ZAPATOS NOVIA BCN

El millor any de la nostra vida!

Re: ZAPATOS NOVIA BCN

EntradaAutor: Estercita » dv. gen. 27, 2012 1:31 pm

Gracias Marsai, es bueno saberlo, porque ya me gustan unos del 2011 y lo mismo si me espero los rebajan y si no, me miro otros del 2012,jeje
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: susanaieric » dv. gen. 27, 2012 8:03 pm

Noies, per si a algú li interessa les meves sabates de Latouche son del Corte Inglés oportunitats que hi ha a Castelldefels (al costat de l'Anec Blau). Diumenges està obert.
Fa un parell de setmanes que m'hi vaig passar i encara n'hi ha.
La propera setmana faig una foto i la penjo per a qui li pugui interessar!

Sort i a veure si les trobeu aviat!
Imatge
susanaieric
:: núvia rookie

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: Jen5545 » dl. gen. 30, 2012 1:12 pm

Buenas
Disculpar que no me puedo conectar cada dia y cuando me conecto apenas tengo tiempo solo de leer respuestas..
En fin gracies por vuestras aportaciones, y alguien me pregunto sobre el color de los zapatos. La verdad es que soy maliisima para describir colores, pero no es blanco blanco, tampoco es liso. Si tengo tiempo os cuelgo una foto para que los pueda ver la persona que me pregunto. Pero si Padevi tiene apenas 8 modelos.....si cuadra con lo que buscas genial, si no a buscar en otro sitio :S

Saludos
Jen5545

Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 8:29 am

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 3:24 pm

susanaieric ha escrit:Noies, per si a algú li interessa les meves sabates de Latouche son del Corte Inglés oportunitats que hi ha a Castelldefels (al costat de l'Anec Blau). Diumenges està obert.
Fa un parell de setmanes que m'hi vaig passar i encara n'hi ha.
La propera setmana faig una foto i la penjo per a qui li pugui interessar!

Sort i a veure si les trobeu aviat!

Prenc nota!!!!! Ara que ja tinc el vestit, el següent pas són les sabates i complements!!! Gràcies!!!!!!!!
Imatge
MTM23

Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:11 pm

Hola a todas!
lo prometido es deuda y aquí os adjunto una foto de mis zapatos...si, si, los de 19€!
Son de color blanco roto....como el vestido
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 10:14 pm

susanaieric ha escrit:Hola a todas!
lo prometido es deuda y aquí os adjunto una foto de mis zapatos...si, si, los de 19€!

Moníssimes!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:18 pm

Home....la veritat és que em van agradar molt pq no són gaire altes, són còmodes, de pell que es poden tenyir quan vulguis, són de marca i el preu: INMILLORABLE!!!!! No m'ho vaig pensar dos cops pq només les lluiré al ball quan "m'arremangui" el vestit...jejejeje
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: Nuria2012 » dt. gen. 31, 2012 5:48 pm

Hola,
para las que busqueis zapatos de la marca Doriani os recomiendo que vayais a Novias Lour en Molins de Rei, te hacen un precio ajustado y muy bien. También los tienen en Santa Coloma, tienda Ursula Escoriza y en algunas tiendas de novia multimarca.

Yo por fin encontré los mios en Novias Lour *.-o-o.*
Imatge
Nuria2012

Entrades: 52
Membre des de: dt. març 01, 2011 5:22 pm

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 5:51 pm

Nuria2012 ha escrit:Hola,
para las que busqueis zapatos de la marca Doriani os recomiendo que vayais a Novias Lour en Molins de Rei, te hacen un precio ajustado y muy bien. También los tienen en Santa Coloma, tienda Ursula Escoriza y en algunas tiendas de novia multimarca.

Yo por fin encontré los mios en Novias Lour *.-o-o.*

Muchas felicidades Nuria2012!!!
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: Elisabetgu » dt. gen. 31, 2012 7:13 pm

Si no es mucho preguntar ... Donde los has comprado? Son muy bonitos y el precio ... INCREIBLE!!!!!!
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dt. gen. 31, 2012 7:21 pm

susanaieric ha escrit:Home....la veritat és que em van agradar molt pq no són gaire altes, són còmodes, de pell que es poden tenyir quan vulguis, són de marca i el preu: INMILLORABLE!!!!! No m'ho vaig pensar dos cops pq només les lluiré al ball quan "m'arremangui" el vestit...jejejeje

Susana!!!! jo també vaig aprofitar les ofertes del Centre d'Oportunitats del C.Inglés davant de l'Ànec Blau!! jajajaja :-)0(-: les meves sabates també em van costar 19 euritos quan valien 89 i son de Gloria Ortiz =0-0-) Són sabates senzilletes però m'encanten! jo vaig anar la segona setmana de gener no sé si encara ni quedaran! Aquestes són les meves >.-<: !
gloria%20ortiz%205.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 7:57 pm

Alexita012 ha escrit:
susanaieric ha escrit:Home....la veritat és que em van agradar molt pq no són gaire altes, són còmodes, de pell que es poden tenyir quan vulguis, són de marca i el preu: INMILLORABLE!!!!! No m'ho vaig pensar dos cops pq només les lluiré al ball quan "m'arremangui" el vestit...jejejeje

Susana!!!! jo també vaig aprofitar les ofertes del Centre d'Oportunitats del C.Inglés davant de l'Ànec Blau!! jajajaja :-)0(-: les meves sabates també em van costar 19 euritos quan valien 89 i son de Gloria Ortiz =0-0-) Són sabates senzilletes però m'encanten! jo vaig anar la segona setmana de gener no sé si encara ni quedaran! Aquestes són les meves >.-<: !
gloria%20ortiz%205.jpg

Alexita son preciosos!!!
ME ENCANTAN!!
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 8:31 pm

gemma_sergio ha escrit:
Alexita012 ha escrit:

gloria%20ortiz%205.jpg

Alexita son preciosos!!!
ME ENCANTAN!!

Alexita!!!! són molt maques!!!!!
Jo les vaig comprar fa 5 o 6 mesos, va ser el primer que vaig tenir de la meva vestimenta! però sabia que m'encaixarien amb el tema vestit i a part una de les meves millors amigues s'acabava de gastar 150€ amb les seves i jo tenia clar que no volia passar per l'aro....jejeje
Per cert, l'Eric t'acaba de contestar al teu privat...d'on ets? nosaltres sóm de castelldefels! encara ens coneixerem i tot! jajajaja
Petonets i molt bona elecció!!!
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 8:34 pm

Elisabetgu ha escrit:

Si no es mucho preguntar ... Donde los has comprado? Son muy bonitos y el precio ... INCREIBLE!!!!!!

Hola! són del corte inglés d'oportunitats que hi ha a castelldefels, al costat mateix de l'anec blau! Com pots veure hi ha més models...jajajaja (llegeix més adalt)

Venga nena que me lo quitan de la manos!!! jajajaja
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: jessica.julian » dc. feb. 01, 2012 5:26 pm

Yo me los he comprado en el tocador de la novia. en roger de lluria. comodisimos!! son de doriani
jessica.julian

Entrades: 11
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: eduinur » dj. feb. 02, 2012 10:52 pm

M'encanta la idea de portar les sabates d'un altre color, en conjunt amb el ram!!!
Jo ho faria però pel tipus de vestit que portaré no crec que quedi bé, llàstima ;-)
eduinur

Entrades: 23
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 10:15 pm

EntradaAutor: Cris2012 » dv. feb. 03, 2012 11:54 pm

Alexita

jo tinc les mateixes, però altre dia vaig veure altres , una mica mes altes i tancades per darrere que fan una mica més elegants, i ara no se que fer---amb un tipus de llaç davant. aquestes de la foto son super comodes per la tira de darrera que subjecta però no fa mal
Imatge
Cris2012
:: núvia experimentada

Entrades: 360
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:24 pm

EntradaAutor: xaviymaica » ds. feb. 04, 2012 9:39 am

Yo busco unos zapatos muy parecidos a los de la foto... abiertos por detrás y con plataforma.

Me gustaría encontrar alguno con un brochecito delante o lazo , algo que le haga gracia. Y como el vestido tiene un brochecito no vendria mal ponerle uno al zapato. Lo que tengo claro es que paso de gastarme 150 euros en unos.. así que me tocará recorrerme la carretera de Sants jajajaj
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » ds. feb. 04, 2012 10:52 am

xaviymaica ha escrit:Yo busco unos zapatos muy parecidos a los de la foto... abiertos por detrás y con plataforma.

Me gustaría encontrar alguno con un brochecito delante o lazo , algo que le haga gracia. Y como el vestido tiene un brochecito no vendria mal ponerle uno al zapato. Lo que tengo claro es que paso de gastarme 150 euros en unos.. así que me tocará recorrerme la carretera de Sants jajajaj

Si no encuentras nada por Sants (que es difícil) puedes probar por la calle pelayo o portaferrissa.
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: xaviymaica » ds. feb. 04, 2012 11:10 am

Lo tendré en cuenta :) Mil Gracias!!!!
Imatge
xaviymaica