Autor: Nuria7988 » dg. març 18, 2012 10:56 am

Autor: desti28 » dg. març 18, 2012 12:59 pm

Autor: desti28 » dg. març 18, 2012 1:36 pm

Autor: Nuria7988 » dg. març 18, 2012 7:53 pm

Autor: desti28 » dl. març 19, 2012 9:33 am

Autor: Rominaa » dl. març 19, 2012 7:00 pm
desti28 ha escrit:Gràcies Olivia!!!
Per cert, a les que ja us heu casat a Can Marelt us volia fer un parell o tres consultes que em tenen intrigada. Una és la del pastís, si per exemple agafem el coulant, hi ha pastis per tallar? Vull dir, la tradició de tallar el pastís amb l'espasa o lo que sigui, n'hi ha? Es que clar, no em cuadra cap dels postres per poder fer la foto del primer tall del pastís!
I la segona consulta, he llegit per algun post sobre els restaurants que ja t'imposen el dj, i que a vegades et pots trobar que el dj no posi la musica que tu vols o que hi hagi algún problema (ja que segons diuen, que amb el que cobren...) Us heu trobat amb algún entrebanc amb el dj i la musica en general?
I la tercera, que és això del "petits Fours" que surt als menús?????? Es que se'm va oblidar pregunar-li al Edu...
Gràcies per la pàciencia!!!

Autor: desti28 » dl. març 19, 2012 11:09 pm

Autor: Eliven88 » dt. març 20, 2012 8:02 am

Autor: Rominaa » dt. març 20, 2012 5:11 pm
desti28 ha escrit:Moltes gràcies Rominaa!!! M'has aclarit molts de dubtes, però ara em deixes amb l'intrigaa, jeje. Lo del pastis, em tenia mosca!
Per cert, ja tinc el vestit encarregat!!!! Per fi..una cosa menys! Per cert noies, algú s' ha comprat el vestit a AB domínguez de mataró? Vaya xasco!
Per cert un consell si et donaré, com tens la prova de menú aviat, fes-te una llista amb totes les preguntes per no oblidar-te de res.
Autor: desti28 » dt. març 20, 2012 5:19 pm

Autor: Rominaa » dt. març 20, 2012 6:56 pm
desti28 ha escrit:Gràcies Romina!!! També tens raò, així la sorpresa serà més sorpresa!!! jajaja. I gràcies pel consell de fer la llista, que si no, segur que em deixo la mitat de les coses per preguntar...i més jo! i la meva memoria de peix!!!

Autor: mimosa » dt. març 20, 2012 9:46 pm
Nuria7988 ha escrit:Hola!!!!
Al final hi ha hagut cambis......
Quedara aixi:
Els primers:
PUPIETES DE LENGUADO AMB SALSA DE CAVA, BROUNOISE DE VERDURETES I LLAGOSTI CRUIXENT
AMANIDA DE LLAGOSTINS, MANGO I ESPARREGS VERDS A LA VINAGRETA DE MEL
AMANIDA DE LLAMANTOL AMB JULIANA D'ESPARREGS, MANGO I MADUIXES
Els segons:
FILET DE VEDELLA AMB SALSA DE JABUGO,PATATA GRATEN I VIRUTES DE PERNIL
FILET DE VEDELLA AMB SALSA DE CEPS I PATATA GRATEN
MELOS DE VEDELLA AMB PATATA GRATEN I PATATA PALLA
Pero es molt dificil decantarse per nomes tres 1ers i tres segons!!!!
Apart, nosaltres anirem sols al tastet, ja que volem que tot sigui sorpresa i no volem que ningu vegi els plats!!!!
Sortirem rodant amb tant menjar!!!!
NOMES EM QUEDEN 7 DIES PER EL TASTET!!!
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Nuria99 » dc. març 21, 2012 7:09 am

Autor: Nuria99 » dc. març 21, 2012 7:16 am
Nuria7988 ha escrit:Hola!!!!
Quedara aixi:
Els primers:
PUPIETES DE LENGUADO AMB SALSA DE CAVA, BROUNOISE DE VERDURETES I LLAGOSTI CRUIXENT
Els segons:
Apart, nosaltres anirem sols al tastet, ja que volem que tot sigui sorpresa i no volem que ningu vegi els plats!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Nuria99 » dc. març 21, 2012 7:21 am
Rominaa ha escrit:desti28 ha escrit:Gràcies Olivia!!!
Per cert, a les que ja us heu casat a Can Marelt us volia fer un parell o tres consultes que em tenen intrigada. Una és la del pastís, si per exemple agafem el coulant, hi ha pastis per tallar? Vull dir, la tradició de tallar el pastís amb l'espasa o lo que sigui, n'hi ha? Es que clar, no em cuadra cap dels postres per poder fer la foto del primer tall del pastís!
I la segona consulta, he llegit per algun post sobre els restaurants que ja t'imposen el dj, i que a vegades et pots trobar que el dj no posi la musica que tu vols o que hi hagi algún problema (ja que segons diuen, que amb el que cobren...) Us heu trobat amb algún entrebanc amb el dj i la musica en general?
I la tercera, que és això del "petits Fours" que surt als menús?????? Es que se'm va oblidar pregunar-li al Edu...
Gràcies per la pàciencia!!!
Hola desti intentaré ajudar-te, primer de tot tema pastís, treuen un de sencer per fer les fotos, tallar-lo amb l´espasa etc. i en quan entra a la cuina surten els cambrers amb les porcions ja tallades i queda molt bé, els petits Fours son una galetes banyades amb xocolata i posen un plat a cada taula amb els cafès i per últim no pateixis pel tema de la música doncs el Dj ho farà tot seguint les vostres instruccions, tot això t’ho explicaran detalladament el dia de la prova de menú i moltes més coses que no t’explico per no treure’t la sorpresa.
Espero haver-te ajudat.

Autor: Eliven88 » dc. març 21, 2012 8:10 am

Autor: desti28 » dc. març 21, 2012 9:02 am
, però alhora, em vaig "alegrar" si es que es pot dir així, perque sabia que ara si descansaria en pau i era el que ell volia. I que consti que el meu avi vivia amb el meu pare i jo cada dia vaig a dinar a casa del pare, o sigui que encara es troba a faltar més, quan hi ha convivencia.

Autor: Nuria7988 » dc. març 21, 2012 9:26 am
mimosa ha escrit:Nuria7988 ha escrit:Hola!!!!
Quedara aixi:
Els primers:
Els segons:
![]()
![]()
![]()
![]()
Molt bona elecció Núria, Felicitats, ja ens explicaras.

Autor: olivia80 » dc. març 21, 2012 4:13 pm

Autor: olivia80 » dc. març 21, 2012 4:16 pm