CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. març 21, 2012 5:07 pm

Nuria99 ha escrit:Hola chicas! Qué tal? Pues yo no muy bien...Pues tengo a mi abuela muy muy malita en el hospital desde la semana pasada..y ya no podemos hacer nada más que esperar..Estoy un poquito desanimada..pensaba que la única abuela que me queda me iba a acompañar el día de mi boda. y es que a pesar de sus 92 años y sus cosillas, sé que ella hubiera hecho un esfuerzo enorme por estar con todos. Creo que me acompañará desde otro lugar y no me queda más remedio que aceptarlo. Ya sé que es ley de vida y que le toca, pero cuando a uno le toca pasar por aquí, es inevitable que se sienta triste..Solo quedan 5 meses y medio para mi boda..creía que no iba a pasar esto..pero bueno, es lo que hay.
Quien había pensado que preparar una boda era todo ilusiones y alegrías..también ocurren imprevistos...Nada, paciencia y supongo que cuando todo acabe será cuestión de pasar página, que seguro que la pasaré!

Por lo demás, ya tengo los anillos encargados! El 13 de abril los tendré en la tienda! Una cosilla menos!
Y las invitaciones, como las hacemos nosotros, ahora me he quedado a medias, pero en breve las acabaré y ya empezaremos a repartirlas..Vosotras como llevas tema invitaciones???

Bueno chicas, un beso para todas y vaya la parrafada que os he soltado..jejej

Núria muchos animos en lo de tu abuela y seguro que de una forma u otra estará contigo en tu dia.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: desti28 » dc. març 21, 2012 5:49 pm

olivia80 ha escrit:desti moltes felicitats pel vestit¡¡¡¡¡¡¡ fa molta ilu oi???? ja tindré la primera proba el juny, encara no sé el dia ja que m'el fa un amic de la familia i clar la confiança....... pr estic super contenta pq els dibuixos que em va ensenyar em van encantar i m'ha clavat la idea. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Moltes gràcies!!!!! Ja veus si fa iluuuuuu, li estaria dient a tohom que passi per davant de casaa!!!! jajajaa I sobretot al meu futur...que em moro de ganes d'explicar-li com és! Que complicat és guardar un secret a la teva parella jaja.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: mimosa » dc. març 21, 2012 9:33 pm

desti28 ha escrit:
olivia80 ha escrit:desti moltes felicitats pel vestit¡¡¡¡¡¡¡ fa molta ilu oi???? ja tindré la primera proba el juny, encara no sé el dia ja que m'el fa un amic de la familia i clar la confiança....... pr estic super contenta pq els dibuixos que em va ensenyar em van encantar i m'ha clavat la idea. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Moltes gràcies!!!!! Ja veus si fa iluuuuuu, li estaria dient a tohom que passi per davant de casaa!!!! jajajaa I sobretot al meu futur...que em moro de ganes d'explicar-li com és! Que complicat és guardar un secret a la teva parella jaja.

Felicitats pel vestit desti :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 8:24 am

mimosa ha escrit:
desti28 ha escrit:

Felicitats pel vestit desti :-)ok:

Moltes gràcies Mimosa!!!! De camí cap els 100 per poder llegir les vostres cròniques que ja em moro de ganes!!! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: adria&pilar » dj. març 22, 2012 1:22 pm

desti recordo quan anava camí dels 100 missatges que estava com tu jeje >.-<: anims que ja et queda poc. :-)ok:
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 5:38 pm

Siiii!!! Encara que de vegades no escric perque em dona la sensació que fotu els nassos a tots els posts!!!! jajajajaja Em semble que mai havia llegit tant com ara! :-)0(-:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: mimosa » dj. març 22, 2012 10:15 pm

desti28 ha escrit:Siiii!!! Encara que de vegades no escric perque em dona la sensació que fotu els nassos a tots els posts!!!! jajajajaja Em semble que mai havia llegit tant com ara! :-)0(-:

No et tallis desti, jo entraba a tots els post i contestava com una boixa amb tal d´arribar als 100 missatjes.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: desti28 » dv. març 23, 2012 9:12 am

jajaja, no et pensis que no ho he pensat!!! Bueno...ja vaig pels 80...ja queda menys!!!! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. març 23, 2012 12:33 pm

Nenes!!!

Ja nomes em queden 2 dies per el tastet!!!!
Tinc una llista on he apuntat totes les preguntes/dubtes que m'han anat surgint.....

I dema tinc la sesio de fotos per les invitacions!!!

Sera un cap de setmana bodorril total!!!

Desti28, no et tallis i contesta a tot i despres podras entrar a totes les C.E. i tenir la teva propia!!!
Val la pena fer l' esforç per arribar als 100!!!
Nuria7988

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: bearoki » dv. març 23, 2012 12:44 pm

Este restaurante debe ser muy bueno o economico, os casais un montón allí
bearoki
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. març 23, 2012 12:49 pm

bearoki ha escrit:Este restaurante debe ser muy bueno o economico, os casais un montón allí

Muy bueno si, pero economico no se yo......
Nuria7988

EntradaAutor: desti28 » dv. març 23, 2012 12:55 pm

Hombre...economico....mmmm....Preciosooooooooooooo siiiiiiiiiii!!!! jajaja
Per cert nuria, perque no poses la llista que tens preparada pel dia del tastet, pot ser amb les teves preguntes, ens dona ideies a les que venim a darreraaaa, o si hi ha algo que s'ha t'ha acudit a tu i nosaltres ni hi haviem pensat!!! Que llegint pels foros, m'han fet pensar en coses que ni sabia o ni hi pensava!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. març 23, 2012 1:02 pm

desti28 ha escrit:Hombre...economico....mmmm....Preciosooooooooooooo siiiiiiiiiii!!!! jajaja
Per cert nuria, perque no poses la llista que tens preparada pel dia del tastet, pot ser amb les teves preguntes, ens dona ideies a les que venim a darreraaaa, o si hi ha algo que s'ha t'ha acudit a tu i nosaltres ni hi haviem pensat!!! Que llegint pels foros, m'han fet pensar en coses que ni sabia o ni hi pensava!

Tens raó,
Alla voy:

- Tema flors cerimonia civil
- Si porto un conegut que faci "d'actor" a la cerimonia civil, hi ha descompte del preu??
- Manteleria (es pot triar???)
- Centres de taula (es pot triar???)
- Comensals per taula
- Es pot personalitzar el "numero" i les llistes de comensals a les taules??
- Els ninos del pastis (com es o si el podem portar nosaltres)
- Puc convidar gent nomes a l' aperitiu???
- Mapa per les invitacions

Segur que d' aqui a diumenge em surt algun dubte mes.....
Nuria7988

EntradaAutor: desti28 » dv. març 23, 2012 6:26 pm

Tens raó,
Alla voy:

- Tema flors cerimonia civil
- Si porto un conegut que faci "d'actor" a la cerimonia civil, hi ha descompte del preu??
- Manteleria (es pot triar???)
- Centres de taula (es pot triar???)
- Comensals per taula
- Es pot personalitzar el "numero" i les llistes de comensals a les taules??
- Els ninos del pastis (com es o si el podem portar nosaltres)
- Mapa per les invitacions

Segur que d' aqui a diumenge em surt algun dubte mes.....[/quote]

Ei, gràcies, et comento:

- Tema flors cerimonia civil (vols dir si es poden triar o quines posaràn?)
- Si porto un conegut que faci "d'actor" a la cerimonia civil, hi ha descompte del preu??(em semble que son 150€ menys)
- Manteleria (es pot triar???) (no hi havia caigut!!!!)
- Centres de taula (es pot triar???) (et refereixes a cambiar els centres de flors o cambiar les flors per l'espelma?)
- Comensals per taula (aquesta si que la tenia en ment jeje)
- Es pot personalitzar el "numero" i les llistes de comensals a les taules?? (esperem que si, jeje)
- Els ninos del pastis (com es o si el podem portar nosaltres) (aquí hi afegiria si s'han de pagar a part o entren en el preu) :-/
- Mapa per les invitacions (em semble que em van dir que ens ho donarien ells el dia del tastet, crec!)

En el tema de centres de taula, ens van comentar que com que ho feiem al migdia, doncs que posarien centres de flors. I li vaig dir que a mi m'agradava molt el tema de les espelmes, i em va dir que cap problema, que si hi volia espelmes, doncs espelmes, pero que no lluirien tant com a un casament de nit.
desti28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 28, 2012 10:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria99 » ds. març 24, 2012 9:13 am

Hola noies! Moltes gràcies pels vostres ànims! Estava una mica tristona però a mida que van passant els dies ho veig d'una altra manera..La veritat és que s'està fent molt llarg i dur..I això m'està donant temps a pair-ho.. Encara estem esperant com el primer dia, ja que els metges diuen que està molt greu però ella és molt forta i aquí està...

Gràcies a totes de veritat pels vostres ànims! Un petó!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: Nuria99 » ds. març 24, 2012 9:19 am

Núria, ja et queda res pel tastet!!!!Que disfrutis molt del teu cap de setmana ple de novetats del casament!
Referent a les teves preguntes jo et diria el següent:

- Se que les taules al saló Garden són de 6 a 12 comensals..Suposo que en aquest saló deu ser així..Això si, em van dir que en principi només podia posar 2 taules de 6 comensal. I el dia del tastet em van dir que podria posar més sense cap problema.
- Els ninos del pastís no teniu de pagar res, el podeu triar el mateix dia allà.
- I el mapa, jo vaig trucar i me´l van passar per e-mail.
Espero que t'hagi servit!

un petó guapa!
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: Nuria99 » ds. març 24, 2012 9:24 am

Desti! Moltes felicitats pel teu vestit!!!!!!!!!!!!!!!si es que fa una il·lusió quan ja el tens triat!!!Ara només queda esperar!

Olivia, jo també tinc la primera proba al Juny! El dia 25! encara no sembli, tampoc queda tant...aissss!!!Per cert, que guai que et facin el teu vestit al teu gust! Això si que és una sort, ehhhh!!!!

Un petó guapíssimes!
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: desti28 » ds. març 24, 2012 10:00 am

Nuria, moltes gràcies!!!! La veritat és que si que en fa d'ilusió!!!! Aquest dilluns torno a la botiga amb una amiga que no va poder venir dilluns passat per tornar-me'l a probar i de pas veure com queden amb les sabates (més que res pel color) i amb la tonteria, me'l torno a posar!!!! :-)0(-: Es que fins el 3 de setembre....pfff.
I moltes gràcies pel teu aport en el tema del restaurant, tenim tants de dubteeeeeeeeeees!!!!!!

Ànims!!!

PD: Sabeu que m'estava liant amb la Nuria99 i la Nuria7988???? Pensava...la nuria es contesta ella mateixa! jajajaja Encara estic ben dormida.... :-)0(-:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: desti28 » ds. març 24, 2012 7:54 pm

Noies!!! Que ja he començat a escriure el meu C.E.!!!! : ban :

Una pregunta....com busco les vostres CE????? Es que n'hi han milers!!!!! De mentres...seguiré buscant.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: olivia80 » ds. març 24, 2012 8:21 pm

Hola Chicas, habéis visto la noticía que han colgado en el facebook de can marlet¡¡¡¡¡¡ que gracia¡¡¡¡ La revista HOLA RECOMIENDA CAN MARLET PARA HACER UNA BODAAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡ ja,ja, os dejo el enlace, supongo que lo he hecho bien¡¡ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

http://www.hola.com/novias/201203225760 ... oda-tipos/
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant