Autor: lilul » dv. feb. 03, 2012 12:26 pm

Autor: Trixie85 » dv. feb. 03, 2012 1:06 pm

Autor: F&A » dv. feb. 03, 2012 1:08 pm
lilul ha escrit:Nenes, que aixo no pot ser
que aquest mati m'he dit "va, avui trobes temps i continues llegint CA, que la meitat de les noies no saps ni que fan, i elles be que passen pel teu a llegir-te! maleducada!
i que ha passat? doncs be, que m'he estressat.
que les que us caseu al mateix mes que jo (o inclus despres) ho teniu casibe tot lligat
que practicament totes teniu el vestit encomanat, com a minim.
que els complements estan tots comprats i fotografiats i explicats
que les invitacions estan en marxa
i jo que tinc fet? pues una visio del dia i 4 detalls. RES MES!!!! i vosaltres esteu "al lloc", que jo visc en un altre pais i encara tinc menys temps per organitzar-ho tot, que no puc agafar un dissabte i anar a mirar botigues per veure si compro aixo o allo, o vaig a visitar el restaurant o simplement, passar pels xinos a veure si trobo algun detall per decorar o algo aixi
que val que decoracio no es que n'hi calgui en el restaurant, que aixo si que ho tenim clar, els barrils tenen el toque suficient.
pero es que tinc la impressio que em pillara el toro ben pillada!!!!

Autor: MoFLeTeS » dv. feb. 03, 2012 9:52 pm

Autor: cristina_raul » dv. feb. 03, 2012 9:56 pm

Autor: JesusyBerta » dv. feb. 03, 2012 11:42 pm

Autor: Olguiky » dg. feb. 05, 2012 9:20 am

Autor: patri1980 » dl. feb. 06, 2012 11:30 am
lilul ha escrit:Nenes, que aixo no pot ser
que aquest mati m'he dit "va, avui trobes temps i continues llegint CA, que la meitat de les noies no saps ni que fan, i elles be que passen pel teu a llegir-te! maleducada!
i que ha passat? doncs be, que m'he estressat.
que les que us caseu al mateix mes que jo (o inclus despres) ho teniu casibe tot lligat
que practicament totes teniu el vestit encomanat, com a minim.
que els complements estan tots comprats i fotografiats i explicats
que les invitacions estan en marxa
i jo que tinc fet? pues una visio del dia i 4 detalls. RES MES!!!! i vosaltres esteu "al lloc", que jo visc en un altre pais i encara tinc menys temps per organitzar-ho tot, que no puc agafar un dissabte i anar a mirar botigues per veure si compro aixo o allo, o vaig a visitar el restaurant o simplement, passar pels xinos a veure si trobo algun detall per decorar o algo aixi
que val que decoracio no es que n'hi calgui en el restaurant, que aixo si que ho tenim clar, els barrils tenen el toque suficient.
pero es que tinc la impressio que em pillara el toro ben pillada!!!!
Autor: Lanati » dl. feb. 06, 2012 11:37 am

Autor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:42 am

Autor: miriamtoni » dl. feb. 06, 2012 1:01 pm

Autor: laureta85 » dl. feb. 06, 2012 1:04 pm

Autor: lilul » dl. feb. 06, 2012 1:22 pm

Autor: Mesa » dl. feb. 06, 2012 1:42 pm
http://youtube.com/watch?v=y4fcsNR5W5E

Autor: lilul » dl. feb. 06, 2012 1:51 pm

Autor: Olguiky » dl. feb. 06, 2012 7:28 pm
és brutal aquesta retransmissió
(i ni rastro de Hanover!!!)
tinc un munt de coses tancades (ja em queden menys de tres mesos!), però tot i això segueixo estressada 
Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:47 pm

Autor: lilul » dt. feb. 07, 2012 5:19 pm
pispireta ha escrit:Lilul, si et serveix de consol, jo em caso el 21 d'abril i encara no tinc vestit! Fa una setmana vam tancar el restaurant i tinc amics que encara no ho saben!! Però piano, piano. Jo se que el meu casament porta un tempo diferent de la majoria, i faré les coses a la meva manera, sense estressar-me. Així que intento disfrutar de la preparació, que crec que és una cosa molt xula, que aviat s'acabarà, així que enlloc de agobiar-te pel que no tens pet, ves disfrutant d'allò que vas tancant! Un petonet!

Autor: soymaria » dt. feb. 07, 2012 5:19 pm
Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 6:05 pm
lilul ha escrit:pispireta ha escrit:Lilul, si et serveix de consol, jo em caso el 21 d'abril i encara no tinc vestit! Fa una setmana vam tancar el restaurant i tinc amics que encara no ho saben!! Però piano, piano. Jo se que el meu casament porta un tempo diferent de la majoria, i faré les coses a la meva manera, sense estressar-me. Així que intento disfrutar de la preparació, que crec que és una cosa molt xula, que aviat s'acabarà, així que enlloc de agobiar-te pel que no tens pet, ves disfrutant d'allò que vas tancant! Un petonet!
jejjee, pero tu vas a fer-lo a benicassim i una modista te'l fa en un mes-mes i mig! jo lo que veig es el poc temps que estic pel pais, no el fet que quedin 5 mesos i mig, perque REALS queden 1 setmana ara, algun dia el mes de maig i despres, si puc agafarme una setmana abans del casament (cosa que no esta tan clara).
Estic intentant lligar tot perqeu en 6 dies tenir-ho tot enllestit i deixar per al maig si hi ha algun detall d'ultima hora, o algun tramit que ja estigui tot lligat pero nomes quedi anar a fer UNA cosa. no vull marejar ningu, un favor puntual si, pero que algu m'organitzi algo no en tenim cap ganes, ni el lilulo ni jo.
pero buenu, com que tampoc hem de fer gaire cosa mes que el que ja tenim, si no trobo sabates, doncs anire descalca i ale