Boda civil: firmar antes o despues?

El millor any de la nostra vida!

Re: Boda civil: firmar antes o despues?

EntradaAutor: Anniki8 » dc. feb. 08, 2012 10:15 pm

miriamtoni,la fecha real sera la del dia antes,en tu caso. es la fecha de cuando vas al registro,firmas en el registro del ayuntamiento y te hacen el libro de familia. yo "por suerte",vivo en un pueblo pequeño y ademas me casa una de mis mejores amigas,que es regidora. asi que aunque me caso el 4 de agosto,me abriran el ayuntamiento el sabado a las 11 de la mañana para ir a firmar. solo seran 10 minutos,y tambien ire (no en tejanos),pero si en piratas o en vermudas ;-) y luego por la tarda,sera la celebracion,
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: lidiayjan » dj. feb. 09, 2012 8:48 am

Holaa!!
Nosotros al final haremos exactamente lo mismo, me caso un viernes, así que iré por la mañana super tirada con mi futuro y los 2 testigos y luego por la tarde haremos la que para nosotros será la más emotiva y oficial...

Anna quan trobiii un minuts et contesto privat!! ho sento :-( vaig de culllll!! espero que vagi tot bé...

Muaaaa
lidiayjan

Entrades: 33
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 11:09 am

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 09, 2012 2:20 pm

per al lilulo i la resta de familia francesa es algo impensable que es signin els papers "d'amagat" de la cerimonia i que despres aquesta sigui un peripe.

i jo, la veritat, si signo, ja estic casada i ja no em feu fer res mes. aixi que evidentment, signem a l'ajuntament davant tota la familia, i la data es la que ens va donar l'ajuntament. nosaltres nomes demanavem que fos a l'estiu i propera a l'agost perque la gent pogues organitzar-se les vacances i el viatge.

crec que aixo es a gust de cadascu. si per algu es mes important una data o un lloc en concret, evidentment que es fara la cerimonia alla on la parella voldra i com ha dit algu, es fa tot el real que cadascu vulgui que sigui.
per nosaltres era important el moment de la signatura real, per tant, no anem un altre dia ni res per l'estil.

aixo ho ha de decidir la parella, com es senti millor!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 15, 2012 11:23 pm

Jo en el meu cas també sóc de les que firmarà el dia abans de la ceremònia... Al meu poble només casen els dijous i la festa al restaurant la fem el divendres següent. Sé que no serà el mateix, però per a mi, encara que el llibre de familia posi el 10 de maig, per mi el casament serà l'11, doncs és el dia que reunim a la família i ho compartirem amb tothom. De fet, a les aliances també posarà 11 de maig...
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants