Sabates de núvia

El millor any de la nostra vida!

Re: Sabates de núvia

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. març 19, 2012 12:37 pm

Jo tambpe tinc les sabates!!

Com algunes sabreu la meva idea és ficar-me sabates blaves a conjunt amb el ram!!
L'altre dia vaig anar al Gran Via 2, concretament a marypaz i vaig trobar aquestes!! Per 20€ no està malament, no?? És que per què gastar-me tants diners en unes sabates que després no em tornarè a ficar!! Les vaig veure, les vaig provar i les vaig comprar!!
Encara que la foto no fa gaire justícia perquè son de color blau però no tan fosc com aquí. I al ser de raso són el·legants i si no me les torno a ficar... no em sabrà greu!! jejejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. març 19, 2012 12:50 pm

gemma_sergio ha escrit:Jo tambpe tinc les sabates!!

Com algunes sabreu la meva idea és ficar-me sabates blaves a conjunt amb el ram!!
L'altre dia vaig anar al Gran Via 2, concretament a marypaz i vaig trobar aquestes!! Per 20€ no està malament, no?? És que per què gastar-me tants diners en unes sabates que després no em tornarè a ficar!! Les vaig veure, les vaig provar i les vaig comprar!!
Encara que la foto no fa gaire justícia perquè son de color blau però no tan fosc com aquí. I al ser de raso són el·legants i si no me les torno a ficar... no em sabrà greu!! jejejeje

Que boniques son!! m'agrada molt i segur que el color es més bonic encara!! jo penso igual, si no m'ho haguessin regalat a la botiga on he comprat el vestit, hagués passat per marypaz segur!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 19, 2012 4:43 pm

Jenny30 i gemma_sergio teniu unes sabates precioses!!!!! Jo crec que pensar les sabates és el què més mal de cap em fa...
Jo vaig de blau i no sé com triar les sabates... A més, no sé si posar-me les amb molt de taló o poc, plataforma, cunya... A la meva parella li agradaria que anés amb molt de taló, però no vull acabar amb mal de peus...I tampoc vull haver de comprar-me dos sabates diferents...
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. març 19, 2012 5:03 pm

Sílvia26 ha escrit:Jenny30 i gemma_sergio teniu unes sabates precioses!!!!! Jo crec que pensar les sabates és el què més mal de cap em fa...
Jo vaig de blau i no sé com triar les sabates... A més, no sé si posar-me les amb molt de taló o poc, plataforma, cunya... A la meva parella li agradaria que anés amb molt de taló, però no vull acabar amb mal de peus...I tampoc vull haver de comprar-me dos sabates diferents...

Silvia26
Si el teu vestit és blau, perque no et mires unes sabates blanques?? De quin color és el ram?? Blanc o d'un altre color?? Lo seu, des del meu punt de vista, és que les sabates i el ram fossin blancs per donar-li contrast al vestit però alhora donar-li importancia al ram.

Respecte a lo del taló, amb tots els respectes, a mi el meu xicot em diu que em fiqui taló, i l'envio a fer punyetes!! Acàs ell portarà tot el dia les sabates de taló??? El meu consell: Porta les sabates amb el taló que tú et vegis còmoda i que no et destrossin els peus!! Sobretot s'ha de buscar comoditat aquell dia perquè son moltes hores que estarem amunt i avall!!

Per marypaz tenen sabates molt xules. Si vols entra a la seva web i dins a botiga online veuràs les sabates que tenen.
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 19, 2012 5:12 pm

gemma_sergio ha escrit:Silvia26
Si el teu vestit és blau, perque no et mires unes sabates blanques?? De quin color és el ram?? Blanc o d'un altre color?? Lo seu, des del meu punt de vista, és que les sabates i el ram fossin blancs per donar-li contrast al vestit però alhora donar-li importancia al ram.

Respecte a lo del taló, amb tots els respectes, a mi el meu xicot em diu que em fiqui taló, i l'envio a fer punyetes!! Acàs ell portarà tot el dia les sabates de taló??? El meu consell: Porta les sabates amb el taló que tú et vegis còmoda i que no et destrossin els peus!! Sobretot s'ha de buscar comoditat aquell dia perquè son moltes hores que estarem amunt i avall!!

Per marypaz tenen sabates molt xules. Si vols entra a la seva web i dins a botiga online veuràs les sabates que tenen.

Doncs el ram encara no sé com serà, doncs el padrí em va dir que quan tingués més o menys clar com el volia que li digués, així que en part és decisió meva... I no sería mala idea lo de fer-ho blanc... Ara mateix passo per la web que em dones i vaig a fer una bona repassada!!
I si, tens raó, jo el taló no l'aguantaré gaire estona, així que en aquest aspecte no faré pas cas a l'Alberto!!! Procuraré buscar alguna plataforma o cunya, pero poder "crèixer" una mica, que ell és força més alt que jo!!! XD XD
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: pupipu » dl. març 19, 2012 6:10 pm

Sílvia26 ha escrit:

Doncs el ram encara no sé com serà, doncs el padrí em va dir que quan tingués més o menys clar com el volia que li digués, així que en part és decisió meva... I no sería mala idea lo de fer-ho blanc... Ara mateix passo per la web que em dones i vaig a fer una bona repassada!!
I si, tens raó, jo el taló no l'aguantaré gaire estona, així que en aquest aspecte no faré pas cas a l'Alberto!!! Procuraré buscar alguna plataforma o cunya, pero poder "crèixer" una mica, que ell és força més alt que jo!!! XD XD

Pel tema de les sabates, et recomano les que tenen taló i plataforma al davant, ja que són més altes, però pateixes menys, jo vaig portar unes de la marca Chie Mihara, que són de una dissenyadora que havia treballat fent sabates ortopèdiques (sona horrible... però són genials) i van resultar molt còmodes!
pupipu
:: núvia rookie

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

EntradaAutor: Ely85 » dl. març 19, 2012 6:25 pm

Olguiky ha escrit:Jo crec que sí que em voldré canviar de sabates. De fet, com que no estic gens acosutmada a anar amb sabates de taló, sempre que en porto acabo amb molt de mal de peus. De tota manera, si puc aguantar amb les sabates de núvia ho intentaré. Però una solució com aquesta la trobo molt útil i original.

Totalment d'acord amb tú !! Ho tinc molt clar, k portaré per si de cas sabates de "repuesto", per si de cas, no em vui arriscar que em facin molt de mal els peus i no pugui ballar, jejejejeje !!!! Però que hi consti k también ho intentaré !!! Jejejejeje :-)0(-:
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. març 19, 2012 7:13 pm

pupipu ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:

Pel tema de les sabates, et recomano les que tenen taló i plataforma al davant, ja que són més altes, però pateixes menys, jo vaig portar unes de la marca Chie Mihara, que són de una dissenyadora que havia treballat fent sabates ortopèdiques (sona horrible... però són genials) i van resultar molt còmodes!

Jo em vaig provar unes d'aquestes que dius que crec que se li diuen "peep tous" però no m'hi veig!! Em dona una sensació d'inseguretat que no vegis... I això que el color de la sabata que em vaig probar era blau elèctric com jo volia però... em tira més la seguretat i la comoditat!!

Hi ha molta gent que porta d'aquestes sabates i diuen que són comodes!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Jenny30 » dl. març 19, 2012 8:56 pm

Jo apart de les meves sabates de nuvia, l'any passat en rebaixes vaig comprar unes blanques amb cunya per si de cas... encara que estic molt acostumada al taló i no crec que em doni problemes...
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 8:57 am

Jo ara vull anar a buscar unes ballarines blanques pel ball. No crec que pugui aguantar les sabates de taló tota la nit!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MontseNuvia » dt. març 20, 2012 9:46 am

Jo portaré 2 sabates, unes amb taló per la cerimonia,...molt guapes però incòmodes, després em posaré unes de taló més baix i còmodes, passo d´estar tot el dia i la nit amb butllofes asseguda el dia del meu casament. Si al meu novio no l´hi agrada que s´aguanti.
MontseNuvia

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:28 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 20, 2012 10:17 am

Jenny30 ha escrit:Jo apart de les meves sabates de nuvia, l'any passat en rebaixes vaig comprar unes blanques amb cunya per si de cas... encara que estic molt acostumada al taló i no crec que em doni problemes...

Jo amb les cunyes no tinc problema, per això crec que em decantaré per unes sabates d'aquest tipus, que no vull acabar amb mal de peus...

Pupipu, ja miraré la marca què dius a veure si hi trobo alguna cosa que m'agradi!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. març 20, 2012 11:28 am

Jo segurament también em miraré unes ballarines que així a l'estiu les puc portar!! jajajaja
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 20, 2012 11:36 am

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Jo apart de les meves sabates de nuvia, l'any passat en rebaixes vaig comprar unes blanques amb cunya per si de cas... encara que estic molt acostumada al taló i no crec que em doni problemes...

Jo amb les cunyes no tinc problema, per això crec que em decantaré per unes sabates d'aquest tipus, que no vull acabar amb mal de peus...

Pupipu, ja miraré la marca què dius a veure si hi trobo alguna cosa que m'agradi!

jo no crec que em doni problemes de mal de peus, perque estic molt acostumada a taló, però m'emportarè les de de cunya, per si de cas em fa alguna butllofa... però aguantarè segur!!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 20, 2012 11:47 am

Jenny30 ha escrit:jo no crec que em doni problemes de mal de peus, perque estic molt acostumada a taló, però m'emportarè les de de cunya, per si de cas em fa alguna butllofa... però aguantarè segur!!!

Sort que tens doncs!! Jo estic més acostumada a les cunyes, així que sé segur que unes d'aquest tipus no em faran mal!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 12:31 pm

Jo no em vull arriscar amb les sabates, he d'anar còmoda sí o sí! Des de l'accident que tinc l'esquena feta un poema. I no em vull passar la nit del meu casament asseguda en un racó!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 20, 2012 3:21 pm

Olguiky ha escrit:Jo no em vull arriscar amb les sabates, he d'anar còmoda sí o sí! Des de l'accident que tinc l'esquena feta un poema. I no em vull passar la nit del meu casament asseguda en un racó!

Clar què si! S'ha d'anar ben còmoda!!! Què aquell dia no pararem ni un moment!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: ikia » dc. març 21, 2012 2:37 pm

noies jo tinc un problema i és que vull unes sabates amb un taló màxim de 3 cm perquè jo ja soc més alta que la meva parella. El problema és que m'agradaria que fossin vermelles perquè portaré detallets vermells al vestit i al ram. Per acabar-ho de rematar tinc un 41 de peu i em sol costar força trobar sabates.
Idees???
ikia

Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 21, 2012 3:19 pm

ikia ha escrit:noies jo tinc un problema i és que vull unes sabates amb un taló màxim de 3 cm perquè jo ja soc més alta que la meva parella. El problema és que m'agradaria que fossin vermelles perquè portaré detallets vermells al vestit i al ram. Per acabar-ho de rematar tinc un 41 de peu i em sol costar força trobar sabates.
Idees???

Hola wapi!!
mimi y noe2012 eligieron un modelo en blanco y lo llevaron a teñir , una en rojo y otra en morado y les ha quedado genial, por si ves que te gusta un modelo que no haya en blanco... es una opción!!!
Jenny30

EntradaAutor: Ely85 » dc. març 21, 2012 5:05 pm

ikia ha escrit:noies jo tinc un problema i és que vull unes sabates amb un taló màxim de 3 cm perquè jo ja soc més alta que la meva parella. El problema és que m'agradaria que fossin vermelles perquè portaré detallets vermells al vestit i al ram. Per acabar-ho de rematar tinc un 41 de peu i em sol costar força trobar sabates.
Idees???

Escoge con tiempo los zapatos, k te gusten y k lleves cómodos, y luego los llevas a teñir y problema solucionado, ya verás como no es para tanto y los encuentras enseguida !!!! : sol :
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant