CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: olivia80 » dt. feb. 21, 2012 8:35 pm

nuria99 que te queda poco para la prueba¡¡¡¡ que ganas verdad? y despues de ver las fotos aun más ,ya nos contarás¡¡¡¡
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: adria&pilar » dc. feb. 22, 2012 2:44 pm

Nuria99 ha escrit:Olivia, ya os contare todo con pelos y señales!!!y vosotras idem de lo mismo. Por cierto, no sabia que ponian estufas si hace frio...que detallazo!! Ei y que tal llevas el vestido? Ya has escogido como te lo van a hacer?

Nuria las de 2013 ya nos tienes el lunes sin falta esperando tu crónica del tastet, no nos puedes fallar ehhhhhhhhh >.-<:
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: mimosa » dc. feb. 22, 2012 6:17 pm

Nuria99 ha escrit:Perdon;keria decir sarita_kiwi!!ainss...
Soys muchas las canmarlateras de 2013!eso es bueno!parece k tiene exito!!!
Pues m encontew a una chica k se casa alli tambien y me dijo k fue a una boda de una amiga k la ensalada de langostinos estas super buena!!yo me he escogido uno d esos platos para el dia del tastet, asi k ya os confirmaré...
Mimosa como vas con la peque??entretenida verdad???pero disfrutando seguro!!!
Un beso chicas!!!

Eyyy Nuria que alegria que te acuerdes de mi y de la niña, estoy mega feliz mira como pasa el tiempo que Clara tiene ya 3 meses y 4 dias ayer fui al pediatra y esta geniallllll :-)ok: :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: adria&pilar » dj. feb. 23, 2012 4:38 pm

mimosa ha escrit:
Nuria99 ha escrit:Perdon;keria decir sarita_kiwi!!ainss...
Soys muchas las canmarlateras de 2013!eso es bueno!parece k tiene exito!!!
Pues m encontew a una chica k se casa alli tambien y me dijo k fue a una boda de una amiga k la ensalada de langostinos estas super buena!!yo me he escogido uno d esos platos para el dia del tastet, asi k ya os confirmaré...
Mimosa como vas con la peque??entretenida verdad???pero disfrutando seguro!!!
Un beso chicas!!!

Eyyy Nuria que alegria que te acuerdes de mi y de la niña, estoy mega feliz mira como pasa el tiempo que Clara tiene ya 3 meses y 4 dias ayer fui al pediatra y esta geniallllll :-)ok: :-)ok:

que bien mimosa como me alegro de leerte y tu Núria ya nos estas poniendo fotos y haciendo la crínique de este domingo, por cierto he visto los platos que has escogido y son brutales que hambre xDDD y eso que acabo de comer. >.-<:

Imatge
adria&pilar

EntradaAutor: Eliven88 » dv. feb. 24, 2012 8:33 am

Hola Mimosa,
M'alegro molt per tu i la Clara, que estigueu molt bé, apa a disfrutar, esperó et deixi dormir per les nits,amb els bebes ja se sap,jejeje
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: Nuria99 » dv. feb. 24, 2012 6:47 pm

Hola chicas!!!Pues siii!!de aquí a 2 días estoy con la prueba de menú! El miércoles me llamó Edu para confirmarlo! Y le digo: como se me iba a olvidar! jejeje. pero claro, es su faena! lógico! así que a las 13:15 ya nos tienen allí, a mi ansiosa, para saber definitivamente qué vamos a escoger de menú el día de la boda..Esto se acerca chicas..
Por cierto,el otro día fuimos a ver anillos y qué caro por dios! Y me han dicho que contra más tarde peor..Así que supongo que no tardaremos mucho en elegirlos..
También fuimos a la floristería Fontanillas, que estaban allí en Can Marlet el día de jornada de puertas abiertas, y la verdad que me llevé muy buena impresión. Ahora estoy a la espera de que me calculen el presupuesto. Ya os informaré...
Bueno pues nada, que como veo que estais con muchas ganas, si puedo, me conectaré el domingo para daros detallitos!!!!!!!
Un beso a todas!
Imatge
Nuria99
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dl. feb. 27, 2012 12:08 pm

Hola Núria,
Com anat la prova de menu, ja tens clar quin escolliràs o t'ho han posat difícil,jejeje
Ja ens explicaràs les teves impressions.
Ciao guapa
Eliven88

EntradaAutor: Rominaa » dt. feb. 28, 2012 11:09 am

Nuria99 ha escrit:Hola chicas!!!Pues siii!!de aquí a 2 días estoy con la prueba de menú! El miércoles me llamó Edu para confirmarlo! Y le digo: como se me iba a olvidar! jejeje. pero claro, es su faena! lógico! así que a las 13:15 ya nos tienen allí, a mi ansiosa, para saber definitivamente qué vamos a escoger de menú el día de la boda..Esto se acerca chicas..
Por cierto,el otro día fuimos a ver anillos y qué caro por dios! Y me han dicho que contra más tarde peor..Así que supongo que no tardaremos mucho en elegirlos..
También fuimos a la floristería Fontanillas, que estaban allí en Can Marlet el día de jornada de puertas abiertas, y la verdad que me llevé muy buena impresión. Ahora estoy a la espera de que me calculen el presupuesto. Ya os informaré...
Bueno pues nada, que como veo que estais con muchas ganas, si puedo, me conectaré el domingo para daros detallitos!!!!!!!
Un beso a todas!

Nuria99 como fue la prueba de menú??? que no nos cuentas nada y me acuerdo cuando me deciais a mi que no contaba nada jajaja *.-o-o.* *.-o-o.*
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Nuria99 » dt. feb. 28, 2012 2:45 pm

Hola chicas!!!!!!!!!!Pues aquí estoy..contentísima!!Los platos todos buenísimos..son una pasada! no sabíamos que escoger de menú porque todo estaba buenísimo!!!!
Pues nada, os explico que llegamos, nos dimos una vuelta por el restaurante porque llegamos pronto..y cuando ya nos sentamos nos sirvieron a todos a la vez. Os pondrán a cada uno un plato diferente, de manera que si sois seis (como en mi vaso), tendreis 2 platos iguales del primero y del segundo. Y luego nosotros mismos nos hacemos las reparticiones. Y del postre igual..
Luego hablareis un buen rato con Sandra (o no sé si será Edu o Josep). Hablamos de los platos y del menú definitivo, pero como no lo teniamos claro, hemos quedado que esta semana se lo diríamos..Luego os darán un dossier con las distribuciones de las mesas, música...Vamos, los deberes!jejeje. Y bueno, hablamos de todas las dudas!
Solo deciros que os va a encantar y vais a estar super bien..cómodos..todo lo bonito que os podais imaginar!
Si teneis alguna duda ya me direis!!!!!!!!Yo es que tampoco se si quereis saberlo todo todo..o quereis que sea una sorpresa...Vosotras mismas!
Ah!Por cierto, ni me acordé de hacer las fotos!solo cuando estaba en el postre lo pensé...es que todo pasa tan rápido que ni te das cuenta..estás tan pendiente de concentrarte en la comida que no pensé en las fotos! Lo siento..Pero vamos, que es la misma presentación que las que hay puestas en facebook.
Un beso a todas!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: adria&pilar » dc. feb. 29, 2012 2:58 pm

Nuria99 ha escrit:Hola chicas!!!!!!!!!!Pues aquí estoy..contentísima!!Los platos todos buenísimos..son una pasada! no sabíamos que escoger de menú porque todo estaba buenísimo!!!!
Pues nada, os explico que llegamos, nos dimos una vuelta por el restaurante porque llegamos pronto..y cuando ya nos sentamos nos sirvieron a todos a la vez. Os pondrán a cada uno un plato diferente, de manera que si sois seis (como en mi vaso), tendreis 2 platos iguales del primero y del segundo. Y luego nosotros mismos nos hacemos las reparticiones. Y del postre igual..
Luego hablareis un buen rato con Sandra (o no sé si será Edu o Josep). Hablamos de los platos y del menú definitivo, pero como no lo teniamos claro, hemos quedado que esta semana se lo diríamos..Luego os darán un dossier con las distribuciones de las mesas, música...Vamos, los deberes!jejeje. Y bueno, hablamos de todas las dudas!
Solo deciros que os va a encantar y vais a estar super bien..cómodos..todo lo bonito que os podais imaginar!
Si teneis alguna duda ya me direis!!!!!!!!Yo es que tampoco se si quereis saberlo todo todo..o quereis que sea una sorpresa...Vosotras mismas!
Ah!Por cierto, ni me acordé de hacer las fotos!solo cuando estaba en el postre lo pensé...es que todo pasa tan rápido que ni te das cuenta..estás tan pendiente de concentrarte en la comida que no pensé en las fotos! Lo siento..Pero vamos, que es la misma presentación que las que hay puestas en facebook.
Un beso a todas!

Que bien que fuera todo tan bien Núria99, al final parece ser es que no se sabe que elejir de lo bueno que está todo y eso es genial, lástima que te olvidaras de las fotos.

Imatge
adria&pilar

EntradaAutor: Anna87 » dj. març 01, 2012 3:32 pm

Que ganas que llegue nuestro turno... por mi ya podeis ir contando todo que aunque las del 2013 tengamos ganas asi nos motivamos mas y la espera no se hace tan larga
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: olivia80 » dv. març 02, 2012 4:25 pm

nuria99 que bien que todo fuera genial¡¡¡¡ yo voy la semana que viene y tengo unas ganas que no me puedo aguantar¡¡¡¡¡ intentaré hacer fotos y explicarlo todo con pelos y señales¡¡¡¡
esta semana he ido súper estresada y no he podido ni conectarme, a ver si la semana que viene puedo entrar más por aquí¡¡¡¡ :-)ok:
mimosa como estás?? com está clara????
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dl. març 05, 2012 11:49 am

Hola Núria,
M'alegro molt que tot us hagui anat tan bé, per el que veig es fa complicat decidir el menu, tot deu estar bonissssimmm!!!!
Ja tinc ganes que ens toqui a nosaltres, però encara falta una mica,tot aribaaaaa!!!!!!
Eliven88

EntradaAutor: desti28 » dt. març 06, 2012 11:31 am

Bon dia a totes!!! Jo també em caso a Can Marlet!!! El diumenge passat ja vam anar a portar la paga i senyal i de pas, els hi vam ensenyar als pares, que van quedar alucinats de l'encant d'aquest restaurant. =0-0-)
Jo, be, nosaltres ens casem el 28 Octubre d'aquest any, ja sé que hem anat molt justos en reservar el restaurant però tampoc pensavem que estaria tant i tant ple. Menys mal que es un diumenge i cap problema, ja que en aquesta mateixa data farem 7 anys que ens vam coneixer i quedarà tot molt romantic! ::love:: Encara que en un principi ho voliem fer el dissabte 27, semble que li va millor als convidats per tenir el diumenge per descançar, però estava ocupat...es clar. I la veritat, me'n alegro. El diumenge 28 d'octure, és perfecte, és el nostre dia!
El dia 6 de Maig tenim el tastet, però encara queda molt per aquest dia!!!! I res, que em volia apuntar al club de les CanMarleteres!!!!! He estat llegint les 33 pàgines d'aquest post i la veritat que m'han ajudat molt, i m'ha agradat poder llegir opinions, experiencies i detalls de totes vosaltres! >.-<:
Semble impossible que amb la crisis que hi ha Can Marlet ja té tots els dissabtes de Juny, Juliol i Agost 2013 (crec que ens va dir Edu) ocupats, o dic per les que us voleu casar allà, que no tardeu tant com nosaltres!!!!! :star::
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: Anna87 » dt. març 06, 2012 11:57 am

desti28 ha escrit:Bon dia a totes!!! Jo també em caso a Can Marlet!!! El diumenge passat ja vam anar a portar la paga i senyal i de pas, els hi vam ensenyar als pares, que van quedar alucinats de l'encant d'aquest restaurant. =0-0-)
Jo, be, nosaltres ens casem el 28 Octubre d'aquest any, ja sé que hem anat molt justos en reservar el restaurant però tampoc pensavem que estaria tant i tant ple. Menys mal que es un diumenge i cap problema, ja que en aquesta mateixa data farem 7 anys que ens vam coneixer i quedarà tot molt romantic! ::love:: Encara que en un principi ho voliem fer el dissabte 27, semble que li va millor als convidats per tenir el diumenge per descançar, però estava ocupat...es clar. I la veritat, me'n alegro. El diumenge 28 d'octure, és perfecte, és el nostre dia!
El dia 6 de Maig tenim el tastet, però encara queda molt per aquest dia!!!! I res, que em volia apuntar al club de les CanMarleteres!!!!! He estat llegint les 33 pàgines d'aquest post i la veritat que m'han ajudat molt, i m'ha agradat poder llegir opinions, experiencies i detalls de totes vosaltres! >.-<:
Semble impossible que amb la crisis que hi ha Can Marlet ja té tots els dissabtes de Juny, Juliol i Agost 2013 (crec que ens va dir Edu) ocupats, o dic per les que us voleu casar allà, que no tardeu tant com nosaltres!!!!! :star::

Aqui una canmarletera del 2013 jo em caso el març de l'any que bé i pensa que hi vam anar amb temps hi havien MOLTES dates ja agafades, bueno doncs ja ens explicaras com anat el tastet m'enrecordare del dia perque es el meu aniversari, a i per cert FELICITATS pel casament
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Anna87 » dt. març 06, 2012 12:00 pm

A ver una pregunta a las Canmarleteras, alguna os casais por la mañana? Yo en mi caso me caso por la mañana y veo comeremos y tal a las 19.00h empieza el baile hay las 2h que entran y las 21.00 se termina claro que puedo pagar mas pero como mucho pagaremos una hora y donde vamos luego a las 22.00h? Alguna que se case por la mañana?
Imatge
Anna87

EntradaAutor: desti28 » dt. març 06, 2012 12:34 pm

Eii, gràcies Anna, et dius com jo, jeje!! Jo em caso al migdia (nomès faltaria al fer-ho un diumenge) per això no et puc ajudar ja que l'endemà la majoria treballen, o sigui que quan s'acabi el ball...tots a l'autocar i cap a casa. I el meu "home" i jo, a descançar a l'hotel!!! ::love::
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Eliven88 » dc. març 07, 2012 8:12 am

Hola Anna,
Enhorabona per el casament!!!!
Benvinguda al gran club de les canmarlateras!!!!
Veig que finalment ho celebreu el diumenge, coincidint amb el vostre dia, quina pasada, serà un dia doble especial per vosaltres.
ja ens aniras explican cosetas.
Eliven88

EntradaAutor: desti28 » dc. març 07, 2012 8:37 am

Moltes gràcies Eliven88!!! Si, crec que no podia haver estat cap altre dia, per molt que ens temptés el dissabte (pel tema que semble que li va millor a la gent). Ja us aniré explicant i segur que preguntant....que soc un sac de dubtes!!! Em semble que mai havia llegit tant un foro...jajaja.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: adria&pilar » dc. març 07, 2012 1:52 pm

desti28 ha escrit:Bon dia a totes!!! Jo també em caso a Can Marlet!!! El diumenge passat ja vam anar a portar la paga i senyal i de pas, els hi vam ensenyar als pares, que van quedar alucinats de l'encant d'aquest restaurant. =0-0-)

Felicitats desti28 pel casament i per haver triat Can Marlet, nosaltres varem fer la paga i senyal tres dies després de les portes obertes i ens casem el 12 d´octubre de 2013 es a dir ho vam fer quasi amb dos anys d´antelació i ara em poseu totes les dents llargas dons us caseu abans que jo, però bueno tot arribara......

Imatge
adria&pilar

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants