Ens casem el 27 d'octubre, quins restaurants m'aconselleu?

El millor any de la nostra vida!

Ens casem el 27 d'octubre, quins restaurants m'aconselleu?

EntradaAutor: desti28 » dt. feb. 21, 2012 11:22 am

Bones, m'acabo d'estrenar en aquesta pàgina!!! Sòc de Tordera i m'agraderia que m'aconsellessiu restaurants pel dia del meu casament, que com ja he dit serà el 27 d'octubre al migdia. Es farà la ceremonia en el mateix restaurant, o sigui que si té uns bons jardins, seria ideal. De moment he mirat Can Tarranc que està a entre Tordera i Blanes i té uns jardins i una decoració magnífica, i Mas Solà de Santa Coloma de Farners que me l'han recomanat. Em podrieu recomenar algun restaurant més? :-)0(-:
Moltes gràcies!!!! *:-)**
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: Ens casem el 27 d'octubre, quins restaurants m'aconselleu?

EntradaAutor: monara » dt. feb. 21, 2012 11:45 am

Hola!!! Nosaltres ens casem el 17 de Novembre i ho fem al Restaurat Can Biel que ens encanta!!!!
El noi que ho porta es diu Santi y es molt agradable el tracte que dona, a més el restaurat ens va encantar i tenen jardins propis per a fer les fotográfies i tenen per a fer cerimònia civil!!!!!!!!
Esper-ho que et serveixi d'ajuda!! I enhorabona!!!!
Imatge

Por fin después de 8 años juntos, hemos decidido casarnos!!!!!!!!!!!!!!
monara
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 18, 2011 9:22 pm

EntradaAutor: desti28 » dt. feb. 21, 2012 12:31 pm

Gràcies per la rapidesa!!! Acabo de mirar la seva pàgina web i la veritat, es preciós, i quins jardins....el que passa és que el trobo una mica lluny de Tordera, a quasi tres quart d'hora. Però de moment ja he enviat un mail perque m'enviin informació. Que tal els preus?
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: monara » dt. feb. 21, 2012 12:42 pm

Tenen preus de tot tipus depenen del que vulguis de menús o si vols alguna cosa a part, pero están molt bé, ja veurás!!!!! a nosaltres ens agafa a mitja hora de camí pero només pel tracte rebut no ens ho vam pensar, a més queda intermig de la família perque venen de Barcelona i de Sabadell.
Ja hem dirás que tal!!!!!
Imatge

Por fin después de 8 años juntos, hemos decidido casarnos!!!!!!!!!!!!!!
monara

Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 18, 2011 9:22 pm

EntradaAutor: floreta01 » dt. feb. 21, 2012 3:56 pm

Jo et recomano Can Ribas a Bigues (a prop de l'Ametlla) que és on ens casem nosaltres...
Té uns jardins motl grans i molt d'espai, si entre al meu blog o a la seva web hi trobaras info i fotos!

sort
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. feb. 21, 2012 5:17 pm

Ei!! Quina gràcia!! Et cases el mateix dia que jo!!!

Felicitats!!!

De la zona de tordera no conec cap restaurant pero si m'entero d'algun t'ho dic!!

:-)ok:
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: desti28 » dt. feb. 21, 2012 5:36 pm

Ostres, gràcies a totes per respondre!!!!
Floreta...em cau una mica bastant lluny...tinc dues hores de camí. No me'l miro que no vagi a ser que m'enamori i despres....jajaja, però gràcies.
Quina casualitat Gemma, doncs espero que aquell dia faci un dia esplendit i caloreta jajaja, que em fa una mica de por... :P
Segueixo estant oberta a totes les recomanacions!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: desti28 » dt. feb. 21, 2012 7:03 pm

M'han recomanat per privat el restaurant Can Marlet de Riells, i he vist la seva web i és preciós, però el dia 27 el tenen plé. L'altre opció seria el diumenge 28 que és realment el dia que farem 7 anys, però clar, un diumenge....que en penseu? :star::
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: olivia80 » dt. feb. 21, 2012 8:22 pm

hola desti jo em caso a can marlet a l'octubre i et recomano que vagis un dia a visitar-lo ,és precios nosaltres en vam enamorar només entrar, el tracte molt bé i d'aquí tres setmanes anem a fer el tastet,estem molt content amb l'elecció del restaurant¡¡¡¡¡
si el 28 és el dia que feu anys doncs jo ho trobo molt maco poder celebrar el casament el mateix dia que feu anys ¡¡¡ i per un diumenge no patiu qui realment vol venir al vostre casament ho farà sigui divendres, dissabte o diumenge,, nosaltres ens casem un divendres i de moment tothom diu que vindrà¡¡
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: desti28 » dc. feb. 22, 2012 10:42 am

Aquest diumenge tenim cita per anar a Can Marlet i veure el que semble ser un restaurant maravellós o això dieu totes jajaja. De moment el tracte via mail, molt bé. La meva parella deia de adelantar-lo una setmana per fer-lo un dissabte...no sé. El que no m'agrada de les bodes civils es que t'hagis de casar un dia qualsevol i després fer el paripé el dia del casament... :( Però per l'esglesia no es una opció ja que els dos som ateus. Ja m'estic enredant i encara vaig pel principiiiiiii......jajaja.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Eliven88 » dc. feb. 22, 2012 11:57 am

Hola desti,
Enhorabona per el teu casament!!!!!!!
Nosaltres ens casem el set 2013 a can marlet, despres de varies opcions quan varem visitar can marlet ens varem enamorar, el lloc es precios, un entorn i jardins preciosos i un tracte maquisim.
Ja veureu com també us agradara moltisim!!!!!
Que maco seria casar-se el mateix dia que feu 7 anys, encara que sigui diumenge, a més, crec que els diumenges fan descompte,jejeje
Ja ens explicarás guapa!!!!!!
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: laura fernandez » dc. feb. 22, 2012 12:40 pm

Us recomano masia vilasendra!! jo em caso allà!! crec que fan portes obertes aviat
laura fernandez

Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 10:39 am

EntradaAutor: adria&pilar » dc. feb. 22, 2012 2:11 pm

Sense cap mena de dubtes et recomano el meu restaurant Can Marlet nosaltres som de Sant Feliu de Llobregat casi tota la familia i tenim una horeta llarga tu sen de Tordera ho tens a 15 minuts, ja ens diras com a anat la visita. Ens casem el 12 d´octubre de 2013 i el temps pasa massa lent.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: maricurman » dc. feb. 22, 2012 2:20 pm

ohhhh... te casas el dia de mi cumple!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: pues yo te aconsejaria el mio, Sesoliveres del Grup Jardi, luego tambien tienen otra finca que se llama Heretat De sabates, puede echarle un vistazo...
Imatge
maricurman
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: Verònica » dc. feb. 22, 2012 2:33 pm

Hola!
Jo em vaig casar a Can Marial. Tot va anar molt bé i el recomano. Apart del menjar, que és molt bo, té uns jardins magnífics i les vistes són al mar. Preciós! Està a Sant Vicenç de Montalt. EL mateix amo té un altre a la mateixa localitat i és el Turó del Sol. Tots dos són diferents, però a cadascú li agrada més un o altre. Un més rústic i amb encant, i l'altre més modern però amb uns jardins molt macos.
Imatge
Verònica

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. feb. 22, 2012 4:33 pm

desti28 ha escrit:M'han recomanat per privat el restaurant Can Marlet de Riells, i he vist la seva web i és preciós, però el dia 27 el tenen plé. L'altre opció seria el diumenge 28 que és realment el dia que farem 7 anys, però clar, un diumenge....que en penseu? :star::

jolin nena!!

Tenim moltes coses en comú!!

Primer la data del casament i després que tu fas 7 anys el 28 d'octubre i nosaltres fem 7 anys el 29 d'octubre!!! jajajajajajaja
Has mirat de preguntar el tema papers per lo civil?? T'ho dic perque nosaltres per exemple, al meu ajuntament em van dir que al registre de santa coloma (on vivim) tenien llista d'espera de 5 mesos!

Jo aniria adelantant una mica el tema papers per si de cas!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: desti28 » dc. feb. 22, 2012 5:51 pm

Ai, ai, aiii, que m'estic agobiant!!!!! Nomès veure que en sou dues que us caseu al 2013 i ja teniu restauraaaaaant!!!! Vaig una mica de cul jo....Tranquilitat! : sgra :
Moltes gràcies a totes pels vostres consells. De ven segur que encara us demanaré ajuda jajajaja, ja que veig que jo vaig ben perduda i vosaltres aneu amb les coses clares i sobretot, amb temps!
Em miraré els restaurants que m'heu dit, a veure que tal. :..:
Per cert Gemma....menys mal que no ens casem al mateix lloc...pot ser coincidim al viatge de nuvis jajajajaja Ja seria la repera!!! :mu::
En el tema dels papers pel civil, estic esperant que el meu pare parli amb el judja de pau, ja que es coneixen i ja em va dir que se'n encarragueria ell, ja li donaré pressa...no vagi a ser que fins hi tot amb això vagi tard, encara que a tordera l'any passat van haver-hi nomès 60 casaments...molt seria ja! jajaja
Moltes gràcies a toteeeeeeeees!!!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. feb. 27, 2012 4:58 pm

desti28 ha escrit:Ai, ai, aiii, que m'estic agobiant!!!!! Nomès veure que en sou dues que us caseu al 2013 i ja teniu restauraaaaaant!!!! Vaig una mica de cul jo....Tranquilitat! : sgra :
Moltes gràcies a totes pels vostres consells. De ven segur que encara us demanaré ajuda jajajaja, ja que veig que jo vaig ben perduda i vosaltres aneu amb les coses clares i sobretot, amb temps!
Em miraré els restaurants que m'heu dit, a veure que tal. :..:
Per cert Gemma....menys mal que no ens casem al mateix lloc...pot ser coincidim al viatge de nuvis jajajajaja Ja seria la repera!!! :mu::
En el tema dels papers pel civil, estic esperant que el meu pare parli amb el judja de pau, ja que es coneixen i ja em va dir que se'n encarragueria ell, ja li donaré pressa...no vagi a ser que fins hi tot amb això vagi tard, encara que a tordera l'any passat van haver-hi nomès 60 casaments...molt seria ja! jajaja
Moltes gràcies a toteeeeeeeees!!!!!

Ja veus!! Nosaltres anirem a la riviera maya! El que encara no tenim hotel.
La veritat és que m'ho estic prenent amb molta calma. Ja veurem!

Molta sort amb el restaurant!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: desti28 » dt. feb. 28, 2012 11:43 am

Ja està!!! Ens casem a Can Marlet el dia 28 al final!!!! Vam anar-hi diumenge i ens va encantar, i això que els jardins no estàn en les millors condicions, ja que és época de podar, però tot hi així, ens va agradar molt, i el tracte rebut un 10!
Moltes gràcies a tot/es per la vostra ajuda, i de ben segur que més endavant us torni a demanar un cop de mà! *.O.-O*
Gràcies, de veritat! :-()-)
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants