Autor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 7:08 pm

Autor: verobdn81 » ds. gen. 28, 2012 7:42 pm

Autor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 7:50 pm
verobdn81 ha escrit:Hola a totes .
Vosaltres heu fet les vostres invitaciones?

Autor: Mari (MJM) » ds. gen. 28, 2012 9:18 pm
susanaieric ha escrit:Hola noies,
(Mari, és molt maca també...la veritat és que fent-les al teu gust millor que millor!!!!)
Al final ens ho vam rumiar molt bé ahir per la nit pq aquest cap de setmana hem d'enllestir aquest tema (només tenim 4 mesos i mig per davant i ens apreta!!!) i hem decidit no posar el comtpe.
També ho trobem molt incòmode i la veritat, qui et vulgui donar diners ja ens demanarà el compte quan ens truqui per confirmar assistència!
Gràcies a totes pels vostres comentaris i diferents visió del tema!
petonets

Autor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 9:43 pm
Mari (MJM) ha escrit:susanaieric ha escrit:Hola noies,
(Mari, és molt maca també...la veritat és que fent-les al teu gust millor que millor!!!!)
Al final ens ho vam rumiar molt bé ahir per la nit pq aquest cap de setmana hem d'enllestir aquest tema (només tenim 4 mesos i mig per davant i ens apreta!!!) i hem decidit no posar el comtpe.
També ho trobem molt incòmode i la veritat, qui et vulgui donar diners ja ens demanarà el compte quan ens truqui per confirmar assistència!
Gràcies a totes pels vostres comentaris i diferents visió del tema!
petonets
El meu problema és que tothom savia que ens casavem i que vam entregar les invitacions en má, per tant, la gent ens confirmava l'asisténcia en el moment que donavem les invitacions, ens deien que si passava alguna cosa que impedis que poguessin venir ja ens trucarien, i en aquell mateix moment em demanaven el nº i sino quan hi pensaven ens trucaven a mi o a me mare dient que ho havia d'haver posat a la invitació.

Autor: toni-silvia » ds. gen. 28, 2012 10:19 pm

Autor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 10:46 pm
toni-silvia ha escrit:Nosaltres també les vam fer nosaltres! Regallades i dissenyades, tot de manera cassolana! Tinc fotografies al meu CE!
Ens hem gastat uns 50 euros i n'hem fet 60 (i ens sobra material per fer-ne més si volguessim!)

Autor: CATALANA » dg. gen. 29, 2012 11:33 am

Autor: Olguiky » dg. gen. 29, 2012 12:19 pm
Mireia i Héctor ha escrit:Chicas!! una pregunta...cuánto tiempo se necesita una vez has encargado las invitaciones para que te las den???
La verdad es que he estado mirandolas todas las que habéis puesto y me encantan!!!!

Autor: CATALANA » dg. gen. 29, 2012 1:06 pm

Autor: CATALANA » dg. gen. 29, 2012 1:46 pm
gemma_sergio ha escrit:Nosotros las hemos mirado al lado de casa que es una papelería, librería e imprenta.
Es del catálogo de Edit66 (Colección Laura). A nosotros nos gusta mucho porque la buscábamos divertida e informal. Y he pensado que este sea nuestro logo de la boda para las targetitas de los detalles.
Junto con la invitación haré un tagetón de las misma medidas para adjuntar el plano.
Espero que os guste.

Autor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 10:55 am
Mireia i Héctor ha escrit:gemma_sergio ha escrit:Nosotros las hemos mirado al lado de casa que es una papelería, librería e imprenta.
Es del catálogo de Edit66 (Colección Laura). A nosotros nos gusta mucho porque la buscábamos divertida e informal. Y he pensado que este sea nuestro logo de la boda para las targetitas de los detalles.
Junto con la invitación haré un tagetón de las misma medidas para adjuntar el plano.
Espero que os guste.
Hola Gemma!! la verdad es que esta invitación nos encanta!!! además que es la idea que estábamos buscando...genial!!! Una cosa y si no te importa, claro...por cuánto sale cada invitación??
Muchas gracias!!

Autor: novi » dl. gen. 30, 2012 11:11 am

Autor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 12:19 pm
novi ha escrit:1 o 2 mesos per donar-te les invitacions de l'imprenta???? I jo que pensava que seria algo rapid, kuestó de dies...
Doncs ja cal q m'afanyi, pq encara no hem començat , i les volem fer nosaltres així que trigarem unes setmanes en dissenayarles, segur.

Autor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:25 pm
Olguiky ha escrit:Mireia i Héctor ha escrit:Chicas!! una pregunta...cuánto tiempo se necesita una vez has encargado las invitaciones para que te las den???
La verdad es que he estado mirandolas todas las que habéis puesto y me encantan!!!!
Això depèn dels llocs... però en general has de calcular entre un mes i dos, des del moment que les encarregues fins que te les donen totes fetes (abans d'imprimir-les, en general et criden perquè vegis una prova).

Autor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 11:04 pm
novi ha escrit:1 o 2 mesos per donar-te les invitacions de l'imprenta???? I jo que pensava que seria algo rapid, kuestó de dies...
Doncs ja cal q m'afanyi, pq encara no hem començat , i les volem fer nosaltres així que trigarem unes setmanes en dissenayarles, segur.

Autor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:09 pm

Autor: vnv » dg. feb. 12, 2012 1:00 am

Autor: Olguiky » dg. feb. 12, 2012 10:37 am
vnv ha escrit:Hola a totes! Gemma, molt guays les invitacions!
Jo les començaré a mirar dintre de poc (encara em queden varios mesos) però segons m'han comentat millor fer-ho amb un parell de mese d'antel·lació per si hi ha errors a les invitacions, etc. per poder canviar-les. Suposo que s'envien 3 mesos abans del casament? Aixó que millor començar-ho a mirar quan quedin unes 6 mesos.. no?

Autor: gemma_sergio » dv. feb. 17, 2012 12:31 pm
Olguiky ha escrit:vnv ha escrit:Hola a totes! Gemma, molt guays les invitacions!
Jo les començaré a mirar dintre de poc (encara em queden varios mesos) però segons m'han comentat millor fer-ho amb un parell de mese d'antel·lació per si hi ha errors a les invitacions, etc. per poder canviar-les. Suposo que s'envien 3 mesos abans del casament? Aixó que millor començar-ho a mirar quan quedin unes 6 mesos.. no?
Cadascú ho fa com vol/pot! Hi ha gent que les vol donar amb molt de temps. Nosaltres les estem repartint ara i ens casem el 2 de juny. O sigui que són uns tres mesos...