Em semble que totes estem igual!!!! Jo també em vaig comprar el vestit en un pim pam...Vaig anar a una botiga de Mataró que ja havia demanat hora previament (AB Dominguez), i vaig sortir escaldada d'allà! La meva sogra, em va dir que al mateix carrer n'hi havia una altre. I vam anar a fer el xafarder. Doncs vam entrar per preguntar més que res (La Moda Nuvies) i ja em va dir que em mirés el càtaleg i apuntés els models que m'agradaven. I nomès en vaig apuntar dos

els altres no eren res del que jo buscava...I dels dos que havia triat...tampoc em cridava l'atenció de manera exagerada...
Em vaig provar el primer....ohhhhhhh!!!! Em va encantar, em va enamoraaaaaaaaar, em vaig provar el segon i uns tres més que em va portar ella pel seu compte...i nomès pensava en el primer!!!! Allà vaig saber que era el meu vestit! Me'l van tornar a posar i amb un vel quedava genial!!! Vaig sortir de l'emprovador amb la targeta de credit a les mans!!!!! jajajaja
Ara, nomès fa una semana i encara penso si no vaig correr massa....però només de pensar els sentiments que em va causar el vestit, crec que és el meu vestit!
Dilluns amb l'excusa de les sabates, torno a provar-me'l i ja em moro de ganes!!!!!
El que no em va semblar bé és que no deixin fer fotos
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)
doncs no li veig sentit, ja que els vestits estàn a la pagina web o sigui que de dret d'imatge res de res! Jo en tinc tres perque la meva cosina me les va fer mentres la noia anava a buscar un altre vestit (i no sabia que no es podien fer). Pero quan ja tenia el meu, que m'hi va posar el vel i tot, va volguer fer una foto amb tot el conjunt i la noia li va dir que no es podien fer fotos....
A Pronovias, si que em van deixar fer fotos, AB Dominguez prohibit

, i a Moda Nuvies, ens va demanar que no fecim fotos...
El dilluns, li preguntaré si em deixa fer alguna foto, ja que ara si que és el meu vestit, almenys està mitg pagat...a veure que em diuen.