Autor: lili koo » dv. feb. 17, 2012 9:06 am

Autor: lili koo » dv. feb. 17, 2012 9:10 am
Judith&Marc ha escrit:Chicas!! Tengo que deciros algo...
Es que si no reviento!!
Como algunas ya sabréis, nos casamos en Can Ribas el 15/06/2012.
Pues ayer mismo por la noche, me llama mi primo ( hijo del hermano de mi madre ) y me dice que se CASA. Cuando¿?¿?¿? el 04 de mayo!!!! 1 mes antes que yo!!!!
Estoy furiosa!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No me lo puedo creer, que pasa, que no hay mas meses o mas años o que¿?
Increíble!!

Autor: lili koo » dv. feb. 17, 2012 9:11 am

Autor: sonia85 » dv. feb. 17, 2012 9:55 am

Autor: Juli » dv. feb. 17, 2012 11:10 am

Autor: Juli » dv. feb. 17, 2012 11:12 am
Judith&Marc ha escrit:Chicas!! Tengo que deciros algo...
Es que si no reviento!!
Como algunas ya sabréis, nos casamos en Can Ribas el 15/06/2012.
Pues ayer mismo por la noche, me llama mi primo ( hijo del hermano de mi madre ) y me dice que se CASA. Cuando¿?¿?¿? el 04 de mayo!!!! 1 mes antes que yo!!!!
Estoy furiosa!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No me lo puedo creer, que pasa, que no hay mas meses o mas años o que¿?
Increíble!!

Autor: sonia85 » dv. feb. 17, 2012 1:55 pm

Autor: Psia » dv. feb. 17, 2012 9:57 pm

Autor: laureta85 » ds. feb. 18, 2012 9:17 pm

Autor: -sweety- » dg. feb. 19, 2012 9:51 am
Cuando fui a la jornada de puertas abiertas, mi chico y yo tambien nos fijamos en eso y se lo dije, pero como todo era tan maravilloso, pensé que no serian esas o que yo debía tener un dia tonto y por eso me sentía incómoda!
Esas sillas son un truño!!!
Muy bien por hacer fuerza para cambiarlas!!! 
Autor: lili koo » dl. feb. 20, 2012 9:50 am

Autor: -sweety- » dl. feb. 20, 2012 8:01 pm
Soc una lianta!!! Per cert, estic enamoradísima del vostre restaurant!! Penso que és el lloc ideal en tots els sentits! Només li trobo dues pegues: els diners que costa i que només donin 20 minuts per les entregues... Bueno, la tercera eren les cadires!! Seria el meu somni fet realitat poder-me casar allà!

Autor: verito » dl. feb. 20, 2012 11:59 pm

Autor: floreta01 » dt. feb. 21, 2012 3:53 pm
sweety-2013 ha escrit:M'he canviat de nick!!! Us vaig fer la crònica de la jornada de portes obertes!!!Soc una lianta!!! Per cert, estic enamoradísima del vostre restaurant!! Penso que és el lloc ideal en tots els sentits! Només li trobo dues pegues: els diners que costa i que només donin 20 minuts per les entregues... Bueno, la tercera eren les cadires!! Seria el meu somni fet realitat poder-me casar allà!
![]()
![]()
Autor: jennyjose » dt. feb. 21, 2012 4:48 pm
floreta01 ha escrit:sweety-2013 ha escrit:M'he canviat de nick!!! Us vaig fer la crònica de la jornada de portes obertes!!!Soc una lianta!!! Per cert, estic enamoradísima del vostre restaurant!! Penso que és el lloc ideal en tots els sentits! Només li trobo dues pegues: els diners que costa i que només donin 20 minuts per les entregues... Bueno, la tercera eren les cadires!! Seria el meu somni fet realitat poder-me casar allà!
![]()
![]()
I on et cases?

Autor: -sweety- » dt. feb. 21, 2012 10:32 pm
jennyjose ha escrit:floreta01 ha escrit:sweety-2013 ha escrit:M'he canviat de nick!!! Us vaig fer la crònica de la jornada de portes obertes!!!Soc una lianta!!! Per cert, estic enamoradísima del vostre restaurant!! Penso que és el lloc ideal en tots els sentits! Només li trobo dues pegues: els diners que costa i que només donin 20 minuts per les entregues... Bueno, la tercera eren les cadires!! Seria el meu somni fet realitat poder-me casar allà!
![]()
![]()
I on et cases?
SE CASA EN CAN RIBAS!!!!!!![]()
![]()
Però son molts molts diners...
Però és el lloc ideal pel Dani i per mí!!! Tots tenien alguna "pega" i aquest ho reuneix tot!!!
Lloc de la cerimònia civil preciós i a la ombra, cerimònia legal, entorn d'ensomni, lloc dels aperitius molt bonic, saló sense columnes, elegant i amb vistes, menjar fabulós... i podria seguir! Ja us ho dic... si finalment ho pogués fer allà em dóna algo!!! Encara no tenim restaurant, així que no perdo les esperances!

Autor: Noe-- » dc. feb. 22, 2012 12:15 am

Autor: Noe-- » dc. feb. 22, 2012 12:32 am

Autor: Juli » dc. feb. 22, 2012 12:56 am

Autor: Juli » dc. feb. 22, 2012 1:07 am
sweety-2013 ha escrit:Ojala!!!!![]()
![]()
Però son molts molts diners...
Però és el lloc ideal pel Dani i per mí!!! Tots tenien alguna "pega" i aquest ho reuneix tot!!!
Lloc de la cerimònia civil preciós i a la ombra, cerimònia legal, entorn d'ensomni, lloc dels aperitius molt bonic, saló sense columnes, elegant i amb vistes, menjar fabulós... i podria seguir! Ja us ho dic... si finalment ho pogués fer allà em dóna algo!!! Encara no tenim restaurant, així que no perdo les esperances!
![]()
![]()