Vacunació i preus

El millor any de la nostra vida!

Vacunació i preus

EntradaAutor: burbuhi » dt. feb. 21, 2012 11:48 am

Hola!m'han donatun llistat de llocs per anar a vacunar-me per Tailandia, i ara resulta que alguns no m'agafen el telèfon i d'altres em donen preus que estic flipant amb les vacunes! em podrieu dir preus exactes de visita i vacunes?

Gràcies!
Imatge
burbuhi
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

Re: Vacunació i preus

EntradaAutor: Loleta » dt. feb. 21, 2012 12:39 pm

Jo per anar a Àfrica fa uns tres anys vaig anar al clínic, i juraria que em van cobrar només el preu de la vacuna!!!! Però ara no t'ho podria assegurar.
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: susanaieric » dt. feb. 21, 2012 1:26 pm

burbuhi ha escrit:Hola!m'han donatun llistat de llocs per anar a vacunar-me per Tailandia, i ara resulta que alguns no m'agafen el telèfon i d'altres em donen preus que estic flipant amb les vacunes! em podrieu dir preus exactes de visita i vacunes?

Gràcies!

hola burbuhi... a veure a nosaltres ens han dit que res de vacunes, i familia del meu futur ha anat més d´un cop i mai vacunats i cap problema. Això sí, portarem un botiquín amb medicaments i sobretot repelent mosquits ...però ja et diré que ens prepara la meva cunyada que és infermera...
Imatge
susanaieric
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: burbuhi » dt. feb. 21, 2012 2:10 pm

ma germana va anar i si que es va vacunar però no recorda preus... fa molt! i on he trucat tots diuen k si
Imatge
burbuhi

EntradaAutor: Dolçeta » dt. feb. 21, 2012 5:08 pm

Jo em vaig vacunar per precaució, i com que ja ho he fet dos vegades (vacunar-me) ja ho estic de per vida, així que millor viatjar sense maldecaps!

Jo ho vaig fer una vegada a medicina tropical de Santa Coloma i nomès ens van cobrar una visita per les dos persones i les vacunes dels dos (crec que el total va ser cap a uns 15-20€). L'any pasat ens vam vacunar a Drassanes i ens van cobrar una visita per persona (tot i fer la visita conjunta) i les vacunes de cadascú. Aqui va pujar una miqueta més per el tema de la visita, i creo que van ser uns 30€ (de totes formes, si t'interesa tinc els preus exactes de tot a casa ;) )
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: burbuhi » dc. feb. 22, 2012 12:07 pm

guapes!!!! ja tinc dia i hora a sanitat exterior al carrer bergara i graaaaaatiiiiiis!!!!!!!
Imatge
burbuhi

EntradaAutor: Dolçeta » dc. feb. 22, 2012 5:57 pm

burbuhi ha escrit:guapes!!!! ja tinc dia i hora a sanitat exterior al carrer bergara i graaaaaatiiiiiis!!!!!!!

Gratis??? Les vacunes no les cobreix la seguretat social, i les visites de Sanitat Exterior tampoc!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Saris » dc. feb. 22, 2012 6:23 pm

Jo quan vaig anar a Tailàndia, vaig tenir el dilema de vacuna "sí", vacuna "no". I al final vaig decidir de no vacunar-me. Després d'informar-me i veure que el més important en aquell país era preveure la malària, vaig optar per l'opció pastilles, en comptes de vacuna. Crec que es deien Marlarone. Són cares, i les vaig portar a sobre perquè me les va donar una persona que havia anat a Tailàndia i no les havia fet servir.

Un cop a allà, i donat que la zona de més perill és el nord,que és la zona més selvàtica (especialment el triangle d'or -Chiang Mai /Chiang Rai), vaig esperar a veure la situació, i la meva conclusió personal és aquesta: amb un bon repelent de mosquits i assegurar que les nits dorms protegit (si feu excursions a la selva, dormir amb mosquiteres i mànigues llargues a la nit), és més que suficient.

En tot cas, és només una opinió personal. Però si hagués de tornar a anar, no em vacunaria. En canvi, si fos a Àfrica no tindria dubte en vacunar-me...
Saris

Entrades: 40
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 11:59 am

EntradaAutor: burbuhi » dc. feb. 22, 2012 7:03 pm

a mi no m'importa vacunar- me i si és gratis, li he preguntat.
Imatge
burbuhi

EntradaAutor: Dolçeta » dc. feb. 22, 2012 10:47 pm

Saris ha escrit:Jo quan vaig anar a Tailàndia, vaig tenir el dilema de vacuna "sí", vacuna "no". I al final vaig decidir de no vacunar-me. Després d'informar-me i veure que el més important en aquell país era preveure la malària, vaig optar per l'opció pastilles, en comptes de vacuna. Crec que es deien Marlarone. Són cares, i les vaig portar a sobre perquè me les va donar una persona que havia anat a Tailàndia i no les havia fet servir.

Un cop a allà, i donat que la zona de més perill és el nord,que és la zona més selvàtica (especialment el triangle d'or -Chiang Mai /Chiang Rai), vaig esperar a veure la situació, i la meva conclusió personal és aquesta: amb un bon repelent de mosquits i assegurar que les nits dorms protegit (si feu excursions a la selva, dormir amb mosquiteres i mànigues llargues a la nit), és més que suficient.

En tot cas, és només una opinió personal. Però si hagués de tornar a anar, no em vacunaria. En canvi, si fos a Àfrica no tindria dubte en vacunar-me...

Les vacunes que et posen, son les que ara posen a tots els nens aqui, però que a les persones que tenim més de 25/30 anys al nostre moment no ho van fer. Jo crec que eren la de la febre tifoidea i l'hepatitis A les que ens vàren posar. Jo el que recomano es que tothom vagi al metge a informar-se, però mai agafar les pastilles d'algú altre i prendre-se-les pel seu compte! I sobre tot unes que tenen tants efectes secundaris com les de la malària...
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Saris » dc. feb. 22, 2012 11:20 pm

Dolçeta ha escrit:
Saris ha escrit:Jo quan vaig anar a Tailàndia, vaig tenir el dilema de vacuna "sí", vacuna "no". I al final vaig decidir de no vacunar-me. Després d'informar-me i veure que el més important en aquell país era preveure la malària, vaig optar per l'opció pastilles, en comptes de vacuna. Crec que es deien Marlarone. Són cares, i les vaig portar a sobre perquè me les va donar una persona que havia anat a Tailàndia i no les havia fet servir.

Les vacunes que et posen, son les que ara posen a tots els nens aqui, però que a les persones que tenim més de 25/30 anys al nostre moment no ho van fer. Jo crec que eren la de la febre tifoidea i l'hepatitis A les que ens vàren posar. Jo el que recomano es que tothom vagi al metge a informar-se, però mai agafar les pastilles d'algú altre i prendre-se-les pel seu compte! I sobre tot unes que tenen tants efectes secundaris com les de la malària...

I tens tota la raó: entre la informació que vaig buscar per prendre la decisió de si vacunar-me o no, vaig trucar un número de telèfon que et proporciona el Ministeri de Sanitat o Departament de Sanitat per viatges a l'estranger (no recordo exactament) i és on em van donar el nom de les pastilles, i on em van informar de la no obligatarietat de la vacuna. Com us he dit, les vaig portar només perquè me les van donar, i al final no en vaig prendre cap. Evidentment, i com he dit, és una posició adoptada de manera personal, i un cop vaig disposar de la informació necessària oferta per experts en la matèria.

Salut!
Saris

Entrades: 40
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 11:59 am

EntradaAutor: lidia&carles » dj. feb. 23, 2012 10:01 am

Jo me les poso a Sabadell, però m´han dit que després de la vacuna pots agafar febre, us ha passat mai?
lidia&carles

Entrades: 9
Membre des de: ds. set. 24, 2011 9:18 am

EntradaAutor: novi » dj. feb. 23, 2012 10:59 am

Jo vaig anar l'any passat a Tailandia, i em van recomanar la vacuna de l'hepatiis ( crec q la A i la B), son 3 dosis, una primera, l'altre un mes abans aprox de viatjar i el recordatori als 6 mesos ( amb akesta ja estàs vacunada per tota la vida). Trobo que val la pena, no està de més tenir les defenses a punt. ( també ens van donar la posibilitat de dos vacunes, pero ens van recomanar que si pensavem viatjar més, ens possesim les 3, i així ho vam fer.) A més ens van donar 3 pastilles pel tifus, que s'han de pendre dia sí dia no.
Per la zona de Thailandia més turistica, no cal res per la malaria, només si teniu pensat anar pel vostre compte i en plan més aventurer a la Selva.

La primera visita era uns 20 € per persona ( inclou visita metge, pastilles i 1a vacuna), la resta de vacunes son un 7.5 € (preu també d'akest any, que tot just fa un mes q hi vaig anar a posar-me el recordatori al de Santa Coloma).

No sigueu tontes, millor estar vacunades. Suposo que com qualsevol vacuna pot tenir efectes secndaris, pero no es el normal que tinguis febres, ni res...) Us aseguro que millor tenir la trankilitat de estar inmune a tot, i us ho dic jo que vaig pillar una gastritis aguda allà, i com a minim sabia que no era "res greu"
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: burbuhi » dj. feb. 23, 2012 4:08 pm

gràcies a totes per les vostres opinions, sou uns soletes!
Imatge
burbuhi

EntradaAutor: cris&pol » dj. feb. 23, 2012 4:16 pm

Al Parc Taulí a Sabadell el preu són de 32 € per persona, inclou la visita i les vacunes que t'hagin de posar excepte la de la febre groga que té un cost de 17€.
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants