Sabates de núvia

El millor any de la nostra vida!

Re: Sabates de núvia

EntradaAutor: bearoki » dv. març 23, 2012 12:14 pm

gemma_sergio ha escrit:Jo tambpe tinc les sabates!!

Com algunes sabreu la meva idea és ficar-me sabates blaves a conjunt amb el ram!!
L'altre dia vaig anar al Gran Via 2, concretament a marypaz i vaig trobar aquestes!! Per 20€ no està malament, no?? És que per què gastar-me tants diners en unes sabates que després no em tornarè a ficar!! Les vaig veure, les vaig provar i les vaig comprar!!
Encara que la foto no fa gaire justícia perquè son de color blau però no tan fosc com aquí. I al ser de raso són el·legants i si no me les torno a ficar... no em sabrà greu!! jejejeje

Són molt boniques, estaràs preciosa, a més semblen còmudes.
bearoki
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

Re: Sabates de núvia

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. març 23, 2012 12:50 pm

bearoki ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:Jo tambpe tinc les sabates!!

Com algunes sabreu la meva idea és ficar-me sabates blaves a conjunt amb el ram!!
L'altre dia vaig anar al Gran Via 2, concretament a marypaz i vaig trobar aquestes!! Per 20€ no està malament, no?? És que per què gastar-me tants diners en unes sabates que després no em tornarè a ficar!! Les vaig veure, les vaig provar i les vaig comprar!!
Encara que la foto no fa gaire justícia perquè son de color blau però no tan fosc com aquí. I al ser de raso són el·legants i si no me les torno a ficar... no em sabrà greu!! jejejeje

Són molt boniques, estaràs preciosa, a més semblen còmudes.

La veritat és que sí que son còmodes. Son uns talons que jo estic acostumada a portar, però igualment imtentaré agafar-me unes ballarines per si de cas, perquè com son moltes hores i jo tinc problemes amb els peus... les agrairé força.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants