desti28 ha escrit:Bon dia a totes!!! Jo també em caso a Can Marlet!!! El diumenge passat ja vam anar a portar la paga i senyal i de pas, els hi vam ensenyar als pares, que van quedar alucinats de l'encant d'aquest restaurant.![]()
Jo, be, nosaltres ens casem el 28 Octubre d'aquest any, ja sé que hem anat molt justos en reservar el restaurant però tampoc pensavem que estaria tant i tant ple. Menys mal que es un diumenge i cap problema, ja que en aquesta mateixa data farem 7 anys que ens vam coneixer i quedarà tot molt romantic!Encara que en un principi ho voliem fer el dissabte 27, semble que li va millor als convidats per tenir el diumenge per descançar, però estava ocupat...es clar. I la veritat, me'n alegro. El diumenge 28 d'octure, és perfecte, és el nostre dia!
El dia 6 de Maig tenim el tastet, però encara queda molt per aquest dia!!!! I res, que em volia apuntar al club de les CanMarleteres!!!!! He estat llegint les 33 pàgines d'aquest post i la veritat que m'han ajudat molt, i m'ha agradat poder llegir opinions, experiencies i detalls de totes vosaltres!![]()
Semble impossible que amb la crisis que hi ha Can Marlet ja té tots els dissabtes de Juny, Juliol i Agost 2013 (crec que ens va dir Edu) ocupats, o dic per les que us voleu casar allà, que no tardeu tant com nosaltres!!!!!
hola desti te pongo el enlace de la crónica de mi boda en Can Marlet por si quieres leerlo.
viewtopic.php?f=40&t=22872

Encara que en un principi ho voliem fer el dissabte 27, semble que li va millor als convidats per tenir el diumenge per descançar, però estava ocupat...es clar. I la veritat, me'n alegro. El diumenge 28 d'octure, és perfecte, és el nostre dia!

(que jo fins el 6 de maig... 

Diga-li si t'ho poden arreglar...encara que si ja vas donar la paga i senyal...es com que estaves dacord, no? Jo això ho vaig pactar abans de donar la paga i senyal, però ja et dic que si m'arriben a dir que em cobren aquest 50, ja no ho hagués pogut fer allà.