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: miriamtoni » dl. feb. 06, 2012 1:10 pm

Nosaltres no el posarem a les invitacions, no es agrada la sensació que poden tenir els convidats quan rebin la invitació amb el nª de compte.
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants