CAN ALZINA 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: anapau » dv. feb. 24, 2012 11:53 am

hola a totes!
Nosaltres vam anar divendres pasat a fer el tast, perdoneu però no he pogut parlar abans perquè he estat molt atabalada a la feina.

Per on començar.. Divendres a la nit estava a petar de parelles amb les families tant de Can MAcià com de Ca n'alzina però tot hi això el tracte i el menjar inigualable.

Vaig conèxier a la BErta i sembla agradable i atenta. El Jordi ( el metre del dia de la boda) un tio encantador i es nota que té una llavia i experiència potent.

Nosaltres em agafat aquest menú:

- Amanida de rap confitat amb all cremat
- Melós de vadella amb mil fulles de patata, bacó i cebetes
- Pinya colada
. Coulant amb gelat de canyella

Tot estava bonissim però va tenir la sort de que els cinc ( els meus pares i la mare de Pau) tenir gustos semblants i sempre coincidiem al gust.

La Berta em va dir que ens trucarà per quedar un altre dia i parlar de les flors, del mantell, etc i del dia en general.

Suposo que avui algu anirà al tast.. peruè quan va ser lo de la mort de la fudadora?
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau
:: núvia experimentada

Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dv. feb. 24, 2012 12:06 pm

AnaPau!!
Què bé!!
Molt bona elecció amb el menú, coincidim en el segon y el pastís nupcial!!!! Segur que acertarem!! jijiji! >.-<: >.-<:
Em tranquil·litza saber que amb la Berta tot bé i que tant vosaltres com els pares vau sortir d'allà molt satisfets!

Merci pel comentari del tast!
Un petonet!
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: akamaru » ds. feb. 25, 2012 8:14 pm

Hola gent.

Algú de vosaltres ha mirat les flors amb la nova floristeria????? Nosaltres vam mirar una mica amb flors alba però encara no ens vam decidir i ara amb la nova floristeria hem anat i hem vist que els centres no tenen res a veure.

Les de flors alba eren molt millors, no tenen ni punt de comparació.

Algú de vosaltres està en la mateixa situació que jo? I a més em sembla que no es pot fer res, ens hem de quedar amb la nova floristeria.
akamaru

Entrades: 3
Membre des de: dl. des. 05, 2011 11:08 pm

EntradaAutor: ClaudiaMiki » ds. feb. 25, 2012 11:59 pm

Sii???
Jo he mirat a la web i no pintava tan malament.
Hi ha molta diferència o què??

Ahhh i sabeu si les pomes penjant estaran disponibles?? A mi m'agradaven molt!!
Imatge
ClaudiaMiki

EntradaAutor: Maitexu28 » dg. feb. 26, 2012 10:59 am

Hola noies!! Fa dies que no em passava per aquí!!
Com esteu??
Jo també he entrat en la pàgina de la floristeria i no tenia mala pinta, sí que es diferent a flors d'alba...però hi han coses treballades..això sí, dependrà del que t'entri per pressupost...

Ahir em vaig comprar les sabates!! Son chulísimes!!!

Com aneu vosaltres!
Petonets per totes!!
Maitexu28
:: núvia rookie

Entrades: 129
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 10:25 am

EntradaAutor: anapau » dg. feb. 26, 2012 9:21 pm

Es pot anar directament a la botiga de les flors i mirar? o li hem de dir primer a la Berta per que ella demani cita?
Ara como la floristera és de Barcelona...a mi em va molt bé.

El problema serà si el que té no agrada....
anapau

EntradaAutor: Maitexu28 » dl. feb. 27, 2012 11:52 am

Hola noies!!
Jo tinc el tast el 16 de març...li comentaré a la Berta tema floristeria...Sobretot vull saber que ens entra per pressupost...

Com porteu tot??
Maitexu28

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dl. feb. 27, 2012 12:00 pm

Hola noies,
la Berta ja s'ha posat en contacte amb vosaltres?
Nosaltres encara estem esperant....
I volem saber també com funciona el tema de la nova floriesteria.

Maitetxu? Què heu agafat de plats pel tast??
Imatge
ClaudiaMiki

EntradaAutor: Loy » dl. feb. 27, 2012 1:04 pm

Hola!!
He visto por este post alguien que comentaba que los fotografos de DVS eran caritos pero .... alguien podría decirme sobre que precios rondan y lo q incluye????
Gracias!!!
Imatge
Loy
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: Maitexu28 » dt. feb. 28, 2012 12:52 pm

Dons ClaudiaMiki...tenint en compte que em caso al novembre i no voliem amanides d eprimer..voliem primers calents...hem triat per provar:

ENTRANTS:
- Crema de taronja i carbassa amb vieira a la planxa.
- Crema de castanyes amb butifarra a les dues maneres i foie.
- Papillote d emarsic amb carxofes i salsa d'atmelles.

SEGONS:
- Melòs de vadella amb milfulles de patates i bacon i cebetes confitades.
- Filet ibèric amb fals rissotto.
- Cilindre de xai ecològic rostit amb ragout i compota de poma.

PREPOSTRES:
- Dracula.
-Piña colada.
- Platan, gerds i coco.

PASTÍS:
- Textura de xoxolata.
- Sacher amb la seva salsa.
- Barvoise de mel i mató amb sopa de fruits vermells.

que et sembla?? Tinc unes ganess!!
Maitexu28

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dt. feb. 28, 2012 11:07 pm

Maitexu!!

En els primers tens tota la raó. Sent al novembre és millor un plat calentet!
Nosaltres vam tastar els mateixos segons!! I va ser aquí on van surgir els nostres dubtes. Al meu novio li agradaven dos, el melòs i el cilindre de xai i la veritat és que estaven tots dos boníssims!!! Però finalment va guanyar el melòs i a més ens van dir que és el plat que més èxit té a ca n'alzina.

Dels pre-postres nsoaltres també vam tastar el dràcula, però no va ser el nostre escollit. Sap a xarop de piruleta! És molt original, la veritat! Però jo crec que agrada molt o no agrada res, per això no el vam agafar.

I els pastissos tots estàn bonissimssss!!! El nostre és el coulant de xocolata, però a mi m'agraden tots!!! jejejejeje!!

Disfrutareu molt i us agradarà l'experiència encara que acabareu ben tips de menjar!!!!!
Imatge
ClaudiaMiki

EntradaAutor: promisa1 » dc. feb. 29, 2012 12:49 pm

lorenasl ha escrit:Hola!!
He visto por este post alguien que comentaba que los fotografos de DVS eran caritos pero .... alguien podría decirme sobre que precios rondan y lo q incluye????
Gracias!!!

Hola!! yo cogí a Dvs, y te cuento, a mi me ha salido por 2500 euros, y entra.
Mi album, de 25 paginas.
Dos album para los padres.
El video para nosotros, en dvd y en blue ray.
El dia de la boda y el preboda (el preboda solo fotos).
Una pagina del album con olor.
Un mini resumen del video para el movil.

El dia de la boda, puede ser que venga a hacer las fotos Josep, o otro grupo de fotografo y video que tienen, a mi me pasó esto, y estoy encantada con el trabajo que han hecho y con el trato que nos dieron el dia de la boda, pasaron desapercibidos totalmente, iban haciendo su trabajo pero no se hacian nada pesados.

Si quieres saber algo mas, ya sabes donde encontrarme. :-)ok:
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Loy » dc. feb. 29, 2012 12:55 pm

Muchas gracias promisa!!! Ya me ha quedado un poco mas claro... es q estoy en busca de fotógrafo y tengo la cabeza ya que me va a estallar!! jajaja
Estoy intentando saber precios para así comparar y los que se pasen de nuestro "presupuesto" pues ya ni hacer visita...
Imatge
Loy

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: sirc » ds. març 03, 2012 1:16 am

Hola chicas!
Hacia mucho que no escribíamos,pero os quiero transmitir lo que nos ha sucedido esta noche, venimos de hacer la prueba. Simplemente deciros que estamos muy desilusionados, ha sido un desastre. No esperábamos algo igual. Nos hemos enterado hoy mismo que Ariana ya no esta en can alzina y pa postre tampoco estaba Berta, había otra tercera. La comido ha estado aceptable, pero el servicio y la atención un autentico desastre. Nosotros estábamos indecisos entre el menú 3 y 4, pues toda la bebida que nos han servido era del menú uno,...no tenían del resto, no tenían agua fría, la presentación de los platos no era lo que esperábamos, nadie ha estado por nosotros... Y ya para postre, la chica( la que tercera) se ha ido sin despedirse... En fin, increíble. Ademas, después de leer todos vuestros mensajes hemos visto que la floristería también ha cambiado, creéis que alguien nos ha dicho algo? En fin, vamos hablar con algún responsable y os conamos.. Aunque viendo lo visto, esto no pinta nada bien. No se dan cuenta que juegan con la ilusión y el dinero de la gente?
Bona nit
sirc

Entrades: 6
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 3:03 pm

EntradaAutor: OlallaF » dl. març 05, 2012 9:16 pm

Hola a todas!

Nosotros hace una semana que nos decidimos por Ca N'Alzina. Hemos reservado para el 21 de Julio y a estas alturas no vamos muy sobrados de tiempo.

No tenemos aun claro que menú vamos a escoger, alguien sabe que platos se pueden escoger en el nº3?

Estamos aun muy perdidos y nos queda practicamente todo por decidir, así que toda la info que deis respecto a los menus y la celebración nos ira bien.

Nosotros estamos esperando a que nos llame Berta, supngo que no tardará mucho. Tema flores que se sabe? Que incluye la ceremonia civil? Nosotros queremos celebrarla alli y nos dijeron que lo hacía el alcalde con validez legal. ¿que tramites hay que hacer?

Y los centros de la mesa... ¿alguien ha escogido ya? Hay mucha variedad? ¿que tal las mantelerias? Jooo... perdón por preguntar tanto pero tengo mogollon de preguntas en la cabeza jejejeje

¿Alguna sugerencia de fotografos?

Gracias!
Imatge
OlallaF

Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

EntradaAutor: *fiona* » dt. març 06, 2012 9:21 am

Hola chicas!

Sirc que mal me sabe que te hayas llevado esta decepción, te entiendo perfectamente pq yo cuando contraté Ca n'Alzina también tuve un chasco al principio, pero ya verás que todo se aclara, y hablando se entiende la gente.
Lláma a Ca n'Alzina y explícales tus inquietudes y que estás preocupada, estoy segura que se puede encontrar una solución!
A mi ayer me escribío Berta, es posible que el sábado cuando fuistéis al Tast ella tuviera alguna boda y por eso no estuviera...
Yo les llamaría y seguro que desahogandote te quedas más tranquila.

El sábado estuve por Barcelona y me pasé por la dirección de la floristería... pero no es una floristería!! es un taller, con lo cual no está "a la vista", es decir, no es una tienda... Y no puede ver nada...
Ahora me han de mandar las fotos de lo que incluyen en el precio...pero creo que es algo muy pobre... no sé... para la ceremonia sólo ponen un centro y unos pequeños detalles en las sillas de los novios... y eso que sólo para el paripé ya pagamos 820€... Me parece una barbaridad para lo poco que incluye...

Olalla yo también he preparado mi boda "express" jejeje! nos decidimos en Enero y nos casamos en Abril! Lo primero es preparar los papeles en tu pueblo LO ANTES POSIBLE, tardan bastante!!! o almenos en mi zona...
Yo he contratado a LGG fotografia, está superbien de precio y los conozco pq mi prima los contrató el año pasado para su boda y me parecieron muy profesionales! además de unas fotos guapisimas!
El vestido también es algo que tienes que ir YA! pq en según que tiendas tardan 4 meses para traerte tu vestido... Yo he ido a Rosa Clará y el vestido llega solo 2 semanas antes de la boda!! y haciendo un esfuerzo... Una locura! pero verídico!!! No sé ... parece que todo esté hecho para que la gente se case con un año de antelación... pero...y si tu quieres antes??!!!
Se puede conseguir! pero la verdad es que no te lo ponen muy fácil...

Bueno! en cuanto me pasen las fotos de los centros os cuento qué tal...
*fiona*

Entrades: 37
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 12:58 pm

EntradaAutor: anapau » dc. març 07, 2012 9:39 pm

Como va chicas?
Nosotros esta semana cerrando temas o por lo menos intentándolo. Berta ya se ha puesto en contacto y ya nos ha pasado el contrato para que lo veamos y si estamos de acuerdo firmarlo.
Nuestra duda esta en el tema autocar. Que empresa habeis cogido? Desde ca n'alzina recomienda euro pullman padrós y montferi.

En Montferri me dicen que los autocares que suben alli son de 55plazas y me nos cobran 520 en pullman me dicen que los auotcares que suben solo son de 40 plazas y nos cobran 475. le digo al de pullman que sé que los de 55 plazas suben y me dice que es imposible pq el hace muchas bodas y sabe lo que dice...

Vosotros a quien habeis cogido???????????????? Claro a nosotros nos iria mejor el de 55 pero me da cosa que luego no pueda subir el autocar...

GRaciasssssssssssssssss
anapau

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dc. març 07, 2012 10:26 pm

Hola Anapau!
A nosotros aún no nos ha llamado Berta!! Y tenemos tantas cosas que preguntarle!! Aixxxxx!!!!

De los de los autocares, cuidado...porque sí que es cierto que sólo suben los de 40 plazas. En ca n'alzina nos dijeron eso, y en alguna empresa que hemos pedido presupuesto, al comentarles que la boda era en Ca n'alzina, ellos mismos contestaban: "Sabéis que allí sólo subuen los de 40 plazas no??"
Así que dudo mucho que pueda pasar el de 55. A nosotros también nos iría genial el grande, pero creo que no nos arriesgaremos y cogeremos el pequeño.
Un besito!!
Imatge
ClaudiaMiki

EntradaAutor: sirc » dc. març 07, 2012 10:28 pm

Bona nit!

Fiona gracias por tus consejos. Ya hemos hablado con Bernat y Berta y parece que la cosa esta en camino para solucionaras. Hemos quedado de nuevo la próxima semana, ya os contare que tal va.

Referente al autocar, monferri nos comenta lo mismo, que suben los de 55plazas. Hablaremos con Berta y si es cierto, por precio, los cogeremos.

Un beso, sirc
sirc

Entrades: 6
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 3:03 pm

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dc. març 07, 2012 10:33 pm

Bueno Sirc, me alegro de que se vaya solucionando el tema...
Ya nos contarás qué tal con Bernat y a ver que te dicen de los autocares, porque sino, nosotros también cogeríamos el de 55 plazas!
Un besito
Imatge
ClaudiaMiki

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants