Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: sonia85 » dj. abr. 19, 2012 1:33 pm

lili koo ha escrit:Eso , eso!!

jijijiji!!!! també ens hem d'imposar no?? arriba un moment que les regles tmbè les hem de posar nosaltres pk sino.....
de totes maneres son molt flexibles aixi que dubto molt que posin alguna pega.... ells sempre han dit k faran la boda que noslatres volguem fer.... i com sempre s'ha dit..... qui paga mana!!!

un petonet!!!!!
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Juli » dj. abr. 19, 2012 3:24 pm

Lili Koo! jajaja perdona, me equivoque!! quería decir laureta85, que es ella quien tiene hora para ir a hacer el guion!! :-)0(-:

Seguroq ue nos dejan montar todas esas historietas, como bien habeis dicho "qui paga mana!!" lo malo es que hagan pagar de mas! jajaja no, no creo, si son cosas que traemos noostros ya hechas no hombre!!
Imatge
Juli
:: núvia de bronze

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dj. abr. 19, 2012 3:58 pm

Pel que he llegit comenteu que pel tema de portar fotògrafs que no són els "recomanats" no et poden cobrar res, però m'he trobat aquí i en altres llocs que el que fan actualment és dir-te que no suposa cap cost, però que els hi hauries de pagar el menjar, en canvi si agafes els seus ho assumeix el restaurant. :t:t:

tampoc haurien de cobrar-ho? Amb el q s'arriba a pagar al fotògraf a sobre li hem de pagar el menjar? pq mengin igual que la resta???? :-/
MMM_M3
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: Juli » dj. abr. 19, 2012 8:14 pm

Pues la verdad que yo de este tema no he hablado con el restaurante, pero supongo que aquí ya pueden hacer lo que ellos quieran... no creo que para eso haya una normal legal. No es legal que te hagan pagar por llevar un fotógrafo que no sea recomendado, ahora si ellos pactan con los recomendados que no te cobran el menú pero si no es de los recomendado sí que te lo cobran... no se, yo intentaré pactar un poco este tema, si no me lo dejan gratis por lo menos que no me cobren el mismo prcio que un cubierto normal, que me cobren la mitad, qué menos!!!
Imatge
Juli

EntradaAutor: lili koo » dj. abr. 19, 2012 8:18 pm

Pero en Cesc Giralt si que era recomanat de Can Ribas, no?
Imatge
lili koo

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: MMM_M3 » dj. abr. 19, 2012 8:59 pm

Aquest que comentes a la llista que em van passar no l'he vist, pregunta-ho a veure si és dela seus!

O nse si algu u sap millor q jo!!!

Ptons
MMM_M3

EntradaAutor: lili koo » dv. abr. 20, 2012 7:03 am

Hoy se casa pasión!!!
Espero que te vaya todo genial y deslumbres a tus invitados cn el vestido R!!
Imatge
lili koo

EntradaAutor: Psia » dv. abr. 20, 2012 8:19 am

Yo pienso hacer eso! Con cada foto estará el nombre y el nº de la mesa dónde irán sentados.
Al menos esa es mi idea.
Ya te contaré si me dejan hacer todas esas chorradas.[/quote]

Siiiiii, es que me encantaaaa, y poniendome en la piel del invitado es divertido buscarte en las fotos, y ver y recordar momentos!

Ya me dirás, sips!!! y ya enseñarás fotos, que por lo que veo el estilo que quieres hacer es como el que yo quiero! si es que tienes buen gusto!!!! jijijijijiji : sol : : sol : : sol :[/quote]

jejjeej que bueno!!!! yo queria hacer lo mismo! es más ya lo estaba montando, recogiendo fotos y tal... seguro que nos dejan hacerlo.... al fin y al cabo estamos apgando un dineral no???[/quote]

Creo que todas vamos a hacer lo mismo...
Psia
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dg. des. 04, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dv. abr. 20, 2012 9:30 am

Yo pienso hacer eso! Con cada foto estará el nombre y el nº de la mesa dónde irán sentados.
Al menos esa es mi idea.
Ya te contaré si me dejan hacer todas esas chorradas./quote

Siiiiii, es que me encantaaaa, y poniendome en la piel del invitado es divertido buscarte en las fotos, y ver y recordar momentos!

Ya me dirás, sips!!! y ya enseñarás fotos, que por lo que veo el estilo que quieres hacer es como el que yo quiero! si es que tienes buen gusto!!!! jijijijijiji : sol : : sol : : sol :/quote

jejjeej que bueno!!!! yo queria hacer lo mismo! es más ya lo estaba montando, recogiendo fotos y tal... seguro que nos dejan hacerlo.... al fin y al cabo estamos apgando un dineral no???/quote

Creo que todas vamos a hacer lo mismo...

Si es que ya lo digo yoooo, tenemos buen gusto!!! >.-<: >.-<:
MMM_M3

EntradaAutor: Judith&Marc » dv. abr. 20, 2012 9:59 am

Chicas!! Habeis recibido este mail...
No entiendo mucho...

De: convits2012-bounces@llistes.canribas.com [mailto:convits2012-bounces@llistes.canribas.com] En nombre de Comunicació
Enviado el: jueves, 19 de abril de 2012 17:18
Para: convits2012@canribas.com
Asunto: [Convits2012] Can Ribas " The Wedding Fashion Night Barcelona"

Hola amics,
la setmana vinent, el dimecres 25 i el dijous 26 entre les 11h i les 22h, estarem a
The Wedding Fashion Night Barcelona, l'esdeveniment de tendències per a casaments.
Can Ribas, ha estat seleccionats com a proveïdor exclusiu en la categoria "llocs de cel·lebració".
Seran dos dies plens de màgia i idees "inspiradores".

Més informació a:

http://www.theweddingfashionnight.com

Si voleu assistir-hi, podem gestionar-vos una invitació.
Només cal que ens truqueu al 93 865 63 30 i que ens confirmeu la vostra assistència abans del dia 23 d'abril (Sant Jordi) fins les 15h. de la tarda.

Ens pots seguir per conèixer l'actulitat i continguts exclusius.
www.facebook.com/canribas
www.cosasquepasan.net el blog de Can Ribas

( castellano más abajo)

Hola amigos,
La próxima semana, el miércoles 25 y el jueves 26 entre las 11h y las 22h, estaremos en
The Wedding Fashion Night Barcelona , el evento de tendencias para bodas.
Can Ribas, ha sido seleccionado como proveedor exclusivo en la categoría “lugar de celebración”.
Serán dos días llenos de magia e ideas “inspiradoras”.

Más información:
http://www.theweddingfashionnight.com

Si quieres asistir, podemos gestionar haceros una invitación.
Sólo tenéis que llamar al 93 865 63 30 y confirmarnos vuestra asistencia antes del día 23 de abril ( San Jordi) hasta las 15h. de la tarde.

Siguenos para conocer toda la actulidad y contenidos exclusivos.
www.facebook.com/canribas
www.cosasquepasan.net el blog de Can Ribas
Imatge
Judith&Marc

Entrades: 78
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 12:36 pm

EntradaAutor: Judith&Marc » dv. abr. 20, 2012 10:08 am

Buenas,

Con mis pedazos de Corta-Pega, llegamos a las 70 paginas en breve. *.O.-O*

Una cosa:
- Sabeis si Can Ribas pone libro de firmas, o lo tenemos que poner nosotras¿?

Yo tambien tengo bastantes ideas, para hacer... Pero creo que para depende que cosas... te cobran a parte.
Porque a mi me gusto mucho la idea de hacer una suelta de globos en el aperitivo.
Cada globo con una cuerda y con una nota, que ponga: Escribe un deseo para la pareja.
Y que todos a la vez lo tiren.
Y creo que leí en el foro 2011, que te cobraban. No estoy segura, ya preguntare y os cuento. :-/

Así, que creo que si me cobran, haré lo mismo pero con una hurna adornada y con pepelitos de colores.
Imatge
Judith&Marc

Entrades: 78
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 12:36 pm

EntradaAutor: lili koo » dv. abr. 20, 2012 10:22 am

Psia, pues a ti t queda nada. Ya nos contarás cómo lo organizaras para que vayamos copiandote.

En que comedor te casas?
Imatge
lili koo

EntradaAutor: lili koo » dv. abr. 20, 2012 10:36 am

Jo ja m'he apuntat a lo de The Wedding Fashion Night Barcelona.

He vist la web... aiixx, l'atrezzo que hi ha em posa el cor a 100. És completament el que vull a la meva boda.

Aiiixxx! Tan de bó fos rica...
Imatge
lili koo

EntradaAutor: MMM_M3 » dv. abr. 20, 2012 11:15 am

lili koo ha escrit:Jo ja m'he apuntat a lo de The Wedding Fashion Night Barcelona.

He vist la web... aiixx, l'atrezzo que hi ha em posa el cor a 100. És completament el que vull a la meva boda.

Aiiixxx! Tan de bó fos rica...

jijijijiji, el mateix que penso jo!!!!! el primer que m'encanta l'estil de la wedding fashion night, actuaaaal!!!! i lo segon que has dit, ojalá no fos qüestió de diners! quina ràbia, tantes coses que vull fer, i és que al final és un suma y sigue, i el resultat fa por!!! hauré de comprar loteria!
MMM_M3

EntradaAutor: lili koo » dv. abr. 20, 2012 12:02 pm

MMM_M3, quan del 2013 has dit que et caseves?
Ja sou moltes al foro 2013 o encara no?
Recordo quan vaig entrar per primera vegda, que mirava el foro 2011 i ara haig de mirar el 2013!!!
Que fort! Pasa volaaant!! ja ho verás.

I ánim que uns quants missatges més i ja podràs entrar als comptes enrere.
Imatge
lili koo

EntradaAutor: MMM_M3 » dv. abr. 20, 2012 12:30 pm

lili koo ha escrit:MMM_M3, quan del 2013 has dit que et caseves?
Ja sou moltes al foro 2013 o encara no?
Recordo quan vaig entrar per primera vegda, que mirava el foro 2011 i ara haig de mirar el 2013!!!
Que fort! Pasa volaaant!! ja ho verás.

I ánim que uns quants missatges més i ja podràs entrar als comptes enrere.

Al post "fechas 2013" ja comencem a ser unes quantes però al meu mes (agost) jo soleta!!!!jejejeje! concretament és el dia 24, a més, coincideix q el dia anterior (d'uns quants anys enrere) és quan vam començar! així que celebrarem dues coses!

Quines ganes que tinc de veure les vostres cròniques!!!! ja me qda menos.....de moment, des del dia q m'ho va demanar fins ara ja m'ha passat volant, buuufffff

Quan veig a les q sou d'aquest any i veig q us falten pocs mesos o setmanes, quina iluuu!!!!! tothom diu q aqt dia passa volant!
MMM_M3

EntradaAutor: laureta85 » dv. abr. 20, 2012 6:21 pm

Hola a totes!! Aquest mati hem anat a fer el guió del casament! Ens ho han preguntat tot i hem repassat la boda de dalt a baix, des del moment d'entrar a la cerimònia fins al final! Amb qui entrem a la cerimònia, si hi han nenes al davant, la decoració de les cadires, la manera de posar-les, si parlaria algú. Hem parlat de les benvingudes i la manera de personalitzar-les segons de que treballem, l'entrada a l'aperitiu i de com aniria tot. L'entrada al saló. Els regalets que deixarem a les taules. Les estovalles i els centres de taula, les minutes, Quin menú havíem triat tant d'adults com de nens, si hi havia algun menú especial, l'entrada del pastís (x cert els nuvis que posen ells al pastís es horrorós!! Així que sobretot compreu-ne un x vosaltres!!!) i si volíem ressopó o no... Nuse...mes o menys tot això!! Hem estat algo més de 1h i mitja, pero s'ha fet bastant curt! I hem pogut aclarir dubtes que teníem! X cert, els vins que ven provar al tastet (almenys al nostre) eren els de la gamma alta!!! I clar, això no ho sabíem i ara els hem hagut d'agafar perquè als nostres pares els hi van agradar aquells i ara no posarem els altres mes barats!! I els hi he preguntat si podíem posar alguns coixins al respaldo de les cadires, almenys x la gent gran, ja que les trobava dures i m'han dit que ja els hi estant posant, així que alguna cosa hem aconseguit! Em sembla que no em deixo res. Pero si teniu alguna pregunta ja sabeu!!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: -sweety- » dv. abr. 20, 2012 8:04 pm

Hola noies!!!
Qui anirà a la Fashion Wedding Night? El meu xicot i jo ja teníem ganes d'anar però quan hem vist que Can Ribas és el lloc escollit per representar els llocs de casaments... m'ha donat un subidón!!! =0-0-) Es veu que només hi ha una cosa de cada (m'ha semblat llegir-ho...) i justament és el vostre Can Ribas!!! >.-<:
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Juli » dv. abr. 20, 2012 8:34 pm

lili koo ha escrit:Pero en Cesc Giralt si que era recomanat de Can Ribas, no?

No!! al menos el año pasado no lo era... pero sí que ha hecho varias bodas allí.

Lo del FWN es super chulo.. me miré la web y bfff no quiero ir porque no puedo dejarme pasta y seguro que me enamorare de mil decoraciones!!! :-( :-( pero por favor, quien vaya que haga fotooooosssss!! muuuchaaaassss!!!!

Tenemos hora para hacer el guión el miércoles a las 10 de la mañana!!! yujuuuuu!! Alexis aún no lo sabe... :star:: este fin de semana se lo iré soltando poco a poco.. es que seguro que no le apetece nada!!!! aiisss, qué novio que tengo!!!

laureta!! ya lo habeis cerrado todo entonces? y de la música habéis hablado?? yo me apuntare toda slas dudas y todo lo que quiera hablar porque veo que llegare allí y se me olvidará todo!!!! :-/

Cómo le habrá ido a Pasión? hoy era su dia!!! le ha hecho sol!! aunque ha hecho aire y frio... espero que nos cuente qué tal!!

Lo del tiempo, ya veis si pasa rapido... dentro de 3 días estaremos viendo las crónicas del 2013 y pensando en que la nuestra fue "el año pasado"... bfff!!! Hoy me ha dado un vuelco el corazón porque me ha llegado un sms de pronovias diciendo que presentaban la colección 2013!!!!! dios mio!!!! el año pasado me llegó el mismo sms diciendo lo mismo de la colección 2012 y era en esos momentos cuando estaba ya reservando mi vestido que era de la clección 2011 con miedo de que lo retiraran en la del 12... aiiissss pasa demasiado rápido!!!
Imatge
Juli

EntradaAutor: laureta85 » dv. abr. 20, 2012 8:50 pm

Esta mañana Hacía muy buen dia en Can Ribas y supongo que a pasion le habrá ido estupendo! Me he acordado de ella en cuanto hemos llegado! Encima los setos del pasillo que llevan a la masia estaran ya de ese color rojo bonito!!! Seguro que le ha ido perfecto!
De la música no hemos hablado porque se encara Gartur, nos han dixo que nos llamarian ellos cuando quedara un mes y medio o así!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants