CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. març 18, 2012 10:56 am

Hola noies,

Tenim el tastet el dia 25/03 i aquests son els plats que em triat:

Els primers:
AMANIDA DE FORMATGE DE CABRA AMB NOUS CARAMELITZADES I VINAGRETA DE FRUITS VERMELLS
AMANIDA DE LLAGOSTINS, MANGO I ESPARREGS VERDS A LA VINAGRETA DE MEL
AMANIDA DE LLAMANTOL AMB JULIANA D'ESPARREGS, MANGO I MADUIXES

Els segons:
FILET DE VEDELLA AMB SALSA DE JABUGO,PATATA GRATEN I VIRUTES DE PERNIL
MEDALLONS DE XAI AL FORN AMB POMA GLASEJADA I PINYONS
MELOS DE VEDELLA AMB PATATA GRATEN I PATATA PALLA

Que us sembla?????
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: desti28 » dg. març 18, 2012 12:59 pm

Gràcies Olivia!!!
Per cert, a les que ja us heu casat a Can Marelt us volia fer un parell o tres consultes que em tenen intrigada. Una és la del pastís, si per exemple agafem el coulant, hi ha pastis per tallar? Vull dir, la tradició de tallar el pastís amb l'espasa o lo que sigui, n'hi ha? Es que clar, no em cuadra cap dels postres per poder fer la foto del primer tall del pastís!
I la segona consulta, he llegit per algun post sobre els restaurants que ja t'imposen el dj, i que a vegades et pots trobar que el dj no posi la musica que tu vols o que hi hagi algún problema (ja que segons diuen, que amb el que cobren...) Us heu trobat amb algún entrebanc amb el dj i la musica en general?
I la tercera, que és això del "petits Fours" que surt als menús?????? Es que se'm va oblidar pregunar-li al Edu...
Gràcies per la pàciencia!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: desti28 » dg. març 18, 2012 1:36 pm

Per cert Nuria, tot ha d'estar boníssim!!!!! A mi em té intrigada l'amanida de formatge de cabra, ja que m'encanta aquest formatge, però saps si a tothom li agrada??? És que és un tema delicat això de triar i que a tothom li agradi....pff!!! A més, en l'aperitiu n'hi ha molt de formatge, i en el meu cas, tinc més d'un convidat que el formatge....res de res.
Però ja et dic, es la meva opinió, i si per mi fós...agafaría aquest primer!!!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. març 18, 2012 7:53 pm

Hola!!!!

Al final hi ha hagut cambis......

Quedara aixi:

Els primers:
PUPIETES DE LENGUADO AMB SALSA DE CAVA, BROUNOISE DE VERDURETES I LLAGOSTI CRUIXENT

Els segons:
FILET DE VEDELLA AMB SALSA DE CEPS I PATATA GRATEN

Pero es molt dificil decantarse per nomes tres 1ers i tres segons!!!!
Apart, nosaltres anirem sols al tastet, ja que volem que tot sigui sorpresa i no volem que ningu vegi els plats!!!!
Sortirem rodant amb tant menjar!!!!

NOMES EM QUEDEN 7 DIES PER EL TASTET!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nuria7988

EntradaAutor: desti28 » dl. març 19, 2012 9:33 am

Nuria, ara ja et queden 6 dies!!! *.-o-o.*
Ja ens explicaràs que tal tot, fés fotos i volem tots els detalls!!!! Jo també he agafat l'amanida de llagostins, amb lo altre, no hem coincidit. Per cert, t'han deixat cambiar els plats nomès quedant una setmana pel tastet???
Bé, i el més important, disfruta'l!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Rominaa » dl. març 19, 2012 7:00 pm

desti28 ha escrit:Gràcies Olivia!!!
Per cert, a les que ja us heu casat a Can Marelt us volia fer un parell o tres consultes que em tenen intrigada. Una és la del pastís, si per exemple agafem el coulant, hi ha pastis per tallar? Vull dir, la tradició de tallar el pastís amb l'espasa o lo que sigui, n'hi ha? Es que clar, no em cuadra cap dels postres per poder fer la foto del primer tall del pastís!
I la segona consulta, he llegit per algun post sobre els restaurants que ja t'imposen el dj, i que a vegades et pots trobar que el dj no posi la musica que tu vols o que hi hagi algún problema (ja que segons diuen, que amb el que cobren...) Us heu trobat amb algún entrebanc amb el dj i la musica en general?
I la tercera, que és això del "petits Fours" que surt als menús?????? Es que se'm va oblidar pregunar-li al Edu...

Hola desti intentaré ajudar-te, primer de tot tema pastís, treuen un de sencer per fer les fotos, tallar-lo amb l´espasa etc. i en quan entra a la cuina surten els cambrers amb les porcions ja tallades i queda molt bé, els petits Fours son una galetes banyades amb xocolata i posen un plat a cada taula amb els cafès i per últim no pateixis pel tema de la música doncs el Dj ho farà tot seguint les vostres instruccions, tot això t’ho explicaran detalladament el dia de la prova de menú i moltes més coses que no t’explico per no treure’t la sorpresa.

Espero haver-te ajudat.
Rominaa
:: núvia experimentada

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: desti28 » dl. març 19, 2012 11:09 pm

Moltes gràcies Rominaa!!! M'has aclarit molts de dubtes, però ara em deixes amb l'intrigaa, jeje. Lo del pastis, em tenia mosca!
Per cert, ja tinc el vestit encarregat!!!! Per fi..una cosa menys! Per cert noies, algú s' ha comprat el vestit a AB domínguez de mataró? Vaya xasco!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Eliven88 » dt. març 20, 2012 8:02 am

Hola Olivia,
Olala!!!!quina pinta que té tot.
L'amanida de rap es un dels que també voldrem al tastet, deu estar bonissim!!!
De segon estem entre el filet d vedella i medallons de xai.
Quan ens toqui fer el tastet ja veurem, que encara ens falta molt,
M'alegro que hagis pasat un dia genial.
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: Rominaa » dt. març 20, 2012 5:11 pm

desti28 ha escrit:Moltes gràcies Rominaa!!! M'has aclarit molts de dubtes, però ara em deixes amb l'intrigaa, jeje. Lo del pastis, em tenia mosca!
Per cert, ja tinc el vestit encarregat!!!! Per fi..una cosa menys! Per cert noies, algú s' ha comprat el vestit a AB domínguez de mataró? Vaya xasco!

De res desti, es que t´ho explico tot ja no te gracia jajaja >.-<: Per cert un consell si et donaré, com tens la prova de menú aviat, fes-te una llista amb totes les preguntes per no oblidar-te de res.
Rominaa

EntradaAutor: desti28 » dt. març 20, 2012 5:19 pm

Gràcies Romina!!! També tens raò, així la sorpresa serà més sorpresa!!! jajaja. I gràcies pel consell de fer la llista, que si no, segur que em deixo la mitat de les coses per preguntar...i més jo! i la meva memoria de peix!!! :--(
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Rominaa » dt. març 20, 2012 6:56 pm

desti28 ha escrit:Gràcies Romina!!! També tens raò, així la sorpresa serà més sorpresa!!! jajaja. I gràcies pel consell de fer la llista, que si no, segur que em deixo la mitat de les coses per preguntar...i més jo! i la meva memoria de peix!!! :--(

Vinga desti que ja et queda menys pels 100 missatjes i així podrás llegir les cróniques. :-///: >.-<: :-///:
Rominaa

EntradaAutor: mimosa » dt. març 20, 2012 9:46 pm

Nuria7988 ha escrit:Hola!!!!

Quedara aixi:

Els primers:
PUPIETES DE LENGUADO AMB SALSA DE CAVA, BROUNOISE DE VERDURETES I LLAGOSTI CRUIXENT

Els segons:

Apart, nosaltres anirem sols al tastet, ja que volem que tot sigui sorpresa i no volem que ningu vegi els plats!!!!

Molt bona elecció Núria, Felicitats, ja ens explicaras. :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Nuria99 » dc. març 21, 2012 7:09 am

Hola chicas! Qué tal? Pues yo no muy bien...Pues tengo a mi abuela muy muy malita en el hospital desde la semana pasada..y ya no podemos hacer nada más que esperar..Estoy un poquito desanimada..pensaba que la única abuela que me queda me iba a acompañar el día de mi boda. y es que a pesar de sus 92 años y sus cosillas, sé que ella hubiera hecho un esfuerzo enorme por estar con todos. Creo que me acompañará desde otro lugar y no me queda más remedio que aceptarlo. Ya sé que es ley de vida y que le toca, pero cuando a uno le toca pasar por aquí, es inevitable que se sienta triste..Solo quedan 5 meses y medio para mi boda..creía que no iba a pasar esto..pero bueno, es lo que hay.
Quien había pensado que preparar una boda era todo ilusiones y alegrías..también ocurren imprevistos...Nada, paciencia y supongo que cuando todo acabe será cuestión de pasar página, que seguro que la pasaré!

Por lo demás, ya tengo los anillos encargados! El 13 de abril los tendré en la tienda! Una cosilla menos!
Y las invitaciones, como las hacemos nosotros, ahora me he quedado a medias, pero en breve las acabaré y ya empezaremos a repartirlas..Vosotras como llevas tema invitaciones???

Bueno chicas, un beso para todas y vaya la parrafada que os he soltado..jejej
Imatge
Nuria99
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: Nuria99 » dc. març 21, 2012 7:16 am

Quedara aixi:

Els primers:

Els segons:

Hola Núria!

Mira nosaltres vam probar els següents plats que tu has triat:

I la veritat, l'amanida de llagostins és la que agafarem el dia del casament.
El melós em va encantar, era super tendre!!!Pero es que noia, la meva sogra que no li agrada el formatge ja em va posar pegues i prefereixo agafar una altra cosa perquè ja al pica-pica hi ha suficient formatge..I el filet de vedella també és molt bo, és més "sec" però que no ho és, eh! pero al costat de l'altre aquest té una altra textura més "seca".

Ja veuràs com surtireu!!!jajajaj! I després, els postres! que hi ha 6 plats diferents!jajajaja. Bueno, per un cop a la vida no passarà res!

Que et vagi molt bé, tot i que segur que t'hi anirà!

Un petonet!
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: Nuria99 » dc. març 21, 2012 7:21 am

Rominaa ha escrit:
desti28 ha escrit:Gràcies Olivia!!!

Hola desti intentaré ajudar-te, primer de tot tema pastís, treuen un de sencer per fer les fotos, tallar-lo amb l´espasa etc. i en quan entra a la cuina surten els cambrers amb les porcions ja tallades i queda molt bé, els petits Fours son una galetes banyades amb xocolata i posen un plat a cada taula amb els cafès i per últim no pateixis pel tema de la música doncs el Dj ho farà tot seguint les vostres instruccions, tot això t’ho explicaran detalladament el dia de la prova de menú i moltes més coses que no t’explico per no treure’t la sorpresa.

Espero haver-te ajudat.

Hola destí! sobre lo del pastís, jo ho vaig preguntar i és com diu la Romina, treuen pa de pàssic per tallar-ho i després a l'hora de servir-ho, treuen el coulant. I lo dels petits Fours m'acabo d'enterar ara!jajajaj! I si és així, ja ho probaràs el dia del tastet que t'ho posen amb el cafè!ejejej. Jo que pensava que ens ho varen posar d'acompanyament només aquell dia i mira..és un bon detall!!
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: Eliven88 » dc. març 21, 2012 8:10 am

Hola Núria,

Des d'aqui et vull donar el meu suport moral.
Com molt bé dius, la vida es així,peró esclar quan et fas il·lusions perquè les coses surtin de la forma que més voldries i per circunstancies potser no padrà ser així, logicament és un cop dur.
Molts anims!!!!!!!!!!!
Un petó
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: desti28 » dc. març 21, 2012 9:02 am

Romina, quasi vaig per mitg camí...ja arribarà, ja!!!! Que en tinc unes ganes.... >.-<:

Nuria...em sap greu per lo de la iaia...El meu avi va morir el setembre passat també amb 92anys i la veritat, en tenía moltes ganes de que pogués ser al meu casament, ja que a sobre, ha sigut un home que sempre ha escrit molt, durant la guerra va fer unes tres llibretes amb versos, quan es va casar la meva germana també li va fer un vers i jo tenia l'esperança que també me'l pogués fer a mi, que això voldria dir que hi seria en aquest dia tant especial. Però no ha pogut ser, i dol molt, ja que a part del meu avi, a mi em faltarà la meva iaia i sobretot la meva mare...però s'ha de tirar endavant, hi ha coses a la vida que no tenen solució però que si es poden mirar amb més optimisme (encara que semble impossible) i nomès has de pensar en el teu dia, i que qui et falti, hi serà, no ho dubtis! :-)ok: No sé si serà el teu cas, però el meu avi, l'ultim més va fer un baixón de cop i volta, i es va deixar de valdre per ell mateix (quan sempre ha sigut molt independent) i nomès li veies la cara que l'unic que volia era marxar. I quan va morir, em va saber molt i molt de greu :-( , però alhora, em vaig "alegrar" si es que es pot dir així, perque sabia que ara si descansaria en pau i era el que ell volia. I que consti que el meu avi vivia amb el meu pare i jo cada dia vaig a dinar a casa del pare, o sigui que encara es troba a faltar més, quan hi ha convivencia.
Una abraçada i molts ànims! :-()-)

Per cert, ja us vaig dir que ja tinc el vestit?????? El 3 de septembre, tinc la primera provaaaaa!!!!!! Quina ilusió! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » dc. març 21, 2012 9:26 am

mimosa ha escrit:

Quedara aixi:

Els primers:

Els segons:

Molt bona elecció Núria, Felicitats, ja ens explicaras. :-)ok:

La veritat es que costa molt decidir-se, tot te una pinta estupenda......
Nuria7988

EntradaAutor: olivia80 » dc. març 21, 2012 4:13 pm

hola nuria99, em sap molt de greu que la teva àvia estigui al hospital, com t'han dit molts ànims i una abraçada molt forta, ja sabem que és llei de vida pr sap greu.
Desti el pastis és com t'ha explicat la rominaa i la nuria, i els plats ja veuràs que costarà decidir-te pq tot està molt bo.
nuria 7899 ja falta poc¡¡¡¡¡ ja ens explicaràs¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: olivia80 » dc. març 21, 2012 4:16 pm

desti moltes felicitats pel vestit¡¡¡¡¡¡¡ fa molta ilu oi???? ja tindré la primera proba el juny, encara no sé el dia ja que m'el fa un amic de la familia i clar la confiança....... pr estic super contenta pq els dibuixos que em va ensenyar em van encantar i m'ha clavat la idea. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants