DiL ha escrit:bulma ha escrit:Mireialluis doncs encara ens ho estem mirant! Si anem a NY ja t'avisaré! De moment tinc preus de l'agència local del meu poble i clar va molt be pq per qualsevol cosa que vull modificar o dubtes és un moment, arribar i fer. Ara però estic esperant pressupost de viajes el corteinglés... i santa paciència1! Ho estem mirant pq tenim un val de dte de -600€ i mes que res per veure si val la pena!
DiL merci!
Una pregunta, nosaltres als convidats com a detallet els hi donarem una foto amb ells d'aquelles que et revelen al moment. Vosaltres regalaríeu alguna cosa més?? o què feu?? Jo dic que ja estar bé i el meu xicot diu que un altre detallet no estaria demés... Per dir alguna cosa, la foto per la noia i un clauer pel noi...
Què en penseu?
Nosaltres no donem foto , ens sortia molt carrr (6-8€ per foto) , sinó que fem un joc de tassetes de café.. Jo penso que un regalet per parella ja està bé, perquè llavors et trobes el problema dels solters o solteres, que bé o els hi acabes donant els dos detallets o llavors nomès un dels dos i sense el complement queda pobre.
Per tant fora, un detallet per parella o per solter!
Nosaltres en principi si k donarem foto, ja que ens surt per uns 5 €, i ja hem parlat per el tema dels solters o cosa així, llavors el k farem también es fer una foto amb tota la colla, i donar-lis còpia, l'única cosa que em fa por es que algú sens passi a l'hora de fer la foto, tot i que espero k surti tot bé, pero el meur futur diu que lo agrada molt aquesta idea. Però que también ni han coses molt boniques de detallets !!!!