A Dieta!!!

un gran any!

Re: A Dieta!!!

EntradaAutor: anerol85 » dj. feb. 16, 2012 12:24 am

kirara ha escrit:
anerol85 ha escrit:Hola Kirara!!

Bueno a recuperarte prontito y luego a por ello jjeejejee

NOSOTRAS PO-DE-MOS!!!

Bueno ya me encuentro algo mejor, así que el lunes me pongo sin falta las pilas y a ir al gimnasio que pague 6 meses y ya han pasado 4 y medio y aún no he aparecido.Ya iremos comentando que tal.
Como lo llevaís en general?yo estoy mirando este foro y el del año 2012 y estoy pillando apuntes jejej.
Saludos

Kirara!
Pues yo mas o menos lo llevo bien, de momento no he fallado, bueno miento, el sabado tuve un cumple y claro cené lo que no debia, jolinnn es que eso es lo peor que llegue el finde, tengas un compromiso y no te quede más remedio que saltarte la dieta.
En fin por otro lado haber si me pongo a hacer algo de deporte que es lo que más me cuesta siempre...aixxx q duroo :star::
anerol85
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 9:46 pm

EntradaAutor: leni221177 » dl. feb. 20, 2012 9:44 pm

Hola chicas! Pues yo desde que empezamos, he perdido dos kgs y medio. Voy por super buen camino. De hecho me sirvió para verme estupendísima cuando fuí a Pronovias el sábado! Yo tampoco lo estoy haciendo a rajatabla porque pienso que con tanto tiempo tampoco es necesario ir como una loca porque luego lo dejaré y me engordaré, así que mejor ir así, pasito a pasito y poder mantenerme.
Ánimo chicas! Que nosotras podemos. :-///:
Imatge

Imatge
leni221177
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: CATALANA » dl. feb. 27, 2012 11:30 am

leni221177 ha escrit:Chicas, que yo soy muy bajita!!! 1.53, 34 años y una niña,...ja,ja,ja! Es que desde que tuve a María no hay manera de quitarme esa barriga que asoma. Bueno, no tengo mucha pero ahí está...
Yo siempre había pesado 44-45 Kgs. De hace 3 añitos que he pasado a 48-49 y arggg....como cuesta quitárselos de encima.
Está claro que lo que he de hacer es dejar las porquerías, no como una obsesa de la dieta pero no pasarme. A ver yo los viernes por la noche me voy a seguir comiendo mi pizza,.., pero he de comer mejor. Hoy lo he vuleto a comprobar, desayunar bien, a media mañana algo de fruta,..., Hasta ahora no comía nada hasta al medio día de manera que cuando llegaba a casa, mientras me hacía la comida,picaba todo lo que me encontraba y más!
Así que a partir de ahora a comer bien pero sin obsersionarse.
Ah! Eso sí, intentaré olvidarme de la nocilla!!

Leni!!! Me podrías pasar la dieta?? Muchísimas gracias!!!!
Imatge
CATALANA
:: núvia experimentada

Entrades: 272
Membre des de: dv. des. 30, 2011 12:45 pm

EntradaAutor: marina14 » dl. març 12, 2012 10:05 pm

Si a mi me cuesta mucho... alguna ha probado Pronokal??
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 12, 2012 10:13 pm

Jo estic contentíssima amb la meva nova dieta es diu: hem comprat una bicicleta el·líptica. Només faig 20 minutets diaris, però m'ho noto motíssim a les cuixes i al cul!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: marina14 » dl. març 12, 2012 11:09 pm

Jo intento anar a caminar!! pero lo de l'eliptica diuen que va molt be, que cremes molt
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: p_a_tri » dt. març 20, 2012 8:57 am

Chicas yo tengo muy poca fuerza de voluntad con las dietas, me pueden los dulces y las guarrerías...
Hace unos 3 años hice una dieta como Pronokal, que me fue estupendamente, perdí casi 15 kilos y no los he vuelto a recuperar... a mi me animó a seguir porque veía que iba perdiendo muy bien... Luego solo toca controlarse un poco ::[]:-]]
Imatge
p_a_tri

Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 12, 2011 1:15 pm

EntradaAutor: Anna87 » dt. març 20, 2012 10:37 am

Jo també em vaig comprar una eliptica i al principi no ho veia, pero l'altre dia mirant per darrera m'ha desaparegut per COMPLET la celulititis que tenia, lo bo de la eliptica es que els moviments no son bruscus, jo faig igual que la olguiki uns 20 minuts ara m'haure de posar altre cop que fa una setmaneta que ni la toco, i de pas posarme a fer algun abdominal per la panxona que tinc..
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 6:56 pm

Anna87 ha escrit:Jo també em vaig comprar una eliptica i al principi no ho veia, pero l'altre dia mirant per darrera m'ha desaparegut per COMPLET la celulititis que tenia, lo bo de la eliptica es que els moviments no son bruscus, jo faig igual que la olguiki uns 20 minuts ara m'haure de posar altre cop que fa una setmaneta que ni la toco, i de pas posarme a fer algun abdominal per la panxona que tinc..

Amb quant de temps vas començar a notar els resultats, Anna? Jo el tema de la celulitis l'he començat a notar de seguida, però encara no he baixat gaire de volum (just per començar a notar que aquells pantalons que anaven estrets ara ja entren millor, però això encara és poquet).
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Anna87 » dt. març 20, 2012 7:34 pm

Pos no sabria que dir-te, me la vaig comprar per mitjans de novembre vaig començar però d'aquella manera desprès ja venien les festes de nadal, pero en serio al gener(tret de dues setmanes que vaig estar malalta) i amb els 3 mesos es pot dir que INCREÏBLE, a part de la cel·lulitis que es pot dir que ha desapaeregut per complet, tot i que encara falta algu, tinc uns bessons durs que no vegis i el cul ja no se si es cosa meva però crec que el tinc pujat no sé com explicar-ho. El meu exercici sempre és el mateix uns 15 minuts de bici i desprès em poso a ballar dos cançons tipus rainning men, let's get loud, shoop shoop song... aixi una mica de ritme i llestos, jo ara hauria de posar a fer abdominals però... em costa, ara acabo de fer la meva sessió i no he fet abdominals, em fa mol de pal... jo tota la meva vida he tingut panxa així que no crec que noti els resultats fins d'aquí un temps.
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 8:34 pm

Anna87 ha escrit:Pos no sabria que dir-te, me la vaig comprar per mitjans de novembre vaig començar però d'aquella manera desprès ja venien les festes de nadal, pero en serio al gener(tret de dues setmanes que vaig estar malalta) i amb els 3 mesos es pot dir que INCREÏBLE, a part de la cel·lulitis que es pot dir que ha desapaeregut per complet, tot i que encara falta algu, tinc uns bessons durs que no vegis i el cul ja no se si es cosa meva però crec que el tinc pujat no sé com explicar-ho. El meu exercici sempre és el mateix uns 15 minuts de bici i desprès em poso a ballar dos cançons tipus rainning men, let's get loud, shoop shoop song... aixi una mica de ritme i llestos, jo ara hauria de posar a fer abdominals però... em costa, ara acabo de fer la meva sessió i no he fet abdominals, em fa mol de pal... jo tota la meva vida he tingut panxa així que no crec que noti els resultats fins d'aquí un temps.

Saps quina cançó em va molt bé a mi? "I will survive". Em dóna una energia per continuar brutal!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: alegria27 » dc. març 21, 2012 11:40 am

Visca la bici el·liptica noies!! Fa molts anys feia 1 hora 3-4 cops a la setmana de bici, a mes de menjar una mica millor ( vull dir que abans, no menjava res de verdures, res de fruita, etc) i vaig aconseguir baixar 5 quilos. Ànims!!!
alegria27

Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. març 21, 2012 12:18 pm

hola!
doncs jo dijous fara una setmana q e començat la dieta q fan a la farmacia "nutrion center" i demà i e d'anar aveure si me aprimat o q...io crec q no i si me aprimat algo com a molt mig kg!!!
es q les coses dolçes hem poden ooohh son tan bones jeje, también vaig 3 dies de clase de spinning a la setmana, ja porto 1any i mig i no hem noto la despariciço de celulitis :(:(
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

EntradaAutor: Anna87 » dj. març 22, 2012 10:02 am

Olguiky ha escrit:
Anna87 ha escrit:Pos no sabria que dir-te, me la vaig comprar per mitjans de novembre vaig començar però d'aquella manera desprès ja venien les festes de nadal, pero en serio al gener(tret de dues setmanes que vaig estar malalta) i amb els 3 mesos es pot dir que INCREÏBLE, a part de la cel·lulitis que es pot dir que ha desapaeregut per complet, tot i que encara falta algu, tinc uns bessons durs que no vegis i el cul ja no se si es cosa meva però crec que el tinc pujat no sé com explicar-ho. El meu exercici sempre és el mateix uns 15 minuts de bici i desprès em poso a ballar dos cançons tipus rainning men, let's get loud, shoop shoop song... aixi una mica de ritme i llestos, jo ara hauria de posar a fer abdominals però... em costa, ara acabo de fer la meva sessió i no he fet abdominals, em fa mol de pal... jo tota la meva vida he tingut panxa així que no crec que noti els resultats fins d'aquí un temps.

Saps quina cançó em va molt bé a mi? "I will survive". Em dóna una energia per continuar brutal!

Aquesta canço també esta a la meva llista, van de conya aquestes ccançons així t'animes més!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: adria&pilar » dj. març 22, 2012 12:55 pm

Demá vaig al metge que em te preparada una dieta equilibrada, així que una més que s´ha apunta al tema de aprimar-se.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: GARRIET » dj. abr. 26, 2012 8:10 pm

Hola guapetes!! M'ha encantat aquest post perquè jo també he començat "dieta" (que me l'he saltada quasi cada dia...) Em queda un any i mig però voldria estar llesta per a l'agost d'aquest any...
Però veig que el teniu una mica abandonat des de fa un mes... o esteu molt concentrades en la dieta o s'ha deixat córrer? :-)0(-:
Fer un seguiment a través d'un fòrum amb gent que fa dieta amb tu ajuda molt, jo em vaig aprimar bastant una vegada amb aquest sistema.
Així que ànims!! Estaria bé tornar a reprendre el post de la dieta i animar-nos les unes a les altres!!!
Imatge
GARRIET

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Anna87 » dv. abr. 27, 2012 5:38 pm

Mo&Sergi ha escrit:Hola guapetes!! M'ha encantat aquest post perquè jo també he començat "dieta" (que me l'he saltada quasi cada dia...) Em queda un any i mig però voldria estar llesta per a l'agost d'aquest any...
Però veig que el teniu una mica abandonat des de fa un mes... o esteu molt concentrades en la dieta o s'ha deixat córrer? :-)0(-:
Fer un seguiment a través d'un fòrum amb gent que fa dieta amb tu ajuda molt, jo em vaig aprimar bastant una vegada amb aquest sistema.
Així que ànims!! Estaria bé tornar a reprendre el post de la dieta i animar-nos les unes a les altres!!!

Guapa, jo també haig de fer algo, diguem que fa un temps que ho estic deixant de banda.. pero a partir de maig mi posare. A mi em sobren uns quilos maxim 4/5 pero tinc el problema que tinc panxa i aqui esta, no se'n va mai. Jo ara començo horari d'estiu i em mata perquè faig moltes hores i ala aixecar-me i pensar fes bici i uns abdominals... a més jo per sopar pelgo a les 3 de la matinada i em preparo algo a la feina.. i sempre es bocata... i es el que te.
Pero haig de pensar que es per un bon motiu CASAR_ME!!!! :-):-):-):

Tu has de perdre molt?
Imatge
Anna87

EntradaAutor: GARRIET » ds. abr. 28, 2012 11:37 am

Anna87 ha escrit:
Mo&Sergi ha escrit:Hola guapetes!! M'ha encantat aquest post perquè jo també he començat "dieta" (que me l'he saltada quasi cada dia...) Em queda un any i mig però voldria estar llesta per a l'agost d'aquest any...

Guapa, jo també haig de fer algo, diguem que fa un temps que ho estic deixant de banda.. pero a partir de maig mi posare. A mi em sobren uns quilos maxim 4/5 pero tinc el problema que tinc panxa i aqui esta, no se'n va mai. Jo ara començo horari d'estiu i em mata perquè faig moltes hores i ala aixecar-me i pensar fes bici i uns abdominals... a més jo per sopar pelgo a les 3 de la matinada i em preparo algo a la feina.. i sempre es bocata... i es el que te.
Pero haig de pensar que es per un bon motiu CASAR_ME!!!! :-):-):-):

Tu has de perdre molt?

Doncs si! Moltíssim! uns 13-14... L'avantatge és que jo disposo de més temps per cuinar i menjar bé cada dia... A mi m'encanta la bici!! Ara la tinc una mica abandonada només surto dos o tres cops a la setmana a fer entre 12 i 18 km (depèn del dia..)
També m'agrada el padel però potser ja fa un parell de mesos k no agafo la raqueta!!
Ja veus si per exercici no és... no faig una dieta super bèstia tampoc...però ara ens hi haurem de posar... :yium:-)
quina sort 4-5kg... això amb poc temps ho tens solucionat!!!
Imatge
GARRIET

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Anna87 » ds. abr. 28, 2012 12:22 pm

Mo&Sergi ha escrit:Doncs si! Moltíssim! uns 13-14... L'avantatge és que jo disposo de més temps per cuinar i menjar bé cada dia... A mi m'encanta la bici!! Ara la tinc una mica abandonada només surto dos o tres cops a la setmana a fer entre 12 i 18 km (depèn del dia..)
També m'agrada el padel però potser ja fa un parell de mesos k no agafo la raqueta!!
Ja veus si per exercici no és... no faig una dieta super bèstia tampoc...però ara ens hi haurem de posar... :yium:-)
quina sort 4-5kg... això amb poc temps ho tens solucionat!!!

Tu pensa si t'agrada fer exercici ja es molt, amb bici perds moltissim i si a més fas bondat amb el menajr poquet aniras fent, els mes dificls son els utims quilos. A mi es que em va passar em vaig engreixar moltissim per una medicacio i despres amb exercici i menajnt "bé" vaig millorar pero em queden aquests quilets asquerosos que no hi ha manera, a més diguem que hi ha zone que es nota que abans estava mes grassona però bueno a veure si aconseguim!!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: soniayferran » dg. juny 03, 2012 10:09 pm

Hola chicas!! Yo empiezo la dieta el lunes y el gimnasio, es decir, mañana, yo tambien quiero perder unos 6 kilos. Que duro es!! He leido de una chica de este foro que ha cambiado su cenas por mas ligeras, lo intenaré, ya os iré explicando!
soniayferran

Entrades: 11
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 12:01 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants