Cuántos invitados tenéis????

El millor any de la nostra vida!

Re: Cuántos invitados tenéis????

EntradaAutor: sanb » dv. maig 25, 2012 11:27 am

buffff madre mia!!! es que esta crisis está siendo muy muy mala!!!! que asco!!!
suerte a todas!!!
Imatge
sanb
:: núvia rookie

Entrades: 158
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 11:20 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. maig 25, 2012 11:32 am

anapau ha escrit:Nosaltres a la llista tenim uns 120 convidats, tot i que estan tots avisats, just ara estem donant les invitacions pel setembre...així que ara sabrem quanta gent es cau. He llegit que un 30% es lo normal?

Els que si sé que vindrán son els que realment volem que vinguin

Yo he leido que normalmente suelen fallar un 10% pero con esto de la crisis... no se sabe! Yo de momento todos los que tienen invitación me han dicho que sí excepto algunos que no han dicho nada... Tengo 18 confirmados!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: vanessabdn » ds. maig 26, 2012 6:04 pm

Yo tenía 144 invitados, hace 1 semana tenía 96 confirmados, durante esta semana me he quedado en 84!!! Y eso que me keda 1 mes y una semana..solo espero que no me baje mucho mas!!!
Imatge
vanessabdn
:: núvia experta

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: Noe2012 » ds. maig 26, 2012 6:18 pm

:O Madre mia Vanessa.... Son un monton de bajas.... Yo creo, y espero, q ya no te bajara mucho mas. Sereis los q tengais q estar... Los q realmente quieren compartir ese dia con vosotros!! :)
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. maig 26, 2012 8:04 pm

vanessabdn ha escrit:Yo tenía 144 invitados, hace 1 semana tenía 96 confirmados, durante esta semana me he quedado en 84!!! Y eso que me keda 1 mes y una semana..solo espero que no me baje mucho mas!!!

A nosaltres ens ha passat una cosa semblant... de 120 inicials ens hem quedat amb 80!! I hi ha gent que posa unes excuses per no venir... que la vergonya la passo jo de sentir-les!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » ds. maig 26, 2012 11:15 pm

A mi ya no me afecta para nada!! quien quiera venir, que venga... y quien no, se lo pierde!! pero excusas tontas no porque ya me saca de quicio a estas alturas... que todavia hay mucha gente que no me han confirmado!! y ya queda un mes... no cuesta tanto, no???
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. maig 27, 2012 8:42 am

Jenny30 ha escrit:A mi ya no me afecta para nada!! quien quiera venir, que venga... y quien no, se lo pierde!! pero excusas tontas no porque ya me saca de quicio a estas alturas... que todavia hay mucha gente que no me han confirmado!! y ya queda un mes... no cuesta tanto, no???

Nosaltres vam tenir les últimes confirmacions a començaments d'aquesta setmana. O sigui que faltaven uns 10 dies pel casament!

Em fa por però, que hi hagi alguna coseta d'última hora... i en algun cas ens pot suposar canviar la distribució d'alguna taula!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 27, 2012 9:48 am

Olguiky ha escrit:
Jenny30 ha escrit:A mi ya no me afecta para nada!! quien quiera venir, que venga... y quien no, se lo pierde!! pero excusas tontas no porque ya me saca de quicio a estas alturas... que todavia hay mucha gente que no me han confirmado!! y ya queda un mes... no cuesta tanto, no???

Nosaltres vam tenir les últimes confirmacions a començaments d'aquesta setmana. O sigui que faltaven uns 10 dies pel casament!

Em fa por però, que hi hagi alguna coseta d'última hora... i en algun cas ens pot suposar canviar la distribució d'alguna taula!

Jo... quina serietat... o es confirma o no... però no ens poden fer patir d'aquesta manera... Ja és un lio gran organitzar la distribució de les taules, com per tenir que modificar...
Jenny30

EntradaAutor: clareta27 » dg. maig 27, 2012 10:17 am

estem totes iguals.. nosaltres anem per 95! i encara queda un mes, així que estic segura que hi haurà més baixes..
Algunes baixes m'han tocat, ja que no m'imaginava que buscaría excuses segons qui per no venir, però per sort la majoria son bastant "compromisos" així que la gent més important estara amb nosaltres..k es el k realment volem!
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 27, 2012 10:26 am

clareta27 ha escrit:estem totes iguals.. nosaltres anem per 95! i encara queda un mes, així que estic segura que hi haurà més baixes..
Algunes baixes m'han tocat, ja que no m'imaginava que buscaría excuses segons qui per no venir, però per sort la majoria son bastant "compromisos" així que la gent més important estara amb nosaltres..k es el k realment volem!

Estic totalment amb tu, clareta!! dona igual si som 30, 40 o 10... si está la gent que volem... ja passo de ratllar-me amb aquest tema!! qui no vingui, s'ho perd!!
Jenny30

EntradaAutor: clareta27 » dg. maig 27, 2012 10:28 am

Esta clar!! Si no penses així ens tornarem bojes lultim mes!!
Hem de pnsar k tpk voldriem k akell dia ningu estigues alla sense ganes oi? y pensant vaya toston.. pk hem organitzat un casament, una festa, un sopar, un ball, tt, pk la gent s'ho passi genial i estigui super agust, així k si algú hi ha d'anar sense ganes es millor que es quedi a casa!
Imatge
clareta27

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 27, 2012 11:46 am

clareta27 ha escrit:Esta clar!! Si no penses així ens tornarem bojes lultim mes!!
Hem de pnsar k tpk voldriem k akell dia ningu estigues alla sense ganes oi? y pensant vaya toston.. pk hem organitzat un casament, una festa, un sopar, un ball, tt, pk la gent s'ho passi genial i estigui super agust, així k si algú hi ha d'anar sense ganes es millor que es quedi a casa!

Si, estic amb tu totalment, clareta!! jo gent desganada no vull al meu casament!! que porto un any de preparatius, amb molt il-lusió, moltes ganes, per que vingui gent per venir... resss!! a casaaaaa es poden quedaar!!! jjejjejejeje!!
Jenny30

EntradaAutor: Sunn2013 » dg. maig 27, 2012 12:37 pm

Ahir vaig estar de visita a un restaurant i el noi ens va dir que la llista de convidats sol baixar en un 20% amb això de la crisi, i que la gent diu que té pocs compromisos a la llista, però que tot i així la gent falla molt, siguin compromisos o no. Em vaig quedar així :.0.-0.:
Sunn2013

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: vnv » dl. maig 28, 2012 11:11 pm

Nosotros tenemos unos 215 invitados en la lista, pero algunos nos han dicho que no podrán venir y creemos que al final acabaremos siendo unos 180..
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dt. maig 29, 2012 4:25 pm

A nuestra lista oficial, han caído unas 20 personas (pero calculamos que serán algunas más), la verdad que el margen que comentan todos los restaurantes son bastante ciertos.. pero habrá que mirarlo por el lado positivo, mientras vengan los importantes y con ganas de juerga, los demás que se queden en su casa y de paso, nos ahorramos unos eurillos :-)ok:
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: clareta27 » dt. maig 29, 2012 9:48 pm

a nosotros nos han bajado mucho por los niños, ya que nosotros hemos invitado a todas las familias enteras, pero toooodos han decidido venir sin niños! tienen ganas de fiesta, así que por eso baja más, he pasado de tener 18 niños a tener 3.. jajaja así que tampoco nos han fallado mucho los invitados, sino q dejan a los pekes en casa..!
Imatge
clareta27

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 29, 2012 9:50 pm

clareta27 ha escrit:a nosotros nos han bajado mucho por los niños, ya que nosotros hemos invitado a todas las familias enteras, pero toooodos han decidido venir sin niños! tienen ganas de fiesta, así que por eso baja más, he pasado de tener 18 niños a tener 3.. jajaja así que tampoco nos han fallado mucho los invitados, sino q dejan a los pekes en casa..!

A nosaltres ens ha passat igual! Els pares tenen ganes de festa sense que hi hagi mainada pel mig! : ban :
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: clareta27 » dt. maig 29, 2012 10:00 pm

Olguiky ha escrit:
clareta27 ha escrit:a nosotros nos han bajado mucho por los niños, ya que nosotros hemos invitado a todas las familias enteras, pero toooodos han decidido venir sin niños! tienen ganas de fiesta, así que por eso baja más, he pasado de tener 18 niños a tener 3.. jajaja así que tampoco nos han fallado mucho los invitados, sino q dejan a los pekes en casa..!

A nosaltres ens ha passat igual! Els pares tenen ganes de festa sense que hi hagi mainada pel mig! : ban :

esk jo krek k si anes al casament d'uns amics i tingues nens em passaria el mateix!!
Al ppi em feia pena no tenir els nens al casament, però desprès he pensat que aquell dia els amics han d'estar x la festa!!
Ja tinc nens cada dia a l'escola! *.O.-O*
Imatge
clareta27

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 29, 2012 11:30 pm

Je, je... Jo també: jo sóc profe de secundària (bé, ja no són tan nens...)
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: ORCA » dj. maig 31, 2012 2:38 pm

Pues ojalá me pasará eso a mi.... yo tengo muchos niños y la verdad es que no tengo ningunas ganas de que vengan!!!! además a la mitad ni los conozco. A ver si sus padres deciden ir a pasarselo bien y dejar a los crios...ya os contaré!
ORCA

Entrades: 162
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 1:02 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants