camila84 ha escrit:uff FALTA MUCHO!!
Quina manera d'anar sumant missatges
Així arribaràs al cent d'aquí a un parell d'horetes!
Autor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 4:35 pm
Quina manera d'anar sumant missatges
Així arribaràs al cent d'aquí a un parell d'horetes!
Autor: Jenny30 » dv. abr. 20, 2012 4:37 pm
[/url]
Autor: OlallaF » dv. abr. 20, 2012 9:18 pm

Autor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 9:45 pm
OlallaF ha escrit:Holaa!!
Pues por aquí paso de nuevo, a ver si acumulo algun que otro mensajito... pero me da a mi que me casaré y no habré llegado.
Os cuento algo, para ir hablando jejeje Ayer encargamos las alianzas! Que emoción poco a poco todo va cogiendo forma :P

Autor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 9:47 pm
OlallaF ha escrit:El dia 21 de Juliol.

Autor: OlallaF » dv. abr. 20, 2012 9:49 pm

Autor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 9:53 pm
OlallaF ha escrit:Gracieeesss!!!
Doncs mira ho fem a Rubió. Es un poblet petit prop de igualada. El restaurant es diu Ca N'Alzina.
I tu?

Autor: OlallaF » dv. abr. 20, 2012 9:59 pm

Autor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 10:04 pm
OlallaF ha escrit:Ostrees! si que l'he llegit, quina pasada, aixo no es fa!!! Hareu pasat uns dies molt neguitosos... la sort es que heu pogut solucionar-ho. Com podem jugar amb algo aixi... quina vergonya. Trobo que es molt poc profesional per part del restaurant.
Veig que et falta molt poquet. estas gaire nerviosa? ja ho tens tot?

Autor: Olguiky » dv. abr. 20, 2012 10:05 pm

Autor: OlallaF » dv. abr. 20, 2012 10:11 pm

Autor: Olguiky » ds. abr. 21, 2012 6:43 am
OlallaF ha escrit:Nosaltres també vem fer el tastet, farà un 1 mes. Estem contents, ens van tractar molt bé. Va ser divertit, erem 6! molta varietat de opinions jejeje
El restaurant es una masia, envoltada de muntanyes, jo la trobo molt rural i aixo ens encanta pero sorpren la decoració de la sala pq es bastant moderna i el contrast queda molt xulo :)
Ho farem allà tot, cerimonia civil i banquet.
La ceremonia es sencilla, al aire lliure (espero que no plogui jejeje) Aixo es algo que m'angoixa...
Ara estic molt capficada amb el tema de la musica, i em paso el dia pensant cançons, i las vaig apuntant jejeje

Autor: Jenny30 » ds. abr. 21, 2012 9:12 am
OlallaF ha escrit:Nosaltres també vem fer el tastet, farà un 1 mes. Estem contents, ens van tractar molt bé. Va ser divertit, erem 6! molta varietat de opinions jejeje
El restaurant es una masia, envoltada de muntanyes, jo la trobo molt rural i aixo ens encanta pero sorpren la decoració de la sala pq es bastant moderna i el contrast queda molt xulo :)
Ho farem allà tot, cerimonia civil i banquet.
La ceremonia es sencilla, al aire lliure (espero que no plogui jejeje) Aixo es algo que m'angoixa...
Ara estic molt capficada amb el tema de la musica, i em paso el dia pensant cançons, i las vaig apuntant jejeje
[/url]
Autor: Maitexu28 » ds. abr. 21, 2012 9:23 am

Autor: Jenny30 » ds. abr. 21, 2012 9:28 am
Maitexu28 ha escrit:Nooies!! Fa mooolt que no escric però ja m'apropo una mica més....tinc unes ganes d eveure les cróniques!!!!
[/url]
Autor: Maitexu28 » ds. abr. 21, 2012 9:32 am
Jenny30 ha escrit:Maitexu28 ha escrit:Nooies!! Fa mooolt que no escric però ja m'apropo una mica més....tinc unes ganes d eveure les cróniques!!!!
Hola wapi!! com ho portes??? ja et queda poquet!!! ja veuràs quan llegueixis comptes enrere quina adicció! jejejejeje
I ja hi ha algunes noies explicant com ha anat el seu casament , amb fotos i tot i es super bonic!!!

Autor: Maitexu28 » ds. abr. 21, 2012 9:38 am

Autor: Olguiky » ds. abr. 21, 2012 9:39 am
Maitexu28 ha escrit:El 17 de novembre de 2012 a les 13h a Ca n'Alzina! m'encanta posar-ho! jejej