Autor: Olguiky » dj. març 29, 2012 3:29 pm

Autor: Jenny30 » dj. març 29, 2012 3:44 pm
Olguiky ha escrit:Neneeees, que tinc la prova del vestit demà!!!! I si no hagués estat pel coi de vaga general, a aquestes hores ja m'estaria emprovant el meu vestit![]()
![]()
![]()
[/url]
Autor: Olguiky » dj. març 29, 2012 3:52 pm
Jenny30 ha escrit:Olguiky ha escrit:Neneeees, que tinc la prova del vestit demà!!!! I si no hagués estat pel coi de vaga general, a aquestes hores ja m'estaria emprovant el meu vestit![]()
![]()
![]()
Això ja està aquí,nenaaa!!!! unes horetes i subidón subidón!!! demá ens explicas com ha anat!!!!! deixa que amb la que s'está liant amb la merda la vaga, millor que no hagis anat avui!!

Autor: Jenny30 » dj. març 29, 2012 4:22 pm
Olguiky ha escrit:Jenny30 ha escrit:Olguiky ha escrit:Neneeees, que tinc la prova del vestit demà!!!! I si no hagués estat pel coi de vaga general, a aquestes hores ja m'estaria emprovant el meu vestit![]()
![]()
![]()
Això ja està aquí,nenaaa!!!! unes horetes i subidón subidón!!! demá ens explicas com ha anat!!!!! deixa que amb la que s'está liant amb la merda la vaga, millor que no hagis anat avui!!
Sí... no em vaig pas voler arriscar! Al poble on treballo la cosa ha estat com un dia qualsevol, però clar... baixar a Barcelona és una altra cosa... em podia trobar merders a la carretera o què sé jo! Més valia anar sobre segur!
[/url]
Autor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 9:46 pm

Autor: Olguiky » dv. març 30, 2012 9:48 pm
Sílvia26 ha escrit:Ui Olguiky, demà ja és avui!!! Avui t'has emprovat el vestit!! A veure si tenim noticies teves!!

Autor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 9:49 pm

Autor: marsai » dv. març 30, 2012 9:53 pm

Autor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 10:14 pm
Olguiky ha escrit:Sílvia26 ha escrit:Ui Olguiky, demà ja és avui!!! Avui t'has emprovat el vestit!! A veure si tenim noticies teves!!
La primícia ja està al meu compte enrere!
[/url]