MARIKILLA82CAT ha escrit:Hola Anna87!!!
Can Marlet es preciós!!! El varem veure abans que El Celler a la jornada de portes obertes i ens va agradar molt però volem fer la cerimònia de dia i esta una miqueta lluny d'on vivim per això el varem descartar. Menjar 10. Organització 10. Professionalitat 10. Varem sortir encantats de la jornada!
De moment només tinc restaurant. Ara estic intentant moure els papers per la cerimonia legal però no es gaire fàcil a l'Hospitalet que es on vivim perquè si ho fas al jutjat no pots demanar dia i si ho fas al palauet has de fer-ho 2 setmanes abans de la celebració. Ens esperarem una mica però, segurament, ho farem al palauet.
Noietes! Si teniu alguna sugerència a un altre municipi al voltant... us l'agrairem perque estem una mica desanimats amb el tema papers.
Vestits he mirat per internet però encara no m'he probat cap perque els dos cops q ho he intentat, aprofitant que una amiga es casa aquest any, m'han dit q es massa d'hora. I tú?
Explica'm!!! Que teniu ja?
Petons a totes noies!!! I si us puc ajudar en algo...
Per cer
El tema de papers es un lio, jo em caso a l'ermita que hi ha al costat de Can Marlet, i bueno vam preguntar el mossen de Malgrat de Mar (que és d'on som) i no vegis i perque no us caseu aquí.... en fi que posa entrebancs on no n'hi han d'haver, ara el volen cambiar i posarlo mes cap a girona... a vera si tinc sort i el cambien.
Nosaltres ja tenim el fotograf es diu Minguillon, dubtavem entre dos pero al final per tot ens vam decantar per aquest, i el vestit el vaig triar la setmana passada, em va costar, perque jo buscava algu que sigues entallat fins a la cadera i que s'obris de manera gradual, no molt exagerat i no molt "pomposo" i finalment el vaig trobar,es aquest
http://sanpatrick.com/fotos-vestidos-no ... a2012.htmlJo el vaig trobar a VICENZ NOVIAS, la veritat pel tracte, qualitat preu, GENIAL, aixi per mirar no hi perds res.
Ja ens aniras explicant una mica per aqui tots els avanços!!