desti28 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Bueno, si no t'acaben d'agradar, millor que las tornis, pero hi ha gent que porten sabates de colors!! segur que trobes unes altres que t'agradin!! i el model que t'has quedat no ho poden tenyir de blanc???
Doncs no ho sé, no es veuràn "tenyides"? Es que mai he tenyit cap sabata....i clar, comprar-ne unes de noves per tenyir-les....no sé. I clar, s'haurien de tenyir de blanc trencat no de blanc radiant (per dir-ho d'alguna manera), no sé si es pot fer.![]()
I d'agradar-me, si que m'agraden, m'encanten! Ja que son sencilletes (com el vestit), amb una mica de plataforma al davant i això fa que siguin tant cómodes! Això i la plantilla, que es super "acolchada" i quan te les poses semble que flotis! Quin dilemaaaaaa!!!!!
No, wapa!! si ho portes a tenyir a un professional, sembla que l'has comprat d'aquell color. Noe i mimi l'han tenyit de vermell i lila i sembla que l'han comprat així, está perfecte i elegeixes el to tu mateixa... No se, es una altra opció si t'agraden molt!!

[/url]

A més, em dona la sensació que com que tinc aquestes al cap, per molt que miri, no en trobaré cap altre que m'agradin. Es igual quan t'enamores d'un vestit, ja no n'hi ha cap altre que t'agradi.

Felicito a qui va montar tot això, a les que ja s'han casat i continuen ajudant i comentant, a les que t'ajuden sense esperar res a cambi, i a les que com jo, intentem ajudar, tot i que de vegades no poguem ajudar tant com ens agraderia! No vull dir noms, perque encara em deixaria algú i quedaria fatal encara que crec que no fa falta, si alguna es dona per aludida, es bona senyal!!!