Espectacle/Teatre a l'Aperitiu

El millor any de la nostra vida!

Espectacle/Teatre a l'Aperitiu

EntradaAutor: Mingui » dj. feb. 02, 2012 6:59 pm

Hola!!
Doncs be, us explico, m'agradaria contractar algun tipus d'espectacle mentre dura l'aperitiu i arribem nosaltres, havia pensat en alguna cosa tipus teatre, fent una mica de catxondeo i broma entre els convidats. O si no, alguna cosa que s'assembli. No m'agradaria que es veies molt preparat, que es barregin entre els convidats i no se n'adonin que són actors...
No se si m'estic explicant be.....
Sabeu d'algú o alguna cosa?
Merci!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

Re: Espectacle/Teatre a l'Aperitiu

EntradaAutor: joni_laura » dl. feb. 06, 2012 9:49 pm

Hi ha algunes empreses que tenen cambrers "falsos" que entrepussen, els hi cau tot, xoquen am la gent, etc. Això seria mirar-ho per internet!!
Imatge
joni_laura

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 1:11 pm

Jo també ho estava pensant i no sé què fer. M'agradaria posar algo d'entreteniment, però en plan guay. Segons com crec que pot quedar una mica cutre i volia assegurar-me de que si poso algo serà divertit i la gent s'ho passarà bé.
Hi ha gent que fa retrats dels convidats i pot estar bé, pq així només els convidats que estiguin interessats en endur-se un retrat seu van a fer-se'l però la resta de convidats pot passar tranquilament sense ser molestats; una altra opció és posar una banda de música que entretingui però que deixi a la gent seguir parlant entre ells, etc. No ho tinc molt clar..
Què en penseu?
vnv
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: Camins » dc. feb. 15, 2012 1:24 pm

A mi también em ronda aquesta idea pel cap. Nosaltres también haviem pensat algun grup de batucada o algu marxós pq estiguessin entretinguts. A via'm si entre tots sen's acudeix alguna cosa super original!!!!
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: inna » dc. feb. 15, 2012 10:34 pm

Hola!!!
M'apunto al post pq precisament tbe estic buscant alguna cosa divertida pero amb gust per distreure a la gent.
A més jo faré tot el casament tipus cocktail, de nit així que necessito cosetes per anar trencant el gel.
Idees:
Photocall divertit --> deixes items per a que la gent es disfressi tipus ulleres grans, perruques, etc... i ells es fan la foto (busqueu a la web algu tipus el divan azul, per agafar idees)
Cambrers falsos (al cumple del meu pare ho vam fer i va ser genial!).
Lo del retrats em sembla molt xulo. Però faria més aviat caricatures, pot ser molt divertit
I lo de la batucada molt diver tbe
No se, lunic tema aqui es el pressupost...
Be, si teniu mes idees anem compartint-les!!!!
Bona nit
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: vnv » dj. feb. 16, 2012 1:32 pm

inna ha escrit:Hola!!!
M'apunto al post pq precisament tbe estic buscant alguna cosa divertida pero amb gust per distreure a la gent.
A més jo faré tot el casament tipus cocktail, de nit així que necessito cosetes per anar trencant el gel.
Idees:
Photocall divertit --> deixes items per a que la gent es disfressi tipus ulleres grans, perruques, etc... i ells es fan la foto (busqueu a la web algu tipus el divan azul, per agafar idees)
Cambrers falsos (al cumple del meu pare ho vam fer i va ser genial!).
Lo del retrats em sembla molt xulo. Però faria més aviat caricatures, pot ser molt divertit
I lo de la batucada molt diver tbe
No se, lunic tema aqui es el pressupost...
Be, si teniu mes idees anem compartint-les!!!!
Bona nit

Hola Inna! Si haces boda cocktail necesitar'as musica de fondo para "ameizar" la velada, no? Tenias pensado en algo concreto? Nosotros queremos una banda de jazz. tengo un par de presupuestos y ahora estamos valorandolos.. dime si te interesa!
Por otro lado, el photocall es super divertido!! Yo lo pondria seguro!! De hecho, en mi boda lo pondre.
Tambien pondre un libro de firmas para que los ivnitados vayan firmando (aunque esto es para nosotros.. no para que los invitados se "entretengan").
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: inna » dv. feb. 17, 2012 9:25 pm

Hola vnv!!
Si si, el photocall estará muy divertido y ayudará a romper el hielo.
La verdad es que tienes razón, no habia pensado en esto de la musica de fondo.. muy a las malas puedo hablar con el restaurante que seguro que tendrán música para esto. Pero lo de la banda de jazz es algo que tenía en mente pero creo que va a ser muy caro. Pero bueno, por ver precios no pierdo nada.. Me podrías pasar la info please?
Muchas gracias por tu sugerencia! >.-<:
Saludos,
Inna
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: Mingui » dv. feb. 24, 2012 12:49 pm

Hola noies!!
Jo també havia pensat lo del photocall!!
La meva idea era posar el tripode amb la meva càmera antiga i el mando a distància per tal que cadascú pugui anar disparant les fotos sense estar pendent del compte enrere!!
Unes perruques/gorros/ulleres de pasta baratetes etc, i arreglat!!
Pel que fa a l'espectacle continuo mirant opcions, si trobo alguna coseta us ho faig saber!!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants