Baile con tu padre ¿ que cancion?

El millor any de la nostra vida!

Re: Baile con tu padre ¿ que cancion?

EntradaAutor: xaviymaica » dc. des. 14, 2011 12:19 am

Pues a mi padre le encanta bailar, y como le ponga un pasodoble no veas como se arranca el tio! jajajajaja así que será cuestion de buscar algún pasodoble moderno jajajajaja

Besitos
Imatge
xaviymaica
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: almaciga » ds. gen. 07, 2012 5:13 pm

Madre miaaa, k detalle tan bonito, no habia pensado en un baile kon mi padre, me parece un recuerdo maravilloso y uniko, keda klaro k lo apunto en mi agenda, jo,k emocion!
Imatge
almaciga

Entrades: 218
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 7:32 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 08, 2012 7:38 pm

Una pregunta noies, a veure si algú ho sap. Quan la núvia està ballant amb el seu pare... amb qui ha de ballar el nuvi? Amb la seva mare? Suposo que això seria el més lògic, però no n'estic segura...
Algú m'ho podria dir?
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: cadui » dg. gen. 08, 2012 8:35 pm

Olguiky ha escrit:Una pregunta noies, a veure si algú ho sap. Quan la núvia està ballant amb el seu pare... amb qui ha de ballar el nuvi? Amb la seva mare? Suposo que això seria el més lògic, però no n'estic segura...
Algú m'ho podria dir?

en teoria el meu marit havia de ballar amb sa mare mentre jo ballava amb mon pare, però com que ma sogra es va trencar un dit del peu la nit d'abans de la boda, va ballar amb ma mare. Tot es parlar-ho entre vosaltres, sobretot si és sorpresa pel teu pare neu:-D
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sonia85 » dc. gen. 11, 2012 1:00 pm

yo también quiero hacer un baile con mi padre y como es muy bailongo buscare una salsita o un chachacha para tener un momento cn el.... no se si os servira.... pensar que tipo de musica le gusta y le pueda sorprender....
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 9:06 pm

Yo no sé... nucna he bailado con mi padre... es tan tímido que me parece que no lo he visto bailar nunca. Tendré que hablar con él a ver que quiere hacer.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. gen. 14, 2012 7:34 pm

Hola chicas, ahora se lleva mucho bailar con el papi, y es muy bonito. Nosotros enseñamos a los novios su baile (una coreo de diferentes canciones disco, un mix de canciones) y luego un vals, o un tango o un bolero para que la novia pueda bailar con su padre y incluso el novio con su madre.
Pero tenemos que saber qué es lo que les gusta a los padres, y si lo saben bailar (caso de ser sorpresa).

Otra alternativa que hacemos es enseñar a bailar a los novios y a los padres, así seguro que sale PERFESTO!!!

Y si como dice sonia85 bailais una salsa, no veas, pero piensa en tu vestido, que puedas bailar un baile queel vestido te lo permita, mírate estos consejos.

viewtopic.php?f=48&t=24518

Ens Ballem!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: kiskins » dg. gen. 15, 2012 9:36 am

a mi hay una cancion que me parece preciosa para bailar con el padre, es " the way you look tonight" de Michael Bubble.
kiskins
:: núvia rookie

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 10:48 am

Relacionat amb el ball tinc un dubte... normalment als casaments que he anat els nuvis han començat el ball i abans que acabés s'hi han anat afegint els familiars més directes i al final de la cançó ja balla tothom.

I la pregunta és... si jo vull fer el ball amb el meu futur i després vull fer un ball amb el pare? Com ho faig perquè la gent no es posi a ballar abans que pugui començar amb el del pare?

Què en penseu?
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dg. gen. 15, 2012 11:13 am

Ah Olguiky, aquest és un dels problemes que ens trobem, però amb fàcil solució.

El dj's ho ha dir, el dj's quan els nuvis acaben el seu ball ha de comemtar que la núvia treurà una persona molt especial i vol que balli amb ella, llavors tothom és a la expectativa.....

Però hi ha un problema mooooooolt gros, si el dj's no diu res (i és la majoria, segons ells diuen que són dj's i no speakers) llavors difícilment la núvia podrà ballar amb el seu pare.
Nosaltres ens trobem que quan fem les classes als nuvis, al minut X de la cançó, la núvia ha de treure el seu pare i el dj's ha de fer el comentari, si som nosaltres el tema està solucionat per què nosaltres mateixos ho diem, però si és el dj's del restaurant o un altre, venen els problemes.
Posteriorment els nuvis ens informen de com ha anat la boda i aquesta part ha queda malament per què la núvia no ha pogut ballar amb el seu pare i tothom ha sortit a la pista.

Un altre exemple, tenim uns nuvis que volen que els convidats participin en el banquet amb concursos, per exemple amb la cançó d'entrada del 1r plat, que els convidast facin alguna cosa i al final es farà entrega de premis a la taula més follonera (unes xuxes per exemple). Quan entra el 1r plat, una taula fa una conga, uns altres ballen, altres es posen els mocadors al cap, etc.
Amb el 2n plat igual, el postre, etc.....
Però tot això ho ha de comunicar el dj's abans que entrin els nuvis doncs és un missatge dels nuvis als convidats.
Be, doncs ens hem trobat en casaments que si no som nosaltres els dj's, no hi ha concurs, no hi ha entrega de premis ni desempat de taules (que amb el desempat els que els hi fem fer nosaltres és que ballin un merengue però canviant de parella....), doncs algun nuvi ha estat ell qui ha hagut d'agafar el micro i dir-ho ell, sinó el casament s'ensorra i no es fa res del que hi ha preparat.

Apa, ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 11:52 am

Gràcies Sílvia,

ja li comentarem al DJ que ho digui. Suposo que no hi haurà problema!

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Angie18 » dt. gen. 17, 2012 1:11 pm

Yo también quiero bailar con mi padre, lo haré en la segunda canción. No había pensado en que el DJ dijese nada. De hecho me da igual si los demás comienzan a bailar. Es un momento para mi padre y para mi, porque además será con una canción que él estuvo buscando mucho tiempo y que se que le hará mucha ilusión y lo entenderá perfectamente el mensaje. No hace falta que todo el mundo esté alrededor mirando, solo me hace falta que él sepa que he cogido esa canción para bailarla con él.Quizás es por mi forma de ser, pero mi pareja y yo somos bastante discretos y tampoco queremos que todos los detalles que tengamos con los demás sean un espectaculo y que todo el mundo sepa que lo hemos hecho. Basta con que lo sepamos nosotros y la persona implicada.
Con lo que tenemos un poco de dilema es con el primer baile, no sabemos que canción escoger. Queriamos cogerl "la nuestra", el no puedo vivir sin ti" de los Ronaldos, pero no tenemos muy claro si quedará muy bien para bailarla agarrados. ¿qué opinais? alguan sugerencia?
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 9:24 pm

També és veritat... ara que hi penso... jo sóc molt vergonyosa! Em sembla que ja serà molt fer un ball tots sols amb en Marc, com per a sobre posar-hi un altre ball, tots sols amb el meu pare!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: esteruchy » dt. gen. 17, 2012 9:38 pm

Hola chicas!! Nosotros lo que hicimos fue bailar nuestro baile y la siguiente cancion fue otra lenta y fue cuando yo baile con mis padres, mi marido con su madre, cuñaos... y se unieron mas parejas.
El baile de novios un baile inolbidable.... pero el baile con mi padre... y con mi madre ( que un rato nos pusimos los 3) fue algo especial!!!!!! Lo que senti al bailar con mi padre (el ombre qe nunca baile) fue maravilloso!!!
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: lisbet » dt. gen. 17, 2012 10:07 pm

Hola chicas, yo empecé el vals con mi padre con la cancion

http://youtube.com/watch?v=UMmi0mL-3zI

"Vals para una novia de Alejandro Jaen" y con la misma canción mi padre me entrega a mi "marido" y seguimos los dos con la misma cancion casi al final invitamos a todos los invitados a bailar con nosotros, nos quedó genial y a la gente le gutó bastante
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 10:32 pm

Ostras, y tu padre no se emocionó un montón? Porqué la he escuchado, me he imaginado bailándola con mi padre... piel de gallina!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lisbet » dc. gen. 18, 2012 7:22 am

si si la verdad que si, cada vez que la escuchabamos y ensayabamos el vals jaja, cuando estabamos bailando mi padre y yo me dijo "por fin ha llegado el momento"bueno en realidad la cancion la eligió él y nos lo propuso ya que a mi padre le hacia gracia bailar conmigo en un dia tan especial, el momento que mi padre me entrega a mi "marido" fue genial ya que todos los invitados empezaron a aplaudir. Cuando me enseñó la canción que habia elegido lloré bastante jeje y ahora cada vez que la escucho me viene el momentazo de la boda >.-<: y los pelos de punta. La verdad que fue muy emotivo y un recuerdo que llevaremos toda la vida.
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: Lore_nna » dt. gen. 24, 2012 11:46 pm

Me ha encantado la canción...creo que la voy a incorporar !!!
Imatge
Lore_nna

Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: cris&pol » dc. gen. 25, 2012 1:11 pm

Me ha encantado la canción!!!Se me ha puesto la piel de gallina y me he emocionado muchísimo creo que bailaré esta canción con mi padre!!!

Muchas gracias por compartirla!!!

Muaaaa
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: cristales » dc. feb. 08, 2012 8:05 pm

Bueno chicas entre que estoy un poquito sensiblona y vuestros posts....

Yo también tenía pensado hacerle algo especial a mi padre pero como habéis comentado alguna de vosotras tengo miedo que mi madre se ponga 'celosilla'. La verdad es que me gustaría cantarle una canión que me cantaba él a mi de pequeña pero no se si seré capaz ese día de cantar nada.
Imatge
cristales

Entrades: 182
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants