FECHAS 2013!

un gran any!

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Patriii » dv. març 09, 2012 1:15 pm

Anna87 ha escrit: D'aqui 1 any just estaré en el meu casament!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Està passant el temps molt ràpid i no m'agrada!!!!!

això ara ja si que es la CA!! jeje!! passara volan, no ens donarem conta i el 2013 ja estarà aquí!

1petonet!
Imatge
Patriii
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 5:27 pm

EntradaAutor: ansiass » dv. març 09, 2012 1:51 pm

sanb ha escrit:Hola a todas!!!
como van esos preparativos?? nosotros nos casamos el 29 junio 2013 en mas de can riera.
una pregunta alguna de vosotras se casa por lo civil?? para los papeles y demas... con cuanto tiempo se tiene que hacer?? y que se tiene que hacer realmente??
y por la iglesia?? es que no estamos decididos si una cosa u otra!!!!
graciass y saludosss

Hola!!! Por lo de lo papeles mas o menos són unos 6 meses de antelación. De todas maneras llama al juzgado y preguntalo. Yo les he dicho que me guarden el dia. >.-<:
Enhorabuena a todas las que os caseís en 2013 :··;..:
Imatge
ansiass
:: núvia rookie

Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

EntradaAutor: Ingris » dt. març 13, 2012 5:23 pm

Hola a todas!! Hacía mucho que no me pasaba por aquí... ya tenemos el fotografo también, así que ahora solo nos queda esperar hasta después de verano para seguir mirando cosillas... >.-<:
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: marina14 » dt. març 13, 2012 6:03 pm

aLGUNA CONEIX O S'HA CASAT O DEMANAT INFO SOBRE EL AC HOTEL GAVA MAR???GRACIES...ES QUE FAN CASAMENTS A LA PLATJA...
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: bolita21 » dl. març 19, 2012 12:14 am

Hola guapaaaaaaas!!
aunque yo todavia no sé el dia exacto, seré de junio de 2013!!
nos gusta el dia 22, pero aun tenemos que ir este proximo sabado a visitar el restaurante y a que nos confirmen si el convite puede ser ese dia.

Ya os contare!

Besitos :-()-)
Imatge
bolita21

Entrades: 349
Membre des de: dl. març 12, 2012 11:22 pm

EntradaAutor: Anna87 » dl. març 19, 2012 8:28 pm

bolita21 ha escrit:Hola guapaaaaaaas!!
nos gusta el dia 22, pero aun tenemos que ir este proximo sabado a visitar el restaurante y a que nos confirmen si el convite puede ser ese dia.

Ya os contare!

Bienvenida bolita, donde quereis celebrar la boda? a ver si podeis hacerlo ese dia, a veces las fechas vuelan... pero sino lo haceis otro dia la cuestion es celebrar la boda!!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Airyn » dc. març 21, 2012 4:27 pm

marina14 ha escrit:aLGUNA CONEIX O S'HA CASAT O DEMANAT INFO SOBRE EL AC HOTEL GAVA MAR???GRACIES...ES QUE FAN CASAMENTS A LA PLATJA...

Hola marina!

Jo visc a gavà i l'hotel es molt xuli pero también pica de preu, com a minim pel meu presupost, crec q el preu del menu eren uns 145 eurs si no m'enrecordo mslament...

Però bonic es molt bonic la veritat!!

Espero haver-te ajudat!

Petoneets
Imatge
Airyn

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: MARIKILLA82CAT » dc. març 21, 2012 4:46 pm

Hola noietes!!!! Però, especialment, hola Anna87!!!

JO TAMBÉ EM CASO EL 9 DE MARÇ DE 2013, justament, el dia del nostre aniversari!!!
On et cases? Ja tens lloc? Nosaltres ho farem a El Celler de Can Torrens!
Només desitjo que l'any vinent faci el mateix dia que ha fet aquest any perquè va ser preciòs!!!!
MARIKILLA82CAT

Entrades: 3
Membre des de: dc. març 21, 2012 4:23 pm

EntradaAutor: GARRIET » dc. març 21, 2012 5:17 pm

Hola a totes i per començar, ENHORABONA!!
M'agradaria unir-me al grup!!! Sense adonar-me'n resulta que em caso el 2013!!! Encara ho estic païnt! i dic sense adorna-me'n perquè sempre havíem parlat d'una petició formal amb anell i tota la pesca però tot i esperar el moment, de fa un parell de mesos cap aquí hem anat parlant sobre detalls, i de cop i volta resulta que ja estem trucant i concertant cites... de manera que suposo que la cosa va endavant... EM CASO!!! *.-o-o.* :-):-):-): >.-<: No se d'on treurem els calers ni on ficarem els nervis però ens casarem!!
Encara no ho hem dit a la familia ni als amics i no se quan ho farem, potser quan m'ho demani formalment... De moment aquest dissabte tenim una cita amb les Caves Raïmat (m'encanta el lloc i fa molt per nosaltres) però em preocupa el preu. Algú pot aconsellar? De totes maneres passaré pel post de banquets a llegir opinions, m'agrada el Palau Margalef també...
Imatge
GARRIET

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Patriii » dc. març 21, 2012 9:39 pm

Benvingudes!!! I enhorabona pl casamnt! Ja veureu com aqui resoldreu mlts dubtes i trobareu mlta ajuda amb l k us fagi falta!! Totes les noies k stan xki ajudan mlt i son fantastiks!! Ja ho veureu!! Petons!
Imatge
Patriii

EntradaAutor: bolita21 » dj. març 22, 2012 7:43 am

Anna87 ha escrit:
bolita21 ha escrit:Hola guapaaaaaaas!!

Ya os contare!

Bienvenida bolita, donde quereis celebrar la boda? a ver si podeis hacerlo ese dia, a veces las fechas vuelan... pero sino lo haceis otro dia la cuestion es celebrar la boda!!!

BUENOS DIAS CHICAS!

Anna, tenemos en mente un restaurante que hay en Vallirana, que se llama El Lledoner.. parece un sitio precioso, tenemos que ir en unos dias a verlo y a informarnos!!! ya os contaré a ver que tal la experiencia.. =0-0-)
¿Os suena si hay alguien por aqui que este mirando o que se vaya a casar alli?

Siento que los dos estamos aun muy verdecillos en toodooo..!! ¿no os pasa? jejeje

FELICIDADES A TODAS, por cierto!! que con la emocion de ser nueva en el foro, lo olvidé...! que cabeza la mia! :-///:

Un besote, y gracias por la bienvenida... seguimos hablandooo!

Muaak ::love::
Imatge
bolita21

Entrades: 349
Membre des de: dl. març 12, 2012 11:22 pm

EntradaAutor: Patriii » dj. març 22, 2012 9:41 am

Buenos dias wapi!! X internet parece muy bonito, montse89 k ronda x aki fue a visitarlo, a ver si ella t cuenta!! Nosotros al principio también stavamos muy verdes, pero una vez empiezas a reservar cositas t vas animando y no paras!! Jeje!! 1 besito!!
Imatge
Patriii

EntradaAutor: Anna87 » dj. març 22, 2012 10:00 am

MARIKILLA82CAT ha escrit:Hola noietes!!!! Però, especialment, hola Anna87!!!

JO TAMBÉ EM CASO EL 9 DE MARÇ DE 2013, justament, el dia del nostre aniversari!!!
On et cases? Ja tens lloc? Nosaltres ho farem a El Celler de Can Torrens!
Només desitjo que l'any vinent faci el mateix dia que ha fet aquest any perquè va ser preciòs!!!!

Que guay que et casis el mateix dia, i que de pas conincideixi amb el vostre aniversari!! PERFECTE!!!
Això del temps ja ho pots ben dir, que faci un dia perfecte com els que ha fet aquest any. Jo em caso a Can Marlet (Montseny), el teu no l'havia vist pero he xafardejat per internet i es molt xulu!! Que esteu amb els fotografs i vestits o ja ho teniu també?

bolita21 ha escrit:UENOS DIAS CHICAS!

Anna, tenemos en mente un restaurante que hay en Vallirana, que se llama El Lledoner.. parece un sitio precioso, tenemos que ir en unos dias a verlo y a informarnos!!! ya os contaré a ver que tal la experiencia.. =0-0-)
¿Os suena si hay alguien por aqui que este mirando o que se vaya a casar alli?

Siento que los dos estamos aun muy verdecillos en toodooo..!! ¿no os pasa? jejeje

FELICIDADES A TODAS, por cierto!! que con la emocion de ser nueva en el foro, lo olvidé...! que cabeza la mia! :-///:

Un besote, y gracias por la bienvenida... seguimos hablandooo!

El lledeoner, aqui hay chicas ya casadas que he visto que se han casado alli y creo que hay alguna en 2012 y 2013 que tambien lo hace alli, el sitio es precioso y hablan muy bien de él, ya teneis visita? quereis ir a visitar otro mas?
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Montse89 » dj. març 22, 2012 11:50 am

Hola bolita!! Yo fui a verlo, y la verdad es que me gusto mucho! Si no fuera porque luego descubri can cirili lo habria hecho alli! el salon rosa es precioso, los otros no me gustaron mucho. Y la carpa donde se hace la ceremonia civil es PRECIOSA! Te animo a que llames a Merce y vayas a verlo, ademas de precio esta muy bien, los menus van de 70 a 100y algo! Si quieres saber algo mas preguntame!
Imatge
Montse89
:: núvia experta

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Montse89 » dj. març 22, 2012 11:51 am

Por cierto!! Bienvenidas a todas!! >.-<:
Imatge
Montse89

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: MARIKILLA82CAT » dj. març 22, 2012 5:51 pm

Hola Anna87!!!

Can Marlet es preciós!!! El varem veure abans que El Celler a la jornada de portes obertes i ens va agradar molt però volem fer la cerimònia de dia i esta una miqueta lluny d'on vivim per això el varem descartar. Menjar 10. Organització 10. Professionalitat 10. Varem sortir encantats de la jornada!

De moment només tinc restaurant. Ara estic intentant moure els papers per la cerimonia legal però no es gaire fàcil a l'Hospitalet que es on vivim perquè si ho fas al jutjat no pots demanar dia i si ho fas al palauet has de fer-ho 2 setmanes abans de la celebració. Ens esperarem una mica però, segurament, ho farem al palauet.

Noietes! Si teniu alguna sugerència a un altre municipi al voltant... us l'agrairem perque estem una mica desanimats amb el tema papers.

Vestits he mirat per internet però encara no m'he probat cap perque els dos cops q ho he intentat, aprofitant que una amiga es casa aquest any, m'han dit q es massa d'hora. I tú?

Explica'm!!! Que teniu ja?

Petons a totes noies!!! I si us puc ajudar en algo...

Per cer
MARIKILLA82CAT

Entrades: 3
Membre des de: dc. març 21, 2012 4:23 pm

EntradaAutor: Anna87 » dj. març 22, 2012 8:24 pm

MARIKILLA82CAT ha escrit:Hola Anna87!!!

Can Marlet es preciós!!! El varem veure abans que El Celler a la jornada de portes obertes i ens va agradar molt però volem fer la cerimònia de dia i esta una miqueta lluny d'on vivim per això el varem descartar. Menjar 10. Organització 10. Professionalitat 10. Varem sortir encantats de la jornada!

De moment només tinc restaurant. Ara estic intentant moure els papers per la cerimonia legal però no es gaire fàcil a l'Hospitalet que es on vivim perquè si ho fas al jutjat no pots demanar dia i si ho fas al palauet has de fer-ho 2 setmanes abans de la celebració. Ens esperarem una mica però, segurament, ho farem al palauet.

Noietes! Si teniu alguna sugerència a un altre municipi al voltant... us l'agrairem perque estem una mica desanimats amb el tema papers.

Vestits he mirat per internet però encara no m'he probat cap perque els dos cops q ho he intentat, aprofitant que una amiga es casa aquest any, m'han dit q es massa d'hora. I tú?

Explica'm!!! Que teniu ja?

Petons a totes noies!!! I si us puc ajudar en algo...

Per cer

El tema de papers es un lio, jo em caso a l'ermita que hi ha al costat de Can Marlet, i bueno vam preguntar el mossen de Malgrat de Mar (que és d'on som) i no vegis i perque no us caseu aquí.... en fi que posa entrebancs on no n'hi han d'haver, ara el volen cambiar i posarlo mes cap a girona... a vera si tinc sort i el cambien.
Nosaltres ja tenim el fotograf es diu Minguillon, dubtavem entre dos pero al final per tot ens vam decantar per aquest, i el vestit el vaig triar la setmana passada, em va costar, perque jo buscava algu que sigues entallat fins a la cadera i que s'obris de manera gradual, no molt exagerat i no molt "pomposo" i finalment el vaig trobar,es aquest
http://sanpatrick.com/fotos-vestidos-no ... a2012.html
Jo el vaig trobar a VICENZ NOVIAS, la veritat pel tracte, qualitat preu, GENIAL, aixi per mirar no hi perds res.
Ja ens aniras explicant una mica per aqui tots els avanços!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dv. març 23, 2012 1:08 pm

Bueno Bueno muchas ya habéis bajado del año!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: octubre2012 » dv. març 23, 2012 4:42 pm

Mo&Sergi ha escrit:Hola a totes i per començar, ENHORABONA!!
M'agradaria unir-me al grup!!! Sense adonar-me'n resulta que em caso el 2013!!! Encara ho estic païnt! i dic sense adorna-me'n perquè sempre havíem parlat d'una petició formal amb anell i tota la pesca però tot i esperar el moment, de fa un parell de mesos cap aquí hem anat parlant sobre detalls, i de cop i volta resulta que ja estem trucant i concertant cites... de manera que suposo que la cosa va endavant... EM CASO!!! *.-o-o.* :-):-):-): >.-<: No se d'on treurem els calers ni on ficarem els nervis però ens casarem!!
Encara no ho hem dit a la familia ni als amics i no se quan ho farem, potser quan m'ho demani formalment... De moment aquest dissabte tenim una cita amb les Caves Raïmat (m'encanta el lloc i fa molt per nosaltres) però em preocupa el preu. Algú pot aconsellar? De totes maneres passaré pel post de banquets a llegir opinions, m'agrada el Palau Margalef també...

Hola guapa!!!
Primer de tot enhorabona!!!!!!!!!
Podeu mirar la boscana que es super xulo tmb, a alcarras hi ha el mas den txep o algo aixi, els del palermo nobriran un de nou k pintava ml be, ns, ni ha moltissims i cap a fraga hi ha el salones casanovas o algo aixi k ne sentit molt be a parlar... Has danar mirant el que mes tagradi... Si et puc ajudar en algo!!!
Imatge
octubre2012

Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: GARRIET » dv. març 23, 2012 7:07 pm

Ei Octubre moltes gràcies!! De totes maneres m'havia avançat.
Comentant-ho amb unes companyes de feina em van donar molt bones referències sobre la Boscana, bé de fet, la millor referència pk em van dir que enlloc com allà i que va ser tot tant genial.
A part, no m'han parlat massa bé de les Caves Raïmat, es veu que és tot tancat, no hi ha res a l'aire lliure i la llum és molt tènue. A més, em feia gràcia fer-nos les fotos a les vinyes però em temo k al finals d'agost - setembre estarà tot pelat!!!
Demà anem a parlar amb les Caves Raïmat i a visitar La Boscana. Però crec que ens decidirem per aquest últim... m'han agradat molt tots els serveis que oferien i els preus! Llàstima que ens hauriem de decidir ya per una data perquè pel 2013 ja ho tenen bastant ple!! De totes maneres hem pactat amb el meu futur que no ho farem públic ni oficial fins al setembre d'aquest any pk és molt aviat, a més, aquest any ja tenim la primera boda de la meva colla a l'agost, es la novetat del moment i hi han moltes espectatives... no els hi volem prendre protagonisme, esperem que ningú ens enganxi fent preparatius!! De moment reservarem el lloc i passat l'estiu ens posarem les piles amb la resta!!!
Moltes gràcies, porto tota la setmana emocionadíssima!! :-)0(-:
Imatge
GARRIET

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants