Boda setembre/octubre

El millor any de la nostra vida!

Boda setembre/octubre

EntradaAutor: beatrice » dl. feb. 20, 2012 5:02 pm

Per fi hem decidit de casar-nos!!!!!!!!!!! Encara no tenim restaurant ni res de res....ens agradaria que fos en setembre/octubre, vaig tard???? hem donarà temps a tot???? Hem podeu recomenar restaurants on fagin bodes civils??? K estres.....i encara no hem començat!!!!!!jjajajaja :-):-):-):
beatrice

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 20, 2012 4:15 pm

Re: Boda setembre/octubre

EntradaAutor: monara » dl. feb. 20, 2012 6:24 pm

Hola guapa!!! nosaltres ens casem el 17 de Novembre, pero fa 2 mesos que m'ho va demanar y tranquila que vas bé de temps.
Nosaltres de restaurant hem agafat Can Biel y ens encanta tant el restaurant com el tracte rebut. I també fan cerimónia civil!!!!!
Nosaltres ho fem per l'esglèsia pero vam mirar de fer-ho civil i ens van ensenyar com ho feien i es una pasada com s'ho curren.
Jo en 2 mesos ja tinc el mes important, restaurant, fotógraf i l'esglèsia... tinc alguna cosa més, pero ja poc a poc que no vull estresar-me jijij
Espero haberte ajudat!!!!
Imatge

Por fin después de 8 años juntos, hemos decidido casarnos!!!!!!!!!!!!!!
monara
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 18, 2011 9:22 pm

EntradaAutor: naesmi » dl. feb. 20, 2012 6:30 pm

hola!
enhorabonaaaaaa!!!! Felicitats per la boda i Benvigunda al món nupcial!! >.-<: >.-<: >.-<:

tens temps de sobra per a prepara el super-bodorrio!!!

Per a que puguem ajudar-te, es millor que ens donis pistes de la zona per on vols casar-te (per exemple), perquè aixi ja filtres una mica, perque hi ha molts llocs a on escollir! :-)ok:
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: beatrice » dl. feb. 20, 2012 6:58 pm

Uuyyyyyyy, es veritat naesmi no he dit d'on soc....perdó jajajaja. Soc d'Esparreguera i busco un restaurant que sigui a prop. Quan et cases i a on????
Monara, m'agradat el nom del teu restaurant, es com el del meu nebot jejejeje, on cau aquest restaurant????
Estic verda verda amb el tema....quan surt per persona mes o menys el banquet??? Es que veig preus pero no se si son cars o no.....i la veritat es que la cosa no está para tirar cohetes.....jejejeje
beatrice

EntradaAutor: naesmi » dt. feb. 21, 2012 10:38 am

hola!
jo em caso a tona (vic) i despres el banquet el faig a Mas can Ferrer (Arbucies).
El cobert depen molt... no sé... la mitjana està entre 120€ i 140€ per persona, pero hi ha llocs que son mes cars i d'altres més barats, i n'hi ha que per aquest preu entren més serveis que d'altres... no sé... es molt relatiu

tens Hotel Bruc, Hotel Husa Masia Bach, Arcs de Ariatza, Sant Lluis de Ristol, Paradis Palleja, El Jardi de Fontpineda.... no sé... no et puc dir que tal perque no es la meva zona ;) pero es el que tens a prop :-)ok:
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: monara » dt. feb. 21, 2012 11:51 am

El restaurant está a Cardedéu y els preus están sobre uns 100 o 120 € depén el que vulguis escollir i si vols alguna cosa a part, a nosaltres ens surt tot molt bé de preu, millor del que esperávem. Jo et recoman-ho que truquis i parlis amb ells i que et façin un pressupost.
El noi que ho porta es diu Santi i es molt agradable!!!
Imatge

monara

EntradaAutor: Divi » dt. feb. 21, 2012 11:53 am

Hola!! Nosaltres també ens hem decidit i si tot va bé ens casarem aquest ocubre. Aquesta setmana anirem a visitar el mossèn a veure com ho té...
Beatrice, jo crec que tenim temps suficient per organitzar el casament. Crec que el més improtant i urgent és lligar la data exacta, el càtering i començar a mirar el nostre vestit!! La resta es pot anar fent.
ÀNIMS!!
Divi

Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:42 am

EntradaAutor: Divi » dt. feb. 21, 2012 11:58 am

Per cert, nosaltres som del Penedès i el càtering possiblement el farem amb una empresa que ho fan molt bé (Cal Soler) els menús van de 76€/persona a 150€/persona. Si voleu, entreu a la seva web i demaneu informació.
Jo busco fotògraf bé de preu... en coneixeu algun?
Divi

EntradaAutor: monara » dt. feb. 21, 2012 12:02 pm

Nosaltres de fotograf tenim a Doble Imatge que están a Barberá del valles i ja haviem vist alguns reportatges seus per amics nostres que es van casar i ens encanten!!!!
Imatge

monara

EntradaAutor: beatrice » dt. feb. 21, 2012 1:35 pm

Naemi gracies per la llista de restaurants!!!!!!!! El de Sant LLuis de Ristol té molt bona pinta......Trucaré per informar-me i poder visitar-lo.
Pel vestit de nuvia quan m'aconselleu d'anar, es aviat encara???? Vaig molt perduda!!!!! jajajajajaja
beatrice

EntradaAutor: naesmi » dt. feb. 21, 2012 6:29 pm

el vestit de nuvia... ja pots començar tambe!!!
es un tema per fer-ho uns 6 mesos abans, no vas tard pero no et sobra temps :-)ok:
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: Divi » dt. feb. 21, 2012 6:40 pm

Gràcies!! Miraré a veure què tal!! Ara estava mirant tota la documentació que hem de portar a l'església i m'han començat a arribar els nervis!! Jajaja
Què maco tot plegat! Vinga som-hi!! ;-))
Divi

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants