Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 12:12 pm

Autor: Can » dt. feb. 07, 2012 12:55 pm

Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 1:02 pm

Autor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 1:13 pm

Autor: Can » dt. feb. 07, 2012 1:34 pm

Autor: Camins » dt. feb. 07, 2012 1:42 pm
Autor: lilul » dt. feb. 07, 2012 2:45 pm

Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:35 pm

Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:38 pm
verobdn81 ha escrit:A mi también m'agradaria que m'ho fessin, coneixeu alguna modista economica, pel Badalona?

Autor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 4:42 pm
pispireta ha escrit:verobdn81 ha escrit:A mi también m'agradaria que m'ho fessin, coneixeu alguna modista economica, pel Badalona?
Jo, just ahir vaig anar a Badalona a fer una volta, per veure'm amb algunt raje posat de l'estil de que me'l vui fer. Vaig entrar en una dissenyadora, del carrer Sant Miquel. És molt maca, va entendre que l volia a la perfecció, pero el preu era caret, entre 1000 i 1300. A veure, per fer el vestit de 0 al teu gust no és car, però clar, jo no em puc gastar aquests diners en això. Si vols anar, la noia és molt maca i t'atendrà superbé!

Autor: lilul » dt. feb. 07, 2012 4:46 pm
pispireta ha escrit:JAjaja, lilull, doncs, jo se que a ma mare també li feia ilusió, però jo se que al final nosaltres si que ens posariem nervioses, i passo! que em caso a l'abril i no tincs gaire temps de reacció. D'aqui a dos dissabtes aniré i si vols li pregunto si també fa traje de nuvis. ;-)

Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:54 pm

Autor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 5:03 pm
pispireta ha escrit:Soc de barcelona, però la diferència de preu val la pena, a més al meu pare li encanta això d'agafar el cotxer i muntar excursió ;-) Anirem pel matí d'horeta i farem "un arrocito en castelló" jijijij

Autor: Can » dt. feb. 07, 2012 5:12 pm

Autor: lilul » dt. feb. 07, 2012 5:14 pm
pispireta ha escrit:Soc de barcelona, però la diferència de preu val la pena, a més al meu pare li encanta això d'agafar el cotxer i muntar excursió ;-) Anirem pel matí d'horeta i farem "un arrocito en castelló" jijijij

Autor: Nono » dc. feb. 08, 2012 3:49 pm
lilul ha escrit:ho he posat al CE, pero ho dic tambe aqui : que si que si! que ma mare em fa el vestit i que sera a l'estil que jo vull!!!
li fare un petonas a ma tieta quan la vegi! es un sol de dona, no nomes s'han posat d'acord per cuidar les dues de l'avia, que a mes ha convencut ma mare de l'estil del vestit!
i l'avia, des de que sap que baixo a final de mes, que s'esta posant bona de nou!
estic que no "cabeixo en mi", com diu el meu nebot

Autor: pispireta » dl. feb. 20, 2012 10:40 am
lilul ha escrit:pispireta ha escrit:Soc de barcelona, però la diferència de preu val la pena, a més al meu pare li encanta això d'agafar el cotxer i muntar excursió ;-) Anirem pel matí d'horeta i farem "un arrocito en castelló" jijijij
jejjeee! quan passis per el pont del diable treu la maneta per la finestra i et saludo! que d'aqui dues setmanes igual ens trobem per l'autopista baixant :P
aixo es un papa guai!

Autor: pispireta » dl. feb. 20, 2012 5:58 pm
lilul ha escrit:El ci es el tall angles?