LAS FLORES EN LA IGLESIA!

El millor any de la nostra vida!

LAS FLORES EN LA IGLESIA!

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:17 am

Hola a todas;

Alguna tiene presupuestos para la decoración floral de la iglesia? nosotros nos casamos en la basílica del tibidabo en junio y todavía no lo hemos mirado, tampoco queremos gran cosa, lo típico, lazos en los bancos y 3 centros de flores en altar + o - . Si alguién tiene presupuestos o consejos se lo agradecería.

GRACIASSSSSS!
Imatge
susanaieric
:: núvia rookie

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

Re: LAS FLORES EN LA IGLESIA!

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 11:18 pm

A mi per una església petitona m'han donat dos pressupostos d'uns 700-800€
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:21 pm

Gràcies Olguiky tenies que ser tu!!! jajajajajjaa

Home, la veritat és que ho trobo una miqueta car, no????
Has mirat a Flors Navarro?? Nosaltres ho hem de mirar encara....
No es casa ningú més el mateix dia que tu abans o després? potser si compartiu us surt millor de preu. Nosaltres al Tibidabo vam quedar amb els que es casen després per compartir flors (així els costos van a mitges!) ara només queda saber qui es casa abans que nosaltres, però el capellà ens ho pot dir....
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 11:41 pm

Ja ho vam pensar això de compartir-ho, però no em vull arriscar a trobar les flors malament quan arribem nosaltres. De tota manera dijous hem quedat amb una altra florista, a veure quins preus ens dóna.

No ho he dit, però en el preu també hi ha inclòs el ram de núvia, les flors de solapa dels homes, els 2 cotxes...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:46 pm

Llavors suposo que no és tan car.
Fa dos mesos la meva parella va ser el padrí d'una del les nostres millors amigues i el ram de núvia + 6 solapes de noi + decoració floral cotxe = 150€ aprox a Flores Navarro.

Si t'agrada l'art floral i ha un que es diu (Flors Ferran) a València entre Pau Clarís i Pg de Gràcia que el tio és molt bo
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: AndreaJose » dg. feb. 05, 2012 1:57 pm

Hola guapas,
estaba a puntito de crear este foro también, la locura de las flores de la Iglesia!!!!! para veinte minutitos en mi caso un paston a soltar.
Me caso en una ermita a las 17h, hay otra boda a las 18 horas, así que he llamado a la otra pareja para compartir las flores.
Que pasada que pasada.
En la floristeria que se encarga de la ermita, que lleva tiempo haciendola compartiendo a mi cuesta 420 euros y a la otra pareja 395 euros.
Jejejejej compartimos el centro del altar y los otros dos centros de pie. Los adornos de los bancos cada una paga los suyos en mi caso son una replica a mi ramo de novia, bueno se parece y la barandilla de la ermita cada tambien a nuestro gusto.
Hemos mirado otra cerca de la ermita y vaya diferencia de precio, a mi me cuesta unos 195 euros y no recuerdo a ellos muy bien, pero un poco mas economico. La primera da confianza por que ya se conocen la ermita, pero la segunda no creo que quede mal. SON FLORES!!!!
Jejejeje esto es una locura.
AndreaJose
:: núvia experimentada

Entrades: 398
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 8:23 pm

EntradaAutor: marjona » dg. feb. 05, 2012 8:03 pm

HOla!!

yo me caso en la catedral de Sant Feliu y he pedido dos presupuestos de iglesias... rondan los 250 euros... y en total con ramo, solapas, pétalos y coche me sale por unos 650 euros aprx.
Imatge
Imatge
marjona

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: patri1980 » dl. feb. 06, 2012 11:42 am

Olguiky ha escrit:Ja ho vam pensar això de compartir-ho, però no em vull arriscar a trobar les flors malament quan arribem nosaltres. De tota manera dijous hem quedat amb una altra florista, a veure quins preus ens dóna.

No ho he dit, però en el preu també hi ha inclòs el ram de núvia, les flors de solapa dels homes, els 2 cotxes...

A mí tampoc m´agrada la idea de compartir les flors. Jo he contractat a la Judith, http://judithjordaartefloral.blogspot.com i em surt l´esglesia per uns 350E (porta 2 centres de 2m per l´entrada a l´esglesia, un per l´altar i floretes als bancs)
patri1980

Entrades: 15
Membre des de: ds. des. 03, 2011 6:40 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. feb. 06, 2012 7:20 pm

patri1980 ha escrit:
Olguiky ha escrit:Ja ho vam pensar això de compartir-ho, però no em vull arriscar a trobar les flors malament quan arribem nosaltres. De tota manera dijous hem quedat amb una altra florista, a veure quins preus ens dóna.

A mí tampoc m´agrada la idea de compartir les flors. Jo he contractat a la Judith, http://judithjordaartefloral.blogspot.com i em surt l´esglesia per uns 350E (porta 2 centres de 2m per l´entrada a l´esglesia, un per l´altar i floretes als bancs)

Aquesta altra florista m'ha donat uns preus molt més raonables: uns 300 € amb el ram apart! La cosa està molt millor!

Segurament acabarà pujant una mica més perquè farem alguna coseta amb espelmes i, ja se sap, són bastant caretes! Però quina diferència amb el preu de l'altra!!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: AndreaJose » dl. feb. 06, 2012 11:29 pm

Es una pasada la diferencia de precio, siendo las mismas flores.
AndreaJose

Entrades: 398
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 8:23 pm

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 1:21 pm

Me parece super fuerte la diferencia de precio, no?? Quiero decir, no creo que la decoración pueda ser muy diferente..
Yo me caso en la iglesia de Santa MAría del MAr y no tenía pensado decorar la iglesia porque nos dijeron que en el precio ya se incluía decoración (que es sólo la alfombra roja y dos floreros al lado del altar), aunque he visto fotos y me parece un poco pobre. No sé si intentar localizar a las otras parejas que se casan el mismo día para intentar compartir la decoración.. El problema es que la iglesia es bastante grande y seguro que por decorarla me piden un pastón..
Supongo que si tengo que elegir prefiero que el sitio del banquete esté super bien decorado y la iglesia un poquito menos (porqué la gente pasará mucho más tiempo en el sitio del banquete), no? Qué os parece?
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. feb. 15, 2012 2:55 pm

En el nostre cas la diferència de preu està en les espelmes: una de les floristes em va pressupostar 11 € per espelma i, clar, com que n'hi van 40... s'enfilava bastant.

L'altra em va dir que rondaven els 4 €, però que si jo trobava un lloc que fossin més barates que me n'encarregués jo, que ella ja me les posaria! Evidentment agafarem aquesta!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 3:16 pm

Olguiky ha escrit:En el nostre cas la diferència de preu està en les espelmes: una de les floristes em va pressupostar 11 € per espelma i, clar, com que n'hi van 40... s'enfilava bastant.

L'altra em va dir que rondaven els 4 €, però que si jo trobava un lloc que fossin més barates que me n'encarregués jo, que ella ja me les posaria! Evidentment agafarem aquesta!!!

Clar que si! Jo faria el mateix. De fet, jo al lloc del banquet faré el mateix.. ens demanavem €5.40 per cada llaç si voliem posar llaços a les cadires.. si ho multiplico per 180 cadires em surten casi €1.000 en llaços!! Així que he decidit que compraré tela i faré els llaços jo mateixa... passo de gastar tanta pasta! Hi ha maneres d'estalviar si t'ho busques tu..
vnv

EntradaAutor: Olguiky » dc. feb. 15, 2012 3:24 pm

vnv ha escrit:
Olguiky ha escrit:En el nostre cas la diferència de preu està en les espelmes: una de les floristes em va pressupostar 11 € per espelma i, clar, com que n'hi van 40... s'enfilava bastant.

Clar que si! Jo faria el mateix. De fet, jo al lloc del banquet faré el mateix.. ens demanavem €5.40 per cada llaç si voliem posar llaços a les cadires.. si ho multiplico per 180 cadires em surten casi €1.000 en llaços!! Així que he decidit que compraré tela i faré els llaços jo mateixa... passo de gastar tanta pasta! Hi ha maneres d'estalviar si t'ho busques tu..

Mare meva! 1000 € en llaços! És increïble com s'aprofiten de la situació, perquè suposo que aquests llaços deuen ser els que posen a cada casament... no els compren pas nous per l'ocasió! :--(
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 3:26 pm

No, exacte! Fan servir els mateixos en cada casament.. però això vaig quedar espantada del què cobraven... Si no aconsegueixo trobar tela per fer-los jo mateixa no en posaré, pq el què estar clar és que passo de gastar-me aquesta pasta en llacets que la gent ni notarà..
Bona sort amb les espelmes!! Ja ens diras si n'has trobat!
vnv

EntradaAutor: marjona » dc. feb. 15, 2012 4:43 pm

marjona ha escrit:HOla!!

yo me caso en la catedral de Sant Feliu y he pedido dos presupuestos de iglesias... rondan los 250 euros... y en total con ramo, solapas, pétalos y coche me sale por unos 650 euros aprx.

ei!! al final he conseguido una rebaja!! le he dicho que no quería la iglesia tan adornada y tal y me han rebajado 200 euros!!! hay que recortar que todo vale mucho!!!
Imatge
Imatge
marjona

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: octubre2012 » dc. feb. 15, 2012 6:32 pm

A mi em van dir k em costaria uns 400 euros lesglesia i apart el transport, en el meu cas em puja mes em van dir pq la data es propera a tot sants i k llavors es mes car, seguire buscant i havere si es cases algu mes akell dia...
Imatge
octubre2012

Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 7:42 pm

octubre2012 ha escrit:A mi em van dir k em costaria uns 400 euros lesglesia i apart el transport, en el meu cas em puja mes em van dir pq la data es propera a tot sants i k llavors es mes car, seguire buscant i havere si es cases algu mes akell dia...

Hola guapa!! Quan et cases? Em sorpren que et diguin que és més car pq la data és propera a tot sants!! Quina cara! Jo crec que é suna excusa per cobrar més.. busca a més llocs que segur que torbaràs algo raonable...
vnv

EntradaAutor: octubre2012 » dc. feb. 15, 2012 7:56 pm

em caso el 20 d'octubre i em va dir aixo k les flors ja eren les mateixes k tindrien per tot sants i k com k x akells dies son mes cares tmb ho serien en el meu cas. desde el dia k em caso al dia de tot sants pasa una setmana i mitja! e de mirar mes llocs
Imatge
octubre2012

Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: pispireta » dj. feb. 16, 2012 4:05 pm

Jo em caso en una ermita, i crec que intentarem fer alguna cosa nosaltres mateixos. Comprar un parell de centres per posar a l'altar sense deir que son per una casament i poser fer un detallet amb un llaç o amb coses seques per posar als bancs. Passo de gastar-me un paston en les flors de l'ermita. Ja miraré per internet idees!
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants