TRATAMIENTOS PRE-BODA

El millor any de la nostra vida!

Re: TRATAMIENTOS PRE-BODA

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 12, 2012 5:02 pm

Això del botox ni se t'acudeixi!!!!! Bé, corregeixo, cadascú pot fer el què vulgui! Però jo no ho faria ni de conya! Les arrugues que podem tenir a la nostra edat són les que ens han sortit de riure... són ben boniques! Jo per res del món em faria un tractament d'aquesta mena. A més hi ha gent que ha patit una certa paràlisi facial després el tractament.

Amb el tema dels raig UVA si no fas moderadament no té perquè veure's artificial.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: vnv » dg. feb. 12, 2012 5:11 pm

Olguiky ha escrit:Això del botox ni se t'acudeixi!!!!! Bé, corregeixo, cadascú pot fer el què vulgui! Però jo no ho faria ni de conya! Les arrugues que podem tenir a la nostra edat són les que ens han sortit de riure... són ben boniques! Jo per res del món em faria un tractament d'aquesta mena. A més hi ha gent que ha patit una certa paràlisi facial després el tractament.

Amb el tema dels raig UVA si no fas moderadament no té perquè veure's artificial.

Hola Olgiky! Moltes gràcies pel teu consell! Si, tens rao.. a més, no vull arriscar-me a tenir una mitja paràlisis facial! No val la pena!!
Moltes gràcies!!
vnv
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: jemima » dg. feb. 12, 2012 6:04 pm

Hola!!

Jo tampoc sóc partidària d'aquests tractaments... no saps mai quins efectes secundaris et poden sortir...

En quant als raigs UVA, jo sóc propensa a tenir pigues "sospitoses" (me n'han tret dues ja), i el dermatòleg no m'ho aconsella... Així que no sé pas com em posaré morena, perquè tinc claríssim que vull estar morena el dia del meu casament!!!! Com no sigui prenent el solet... (això si en fa!!), o bé provar això del broncejat artificial... però algú per aquí em va dir que et podia tacar el vestit... no sé...
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: vnv » dg. feb. 12, 2012 6:13 pm

jemima ha escrit:Hola!!

Jo tampoc sóc partidària d'aquests tractaments... no saps mai quins efectes secundaris et poden sortir...

En quant als raigs UVA, jo sóc propensa a tenir pigues "sospitoses" (me n'han tret dues ja), i el dermatòleg no m'ho aconsella... Així que no sé pas com em posaré morena, perquè tinc claríssim que vull estar morena el dia del meu casament!!!! Com no sigui prenent el solet... (això si en fa!!), o bé provar això del broncejat artificial... però algú per aquí em va dir que et podia tacar el vestit... no sé...

Hola jemima!!

Ostres.. doncs no havia pensat en lo de que el bronzejat artifical podia tacar el vestit... Suposo que dep[en de amb cuanta antelació ho fas, no?
Jo de fet tinc 2 problemes: (1) sóc molt blanca i em cremo qmb facilitat.. així que no vull pelar-me uns dies abans del casament i no vull arricar-me, i (2) ara mateix visca a Londres i a l'estiu tampoc fa tant de sol.. així que no sé d'on treuré el solet per posar-me morena! Per això havia pensat lo del bronzejat artificial que aquí és bastant comú. Ja m'informaré i et dic a veure què trobo, però suposo que depèn de l'antelació amb la que t'ho facis.. No ho sé...
vnv

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 12, 2012 7:16 pm

Una vegada vaig provar una loció hidratant que era autobronzejadora. El color que quedava era molt bonic... però si no vigilaves bé a l'hora d'aplicar-ho quedaves tacada com si fossis un tigre (sí, sí... així mateix!). A mi personalment no em va tacar la roba, però sí que em va tacar un parell de penjolls que m'havia posat els dies que havia utilitzat la loció!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. feb. 12, 2012 9:28 pm

vnv ha escrit:Hola guapas!!

A mí me quedan unos 9 meses para la boda y de momento me he puesto aparatos en los dientes para que estén perfectos! Me los puse hace ya unos 6 meses y espero que terminen a tiempo! Me voy a hacer también un blanqueo dental.
Por otro lado quiero empezar a tratarme la piel (me salen muchos granitos!) pero no sé por dónde empezar? Conocéis un sitio bueno en Barcelona ciudad donde pueda ir?
En cuanto a las arrugas.. lo del botox que os parece? Tengo 28 años, así que soy joven.. pero tengo las tipicas patas de gallo muy marcadas y tengo unas arrugas muy marcadas al lado de los labios de sonreir.. Y no sé si vale la pena o es una pijada.
También quiero hacerme rayos UVA, pero me quemo con facilidad y tenía pensado hacerme alguna sesión de estas de bronceado artificial, para asegurarme de que no me quemo y me empiezo a pelar para mi boda.. qué os parece la idea? Creeis que en general se ve muy falso? Es mejor los rayos UVA?

Hola,

Yo me he puesto botox, para probar, ya que tenia mucha mania a las arrugas de la frente y del entrecejo, ya que al llevar gafas, y al ser blanquita de piel, el sol te molesta mas y fuerzas mucho esos musculos....

Como dice Olguiki, cada una puede hacer lo quiera, faltaria mas, pero yo estoy muy contenta y cada cual sabe hasta que punto es una mania o una necesidad de verse bien....
Yo he comparado fotos del antes y del despues, y no hay color!!!!!

Y lo volvere a repetir sin dudarlo.

Por otro lado:
Yo me hice lo del bronceado artificial para una comunion y fatal, a mi se me veia super artificial.
Todo el mundo me deciaç: Nena, que te has echo????, que verguenza pase!!!! :--( :--(
Yo te recomiendo que hagas UVA pero poco a poco.... el 1er dia pocos minutos y los vas aumentando.

Espero que te sirva mi consejo.
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: vnv » dg. feb. 12, 2012 9:35 pm

Nuria7988 ha escrit:
Hola,

Yo me he puesto botox, para probar, ya que tenia mucha mania a las arrugas de la frente y del entrecejo, ya que al llevar gafas, y al ser blanquita de piel, el sol te molesta mas y fuerzas mucho esos musculos....

Como dice Olguiki, cada una puede hacer lo quiera, faltaria mas, pero yo estoy muy contenta y cada cual sabe hasta que punto es una mania o una necesidad de verse bien....
Yo he comparado fotos del antes y del despues, y no hay color!!!!!

Y lo volvere a repetir sin dudarlo.

Por otro lado:
Yo me hice lo del bronceado artificial para una comunion y fatal, a mi se me veia super artificial.
Todo el mundo me deciaç: Nena, que te has echo????, que verguenza pase!!!! :--( :--(
Yo te recomiendo que hagas UVA pero poco a poco.... el 1er dia pocos minutos y los vas aumentando.

Espero que te sirva mi consejo.

Hola Nuria!

Muchas gracias! Pues lo del bronceado artificial ya lo tengo decidido.. NO lo haré! Tenéis razón, si empiezo a hacer UVA con suficiente antelación y empiezo poco a poco debería poder darme tiempo a hacerlo bien y de forma que no me pele.

Por otro lado.. lo del botox no sé.. me da un poco de miedo.. Tu donde te lo hiciste? Qué suerte que te diera tan buenos resultados y estés tan contenta! Me alegro mucho!
vnv

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. feb. 12, 2012 9:48 pm

Me lo hice en Granollers, y la verdad es que duele un poco, pero merece la pena, y como no tardan casi nada, pues.....casi no te das ni cuenta del dolor.
Mira si se nota la diferencia y se me ve "buena cara", que ahora mi futuro dice que se lo quiere poner en la frente!!!

Esto es la ruina!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Nuria7988

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: miriamtoni » dl. feb. 13, 2012 12:33 pm

Yo tambien estoy liada con los aparatos de los dientes. Todo el centro sabe que me caso, en mi ficha pone "boda octubre, dientes perfectos, tiene que estar listo sí o sí! "

Por Lo demás me pondré morenita en verano y Lo alargare hasta octubre con alguna sesión de uva.
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Olguiky » dl. feb. 13, 2012 12:57 pm

M'encant el comentari de la fitxa dental. Clar i concís: ha d'estar sí o sí!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: mimi6 » dl. feb. 13, 2012 1:15 pm

HOla chicas, yo soy esteticien y pongo la caña de azucar y para novias nunca lo aconsejo, evidentemente al ir de blanco, por los nervios los sofocos y todo eso...quieras que no se mancha el vestidpo al ser tan blanco.....
Yo empece hacer uva la semana que pasada, hago 2 a la semana y cuando consiga el tono deseado hare mantenimiento de una a la semabna....ahora se esta muy agustito ahi dentroooo...con la frio que hace...
Imatge
mimi6
:: núvia de bronze

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: cristina_raul » dj. març 01, 2012 7:21 pm

hola!!

hoy he ido a informarme a una esteticien que tengo cerquita de casa sobre los tratamientos prebodas. Bueno me ha comentado que tengo la piel de la cara un poco cascadilla (dice que le falta vida a causa del estres y esas cosas jaja) y me ha dicho de hacer una oxigenacion + acido hialuronico (o algo asi se llama) y una buena limpieza de cutis una vez al mes más o menos para estar más que perfecta para la boda! que os parece???? me ha dixo que cada limpieza de esas son 55 euros + luego la semana de la boda depilación, uñas, pies y todo el rollazo.... y bueno a parte he cogido unos bonos de uva + exfoliacion x offerum x 14 euritos. ¿como lo veis?? alguna conoce este tratamiento??

gracias! :-) :-)
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: mimi6 » dv. març 02, 2012 10:11 am

cristina_raul ha escrit:hola!!

hoy he ido a informarme a una esteticien que tengo cerquita de casa sobre los tratamientos prebodas. Bueno me ha comentado que tengo la piel de la cara un poco cascadilla (dice que le falta vida a causa del estres y esas cosas jaja) y me ha dicho de hacer una oxigenacion + acido hialuronico (o algo asi se llama) y una buena limpieza de cutis una vez al mes más o menos para estar más que perfecta para la boda! que os parece???? me ha dixo que cada limpieza de esas son 55 euros + luego la semana de la boda depilación, uñas, pies y todo el rollazo.... y bueno a parte he cogido unos bonos de uva + exfoliacion x offerum x 14 euritos. ¿como lo veis?? alguna conoce este tratamiento??

gracias! :-) :-)

Hola cristina, pues una limpieza cada mes esta muy bien, siempre y cuando lo necesites, porque hay pieles que (dependeiendo de los meses que falten para la boda) con una o dos ya tienes suficiente siempre y cuando en casa cuides de tu piel, limpiandola bien, haciendte algun peeling que otro y poniendo una buena crema....
Por el precio de la limpieza no se que es lo que te entrara en esa limpieza pero cada uno marca los precios que le convien...Yo cobro un poquito menos y entra: vapor, extraccion, pelling, limpieza de cejas y labio, cremitas, mascarilla y biologico....
Y luego los tratamientos de oxigenacion tambien son un poquito menos, pero tampoco sabemos que es lo que te entra dentro de cada tratamiento...
besoss
Imatge
mimi6

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: cristina_raul » dv. març 02, 2012 5:19 pm

Mimi 6 en el tratamiento me entra el vapor, la extraccion (todo lo q entra en.una limpieza normal) + oxigenacion y acido hialorunico
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: marina14 » dg. març 11, 2012 9:57 pm

Yo para nada os recomendaria hacer la caña de azucar yo lo hice para una boda y mi pareja se la paso riendo que parecia que fuera una negrita cuando yo soy blanca y lo peor que cada vez estaba mas morena y antinatural, y aunque me duche manche las sabanas en casa. Lo hize el dia antes y quiza esto fue el problema.
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dg. març 11, 2012 10:07 pm

Chicas yo llevo casi un mes haciendo UVA cada dos dias y genial....ya tengo un buen tono, aunque seguiremos haciendo hasta una semana antes de la boda.
Imatge
Loli&Albert

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: marina14 » dg. març 11, 2012 10:16 pm

eso es lo mejor, yo mi intencion era hacer uva y al no tener tiempo me hize lo de la caña y fue un gran error!!
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: ansiass » dg. març 11, 2012 10:18 pm

Hay muchas peluquerias que hacen packs para novias. En cuanto al sol, Solarium poco a poco. Ese es mi consejo. También me haré un blanqueante en los dientes. Saludos a todas!!
Imatge
ansiass

Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 12, 2012 9:06 pm

Jo no puc fer UVA, perquè sóc de pressió baixa i una vegada que ho vaig fer em vaig desmaiar dins la cabina... Això si, com que jo no aniré blanca, suposo que tampoc es veurà tanta diferència... Jo pel que fa als tractaments facials no sé que fer... Em recomanen hidratació i neteja un cop al mes i que la última sigui una setmana abans del casament, però jo tinc la pell sensible i cada vegada que em faig una neteja s'e'm pela la cara i se'm queda ben vermella i no vull anar amb aquesta pinta el dia del meu casament... Podria fer-ho uns 15 dies abans i així no m'arrisco, però clar, no sé si encara lluiré els efectes dels tractaments...No sé que fer...
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: ansiass » dl. març 12, 2012 9:30 pm

Sílvia26 ha escrit:Jo no puc fer UVA, perquè sóc de pressió baixa i una vegada que ho vaig fer em vaig desmaiar dins la cabina... Això si, com que jo no aniré blanca, suposo que tampoc es veurà tanta diferència... Jo pel que fa als tractaments facials no sé que fer... Em recomanen hidratació i neteja un cop al mes i que la última sigui una setmana abans del casament, però jo tinc la pell sensible i cada vegada que em faig una neteja s'e'm pela la cara i se'm queda ben vermella i no vull anar amb aquesta pinta el dia del meu casament... Podria fer-ho uns 15 dies abans i així no m'arrisco, però clar, no sé si encara lluiré els efectes dels tractaments...No sé que fer...

Hola Silvia, a mi em passa igual, Si em toquen la cara la porto marcada durant dies. Crec que ho hauries de fer dues setmanes o tres avanç. Una salutació!
Imatge
ansiass

Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants