Quan esperar el vestit se't fa etern...

El millor any de la nostra vida!

Re: Quan esperar el vestit se't fa etern...

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 01, 2011 7:48 pm

Lalilo1 ha escrit:Jo espero que quan vagi a triar els complements em deixin treure la espineta i tornar-me'l a posar!jajaja!

Jo crec que haurem de fer això. Amb l'excusa dels complements, mirar com queden amb el vestit posat.

I sobretot, comprar els complements d'un en un; així tindrem més ocasions d'anar-nos emprovant el vestit: ara vinc a mirar com hi queden les sabates, ara vinc a mirar si hi va millor aquest "tocado" o l'altre, que si un collaret, que si les arrecades...

Ens hem de buscar la vida com sigui, perquè sinó, se'ns farà molt llarg!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lilul » ds. març 24, 2012 6:11 am

Jajajajaaaaaaa he recuperat aquest fil perque fa dos dies que vaig pensant en el meu, i que encara no se com sera definitivament i em penso que tornare a menjarme les ungles!

He de trobar temps per acabar-vos d'explicar la setmana maratoniana a ca ma mare, que encara queda la segona prova de prototip i... Ja veureu!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: desti28 » ds. març 24, 2012 11:03 am

Em semble que totes estem igual!!!! Jo també em vaig comprar el vestit en un pim pam...Vaig anar a una botiga de Mataró que ja havia demanat hora previament (AB Dominguez), i vaig sortir escaldada d'allà! La meva sogra, em va dir que al mateix carrer n'hi havia una altre. I vam anar a fer el xafarder. Doncs vam entrar per preguntar més que res (La Moda Nuvies) i ja em va dir que em mirés el càtaleg i apuntés els models que m'agradaven. I nomès en vaig apuntar dos :--( els altres no eren res del que jo buscava...I dels dos que havia triat...tampoc em cridava l'atenció de manera exagerada...
Em vaig provar el primer....ohhhhhhh!!!! Em va encantar, em va enamoraaaaaaaaar, em vaig provar el segon i uns tres més que em va portar ella pel seu compte...i nomès pensava en el primer!!!! Allà vaig saber que era el meu vestit! Me'l van tornar a posar i amb un vel quedava genial!!! Vaig sortir de l'emprovador amb la targeta de credit a les mans!!!!! jajajaja
Ara, nomès fa una semana i encara penso si no vaig correr massa....però només de pensar els sentiments que em va causar el vestit, crec que és el meu vestit!
Dilluns amb l'excusa de les sabates, torno a provar-me'l i ja em moro de ganes!!!!!

El que no em va semblar bé és que no deixin fer fotos ::[]:-]] doncs no li veig sentit, ja que els vestits estàn a la pagina web o sigui que de dret d'imatge res de res! Jo en tinc tres perque la meva cosina me les va fer mentres la noia anava a buscar un altre vestit (i no sabia que no es podien fer). Pero quan ja tenia el meu, que m'hi va posar el vel i tot, va volguer fer una foto amb tot el conjunt i la noia li va dir que no es podien fer fotos.... :--(
A Pronovias, si que em van deixar fer fotos, AB Dominguez prohibit : sgra : , i a Moda Nuvies, ens va demanar que no fecim fotos... :-(
El dilluns, li preguntaré si em deixa fer alguna foto, ja que ara si que és el meu vestit, almenys està mitg pagat...a veure que em diuen.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: Olguiky » ds. març 24, 2012 11:16 am

Ostres, com són les coses! Quan vaig obrir aquest post (el 20 de novembre) feia unes quinze dies escassos que havia decidit quin seria el meu vestit... i veia tan llunyana la data de la primera prova, i més llunyana encara la data del casament.

Doncs bé, el moment gairebé ha arribat: tinc la primera prova del vestit d'aquí a una setmaneta, el divendres! Semblava que aquest 30 de març no arribava mai... i ara ja ho tinc aquí!

Quines ganes que en tinc, de veritat!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Sílvia26 » ds. març 24, 2012 1:09 pm

Doncs a mi encara em queda temps abans no el vegi... A mi me'l confeccionen i fins després de setmana santa no aniré a comprar les teles, així que la cosa va per llarg...
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: desti28 » ds. març 24, 2012 6:32 pm

Sílvia26 ha escrit:Doncs a mi encara em queda temps abans no el vegi... A mi me'l confeccionen i fins després de setmana santa no aniré a comprar les teles, així que la cosa va per llarg...

Et queda un mes i mitg per casar-te i encara no tens les teles???????? O sigui que quan aneu a comprar les teles, nomès faltarà un mes pel casament....que just, no??? Pero bueno, si te'l fan suposo que sabràn el que poden tardar en fer-lo. Jo estaria dels nervis jajaja!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Jenny30 » ds. març 24, 2012 11:09 pm

Yo todavia no puedo alarmarme ya que me dijeron que mi vestido llegaría a finales de este mes, principio de abril... así que de momento aunque estoy super ansiosa de que llegue ya... no puedo desesperarme!! olguiky ya la tienes a la vuelta de la esquina!! que guay!! haz fotitos,eh??
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 26, 2012 3:47 pm

desti28 ha escrit:Et queda un mes i mitg per casar-te i encara no tens les teles???????? O sigui que quan aneu a comprar les teles, nomès faltarà un mes pel casament....que just, no??? Pero bueno, si te'l fan suposo que sabràn el que poden tardar en fer-lo. Jo estaria dels nervis jajaja!!!

És que jo ja estic dels nervis!!!! A mi també em sembla molt juts, però la dona diu que no, que li donarà temps segur, perquè quan s'hi posi, només farà el meu encàrrec i que millor fer-ho així, perquè aixi si m'aprimo o m'engreixo, podrà anar arreglant el vestit a mida que el vagi fent... I si fos per mi, hauria començat fa temps!!! : sgra : : sgra :
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 26, 2012 10:05 pm

Hauràs de confiar en ella! De fet és ben lògic el que diu la senyora!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: desti28 » dl. març 26, 2012 10:30 pm

Bueno tranquila. Ben pensat ella és la professional, o sigui que sap el que es fa. Encara que es normal que estiguis dels nervis!!!! Agafa aire, que ja queda poc per setmana santa!!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. març 27, 2012 11:50 am

Olguiky ha escrit:Ostres, com són les coses! Quan vaig obrir aquest post (el 20 de novembre) feia unes quinze dies escassos que havia decidit quin seria el meu vestit... i veia tan llunyana la data de la primera prova, i més llunyana encara la data del casament.

Doncs bé, el moment gairebé ha arribat: tinc la primera prova del vestit d'aquí a una setmaneta, el divendres! Semblava que aquest 30 de març no arribava mai... i ara ja ho tinc aquí!

Quines ganes que en tinc, de veritat!

Que be la primera prova! Anims i segur q surt superbé! Jo després d'haver-lo triat no me l'he tornat a provar! Fins a un mes i ig abans de la boda, res de res! que hi farem! :-/
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 27, 2012 11:53 am

Es lógico que nos desesperemosss, pero ya vereis que en nada llega nuestra pruebaaa! ya están llegando unas cuantas... a mi me dijeron a finales de este mes, principio de abril... y estoy que no me quedan uñas... contando las horas... jejeje
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 27, 2012 2:43 pm

Sisi, això és l'únic que m'anima, que ja tenim la setmana santa aquí i que un cop passi, ja podré començar a veure com és forma el meu vestit!! Quan comenci no se'm podrà treure de sobre!!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 27, 2012 2:45 pm

Sílvia26 ha escrit:Sisi, això és l'únic que m'anima, que ja tenim la setmana santa aquí i que un cop passi, ja podré començar a veure com és forma el meu vestit!! Quan comenci no se'm podrà treure de sobre!!!!

jejeje... pobreta!! ja tens setmana santa a prop!! et queda poquet per disfrutar del teu vestit!!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 27, 2012 2:48 pm

Jenny30 ha escrit:jejeje... pobreta!! ja tens setmana santa a prop!! et queda poquet per disfrutar del teu vestit!!!

És que és la única cosa que encara no tinc vista!!! Les altres coses, tot i no tenir-les encara, ja les tinc vistes i sé com seran, però el vestit és el més important i encara ni l'he vist... Tinc un gran trauma amb això!! Jajajaj!!! XD
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: EDYO » dt. març 27, 2012 3:11 pm

jajajajajajajjajajajajajaja que buenoooooooooooooooooooooo este post!!!

Pues xicas yo lo e pasado bastante mal con esto del vestido!!!! lo vi por internet en marzo del año pasado llame a la tienda para ver si lo tenian y me dijieron que si xo que solo lo tendrian hasta abril!!!! pues el abril del año pasado me fui a probarlo por primera vez!!! le dije a la xica que me habia gustado muxo que era mi vestido xo que era la primera tienda que hiba y como no me casaba hasta en junio del año siguiente que me iria a probar alguna cosita mas!!! y ella me entendio perfectamente!!!

Despues de dar vueltas por dos o tres tiendas mas en septiembre volvi a esa tienda decidida a volver a probarmelo y con la paga y señal preparada para dar xq ese era mi vestido!!!! Xo qual fue mi sorpressa que solo puede dar la paga y señal xq el vestido ya no estaba...o sea que ahora hace ya un año que me lo probe xo tengo fecha para la primera prueba y es el 13 d'abril esto ya esta aquiiii tengo unas ganas de volver a vermelo puesto xq como os podeis imaginar me a pasado de todo por la cabeza!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 27, 2012 5:35 pm

EDYO ha escrit:jajajajajajajjajajajajajaja que buenoooooooooooooooooooooo este post!!!

Pues xicas yo lo e pasado bastante mal con esto del vestido!!!! lo vi por internet en marzo del año pasado llame a la tienda para ver si lo tenian y me dijieron que si xo que solo lo tendrian hasta abril!!!! pues el abril del año pasado me fui a probarlo por primera vez!!! le dije a la xica que me habia gustado muxo que era mi vestido xo que era la primera tienda que hiba y como no me casaba hasta en junio del año siguiente que me iria a probar alguna cosita mas!!! y ella me entendio perfectamente!!!

Despues de dar vueltas por dos o tres tiendas mas en septiembre volvi a esa tienda decidida a volver a probarmelo y con la paga y señal preparada para dar xq ese era mi vestido!!!! Xo qual fue mi sorpressa que solo puede dar la paga y señal xq el vestido ya no estaba...o sea que ahora hace ya un año que me lo probe xo tengo fecha para la primera prueba y es el 13 d'abril esto ya esta aquiiii tengo unas ganas de volver a vermelo puesto xq como os podeis imaginar me a pasado de todo por la cabeza!!!!!!!!!!!!!!!!

Uf,wapaaaa!! pues cuando te lo pruebes tiene que darte un subidón que tela!! jejejejeje!! pues ya lo tienes ahí, ya nos contarás como ha ido... aunque después de esperar tanto seguro que super genialllll!!
Jenny30

EntradaAutor: desti28 » dt. març 27, 2012 6:51 pm

Edyo, pues no veas, tu si que has tenido una largaaaaa espera!! Eterno no, lo que viene después!

Doncs jo vaig anar ahir una altre vegada a provar-me el vestit (hi vaig anar el dilluns passat) per mirar el color de les sabates i comparar-lo amb el vestit. Doncs quina va ser la meva sorpresa???? que em prova la talla de vestit que tenia apuntada i m'anava gros!!! La noia de seguida va dir, uiiii, aquest vestit et va més gros que la setmana passada!!!! Em va portar una talla menys i gualà! Quasi com un guà!!!! Li vaig dir que com podia ser, que en una setmana no puc haver baixat una talla (peso el mateix...) i em va dir que pot ser estava més inflada i que es l'unica explicació que se li acud. Em va canviar la talla i ja em va dir, ara no tornis a aprimar-te!! jajajaa Doncs menys mal que vaig anar amb l'excusa de les sabates i se'n va adonar ella, que si no... :-)0(-:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: marsai » dt. març 27, 2012 11:38 pm

Pues yo también me siento muy identificada con este post! jajaja creo que es condición nata de toda novia.
En mi caso me lo probé por última vez y di la paga y señal el 2 de Diciembre.. y me dijeron 4 meses o quizá algo más.. porque RC es lo que tiene. Así que contando las navidades y tal... finales de Abril debería estar listo!

Es larga la espera siiiii, pero de momento estoy aprovechando para bajar algo de peso.. y aunque no me hice fotos para mantener la impresión tan bonita que tuve.. a días pienso si realmente no me he equivocado en el estilo o no se..

En fin! novias 2012 que ya nos queda menoooooooooooooooooooooooos *.-o-o.*
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
marsai

Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 28, 2012 10:44 am

marsai ha escrit:Pues yo también me siento muy identificada con este post! jajaja creo que es condición nata de toda novia.
En mi caso me lo probé por última vez y di la paga y señal el 2 de Diciembre.. y me dijeron 4 meses o quizá algo más.. porque RC es lo que tiene. Así que contando las navidades y tal... finales de Abril debería estar listo!

Es larga la espera siiiii, pero de momento estoy aprovechando para bajar algo de peso.. y aunque no me hice fotos para mantener la impresión tan bonita que tuve.. a días pienso si realmente no me he equivocado en el estilo o no se..

En fin! novias 2012 que ya nos queda menoooooooooooooooooooooooos *.-o-o.*

Seguro que no te has equivocado y estás espectacular!! si lo hemos elegido así ,por algo será!! aunque siempre alguna dudilla sale!! jeje
Si, nos queda nada y menossss, nuestros bodorrios ya llegan!! jejejeje
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants