Un "vestit diferent"

El millor any de la nostra vida!

Re: Un "vestit diferent"

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 12:12 pm

Que guai, això que t'ho faci ta mare. Jo també vaig mirar aquesta opció. Tinc molt clar el tips de vestit. M'agradava estils anys 50, amb la faldilla amb molt de vol, però no fins els peus,sino per mitja cama. Una cosa diferent, però mona. Però al final em va fer por ficar a ma mare en aquest embolao, i he trobat un lloc on em cusen el vestit i no se'n va de preu. Hi havia llocs que em demanaven, autèntiques bogeries pel vestit!!!
pispireta
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Can » dt. feb. 07, 2012 12:55 pm

Ostres, Pispireta i si no és indiscreció, quant te'n demanen? Jo també penso que me'l faré fer.
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 1:02 pm

Hola Can, 350 euros, roba inclosa. És un lloc que està a Benicassim. D'aquí a dues setmanes baixaré a mirar les robes, i parlar amb la modista. Quan he parlat amb ella, m'ha donat bon rotllo.
Ahir, vaig anar a un parell de llocs per on visc, i de 900 euros no baixava, entre la modista i la roba. Creuerem els dits, per veure si aquest lloc, està guai!
pispireta

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 1:13 pm

A mi también m'agradaria que m'ho fessin, coneixeu alguna modista economica, pel Badalona?
verobdn81

Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: Can » dt. feb. 07, 2012 1:34 pm

Ostres, doncs està molt bé. Jo faré prospecció per veure preus pq tinc una idea del que vull. Quan ho tingui més decidit començaré. Gràcies!
Can

EntradaAutor: Camins » dt. feb. 07, 2012 1:42 pm

Hola!!
A mi también mel fan!!! Volia un vestit de núvia diferent, amb un toc de color i he trobat una dona que cus que mel farà i em surt més econòmic que comprarme'n un, és una modista de Blanes.

Em va donar molt bon rotllo pq li vaig dir el que volia, em va entendre a la perfecció i estic encantada!!!!!!!!
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: lilul » dt. feb. 07, 2012 2:45 pm

noies quina sort trobar una modista a tant bon preu! jo els puestos on vaig preguntar se n'anaven tots cap als 1000 euros (100 amunt, 100 avall) i aixo que jo demanava un vestit curt i senzill!

lo de ma mare, es que jo la veia que de tant en tant feia dibuixets de vestits per casa, o els troboava amagats sota les revistes... total que li vaig acabar dient si el volia fer ella. pero la condicio es que no ens posessim nervioses ni una ni l'altra i que havia d'estar tot de bon rotllo i a gust.

si arrivo a saber aixo de benicassim potser no li hagues demanat, que a mi tambe em sap greu, que per molt senzill que sigui es una currada! jejee, ara, que aixo si, una modista no m'hi posara el mateix carinyo que ella :P

per cert, aquesta modista no coneixera algu que faci tratjes de xicot per preus tambe barato barato?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:35 pm

JAjaja, lilull, doncs, jo se que a ma mare també li feia ilusió, però jo se que al final nosaltres si que ens posariem nervioses, i passo! que em caso a l'abril i no tincs gaire temps de reacció. D'aqui a dos dissabtes aniré i si vols li pregunto si també fa traje de nuvis. ;-)
pispireta

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:38 pm

verobdn81 ha escrit:A mi también m'agradaria que m'ho fessin, coneixeu alguna modista economica, pel Badalona?

Jo, just ahir vaig anar a Badalona a fer una volta, per veure'm amb algunt raje posat de l'estil de que me'l vui fer. Vaig entrar en una dissenyadora, del carrer Sant Miquel. És molt maca, va entendre que l volia a la perfecció, pero el preu era caret, entre 1000 i 1300. A veure, per fer el vestit de 0 al teu gust no és car, però clar, jo no em puc gastar aquests diners en això. Si vols anar, la noia és molt maca i t'atendrà superbé!
pispireta

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 4:42 pm

pispireta ha escrit:
verobdn81 ha escrit:A mi también m'agradaria que m'ho fessin, coneixeu alguna modista economica, pel Badalona?

Jo, just ahir vaig anar a Badalona a fer una volta, per veure'm amb algunt raje posat de l'estil de que me'l vui fer. Vaig entrar en una dissenyadora, del carrer Sant Miquel. És molt maca, va entendre que l volia a la perfecció, pero el preu era caret, entre 1000 i 1300. A veure, per fer el vestit de 0 al teu gust no és car, però clar, jo no em puc gastar aquests diners en això. Si vols anar, la noia és molt maca i t'atendrà superbé!

La meva cunyada s'en va fer una a Badalona, que estaba embarassada y li va costar 400 @, ja li preguntaré on va ser, se que era a badalona, pero no ón!!
Li preguntaré i us ho comentaré
verobdn81

EntradaAutor: lilul » dt. feb. 07, 2012 4:46 pm

pispireta ha escrit:JAjaja, lilull, doncs, jo se que a ma mare també li feia ilusió, però jo se que al final nosaltres si que ens posariem nervioses, i passo! que em caso a l'abril i no tincs gaire temps de reacció. D'aqui a dos dissabtes aniré i si vols li pregunto si també fa traje de nuvis. ;-)

uf, si t'expliques! pero al final ha sigut que si que es pot fer!

clar que tu tens bastant menys marge, i si a benicassim t'ho fant tant be de preu... ara que deus ser de les comarques de tarragona, perque sino el viatge deu n'hi do no?

si li pots preguntar, o si sap d'algun lloc tambe ben baratet, t'ho agrairia!

un petonas
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 4:54 pm

Soc de barcelona, però la diferència de preu val la pena, a més al meu pare li encanta això d'agafar el cotxer i muntar excursió ;-) Anirem pel matí d'horeta i farem "un arrocito en castelló" jijijij
pispireta

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 5:03 pm

pispireta ha escrit:Soc de barcelona, però la diferència de preu val la pena, a més al meu pare li encanta això d'agafar el cotxer i muntar excursió ;-) Anirem pel matí d'horeta i farem "un arrocito en castelló" jijijij

ole per la teva mare!!
verobdn81

EntradaAutor: Can » dt. feb. 07, 2012 5:12 pm

Ostres, jo espero que no em vulgui clavar mil euros pel vestit que tinc pensat. D'acord que la roba pot ser cara, però justament el meu és fàcil de patró i gaires pinces no necessita! A veure què em diuen. Ja us informaré, però crec que encara tardaré una mica a posar-m'hi!
Can

EntradaAutor: lilul » dt. feb. 07, 2012 5:14 pm

pispireta ha escrit:Soc de barcelona, però la diferència de preu val la pena, a més al meu pare li encanta això d'agafar el cotxer i muntar excursió ;-) Anirem pel matí d'horeta i farem "un arrocito en castelló" jijijij

jejjeee! quan passis per el pont del diable treu la maneta per la finestra i et saludo! que d'aqui dues setmanes igual ens trobem per l'autopista baixant :P

aixo es un papa guai!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 6:06 pm

Xi!! Mola!!! ;D
pispireta

EntradaAutor: Nono » dc. feb. 08, 2012 3:49 pm

lilul ha escrit:ho he posat al CE, pero ho dic tambe aqui : que si que si! que ma mare em fa el vestit i que sera a l'estil que jo vull!!!

li fare un petonas a ma tieta quan la vegi! es un sol de dona, no nomes s'han posat d'acord per cuidar les dues de l'avia, que a mes ha convencut ma mare de l'estil del vestit!

i l'avia, des de que sap que baixo a final de mes, que s'esta posant bona de nou!

estic que no "cabeixo en mi", com diu el meu nebot

Ei! lilul enhorabona!!!!! m'alegro molt!!!!!! aquesta si que es una boniiiiisima noticia!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: pispireta » dl. feb. 20, 2012 10:40 am

lilul ha escrit:

jejjeee! quan passis per el pont del diable treu la maneta per la finestra i et saludo! que d'aqui dues setmanes igual ens trobem per l'autopista baixant :P

aixo es un papa guai!

Vaig treure la mà!!! jejejeje
Apa, ja el tinc encarregat! Ara a esperar i a finals de març m'ha dit que em trucaria per si volia tornar a baixar per emprovar-me'l i veure si està tot clavat! Quines ganes!!! *.-o-o.*

Per cert de nuvi, no fan res! Però el Pispireto, va anar al CI aquest finde, i tenen mols trajes super rebaixats, no son de nuvi, nuvi, però pels que busquen un traje normal, és una bona opció, abans que acabin les rebaixes.
pispireta

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 20, 2012 11:56 am

El ci es el tall angles?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: pispireta » dl. feb. 20, 2012 5:58 pm

lilul ha escrit:El ci es el tall angles?

JJajajjajaja, si! I això que el Pispireto l'odia, però mira al final....jajajaj
pispireta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants