Algo nuevo, algo viajo, algo azul y algo prestado

El millor any de la nostra vida!

Re: Algo nuevo, algo viajo, algo azul y algo prestado

EntradaAutor: AyH » dv. març 23, 2012 10:02 am

bearoki esto es tredicion de aqui, no es una tredicion americana, las raices de la tradicion son españolas, lo que si es tradicion americana es lo de tirar el ramo a las solteras, aqui se regala a una persona en concreto
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ANAPAR » dg. març 25, 2012 12:47 am

lilul ha escrit:Questio logistica amb el tema anells de pedida: en quin dit el porteu? Jo porto un anell que em va regalar el meu nen a la ma esquerra, pero clar, si el portes al mateix lloc el dia B, al moment de posar les aliances, me l'hauria de treure, canviar de dit... Veieu el que vull dir?

Hola Lilui, yo estoy como tú. El anillo de pedida lo llevo en la mano izquierda porque quiero llevar los 2 anillos en el mismo dedo. Pero claro, el día B, o me pongo el de pedida en la mano derecha (que como es verano no sé si me entrará, diría que no porque ahora ya me cuesta)o hago lo que me dijo Álex: cuando estemos en la iglesia, me lo das, me lo guardo en el bolsillo y cuando ya tengas la alianza puesta pues te doy el anillo y ya llevarás los 2. Es la única solución que le veo. Y tú, qué harás?
Imatge
ANAPAR
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: lilul » dg. març 25, 2012 11:57 am

Gracies pel consell! Clar que com que tampoc es un anell de pedida real, que es un que hem va regalar i ens hem dedicat a ensenyar-o com "de pedida" perque ja estavem fastiguejats de la gent que hem demanava per l'anell quan deiem que ens casariem.., jeje

Provare de canviar-lo de ma, pero com es bastant gros se'm fa raru!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants