Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: sonia85 » dl. abr. 23, 2012 1:27 pm

MMM_M3 ha escrit:Aquí teniu aquesta rosa i aquest llibre per totes (i tots) les can riberenques! Per cel·lebrar el dia de Sant Jordi!

*.-o-o.* :-)) *.-o-o.* :-))

Que tingueu molt bon dia!

un petunarru!

uauuuuu!!! es preciosa aquesta foto que has penjat!!! jo també us desitjo un bon sant jordi!! petonets
rosa_y_libro[1].jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: floreta01 » dl. abr. 23, 2012 3:19 pm

Bon dia de Sant Jordi a totes!!
Ja que parlavem l'altre dia de'n Bonamussa...
Us volia preguntar, teniu idea de quant costa el casament a l'ajuntament de Bigues?
Sabia els preus de Sant Cugat que és d'on som, però no sé pas els de Bigues.
O ja queda tot pagat dintre el preu de cerimònia civil de Can Ribes (crec que no, que a aprt s'ha de pagar a l'ajuntament)
Merci!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: laureta85 » dl. abr. 23, 2012 5:48 pm

Queeeee??? A part s'ha de pagar a l'ajuntament?? No crec, a nosaltres no ens han dit mai res d'aixo!! Ja paguem prou de la cerimònia civil a Can Ribas!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: floreta01 » dl. abr. 23, 2012 8:21 pm

Laureta85, tant de bo m'equivoqui pero una cosa es la cerimonia amb l'oficiant i l'altre son les taxes a l'ajuntament. A veure si algu ho confirma!

floreta01

EntradaAutor: -sweety- » dl. abr. 23, 2012 8:26 pm

Jo crec que s'ha de pagar el trasllat d'expedient a Bigues i Riells!!! :-/ estic gairebé segura que s'haurà d'abonar uns 150-200€...
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. abr. 23, 2012 8:35 pm

Sempre és un "suma y sigue"....però són els únics gastos o también n'hi ha del propi ajuntament de bigues?
MMM_M3
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: floreta01 » dl. abr. 23, 2012 10:53 pm

-sweety- ha escrit:Jo crec que s'ha de pagar el trasllat d'expedient a Bigues i Riells!!! :-/ estic gairebé segura que s'haurà d'abonar uns 150-200€...

Diria que a Sant Cugat eren 300€ però per a ser d'allà era la meitat!

floreta01

EntradaAutor: laureta85 » dt. abr. 24, 2012 7:59 am

Aviam.... L'expedient el tinc jo i nosaltres l'hem de portar a bigues! Això ens ho cobraran?? A sobre que ho hem de portar nosaltres??? Aixxx jo això no ho acabo de veure clar! No crec que ens facin pagar res....
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: lili koo » dt. abr. 24, 2012 8:06 am

JO tampoc ho crec...

Foreres 2011!! Noe, Pasión!!! Aclareu-nos els dubtes. S'ha de pagar apart d la cerimònia a Can RIbas algo més....????

Jo ho dubto, eh?, pero clar, com tot això és un negoci del que començo a estar fins als nasos, no se que dir...
Imatge
lili koo

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. abr. 24, 2012 8:24 am

lili koo ha escrit:JO tampoc ho crec...

Foreres 2011!! Noe, Pasión!!! Aclareu-nos els dubtes. S'ha de pagar apart d la cerimònia a Can RIbas algo més....????

Jo ho dubto, eh?, pero clar, com tot això és un negoci del que començo a estar fins als nasos, no se que dir...

Ja ho pots ben dir, jo només tinc el restaurant, pel que encara no he començat res quasi bé, però realment también n'estic fins als nassos! Pagar, pagar i pagar!

La meva cosina quan es va casar van decidir que hi haguessin els invitats justos, doncs quan van anar a buscar el banquet, flors, etc, no deien en cap moment que era per una boda, sino per una cel·lebració de la família, pel que els preus no eren ni molt menys com els nostres! (primer si que deien que era boda, i tot picava més!)
Jo no m'he volgut arriscar ja que en la meva som més de 100 (com la majoria) i no es pot amagar!
MMM_M3

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. abr. 24, 2012 1:46 pm

Noieees!!! ja he arribat a 100 missatges >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Què haig de feeer??? ja podré veure les vostres cròniques *.-o-o.*
MMM_M3

EntradaAutor: jennyjose » dt. abr. 24, 2012 2:26 pm

Chicas!!!
Que es eso de pagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jops, yo hablé la semana pasada con Bonamusa y no me dijo nada... :-(
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: floreta01 » dt. abr. 24, 2012 3:17 pm

Noies que potser l'estic liant eh? jo pensava que s'havia de pagar una taxa..de fet l'hauria pagat si m'hagués casat a Sant Cugat i després hagués fet venir al Bonamussa perquè ens casés a Can Ribas...a veure si algú ens treu de dubtes!!

floreta01

EntradaAutor: verito » dt. abr. 24, 2012 3:23 pm

Psia ha escrit:Yo pienso hacer eso! Con cada foto estará el nombre y el nº de la mesa dónde irán sentados.
Al menos esa es mi idea.
Ya te contaré si me dejan hacer todas esas chorradas.

Siiiiii, es que me encantaaaa, y poniendome en la piel del invitado es divertido buscarte en las fotos, y ver y recordar momentos!

Ya me dirás, sips!!! y ya enseñarás fotos, que por lo que veo el estilo que quieres hacer es como el que yo quiero! si es que tienes buen gusto!!!! jijijijijiji : sol : : sol : : sol :[/quote]

jejjeej que bueno!!!! yo queria hacer lo mismo! es más ya lo estaba montando, recogiendo fotos y tal... seguro que nos dejan hacerlo.... al fin y al cabo estamos apgando un dineral no???[/quote]

Creo que todas vamos a hacer lo mismo...[/quote]

Hola!!! Me encanta está idea....La verdad es que me meto poco en el foro y cada vez que entro me sorprendo más con las ideas....

Lo mio es diferente, yo soy la que se casa de cocketel y sigue sin tenerlo claro jajajajjaj....soy un desastre!!!
Podrias explicarme mejor esta idea que dices de las fotos??

Yo queria hacer una tirada al aire con una especie de lamparitas, pero can ribes no me deja pq llevan fuego....a cierta altura se evapora solo, pero por seguridad no se puede :t:t: ....

Tengo que empezar a meterme más por aquí pq tenéis un montón de ideas!!
Por cierto alguna está pensando en poner fotho cool??
Imatge
verito
:: núvia rookie

Entrades: 162
Membre des de: dt. juny 14, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: lili koo » dt. abr. 24, 2012 4:36 pm

Verito!!!

Yo también tuve la idea de las lamparitas de fuego!!!! Es una idea preciosa.
Pensaba hacer que cada invitado escribiera un deseo, y después los hicieramos volar con todo el cielo iluminado... Pero Can Ribas me dijo que na nai. Y la verdad es que lo entiendo.

Y sobre foto call, yo voy a poner uno. Aunque no se muy bien dónde. Si te pasas por mi CA verás algunas fotos de gorros y gafas.
Imatge
lili koo

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Judith&Marc » dt. abr. 24, 2012 5:06 pm

Chicas, os paso el telefono del Juez de Bigues i Riells.

JOSEP BONAMUSA = 617777353

Os doy mi experiencia con el juez, pero la verdad que ahora me dejais con dudas.

Yo, fui personalmente al registro de Bigues a llevar el expediente matrimonial, la chica que estaba alli, me lo cogio y me dio la tarjeta de Josep Bonamusa y me dijo que le llamara para aclarar el tema con el.

Le llame y me dijo que ya teneia mi expediente matrinomial y que el dia 14/06/2012 de 17:00 a 19:00horas me pasará por el juzgado con 2 testigos mayores de edad y con el DNI, que firmariamos todos los papeles. (Yo me caso, el dia 15/06/2012?????al dia siguiente.)

Mañana le llamare y os cuento vale¿?¿? Es que me habeis creado dudas, o a malas envio a mi tata que vive en Bigues i Riells.

Mañana os cuento. : besito :
Imatge
Judith&Marc

Entrades: 78
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 12:36 pm

EntradaAutor: Juli » dt. abr. 24, 2012 6:35 pm

Pagar???? pagar más??? al ayuntamiento!???!!! SI HOMBRE"!!!!!! Eso deberia estar ya incluido en lo que pagamos de la ceremonia civil de Can Ribas no? que ya es una pastaaaaa!!!!

Mañana a las 10 tengo hora en Can Ribas para ir a hacer el guión!!! Me voy a llevar una libretita con todo lo que me gustaria saber y preguntar apuntado y mañana os cuento!! si alguien tiene alguna duda que quiera saber que me lo diga y mañana la pregunto!!

MMM_M3 ha escrit:Noieees!!! ja he arribat a 100 missatges >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bieeeeeeeeeeeeeennn!!! Pues ahora opdrás entrar a ver nuestras cronicas!!!! si quieres te abro la tuya, voy a ver si aun no la tienes abierta! :-)ok:
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. abr. 24, 2012 7:11 pm

Juli ha escrit:Pagar???? pagar más??? al ayuntamiento!???!!! SI HOMBRE"!!!!!! Eso deberia estar ya incluido en lo que pagamos de la ceremonia civil de Can Ribas no? que ya es una pastaaaaa!!!!

Mañana a las 10 tengo hora en Can Ribas para ir a hacer el guión!!! Me voy a llevar una libretita con todo lo que me gustaria saber y preguntar apuntado y mañana os cuento!! si alguien tiene alguna duda que quiera saber que me lo diga y mañana la pregunto!!

MMM_M3 ha escrit:Noieees!!! ja he arribat a 100 missatges >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bieeeeeeeeeeeeeennn!!! Pues ahora opdrás entrar a ver nuestras cronicas!!!! si quieres te abro la tuya, voy a ver si aun no la tienes abierta! :-)ok:

Juli ya la tengo abierta y ya estoy empezando a mirar vuestras crónicas!!!!! Muchísimas gracias igualmente!!!!!!
:-)) :-)) :-)) :-))
MMM_M3

EntradaAutor: Juli » dt. abr. 24, 2012 7:39 pm

Ya lo he visto y ya te he dejado un saludito en ella!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: -sweety- » dt. abr. 24, 2012 8:37 pm

Hola chicas!!!
Yo no tengo ni idea, pero tenía entendido que en todos los ayuntamientos te hacen pagar salvo que seas de allí... En Mataró hay una cuota pero si estás empadronado es gratis... pero si no la tienes que pagar... Yo en algunos sitios que pregunté, me decían que tendría que pagar eso: 150-200 € que es lo que ellos cobran si no eres de allí... Quizá todo eso lo gestiona Can Ribas con el ayuntamiento y ya se lo paga de lo que se ganan de la ceremonia, pero en la mayoría de sitios, no era así... Espero que no haya que pagar más! :star::
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants