ja m'he estressat

El millor any de la nostra vida!

ja m'he estressat

EntradaAutor: lilul » dv. feb. 03, 2012 12:26 pm

Nenes, que aixo no pot ser

que aquest mati m'he dit "va, avui trobes temps i continues llegint CA, que la meitat de les noies no saps ni que fan, i elles be que passen pel teu a llegir-te! maleducada!
i que ha passat? doncs be, que m'he estressat.

que les que us caseu al mateix mes que jo (o inclus despres) ho teniu casibe tot lligat

que practicament totes teniu el vestit encomanat, com a minim.

que els complements estan tots comprats i fotografiats i explicats

que les invitacions estan en marxa

i jo que tinc fet? pues una visio del dia i 4 detalls. RES MES!!!! i vosaltres esteu "al lloc", que jo visc en un altre pais i encara tinc menys temps per organitzar-ho tot, que no puc agafar un dissabte i anar a mirar botigues per veure si compro aixo o allo, o vaig a visitar el restaurant o simplement, passar pels xinos a veure si trobo algun detall per decorar o algo aixi

que val que decoracio no es que n'hi calgui en el restaurant, que aixo si que ho tenim clar, els barrils tenen el toque suficient.

pero es que tinc la impressio que em pillara el toro ben pillada!!!!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

Re: ja m'he estressat

EntradaAutor: Trixie85 » dv. feb. 03, 2012 1:06 pm

tranquilitat!!!!!!!!!!!! no t'estresis tant! Primer de tot que la majoria fem bodorrios amb molta gent i tu estàs preparant un tipus de boda diferent, molt més "estandaritzada" així que encara ets a temps per mirar-ho tot!!! A mi em queden dos mesets i poc i encara tinc moooltes més coses a fer que noies que es casen al setembre i a l'octubre... paciència que arribarem a tot, el que has de fer és apuntar tot el que has de fer abans de la boda i cada setmaneta intentar deixar una cosa enllestida. Si necessites alguna cosa em dius, que ja saps que visc a Salou. Ànims!
Imatge
Trixie85
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: F&A » dv. feb. 03, 2012 1:08 pm

lilul ha escrit:Nenes, que aixo no pot ser

que aquest mati m'he dit "va, avui trobes temps i continues llegint CA, que la meitat de les noies no saps ni que fan, i elles be que passen pel teu a llegir-te! maleducada!

que les que us caseu al mateix mes que jo (o inclus despres) ho teniu casibe tot lligat

i jo que tinc fet? pues una visio del dia i 4 detalls. RES MES!!!! i vosaltres esteu "al lloc", que jo visc en un altre pais i encara tinc menys temps per organitzar-ho tot, que no puc agafar un dissabte i anar a mirar botigues per veure si compro aixo o allo, o vaig a visitar el restaurant o simplement, passar pels xinos a veure si trobo algun detall per decorar o algo aixi

que val que decoracio no es que n'hi calgui en el restaurant, que aixo si que ho tenim clar, els barrils tenen el toque suficient.

Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! aix... m'ha fet gracia el titol del post: "ja m'he estressat" clar i contundent jajajaja
primer de tot tranquilaaaaaaaaaaaaaa!!!! tu estàs vivint a fora, per tan és molt normal que estiguis aixi! encara ens falten 5 mesets i picuuu! hi ha temps reina!!!
tens dia i restaurant!!!!! és lo més important... también he vist que ja estàs amb tema papers! lo demés son detalls!!!! les invitacions és perquè anem molt avançades! normalment es donen 2-3 mesos abans!!! i tema vestit, ja tens la idea!!! i aniràs preciosa i amb un vestit ple de significat!
mooooooolts ànims i res d'estressar-te!!!!!!!! entrar a llegir les CE que et serveixi per anar agafant idees però no per estressar-te!!!!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr::
moltes petonets bonica
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: MoFLeTeS » dv. feb. 03, 2012 9:52 pm

lilul!!!!

Tranquilitat!!! Veig que estàs en la distància!! si no m'equivoco som companyes de dies, o sigui que et serviré de consol... NOMES tinc restaurant i esglèsia... i PROU!! Fotògraf fa poquet poquet, i vestit de nuvia....res!!
No tinc aliances, ni detalls, i encara tinc molta gent (això si, sera una boda senzilleta, unes 80 persones aprox), encar ani sap que em caso... o sigui que... NO TOTHOM ho te tot ben lligat!!!

Tinc una paperassa, perquè no em vaig batejar a Barcelona.... per tant.. fixat com vaig d'endarrerida!!! Appa mossa!! Espero haver-te animat! I tranquilaaaaa que totes ens estressem en algun instant!! Cadascú portem un ritme diferent!!

Sobre tot, intenta no atabalar-te.... (jo ja m'atavalo amb el rollo d'haver de buscar vestit de núvia!!) jejejejeje

:) Àniiiiims! i NO STRESSSS!! *.-o-o.*
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dv. feb. 03, 2012 9:56 pm

tranquila wapi!! mira nosaltres tenim moltes coses miradas pero casi res a casa... només tenim a casa les targetes d'agraiment, els meus complements de nuvia i... RES MES!!! tot mirat pero guardats a "FAVORITOS" o sigui que no t'amoinis, en realitat despres a totes ens agafa el toro!! a mi em pasa una mica com a tu pel que dius de les CA! no dono de si per llegir totes vaig xafardejant! un petonet wapi
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. feb. 03, 2012 11:42 pm

Lilul: Escolta, tens temps de sobra, de veritat!!! Jo vaig comprar el vestit 3 mesos abans del casament perquè cap em feia el pes i a la tenda em van dir que anava bé de temps.

Vaig cambiar de restaurant a 6 mesos del casament i no va passar tampoc res. Tots els detalls, i de mes a un parell màxim de 2 mesos del casament vaig tenir de sobres...vull dir que si es cert que a tothom li agrada tenir-ho tot ben lligat amb temps, però per exemple jo sóc una persona que canvio molt d'opinió i passava de tenir-ho tot amb molt antelació per si després no m'agradava.

No et vull dir que facis com jo, però si dir-te que tens molt de temps per davant sense angoixar-te.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 05, 2012 9:20 am

Això és veritat: hi ha temps de tot. A vegades crec que ens han posat al cap que hem de començar com a mínim un any abans amb els preparatius perquè és als proveïdors que els va bé!!!!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: patri1980 » dl. feb. 06, 2012 11:30 am

lilul ha escrit:Nenes, que aixo no pot ser

Tranquila lilul, ja veuràs com tot anirà bé. És un dia per gaudir així que no t´estressis guapa.
patri1980

Entrades: 15
Membre des de: ds. des. 03, 2011 6:40 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. feb. 06, 2012 11:37 am

lilul, no t'estressis!!! Al final, per molt temps que hagis emprat en el casament, al darrer moment és quan has de lligar les coses. M'explico: per exemple, el meu vestit de núvia el vaig triar al gener, quan em casava al setembre. Doncs bé, fins el dijous abans del dissabte del meu casament no el vaig tenir llest!!! I jo que volia tenir-ho tot lligat molt temps abans!!! Els fotògrafs et truquen uns dies abans, sempre hi ha convidats que fallen o s'apunten al darrer moment... Vull dir que, per molt controlat que ho vulguis tenir mesos abans, fins els darrers dies passen mil i una coses. Així que respira fons, ves fent poc a poc i tranquil·la!!!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:42 am

llavors no vaig tard? es que me fa aquesta impressio!!! i al estar fora, en realitat nomes tinc aquesta setmana de febrer per lligar coses, i fins al maig re de re!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: miriamtoni » dl. feb. 06, 2012 1:01 pm

No t'estressis jejeje

el nostre gran dia es a l'octubre i vam correr molt amb el restaurant, ceremonia i fotograf. Pero ara mateix portem uns mesos que res de res!!!! Per tot, ens diuen que és molt aviat. Així que jo estic estresada de no fer res jejejej
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

EntradaAutor: laureta85 » dl. feb. 06, 2012 1:04 pm

Tranquila que tens temps!!! I ara quan baixis tindràs temps a fer cosetes i adelantar temes!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 1:22 pm

be, be, doncs ja intentare no estressar-me... pero es que veig que estem alla baix des del 25 que arrivem fins el 4 que marxem. si descomptem els diumenges i el dia d'arrivada que segur no fotem res, queden 6 dies. pero el dissabte 3 hi ha la calcotada familiar, o sigui que en 5 dies he de:

trobar el teixit del vestit
emprovar-me el prototip i decidir els detalls de mida d'escot, fandilla... etc. i aixo enviant al julien fora de casa, clar
anar a buscar la roba interior, perque clar, sense sostens no decidirem quin escot es posa
veure les sabates
passar pel restaurant per determinar algo mes i veure quines proposicions de tapes ens donen
passar pel mercachina a agafar idees de gotets portaveles / ventalls o lopongos varis
parlar amb ma cosina perruquera a veure que hem proposa per la gondalla i el pentinat
trobar unes mitenes i una gonadalla que vagin be amb el teixit, o be trobar patrons per fer-les
fer l'anunci a la meva avia que ens casem, abans la calcotada familiar, que la resta crec que casi tots ja ho saben
visitar la meva Amiga i passar una tarda explicant-nos la vida
parlar amb l'altra amiga per acabar de lligar detalls del secret fi de festa
agafar-me un atac de cor
discutir-me amb ma mare per alguna xorrada monumental (que aixo no falla mai, als 3-4 dies d'estar per alla, cau una discussio)
remenar els armaris per acabar de prendre coses que he oblidat i que m'agradaria tenir aqui
mirar botigues amb en julien a veure si s'inspira en algo per a ell

i ja m'he tornat a estressar. no tinc remei...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Mesa » dl. feb. 06, 2012 1:42 pm

Jajajajaja.. Ester! Em fa molta gràcia la capacitat que tens de descriure, de un "plumazo", tant el teu casament, com la teva estància a Reus!!! jajajajjajaja

Perquè riguis una mica:!!

http://youtube.com/watch?v=y4fcsNR5W5E

En serio, no crec que vagis malament. A mi em passa com a tu, segueixo crec que unes 5-6 CE (perquè m'és impossible estar al dia amb el foro!!!), i de vegades també tinc la mateixa sensació, que vaig tard. Pero em vaig planificar per mesos y crec que més o menys ho vaig fent tot... Jo tinc 7 mesos y un pic per davant, encara que no em puc adormir. Però tranquila que vas molt bé!!!!!!!!
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 1:51 pm

jajajajajaaaaa

t'he de confessar que son les primeres imatges que veig d'aquest casament! estava fora del pais i a sobre EL DIA DEL MEU CUMPLE!!!! no vai mirar les noticies ni escoltar la radio en 3 dies per estar segura que no sentia res del tema. quina ralladaaaaaaa
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Olguiky » dl. feb. 06, 2012 7:28 pm

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: és brutal aquesta retransmissió :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: (i ni rastro de Hanover!!!)

Jo no sóc la més indicada per dir-te que no t'estressis xx;-.) tinc un munt de coses tancades (ja em queden menys de tres mesos!), però tot i això segueixo estressada *.O.-O* Crec que sempre tenim la sensació que ens falten moltes coses encara... i me n'he adonat perquè molta gent al compte enrere s'alegra que ja tingui tantes coses lligades... i jo, en canvi, penso... mare meva... si encara em falten un piló de coses!!!

Però mica en mica tot es va fent!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:47 pm

Lilul, si et serveix de consol, jo em caso el 21 d'abril i encara no tinc vestit! Fa una setmana vam tancar el restaurant i tinc amics que encara no ho saben!! Però piano, piano. Jo se que el meu casament porta un tempo diferent de la majoria, i faré les coses a la meva manera, sense estressar-me. Així que intento disfrutar de la preparació, que crec que és una cosa molt xula, que aviat s'acabarà, així que enlloc de agobiar-te pel que no tens pet, ves disfrutant d'allò que vas tancant! Un petonet!
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: lilul » dt. feb. 07, 2012 5:19 pm

pispireta ha escrit:Lilul, si et serveix de consol, jo em caso el 21 d'abril i encara no tinc vestit! Fa una setmana vam tancar el restaurant i tinc amics que encara no ho saben!! Però piano, piano. Jo se que el meu casament porta un tempo diferent de la majoria, i faré les coses a la meva manera, sense estressar-me. Així que intento disfrutar de la preparació, que crec que és una cosa molt xula, que aviat s'acabarà, així que enlloc de agobiar-te pel que no tens pet, ves disfrutant d'allò que vas tancant! Un petonet!

jejjee, pero tu vas a fer-lo a benicassim i una modista te'l fa en un mes-mes i mig! jo lo que veig es el poc temps que estic pel pais, no el fet que quedin 5 mesos i mig, perque REALS queden 1 setmana ara, algun dia el mes de maig i despres, si puc agafarme una setmana abans del casament (cosa que no esta tan clara).
Estic intentant lligar tot perqeu en 6 dies tenir-ho tot enllestit i deixar per al maig si hi ha algun detall d'ultima hora, o algun tramit que ja estigui tot lligat pero nomes quedi anar a fer UNA cosa. no vull marejar ningu, un favor puntual si, pero que algu m'organitzi algo no en tenim cap ganes, ni el lilulo ni jo.

pero buenu, com que tampoc hem de fer gaire cosa mes que el que ja tenim, si no trobo sabates, doncs anire descalca i ale
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: soymaria » dt. feb. 07, 2012 5:19 pm

Lilul, cuando te casas?
Yo me caso el 5 de mayo y me quedan unas cuantas cosas todavía
soymaria

Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 06, 2012 6:11 pm

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 6:05 pm

lilul ha escrit:
pispireta ha escrit:Lilul, si et serveix de consol, jo em caso el 21 d'abril i encara no tinc vestit! Fa una setmana vam tancar el restaurant i tinc amics que encara no ho saben!! Però piano, piano. Jo se que el meu casament porta un tempo diferent de la majoria, i faré les coses a la meva manera, sense estressar-me. Així que intento disfrutar de la preparació, que crec que és una cosa molt xula, que aviat s'acabarà, així que enlloc de agobiar-te pel que no tens pet, ves disfrutant d'allò que vas tancant! Un petonet!

jejjee, pero tu vas a fer-lo a benicassim i una modista te'l fa en un mes-mes i mig! jo lo que veig es el poc temps que estic pel pais, no el fet que quedin 5 mesos i mig, perque REALS queden 1 setmana ara, algun dia el mes de maig i despres, si puc agafarme una setmana abans del casament (cosa que no esta tan clara).
Estic intentant lligar tot perqeu en 6 dies tenir-ho tot enllestit i deixar per al maig si hi ha algun detall d'ultima hora, o algun tramit que ja estigui tot lligat pero nomes quedi anar a fer UNA cosa. no vull marejar ningu, un favor puntual si, pero que algu m'organitzi algo no en tenim cap ganes, ni el lilulo ni jo.

pero buenu, com que tampoc hem de fer gaire cosa mes que el que ja tenim, si no trobo sabates, doncs anire descalca i ale

jajajaj, si, però com no em quedi bé, mi veig amb un traje del Zara davant del cura. :-):-):-):

Jo de sabates, no crec que porti de nuvia. Miraré en botiegues normals, i així també m'esñtavio el plus novia.
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants